Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
15201/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmilla kausilla koosteet ovat olleet paljon monipuolisempia. Tänä vuonna koosteiden varassa on ollut hyvin vaikea hahmottaa talossa olevia tilanteita ja muodostaa käsityksiä asukkaista. Ilmeisesti huonoilla koosteilla halutaan katsojat ostamaan 24/7. Ei toimi ainakaan minun kohdallani. Tulee vaan mieleen, että onpa mälsää meininkiä talossa, miksipä tuota enempää katselisi.

Minä en edes katso koosteita tai jos katson niin jälkeenpäin, menee paljon vähemmän aikaa, kun suorana koosta kestää 1,5h, ruutu + sama kooste kestää vain tunnin. Katson vain koosteet missä on kaupassakäynti näytetty ja silloinki vain sen kohdan missä on se.

Vierailija
15202/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää luule olevansa vippi asiakkaita ei ihan kuitenkaan...kortit haluaa🤣no siinähän toivoo kalja kortteja saunaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15203/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

Minä ilmiannan kaikki nuo inhottavat pilkka-kommentit. Kyllä tässä on ihan ok arvostella monia eri asioita, mutta puhevian pilkkaaminen on vain niin alhaista toimintaa että se ei kuulu edes tällaiseen ketjuun.

Onko niitä poistettu kun olet ilmiantanut?

Vierailija
15204/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä puhevika niin älkää turhaan kärsikö. Puheterapeutille.

Nii just!

Ja jos on syöpä niin älkää turhaan kärsikö. Syöpälääkärille.

Vierailija
15205/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo karkit vegaanisia? Ainakin joskus niissä on käytetty liivatetta.

Ehkä siinä kohtaa ei olla niin tarkkoja vegaanisuudesta!

Vierailija
15206/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Niin sinä voit kyllä ilmiantaa minun kirjoittamat viestit, mutta et voi tietää mitkä viestit ovat minun kirjoittamiani ja mitkä ei.

Olet typerästi vain päättänyt että kaikki inhottavat viestit ovat minun syytäni ja se on väärin.

Sinä et pysty sitä myöntämään etkä pahoittelemaan kun pääsi on täynnä keltaista nestettä.

Luulet olevasi joku jumala, mutta et ole kummoinen ihminen.

Jos minun kamalat viestini poistetaan niin eipä tuohon maailmani kaadu.

Minua vain ärsyttää todella paljon kun ihmiset olettavat tässäkin  15 000 viestiä sisältävässä ketjussa, että YKSI ihminen on kaikkien viestien takana.

Se ärsyttää, koska se on niin tyhmää ja idioottimaista, että hermot meinaa mennä.

Sulla on iso työ kun käyt tämän ketjun läpi ja ilmiannat KAIKKI viestit joissa on mielestäsi aihetta pahoittaa mieli.

Et onnistu kaikkien poistossa, siten että ilmi annat muka YHDEN syyllisen, koska MINÄ EN OLE KIRJOITTANUT tähän kuin pari inhottavaa viestiä.

Ei ne muut sadat viestit minnekään häviä, koska ne eivät ole minulta tulleita.

Jatkahan sankarileikkejäsi, ja älä vaan mene terapiaan.

Vierailija
15207/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä (henkinen) sairaus eeviksellä on?

Sama kuin sulla, mut paraneva versio.

Vierailija
15208/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun läheiselle tapahtuisi jotain, niin kerrottaisiinko asukkaalle?

No ei tietenkään kerrottais. Saisi tietää vasta kun tulee ulos talosta tyyliin : sun äiti kuoli samana päivänä kun menit taloon ja on jo haudattukin. Sori tästä, mutta ei me saatu tätä valitettavaa kuolemantapausta sulle kertoa aikaisemmin.🥴

Semmoinen on BB talo.

Vierailija
15209/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo karkit vegaanisia? Ainakin joskus niissä on käytetty liivatetta.

Ehkä siinä kohtaa ei olla niin tarkkoja vegaanisuudesta!

Ei noista ole tainnut yksikään pysyä orjallisesti ihan vegaaniruokavaliossa,

on syöty suklaamoussea, kun se on niin hyvää tai justoa, kun ei vaan voi olla ilman jne.

Vierailija
15210/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmiannan kaikki nuo inhottavat pilkka-kommentit. Kyllä tässä on ihan ok arvostella monia eri asioita, mutta puhevian pilkkaaminen on vain niin alhaista toimintaa että se ei kuulu edes tällaiseen ketjuun.

Onko niitä poistettu kun olet ilmiantanut?

