BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Eevis kyllä oikeesti vaikuttaa aika fiksulta.
Eevis on älykäs. Matemaattinen ja analyyttinen. Ei vielä himaan.
mä oon tarina ja oon päättänyt omistaa mun elämän rohkeudelle *itkee pillittää ja valittaa*
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävää, kun joka hel-ve-tin asia pitää kääntää omaan seksuaali-/sukupuoli-identiteettiin tavalla tai toisella. "Mene tiskaamaan" -> "mulla tulee tosta niin paha mieli siis tavallaan kun mulla on tavallaan tollasesta traumoja". Mies mekossa -> "toi tuntuu musta pahalta kun mua ei hyväksytä tai siis silleen". "Jalat pois pöydältä" -> "musta noin ei voi sanoo, tai siis tavallaan musta tuntuu ettei Pirjo-Jessicalla oo sun mielestä ihmisarvoa". "
Tuota samaahan se on tosielämässäkin. Suutansa ei saa avata ennen kuin on ehtinyt irtisanoutua kaikesta syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Eli esim eva wahlströn on kevinin mielestä rasisti ja moni muu valkoinen naisnyrkkeilijä?
Eikö se sellasesta kampauksesta puhunut, päätä pitkin menevistä leteistä?
Itse hän saa tietenkin käyttää päällään mitä haluaa, peruukkeja myöten.
Joskus ne letit on vain siksi, kun ne on kätevät tai hyvännäköiset.
Kokeilisi Kevinkin, niin huomaisi.
Jos lähtisin oloihin missä ei aina pääse pesemään hiuksia, niin laittaisin letit, koska se on ainoa tapa millä nämä rasvoittuvat ja helposti lätsähtävät hiukset ei näytä eikä tunnu heti likaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yksi jotenkin sekaisin?
Kuka näistä tällä kertaa?
Miksi Alma yrittää väkisin antaa vaikutelmaa, että Krisu toimii liian käskevästi roolissaan? Krisuhan on maailman kärsivällisin. Jukka vänkää koko ajan vastaan, Kevin niskoittelee passiivis-aggressiivisesti.
Entä Tarina... yrittää olla risteilyjohtajan pomo ja ohjaaja ja neuvonantaja ja kriitikko. Ja käy kimppuun illalla viimeiseksi niin, ettei toinen edes saa nukuttua. Itse olisin Krisuna haistattanut pitkät koko viikkotehtävälle jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Timossa epäilyttää se, että se on niin järkevän kuuloinen. Järkevät ihmiset eivät mene bb-taloon, ellei taustalla ole jotain itsekästä motiivia. Tuntuu, että hän on pohjimmiltaan hieman samanlainen velmu kuin Mikael Jungner.
halusi elämään jotain erilaista.
Helmeri näyttää jo aika nuorikolta. Olihan sillä alussa jo samanlainen sovinnollinen YK:n rahanturvahymy kuin Elisabeth Rehnillä ja varmaan skootterointi on pitänyt ihonkin nuorena. Tuskin sentään sisätiloissa viittii skootata.
Krisu Ruusperia taas mahto Jukkamies luulla lähes 4-kymppiseksi. Krisu siihen vaan että hänhä on rokkitähden iässä
Menehän jonne taas keskustelemaan itseksesi sinne akvaariokalaforumillesi.
Tämä on kylläkin vauva.fi:n keskustelupalsta eikä mikään akvaariojuttu. Puurot ja vellit mennyt nyt sekaisin vai mitä selität?
Tänä iltana aika moni pyydettiin päiväkirjahuoneeseen.
Lääkkeiden ottajien lisäksi siis lukuisia muitakin.
Vierailija kirjoitti:
640 sivua aiheesta big brother 2019. Voisitteko edes yrittää hankkia itsellenne elämän? Tai jos teillä on jo se "elämä", perhe ja lapset ja kaikki siihen liittyvä tekemällä tehty kiire jolla voi sitten elvistellä, ja bb on teille vain "omaa aikaa", niin voisitteko sillä vähällä omalla ajallanne vaikka sivistää itseänne vaikka kirjoilla ja musiikilla, dokumenteilla jne. Aivan käsittämätöntä miten aikuinen ihminen voi käyttää aikaansa tuijottamalla tv:stä julkisuudenkipeiden ja selkeästi ei-niin-älykkäiden ihmisten perseilyä.
Menehän sinä nyt sivistämään itseäsi kirjoilla ja musiikilla 😂.
Come on Timo, Uranus ja neptunus on kaasujättiläisiä! Timo Timo, osakkeet laskee!
Minä en vielä täysin ymmärrä sitä, miksi ihmiset pitää Tarinaa niin kauhean ärsyttävänä. Voi olla sitäkin, että en ole katsonut läheskään kaikkia jaksoja, ja monista jaksoista vain puolet (LI näkyy subilla samaan aikaan). Minusta Tarina on vaikuttanut välillä ihan fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana aika moni pyydettiin päiväkirjahuoneeseen.
Lääkkeiden ottajien lisäksi siis lukuisia muitakin.
Huomasin saman, alko taas ärsyttämään se ettei pk-huone käyntejä näytetä.
Helmeri kertoo Villelle äitinsä sairastumisesta ja kuolemasta ja herkistyy.
Aika kuollutta tuolla Redissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yksi jotenkin sekaisin?
Kuka näistä tällä kertaa?
Tuo joka kuvittelee olevansa jollain akvaariopalstalla vaikka tämä on selvästi vauva.fi:n :D
Kattoko kukaan, mistä Helmeri ja Ville jutteli kauan aikaa? Molemmat taitaa nyt itkeä, ainakin Hemmi. Katoin perhana sitä typerää tv-lähetystä ni meni ohi.
Vitsit tuo Krisu on iham mahtava! Tahattomankin hauska. Maha kippurassa oon nauranut noille sen risteilyisäntä toihuille xD
640 sivua aiheesta big brother 2019. Voisitteko edes yrittää hankkia itsellenne elämän? Tai jos teillä on jo se "elämä", perhe ja lapset ja kaikki siihen liittyvä tekemällä tehty kiire jolla voi sitten elvistellä, ja bb on teille vain "omaa aikaa", niin voisitteko sillä vähällä omalla ajallanne vaikka sivistää itseänne vaikka kirjoilla ja musiikilla, dokumenteilla jne. Aivan käsittämätöntä miten aikuinen ihminen voi käyttää aikaansa tuijottamalla tv:stä julkisuudenkipeiden ja selkeästi ei-niin-älykkäiden ihmisten perseilyä.