BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tupu kokkaa ja kokit pysyy talossa. Eihän ne saa safkaa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tänään: "Sukupuolia on vain kaksi ja tämä on fakta, muunsukupuoliset vain hakevat huomiota."
10 vuoden päästä: "Minähän olen aina ollut muunsukupuolisten kannattaja, ihan alusta asti."
Näin kävi homojen oikeuksienkin kohdalla.
No, onneksi vauva.fi on siinä vaiheessa lopetettu, eikä kenenkään tarvitse tulla tänne lukemaan vanhoja noloja kirjoituksiaan.
Sukupuoli on ominaisuus, ei musta tuntuu mielipide. Tällä ei ole mitään tekemistä ihmisoikeuksien kanssa, eikä edes sen kanssa etteikö joku saisi aivan vapaasti uskoa olevansa muuta sukupuolta. Faktat silti pysyvät faktoina ja muu sukupuolisuus on lähinnä uskontoihin verrattava uskomus. Kunnioitan jumalolentoihin uskovien vapauksiakin uskoa mitä haluavat, kunhan eivät toiminnallaan vahingoita tai hyväksikäytä toisia.
Timo ei antanut Tarinalle pisteitä :/ En malta oottaa Krisun antamia pisteitä ja perusteluita niille
TIMOlta 2 pistettä Kimmolle, lähinnä edelleen sen tietyn yksityisyytensä säilyttämisen takia, vaikka tilanteita olisi ei kesksuteluissa hänen kanssaan pääse tietyn muurin yli. Oikein mukava kaveri ja rentoutunut tosin.
ja 1 piste Tupulle, Tupu on mukava talonhengetär, tekee ruokaa ja on hyväntuulinen mutta en muista että olisi ikinä osallistunut mihinkään meidän syvällisimpiin keskusteluihin. Ja jäänyt siksi hieman ulkopuoliseksi ja muitakin ruuan laiton osaajia on.
Jotkut ovat ihmetelleet, miksi matkustajat ei valittaneet mistään. Varmaan pelkäsivät, että jos valittavat jostain, heidät leimataan nipottajiksi ja hankaliksi. He eivät halua riskeerata, että joutuvat äänestykseen. Oon itekin todellisuudessa asiakkaana sellainen, etten oikein kehtaa tai viitsi valittaa. Ellei nyt ole oikeasti niin, että tarjoillaan homeista leipää tai täysin palanutta puuroa. Muutenkin osalta taitaa unohtua, että nuo eivät ole alan ammattilaisia, vaan tuo on BB ja loppupeleissä leikkiä. Ei ole helppoa lähteä tuosta noin vaan vetämään roolia, improomaan tai tanssimaan ellei ole taustaa. Ja harva suomenkielinen käyttää ruotsia arjessaan tai edes työpaikalla, ellei asu suomenruotsalaisella paikkakunnalla, jolloin esim. aspatyösså täytyy osata lähinnä perusjutut ruotsista. Itekin oon lukenut koulussa pitkää ruotsia, mutta kyllähän se kielitaito on vuosien aikana rapistunut, kun ei käytä eikä tartte sitä. Ei tuo ny mikään työhakemus kuitenkaan ole. :D Laivallahan kaikki on oikeasti alalle koulutettuja ja kielitaitoisia.
Mut ehkä tämä tehtävä vedettiin vähän liian pitkälle, kun Krisukin vietiin aika piippuun. Olisi riittänyt ehkä kaksi päivää. Toivottavasti saa jotain isoa palkintoa tuosta, antoi ja teki kyllä kaikkensa kuunnellen vielä kärsivällisesti osan paskanjauhantaa. Mun pää ei ainakaan kestäis olla päällikkönä
.
Laittakaa noita nimeämisiä ja pisteitä sekä syitä, kiitos!
Milla: 2 pistettä Villelle, 1 Anulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva olla kusinen kusimulkku onko?
Ilmoitin ylläpitäjälle Sinut asiattomasta kirjoittelusta. Sinut siis poistetaan 😎
Millalta 2p Villelle, ei ylläri. Kokee Villen energian aiheuttavan negatiivisuutta. Ei johdu kuitenkaan eriävistä mielipiteistä. 1p Anulle, etäisin ihminen.
milla:
2p ville, villen energia aiheuttaa enemmän neg kuin pos taloon
1p anu, kaikista etäisin
MILLAlta 2 pistettä Villelle, siitä että mietin että miten Ville vaikuttaa tähän yhteisöön ja millaista energiaa haluaisin itse enemmän taloon, Villen energia liian negatiivista.
ja 1 piste Anulle, sen takia että koen Anun olevan mulle kaikista etäisin eikä ole ollut halukas jakamaan itsestään, vaikea päästä syvemmälle tasolle.
Kenelle timo antoi 2 pistettä
Sanoiko Milla lähtiessään, että " nimesinkö mä väärin"?
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoi että jukka on hänen rattopoika 🤔
Siltä se vaikuttaakin. Eihän ne edes tunteneet vielä toisiaan, kun toi jo alkoi. Eevis kiusaa? Jukkaa, joka taitaa olla tosissaan. Aika julmaa. Tota lovestorya olisi kyllä mielnkiintoista vielä seurata.
Vierailija kirjoitti:
Kimmolle
Milla: 2 p Ville 1. p Anu
No niin nyt rupes Villelle repäisemään..
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Milla lähtiessään, että " nimesinkö mä väärin"?
Mä kuulin saman!
Vierailija kirjoitti:
Kimmolle valitettavasti.
TARINAlta 2 pistettä Miralle, Miran tyyli keskustella on toisinaan tosi kärkäs ja tekee mun olon joskus tosi epämukavaksi
ja 1 piste Jukalle siitä suustä että en ole Jukan kanssa löytänyt sellaista syvempää yhteyttä vaikka onkin hauska tyyppi jonka kanssa hauska heittää läppää
timo:
2p kimmo, ei ole avoin, ei saa irti
1p tupu, tekee ruokaa, mutta ei osallistu keskusteluihin