Kapuloita kassahihnalle
No niin.. olis hassu kysymys. Ja kun mietityttää niin kysyn neuvoa 😁
Kaupassa kassalla, kenen pitäisi laittaa se välikapula, jotta myyjä tietää milloin asiakas vaihtuu?
Sen nykyisen asiakkaan joka on ladannut kaikki ostokset hihnalle vai seuraavan tulevan asiakkaan joka rupeaa lataamaan ostoksia hihnalle? 🤔😆
Kommentit (28)
Aikuinen laittaa eteen tai taakse jos tarvitsee. Lapset miettii tuollaista
Mun lähikaupassa jotkut kassaihmiset palauttavat sen joskus vauhdilla sitä kiskoa pitkin. Vielä ei ole osunut pahasti. Hieman ohi mutta näin
Vierailija kirjoitti:
Mun lähikaupassa jotkut kassaihmiset palauttavat sen joskus vauhdilla sitä kiskoa pitkin. Vielä ei ole osunut pahasti. Hieman ohi mutta näin
Jotkut taas jättää kapulat sinne toiseen päähän että ei yltä itse hakemaan jos edellinen on ollut niin pöllö eikä voi itse laittaa.
Mun mielestä se laittaa kapulan jonka ostokset ovat siinä, sillä hän kertoo että kaikki kamat on hihnalla ja seuraava voi alkaa ladata omiaan.
Itse tykkään työntää kapuloita rattaisiin
Taasko tästä pitää narista? Ellei edellinen ole laittanut niin osaan kyllä itsekin laittaa. Miksi tämä on joillekin niin hiton vaikeaa?
Käytöstavalliset ihmiset huomioivat muitakin ihmisiä kuin itsensä, joten edellä olija laittaa kapulan omien ja toisen ostoksien väliin. Miksi joillekin on niin vaikeaa olla muita ihmisiä huomioiva, kohtelias ja kiva ihminen?
Käytän itsepalvelukassaa, niin eitarvii miettiä jokosen edellä olevan ostokset on kaikki hihnalla. Eikä tarvitse odottaa, että se etana edessä siirtyy sen maksupäätteen luota sivummalle. Lisäksi saan rauhassa pakata ostokseni.
Se laittaa ketä sattuu kiinnostamaan
Ihan kuka vaan saa sen laittaa. Itse laitan omien ostosteni jälkeen, ja jos edellinen ei ole laittanut, niin myös omien ostosteni eteen. Ei ole vaikeaa.
Enemmän harmittaa asiakkaat, jotka toljottaa sitä kassan ostoksien piippailua. Eivät mene pakkaamaann ostoksiaan, tuojottavat vaan mitä kassa tekee. Sitten maksavat ostoksensa ja seuraavat asiakkaat joutuvat odottelemaan
Vierailija kirjoitti:
Käytän itsepalvelukassaa, niin eitarvii miettiä jokosen edellä olevan ostokset on kaikki hihnalla. Eikä tarvitse odottaa, että se etana edessä siirtyy sen maksupäätteen luota sivummalle. Lisäksi saan rauhassa pakata ostokseni.
Ollaan me ihmiset sitten niiiin mukavia ja välittäviä tässä maailmassa. Olisi kiva jos me kaikki ihmiset huomioisimme kanssaeläjiä tässä maailmanajassa, niin ei ehkä olisi näin paljon pahoinvointia ihmisillä. Pienetkin asiat vaikuttavat joko positiivisesti tai negatiivisesti. Mieti, haluatko olla p*ska tyyppi vai hyvä tyyppi. Itse ainakin mietin.
Se laittaa joka haluaa käyttää kapulaa. Ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut taas jättää kapulat sinne toiseen päähän että ei yltä itse hakemaan jos edellinen on ollut niin pöllö eikä voi itse laittaa.
Mikä helvetin YLTÄ???????????
Vierailija kirjoitti:
Enemmän harmittaa asiakkaat, jotka toljottaa sitä kassan ostoksien piippailua. Eivät mene pakkaamaann ostoksiaan, tuojottavat vaan mitä kassa tekee. Sitten maksavat ostoksensa ja seuraavat asiakkaat joutuvat odottelemaan
Mä seuraan että hinnat tulee oikein. Kerran kun näin en tehnyt, niin kuitin saatuani huomautin että hintaa otettiin liikaa, ja jouduin jonottaa 20 min infopisteellä oikaisua. Ei kuulemma voi enää kuitin jälkeen kassa korjata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin YLTÄ???????????
Eikö murre taivu?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään työntää kapuloita rattaisiin
No, sä oletkin juntti ja vaikea ihminen. Onnea vaan.
Myyjä tulee sieltä tiskin takaa laittamaan sen jokaisen asiakkaan ostosten väliin.