BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, miten Helmeri tekee asioita? Todella rauhallisesti, oli se sitten suolan tai pesuaineen laittoa, niin tekee sen ripottamalla, tai tyynyjen asettelua, todella rauhalliset liikkeet.
Taitaa olla aika jämpti ja rauhallinen kaveri
Ymmärrän jämpti sanan niin, että sen mukaan Helmeri olisi tehnyt annetun tehtävän bb talossa. Mutta kuitenkin luisti ensimmäisestä tehtävästä. Ei ole jämpti.
No mun mielestä siinä tehtävässä annettiin mahdollisuus, JOS varastat ja voitat niin saat koskemattomuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!
Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.
Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.
Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.
kuuwepa nyt!
Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.
Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.
Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.
Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!
Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!
Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.
Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.
SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!
TAO KAALISI SE!
Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.
Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.
Haluatko että lopetan kirjoittamisen?
Se on helppoa.
Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.
Pahoittelet vain sitä ja myönnät että se oli epäreilua.
Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.
Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.
Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.
Tässä nähdään mikä ihminen oikeasti olet.
Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.
Päätin kirjoittaa JOKAISESTA BB 2019 asukkaasta yhden positiivisen jutun heidän luonteesta ja yhden heidän ulkonäöstä (myös vaatteet jms), koska ärsyttää dissaaminen ja negatiivisuus. Kokeilkaa - tekee hyvää!!!
Eevis - todella kaunis hymy, rauhallinen
Tarina - hänellä on todella tyylikkäitä koruja, hyväntahtoinen
Krisu - Toi 10 000 hassunsöpö tyhjä katse, loistava huumorintaju
Tupu - kiva hiusväri, ei ota negatiivisia juttuja henk.kohtaisesti
Helmeri - ihanat hiukset, empaattinen
Jukka - ihanat silmät, hyvällä tavalla hillitty
Kevin - ystävällinen katse, karismaattinen
Timo - tykkään hänen hymystä, ystävällinen
Ville - kivat vaatteet, halua ottaa ihmisten kivun pois rukoilemalla
Mira - söpö, sanavalmis
Milla - upeat kasvopiirteet, rohkea
Anu - ihanan herkkä ja avoin katse, uskaltaa näyttää tunteita
Kimmo - komea , antaa muille tilaa
Emma - kauniit kulmakarvat, uskaltaa olla erilainen
Tarinalla meni pasmat sekaisin kun leffateatteri ei ollutkaan siellä missä luuli. Hankala myöntää olevansa väärässä, hirveää selittelyä
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei ole täydellinen, haukkujalla varmasti itselläänkin jotain vikoja. Tai jos "ei ole" on hånen läheisensä olleet fiksumpia mitä hän itse ja eivät ole maininneet asiasta
Joo ei kukaan ole täydellinen paitsi puolesta loukkaantuja ja valkoritarit.
Mitä ne ramppaa pk huoneessa? Mitä siellä siis käydään tekemässä? Tänäänkin jo nyt ihan vähän ajan sisällä tosi moni kutsuttu
No nyt mä tiedän, miksi Kimmo haluaa Timon ulos:
Kevinhän viihtyy tosi hyvin Timon seurassa, ovat keskustelleet usein mm. antimateriasta, elokuvista, uskonnosta vaikka mistä. Taatusti on Kevin jossain vaiheessa sanonut, että olipa hyvä keskustelu Timon kanssa tai onpa toi Timo mukava tms ja Kimmolle iski mustasukkaisuusangstit pahana päälle!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ramppaa pk huoneessa? Mitä siellä siis käydään tekemässä? Tänäänkin jo nyt ihan vähän ajan sisällä tosi moni kutsuttu
Kuvaavat omia runkkausvideoitaan ettei Ville saa kohtuutonta etua viime yön materiaalistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taaskaan tiedä mitään.
Puhuu ja selittää suu vaahdossa kuinka hänen ideaalitilanteessaan Narinkkatorin Hiljaisuuden kappeli olisi kaikille tarkoitettu tila, johon Timo ja Kevin kommentoivat, että sehän on, sehän on ekumeeninen tila ja kaikille avoin. Ja Tarina: aikun kivaaa, aikun kivaaaaaa, onko se, aikun kivaaaaaa.
Kenellekähän Tarina sen kappelin sitten luuli vain olevan tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!
Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.
Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.
kuuwepa nyt!
Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.
Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.
Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.
Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.
Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.
SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!
TAO KAALISI SE!
Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.
Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.
Se on helppoa.
Sinun tarvitsee vain myöntää että on kohtuutonta syyttää yhtä henkilöä kaikkien viesteistä.
Ei taida onnistua, koska et pysty siihen. Sinun luonne on sellainen. Sormella osoittelet toisia ja itsessäsi ei koskaan ole mitään vikaa.
Sinulla on joku jumalan valta päättää mitä minä olen kirjoittanut ja ei mitään vastuuta omista kirjoituksistasi.
Jos oikeasti olet kiinnostunut kiusaamisen loppumisesta, ja oikeasti haluat hyvää, niin pyydä vain anteeksi.