Tarkistin ja kyllä on poistettu. Sitä nopeammin poistuu, mitä useampi ilmiantaa, eli ei anneta trolleille minkäänlaista huomiota enää, hilja vaan ilmiannetaan nuo, niin ei ne kauaa jaksa (nyt annettiin liikaa huomiota ja kuten huomaat, yltyvät vain pelleilemään lisää).

Vierailija
15211/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se linkki viipyy 😅😅

Vierailija
15212/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti Jukka yrittää kaikin tavoin antaa Eevikselle itsestään kunnollista kuvaa. Eilen selitti että hän on seurustelijatyyppiä ja on seurustellut yhteensä 7 vuotta elämästään ( nyt 24v...)

Tuo on totta jukka alkoi seurustelemaan aika nuorena ja oli saman tytön kans ton 7v

Vierailija
15213/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Okei minäpä päätän nyt että SINÄ olet se joka tänne kirjoittaa inhottavia viestejä.

Ole hyvä täysin ansaituista syytöksistä.

Me kun ei voi tietää kuka tänne kirjotitelee, mitäkin niin silloin on vissiin ok syyttää ketä vaan ihan mistä vaan?

Että häpeäpäs nyt kuinka hirveitä juttuja olet kirjoittanut!

Vierailija
15214/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä puhevika niin älkää turhaan kärsikö. Puheterapeutille.

Nii just!

Ja jos on syöpä niin älkää turhaan kärsikö. Syöpälääkärille.

olet tyhmä ja pilkkaat syöpäsairaita. Puhevialle voi itsekin tehdä jotain. Olet mauton!

Totta kai syövässä pitää mennä lääkärille.

Älä nyt väitä ettei puhevialle muka mitään voi. Kyllä voi jos haluaa.

Ehkä eevis ei halua, ja häntä ei edes kiinnosta koko asia! Pitää vaan puolesta loukkaantua.

Puolesta loukkaantujat ovat alhaisia ja säälittäviä ihmisiä.

Vedäpä henkeä ja mene mielenterveystoimistoon, sunkaan ei tarvitse kärsiä.

Kaikkia puhevikoja ei voi korjata kuten ei parane kaikki syövätkään, siinä oli tuo edellinen kommentoija aivan oikeassa.

Vierailija
15215/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä (henkinen) sairaus eeviksellä on?

Meidänkö se pitäis tietää ?

Olen vain tämmönen ihan tavallinen kirvesmies, kysy jotain nauloista ja kakkosnelosista niin niihin osaan vastata tyhjentävästi.

Vierailija
15216/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti Jukka yrittää kaikin tavoin antaa Eevikselle itsestään kunnollista kuvaa. Eilen selitti että hän on seurustelijatyyppiä ja on seurustellut yhteensä 7 vuotta elämästään ( nyt 24v...)

Tuo on totta jukka alkoi seurustelemaan aika nuorena ja oli saman tytön kans ton 7v

Onks toi se tyttö joka oi Jukalle paksuna?

Ja pakotettiinko se aborttiin kuten toiset sanoo vai pitikse sen lapsen?

Vierailija
15217/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei ole täydellinen, haukkujalla varmasti itselläänkin jotain vikoja. Tai jos "ei ole" on hånen läheisensä olleet fiksumpia mitä hän itse ja eivät ole maininneet asiasta

Vierailija
15218/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun läheiselle tapahtuisi jotain, niin kerrottaisiinko asukkaalle?

Musta tuntuu, että nykyään asukkailta kysytään etukäteen, mistä haluavat kerrottavan kisan aikana. Jotta ei läheisten tarvitse tehdä sitä päätöstä, mistä kerrotaan ja mistä ei muutenkin stressaavassa tilanteessa. Tietysti lähtijät myös usein sopivat läheistensä kanssa mistä ilmoitetaan.

Vierailija
15219/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi hemmetti eevis ei ole osannut laittaa 

Helmerihän ne sörsselit jo pilasi, ei niistä kukaan olisi enää mitään kunnollista saanut aikaiseksi! Nuudelit kiehui yli puoli tuntia ja sinne sekaan sienet ja porkkanat, kookosmaidot perään. Olisii mennyt vielä salamimakkarakin, jos ei Mira olisi ehtinyt hätiin! Meni hyvät ruuat pilalle!

Vierailija
15220/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis kutsui Villeä ja Helmeriä "ihankuin homopariksi". Luultavasti otti vaan nokkiinsa siitä, etteivät herrat mitenkään osottanut huomiota mimmin alusvaatekeikistelyille sviitissä. Läpinäkyvä akka.

Ketju on lukittu.