BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
halleluja, joku sanoi eeviksestä totuuden vihdoin. mutta vasta yksi piste sillä. voi v..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki BB:ssä ole käyneet koulut pakkoruotsin aikaan. Minäkin olen enkä silti osaa ruotsia, kun ei sitä tarvitse missään, kaikki koulutetut ja sivistyneet ihmiset osaavat puhua englantia, niin suomea äidinkielenään puhuvat kuin ruotsia puhuvatkin, englannilla pystyy kommunikoimaan kaikkien kanssa.
Tämä, ruotsalaiset puhuvat hyvää englantia ja kun suomalainen heidän kanssaan puhuu englantia, niin ei ole murre-erot häiritsemässä yhteisymmärrystä.
BB-talon parasta ruotsia puhui Kimmo, ei moitittavaa, mutta silti epäilen, että Kimmo puhuu englantia vieläkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ville johtaa 4. Jeeeee
sus
Pitääkö sata kertaa kertoa jokaisen pisteet!!!
Tarina ei oo saanut vielä yhtään nimeämispistettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Kevin suihkussa.
Onpa hölmön näkönen aikuinen karvaton nainen. Kyllä karvakolmio sopisi kehoon paljon paremmin kuin toi vauvanuken alapää.
Jep. Mietityttää aina ne miehet jotka pitävät tuollaisista pikkutytön alapäältä näyttävistä naisten värkeistä. Et pitävätkö niistä kun eivät uskalla ryhtyä pedarihommiin, niin toiseks paras kelpaa...
Ei siinä ole mitään pedarimeininkiä, jos haluaa siistin alapään, eikä mitään villinä kasvavaa puskaa, koskee niin miehiä kuin naisia ja en nyt tarkoita posliinia vaan lyhyeksi siistittyä karvoitusta, minulle tämä on yksinomaan esteettinen asia.
T. Mies
Karvoitus suojaa tulehduksilta, bakteereilta ja pitää alapään lämpötilan sopivana. Ei voi vähempää kiinnostaa, mitä joku mies ajattelee karvoista. Jos ei kelpaa, niin sit ei. Pääasia, että mulle kelpaa ja mulla on hyvä olla.
Mun mielestä tuo Jukka tuolta ensin hevon hel... Eevistä voi vielä kattella. Suhteellisen ok silloin kun ei oo pantavana. Kuten viikkotehtävän aikana oli siedettävä.
Kannattaa muistaa, että Tarina ja Kevin ovat vielä hyvin nuoria. Tuon ikäisenä on moni vielä kovin ehdoton, myöhemmin oppii miettimään asioita hillitymmältä kannalta. Oman identiteetin löytyminen on tuossa iässä iso asia, ja missä tahansa iässä. Ei kannattaisi tuomita niin jyrkästi nuoria ihmisiä. Vai olitteko itse 23-vuotiaana samanlaisia kuin nyt? Itse ainakin oli silloin ehdoton asioissa, jotka olen myöhemmin ajatellut uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
ei uskaltanu kevin äänestää tarinaa. on kiinni inhokissaan kuin orja.
No jos se suunnittelee sen kanssa lasta niin vissiin haluaa yhteyden jatkuvan.
MIRAlta 2 pistettä Tarinalle, siitä syystä että me ollaan niin eri maailmoista ja jopa ehkä eri planeetoilta, ihminen johon en pysty luottamaan
ja 1 piste Eevikselle, myös eri maailmoista ja yltiörauhallisuus kummeksuttaa + Jukan kanssa kuhertelun meneminen viikkotehtävän edelle
mira:
2p tarina, ollaan eri planeetoilta, ei luota sellaiseen ihmiseen
1p eevis, eri maailmoista, yltiörauhallisuus ällöttää, ja jukan kanssa kuhertelu viikkotehtävän aikana
Hyvä Mira, pisteet just oikeille ihmisille.
On se jännä että omat suosikit inhoaa samoja mitä itse. Kemiaahan se on kenestä tykätään ja kenestä ei.
Ville 4
Tarina 2
Mira 2
Jukka 2
Timo 2
Eevis 2
Kimmo 2
Tarina 2
Mira 2
Jukka 2
Timo 2
Eevis 2
Tupu 1
Anu 1
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Jukka tuolta ensin hevon hel... Eevistä voi vielä kattella. Suhteellisen ok silloin kun ei oo pantavana. Kuten viikkotehtävän aikana oli siedettävä.
Jukka on ollut päivästä kaksi asti mun superinhokki. Ihan täysi mu'kku koko hyypiö. Luulee olevansa niin hvtin hyvännäköinen ja älykäs. Ehheeh, ulkonäkö voi varmasti monen mielestä olla OK, mut äly... joku tuolla sanoi, että vasemman jalan ylijäämäsaapas - juu jotain sellaista. Ulos, pliiiiiis, antakaa joku sille häätöääniä. Krisu?
kevin jeesustelee pridelipullaan, krisu sanoi hyvin "noi voi jumala#a".
Krisu ei jaksa noitä hörhöjä enää, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Mira, pisteet just oikeille ihmisille.
On se jännä että omat suosikit inhoaa samoja mitä itse. Kemiaahan se on kenestä tykätään ja kenestä ei.
No, mä tykkään sekä Tarinasta, että Mirasta
Oho, tuli osa tuplana, siis
Ville 4
Tarina 2
Mira 2
Kimmo 2
Jukka 2
Timo 2
Eevis 2
Tupu 1
Anu 1
Kevin hienosti kertoo lipun värit.