Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
15181/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Owen puowituntia kokkaillut keittiössä, ja en owe saanut aikaan edes sawaattia.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

Minä ilmiannan kaikki nuo inhottavat pilkka-kommentit. Kyllä tässä on ihan ok arvostella monia eri asioita, mutta puhevian pilkkaaminen on vain niin alhaista toimintaa että se ei kuulu edes tällaiseen ketjuun.

Mene puheterapeutille tai vaihda johonkin nillitysitkuvolina ketjuun missä on kaltaisiasi loukkaantujia pelkästään.

Vierailija
15182/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Ville tumputtaa kameroiden edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15183/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB järkyttää juurikin niitä rohkeita omilla aivoillaan ajattelevia poikkeusyksilöitä, joille Temppareiden katselu on ollut liian junttia ja kaikki muu jotenkin epämääräisesti vähän liian taiteellista.

Siis keskiluokkaista aikuista henkilöä roolipelaavia.

Vierailija
15184/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on tänään niin nättinä. Hiuksetkin kivasti laitettu. Noi Millan kulmat taas on niin pelottavat, huh!

Mira on kyllä taitava meikkaamaan, osaisinpa minäkin.

Näytän aina vaan rumalta ja läskiltä.  : (

Vierailija
15185/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin saa helposti ladattua videoita nopeasti? Ois tämä Timon käsipeli pätkä upitettavana.

Vierailija
15186/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne makkarin kattokamerat ihan edessä olekaan ja pimeässä saattaa helposti luulla ettei näy.

Vierailija
15187/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä puhevika niin älkää turhaan kärsikö. Puheterapeutille.

Vierailija
15188/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira on tänään niin nättinä. Hiuksetkin kivasti laitettu. Noi Millan kulmat taas on niin pelottavat, huh!

CONTOURAA : Eli posken alapuoliset osat vedät kakanruskealla meikilläja yläpuolen kimmeltävällä vaalealla korostepuuterilla.

Vierailija
15189/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo meni lääppimään haisulia kun tämä oli keittiössä! Kosahtaa koko päivätehtävä!

Onko eevis pessyt kädet? En pystyis syömään mitään mihin se on koskenut, en vaan pystyis.

Puheongelmat on asia, joille ei aina voida tehdä mitään. Sun jatkuva negatiivinen kommentointi osuu valitettavan moneen ihmiseen ilkeästi, ja otappa päässäsi huomioon se, että näitä lukee herkässä iässä olevat alaikäisetkin, joille tuollainen puheongelma saattaa olla vaikea asia. Jos sussa on järkeä päässäsi (epäilen vahvasti ettei), niin olisit kommenteissasi vastuullinen ja aikuinen.

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Vierailija
15190/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöt Kevin ja Kimmo vaihtelee karkkeja <3

Ehdotus: Voisko laittaa kellonajan ja kumpi cami, kun kertoo jostakin, niin pääsis kattomaan nopeammin?

Mulla ainakin tuo striimin kelaus on takkuista.

Vierailija
15191/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CONTOURAA : Eli posken alapuoliset osat vedät kakanruskealla meikilläja yläpuolen kimmeltävällä vaalealla korostepuuterilla.

Mun posket roikkuu kyllä niin ettei niiden alapuolella ole enää mitään osia  : (

Vierailija
15192/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun läheiselle tapahtuisi jotain, niin kerrottaisiinko asukkaalle?

Vierailija
15193/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuuwepa nyt!

Owet kywwä mewkoinen puowesta woukkaantuja ja pienestä kitisijä. Wisäksi minä en owe ainoa yksi henkiwö joka kiwjoittaa täwwä tawalla eevaweenan puhetyywiä transwitteroiden.

Eipä tässä kovin hyvät wähtökohdat owe täwwe keskustewuwwe kun haukuit minut jo järjettömäksi.

Sä joudut vielä edesvastuuseen noista loukkaavista kirjoitteluistasi. Ihan oikein sulle, toivottavasti sulla on rahaa.

Ymmärrätkö että täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä!

Minä olen muutaman kommentin kirjoittanut jossa olen laittanut L:n tilalle W!

Minä olen puolustanut täällä eevistä siitä hygieenia jutusta tuolla ketjun alussa.

Sinä olet nyt keksinyt omassa päässäsi että minä olen KAIKKI nuo eevis viestit kirjoittanut.

SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!

TAO KAALISI SE!

Eli vähän yksinkertainen olet, jos et tajua, että me kaikki kirjoitetaan tänne anonyymisti jolloin ei voi tietää moniko ihminen kirjoittaa niitä samanlaisia viestejä. Lopeta niiden kirjoittaminen, niin ei tarvitse ahdistua täysin ansaituista syytöksistä.

Kaikki vaan ilmiantamaan ja muuten nuo kannattaisi jättää kokonaan huomioimatta, ei edes alapeukutuksia.

Vierailija
15194/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmilla kausilla koosteet ovat olleet paljon monipuolisempia. Tänä vuonna koosteiden varassa on ollut hyvin vaikea hahmottaa talossa olevia tilanteita ja muodostaa käsityksiä asukkaista. Ilmeisesti huonoilla koosteilla halutaan katsojat ostamaan 24/7. Ei toimi ainakaan minun kohdallani. Tulee vaan mieleen, että onpa mälsää meininkiä talossa, miksipä tuota enempää katselisi.

Vierailija
15195/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä, näin livessä ja oli ylilaudallakin jo linkki. Oota laitan tännekin.

Vierailija
15196/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut jo joku tehtävä, vai onko se tehtävä tuo pyykinpesu?

Vierailija
15197/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä (henkinen) sairaus eeviksellä on?

Vierailija
15198/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut jo joku tehtävä, vai onko se tehtävä tuo pyykinpesu?

https://www.bigbrother.fi/uutiset/paivatehtava-ketka-ovat-palvelijoita-…

Vierailija
15199/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti noiden hygieniaa, etenkin Eeviksen. Ihan uskomatonta, että eivät pese käsiään ja pitävät hiuksia auki ruokaa laittaessa. Kokkaustaidotkin surkeat ja ruokavalioita eivät osaa ottaa edes kunnolla huomioon. Onnea vaan iltaan, jos kaikille tulee ruokamyrkytys. Täytyy vaan toivoa, että ruoka on ollut tarpeeksi kuumaa niin, että pöpöt on kuolleet. En söis.

Vierailija
15200/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet, miten Helmeri tekee asioita? Todella rauhallisesti, oli se sitten suolan tai pesuaineen laittoa, niin tekee sen ripottamalla, tai tyynyjen asettelua, todella rauhalliset liikkeet.

Taitaa olla aika jämpti ja rauhallinen kaveri

Ketju on lukittu.