Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
13021/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka ja Kevin panostavat viihdytykseen, melkoista heittäytymistä. :D

Vierailija
13022/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska paikka tämä ja tämä ketju. Ihmiset nolaavat itsensä täällä. Saapahan kunnon naurut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13023/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi ihan hirveesti illalla kun Helmeri kertoi itkien tarinaansa Villelle niin Eevis vain esitti nukkuvaa, hetkeä myöhemmin sanoi menevänsä nukkumaan, vaikka nyt ei 4 tai 5 tuntiin unta saakkaan.

Jotenkin kylmä ihminen jos esittää tuolleen nukkuvaa

Ja jos Eevis olisi reagoinut tilanteeseen toisin, kommentoisit nyt kuinka sua häiritsi hirveesti kun tuo täysin toisen tunteista piittaamaton kylmä ihminen törkeästi häiritsi miesten kahdenkeskistä keskustelua ja henkilökohtaista avautumista, että eihän se Helmerin puhe ollut tarkoitettu kuin Villelle.

Asenoituminen nyt on sitä, että teki Eevis niin tai näin, aina haukutaan.

Niih etkö muista, Eevistä ei saa kiusata

Vierailija
13024/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran pitäis osata ajatella talossa, että ketkä ehkä saattaisivat olla yleisön suosikkeja, Krisu nyt selkeästi on. Ei tällaiselle kannata ääniään antaa, jos itse joutuu äänestykseen, niin tippuu itse varmasti.

Toivottavasti nyt eivät kuvittele, että Eevis on kansan suosikki kun pääsi vippiin

Vierailija
13025/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timossa epäilyttää se, että se on niin järkevän kuuloinen. Järkevät ihmiset eivät mene bb-taloon, ellei taustalla ole jotain itsekästä motiivia. Tuntuu, että hän on pohjimmiltaan hieman samanlainen velmu kuin Mikael Jungner.

Onhan tuossa niin hänellä kuin varmasti kaikilla muillakin talossa olijoilla motivaationa 100000 euron rahapalkinto, jos olen oikein ymmärtänyt.

Tosin tänä vuonna palkinto 30 000 €

Timo kertoi, että hänen läheinen ystävä oli kuollut yhtäkkiä nelikymppisenä ja hän oli alkanut miettimään, että olisi varmaan fiksua tehdä jotain ihan pois omalata mukavuusalueeltaan, kun vielä saa täällä olla.

Niinhän se usein menee, joku iso kriisi saa tarttumaan itselle vieraisiin asioihin.

Juu, Timolla oli kolme niitä läheisiä ystäviä, jotka olivat kuolleet lyhyen ajan sisällä toisistaan ja kaikki odottamatta, oliko jopa aivoverenvuoto syynä kaikilla, 40-50-vuotiaita.

Vierailija
13026/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16034616/palstankayttajat!  joku tämän ketjun kirjoittelijoista mennyt haukkumaan katsojat. Kukas se teistä olikaan? Kuka on syyllinen? Kuka tunnustaa?

Syyllinen esille.

Vierailija
13027/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sairas akvaariokalaforumjonne näemmä palannut...

Vierailija
13028/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen verran pitäis osata ajatella talossa, että ketkä ehkä saattaisivat olla yleisön suosikkeja, Krisu nyt selkeästi on. Ei tällaiselle kannata ääniään antaa, jos itse joutuu äänestykseen, niin tippuu itse varmasti.

Toivottavasti nyt eivät kuvittele, että Eevis on kansan suosikki kun pääsi vippiin

Eihän tässä palstallakaan osata ajatella kuin kaikkien suosikkien olevan samat kuin itsellä.

Talossa lisäksi varmaan ajatellaan, kuka olisi itselle pahin kilpailija ja yritetään raivata heitä pois?

Vierailija
13029/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyl hyvä nauratti ihan pikkusen Jukan lokin äänet osu kyl nauruhermoon

Vierailija
13030/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ei voi esittää älykästä mutta älykäs voi esittää tyhmää. Tulee mieleen tästä BB tehtävästä.

Vierailija
13031/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin on kyl loistava mutta Jukka vaan päristää huuliaan, 1-vuotiaatkin heittäytyy noin. :DD

Vierailija
13032/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mitä näiden syrjäytyneiden ressukoiden hihihi-viestejä täällä lukemaan. Itse ainakin häivyn tästä ketjusta nyt lopullisesti. Jotenkin silti surullista, että käyttävät elämänsä tuollaiseen.

Vierailija
13033/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkakin osaa heittäytyä. Ruoan odotuslaulun muodossa.

Vierailija
13034/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis ainakin itki yks ilta kuinka hän on kansan suosikki kun pääsi vippiin. Vähän hirvittää jos putoaa seuraavaksi ja selviää totuus. No krisu ei tipu. Veikkaisin että vippijien äänet menee aikalailla tarinalle tai Anulle. Tiputukseen luultavasti krisu, tarina ja Anu.. Joista tarina veks

Vierailija
13035/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oli pakko kommentoida kaverin viestiä? Oletko ihastunut siihen vai oletko itsekin henkisesti sairas mainostajajonne?

Vierailija
13036/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Viking linen kirvesmurha jo simuloitu vip-risteilyllä? Kenet sinä äänestäisit asukkaista uhriksi?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/765770ad-7020-445f-8791-95c19ad6da4e

Vierailija
13037/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ja Kevin sanoivat haluavansa perustaa apilaperheen, missä homo ja lesbopariskunta siis tekee / teettää yhteisen lapsen kaikille yhteiseksi ja jaettavaksi. Tarina kehui kuinka loistava ajatus apilaperhe on, kun jää sitten enemmän aikaa uralle kun lapsi jaetaan kätevästi kahden pariskunnan kesken. Mira erehtyi sanomaan ettei lapsen kannalta ihan paras ajatus ja näkee kuviossa katastrofin ainekset. Tarinan ilme.. asiasta tullaan kuulemaan vielä!  

Vierailija
13038/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin on kyl loistava mutta Jukka vaan päristää huuliaan, 1-vuotiaatkin heittäytyy noin. :DD

Öö kumpikin veti kyl ihan samaa settiä että älä jaksa. Ja oli hyvä

Vierailija
13039/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tol yhdellä halveksiva ilme, sellainen että olisi p*skan haju koko ajan. Nimiä ei mainita

Vierailija
13040/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mitä näiden syrjäytyneiden ressukoiden hihihi-viestejä täällä lukemaan. Itse ainakin häivyn tästä ketjusta nyt lopullisesti. Jotenkin silti surullista, että käyttävät elämänsä tuollaiseen.

Onko niitä viestejä pakko sitten lukea? Sivuuttaa vaan ja jatkaa seuraavan viestin sisältöä. Vai pakottiko joku sinut lukemaan joka viestin?

Ketju on lukittu.