Sitä anteeksi pyyntöä ei tule sinulta koskaan, koska et ole niin iso ihminen mitä esität.
Mene pois!
Villellä kyllä pitää pokka hyvin roolissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kevinhän viihtyy tosi hyvin Timon seurassa, ovat keskustelleet usein mm. antimateriasta, elokuvista, uskonnosta vaikka mistä. Taatusti on Kevin jossain vaiheessa sanonut, että olipa hyvä keskustelu Timon kanssa tai onpa toi Timo mukava tms ja Kimmolle iski mustasukkaisuusangstit pahana päälle!
Kimmo sanoi pitävänsä miehekkäistä miehistä. Googlaa vaikka keltainen ruusu + suomi24, niin siellä kerrotaan tarkemmin minkälaisia ne miehekkäät miehet ovat (spoiler: möhömahaisia, vanhoja karvaisia ukkoja, ei kevinin tyyppisiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo karkit vegaanisia? Ainakin joskus niissä on käytetty liivatetta.
Ehkä siinä kohtaa ei olla niin tarkkoja vegaanisuudesta!
Ihmettelin kerran, kun vegaani sukulaistyttö veteli kaksin käsin irtokarkkeja kulhosta. Olin tehnyt hänelle erikseen vegaaniruokaa, mutta irtokarkit kelpasivat kyllä vaikka eivät vegaaniasia olleetkaan. Taitaa olla talon vegaanit samasta muotista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo karkit vegaanisia? Ainakin joskus niissä on käytetty liivatetta.
Ehkä siinä kohtaa ei olla niin tarkkoja vegaanisuudesta!
Ihmettelin kerran, kun vegaani sukulaistyttö veteli kaksin käsin irtokarkkeja kulhosta. Olin tehnyt hänelle erikseen vegaaniruokaa, mutta irtokarkit kelpasivat kyllä vaikka eivät vegaaniasia olleetkaan. Taitaa olla talon vegaanit samasta muotista.
Monet irtokarkit ovat vegaanisia ja vegaanit osaavat ne yleensä ulkoa, vaihtelevat facebook-ryhmissä listoja ja kuvia ja kyselykirjeitä karkkifirmoille jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo sanoi pitävänsä miehekkäistä miehistä. Googlaa vaikka keltainen ruusu + suomi24, niin siellä kerrotaan tarkemmin minkälaisia ne miehekkäät miehet ovat (spoiler: möhömahaisia, vanhoja karvaisia ukkoja, ei kevinin tyyppisiä)
Yöllä Kevin kertoi Eevikselle kylpyhuoneessa, miten ovat sopineet Kimmon kanssa lähtevänsä yhdessä baariin sitten ulkomaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti Jukka yrittää kaikin tavoin antaa Eevikselle itsestään kunnollista kuvaa. Eilen selitti että hän on seurustelijatyyppiä ja on seurustellut yhteensä 7 vuotta elämästään ( nyt 24v...)
Tuo on totta jukka alkoi seurustelemaan aika nuorena ja oli saman tytön kans ton 7v
Eikun selitti että oli 4v suhden, sitten 2v ja vielä 1v suhde. Nyt ollut vuoden sinkkuna.
Tässäkin ketjussa näkee sen, kuinka kärkkäästi ihminen ollaan tuomitsemassa yhden asian perusteella. Oletteko itse täydellisyyksiä? Itse voin ainakin myöntää, että olen tosi usein töpeksinyt ja ottanut asioista opikseni. Ajattelen myös erinäisistä asioista eri tavalla kuin vaikkapa kymmenen vuotta sitten. Onko sitten niin, että heti tuomitsemassa olevat ajattelevat asiat mustavalkoisesti.
Täytyy olla melko vapaamielinen organisaatio, joka ottaa Eeviksen kaltaisen räävittömän makuupökäleen teknologiajohtajakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuuwepa nyt!
SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!
TAO KAALISI SE!
Se on helppoa.
Mene pois!
Jos osaat lukea niin tiedät mitä sun pitää tehdä että menisin pois!
Olin oikeassa. Et pysty myöntämään että on väärin syyttää yhtä ihmistä 15 000 ketjun kaikista viesteistä.
Olet aika heikko ihminen.
Sinulla on vain egon nostatus mielessäsi, eikä sinua kiinnosta KENENKÄÄN tunteet. Haluat vain ylentää itseäsi toisia syyttelemällä.
Mitä jos toimisit kuten normaalit ihmiset. Poistattaisit inhottavat viesti ja pitäisit turpasi kiinni?
Ei onnistu koska sinun pitää saada syytellä ihmisiä sellaisestakin mitä he eivät ole tehneet.
Saat sitä huomiota sitten ja riitaa aikaiseksi.
Nolo olet.
Liian vaikea vain pyytää anteeksi.
Ymmärrän jämpti sanan niin, että sen mukaan Helmeri olisi tehnyt annetun tehtävän bb talossa. Mutta kuitenkin luisti ensimmäisestä tehtävästä. Ei ole jämpti.