BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tänään tv-lähetyksessä annetaan ihan eri kuva Tarinan ja Krisun eilisestä keskustelusta. Ei saa oikeaa kuvaa siitä kuinka tarina jankkas ja jankkas ikuisuuden Krisulle samaa paskaa ja krisu kuunteli tosi kärsivällisenä.
Ihmettelen että lähetyksissä ei juurikaan näytetä pk-huonekäyntejä. Blaah on kyllä huonoin tuotanto ikinä ohjauksen suhteen. Surkeesti valittu mitä lähetyksissä näytetään ja 24/7 lähetysten kameravalinnat niin syvältä, ettei viitsi enempää kommentoida. Ihme amatöörejä otettu töihin, kun ei saada monet kerrat toteutettua toimivaa konseptia toimimaan nelosella. Surkeaa työtä.
Kilpailijavalinnat on sit taas osuneet nappiin. Harmi vaan kun siitä ei saada juuri mitään irti.
Timossa epäilyttää se, että se on niin järkevän kuuloinen. Järkevät ihmiset eivät mene bb-taloon, ellei taustalla ole jotain itsekästä motiivia. Tuntuu, että hän on pohjimmiltaan hieman samanlainen velmu kuin Mikael Jungner.
Kyllä minusta Millan silmienmuikuttelu on paremmannäköistä kuin twerkkaaminen. Ei se nyt kauheasti nappaa jos kaksi pallukkaa vaan sätkivät ja höttäsevät epätahtia. Millan silmät sen sijaan, niin meikattuina kuin ilmankin, ovat nätit ja hän osaa hyvinkin viehättävästi spelailla kulmakarvoillaan ja ilmeillä aika kuumasti
Vierailija kirjoitti:
On tuo vihreä käytävä kyllä niinkuin kauhuelokuvasta. Samoin suihkut. Se on kyllä hyvä että käytetään kierrätysmateriaaleja, mutta niitä voi käyttää vähän esteettisemminkin.
Tästä on jo monta kertaa avauduttu täällä, että on tarkoituksella stailattu tuohon tyyliin. Tämähän on oikeasti ihmiskoe siitä, miten ihmismieli kestää nuo olosuhteet ja paineet, mitä tuolla kaikella luodaan.
Tarinan jutut on parhaimmillaankin lapsillekin tuttuja itsestäänselvyyksiä, joita se selittää suurena viisautena. Ihan täysi taukki.
Ei hitto! Taaskaan ei koosteessa näytetty sitä parasta osaa eilisestä palautekeskustelusta, ihan lyhyt pätkä vain.
Parhaat palat tarinan nillityksistä jätettiin näyttämättä.
Tarina haluaa että pomo puhuu hänelle kuin äiti lapselleen. Silleen kannustavasti ja positiivisen kautta. Ei saa antaa negatiivista palautetta vaan kysyä hellästi että teettekö nyt töitä mielestänne niin hyvin kuin voisitte...
Olisi kyllä perin kummallista jos oma työnantaja alkaisi lässyttää noin:D
Vierailija kirjoitti:
Yli 600 sivua pelkkää paskaa. Paskanpuhujat.
Menehän jonne taas keskustelemaan itseksesi sinne akvaariokalaforumillesi.
Onko vammainen olo onko? Oletko jotenkin sekaisin oletko?
Vierailija kirjoitti:
pikkulettikampauskin on kevinin mielestä rasismia, ei herranen aika.
kyllä on vaikea elää..
onko suoristetut hiukset siis afroamerikkalaisilla myös rasismia.
Entä hiusvärit.. mitä ne on kenenkin päässä?...
On se nyt hyvänen aika jos ei saa hiuksiaankaan laittaa, niin kuin haluaa.
Kun mulla oli reilut 20 vuotta sitten pikkuletit, niin enpä huomannut, että omisin jotain rotua tai jonkin rodun "omaa" kulttuuria.
Kyllä se mulle oli vain kampaus.
Enkä epäile hetkeäkään, että minua olisi noiden lettien takia luultu minkään muun rodun edustajaksi, kuin siksi mikä minä olen vaikka pipo päässäkin.
Hiusten väri on ollut tummasta vaaleaan, ja teininä väri vaihtui tiuhaan, kokeiltu on myös punainen (irlantilaisominta?) ja sininen (smurffikulttuurin omiminen).
Kaikki nämä värit ja myös kaikki kampaukset on olleet mulle vain kampauksia.
Huah Hätöstä. Ei ihme, että putosi ekana siitä omasta realitystään. Vaihdan kanavaa.
Käyhän se lastentarhaikäsi eka loppun ja sen jälkeen vielä peruskoulu ja opiskelut, niin katsotssn oletko sitten jo miten ikuistunut. Jollet ole jäänyt lapsen tasolle.
eeviksen peräreiästä kuului tööt ja ville nauroi
Tarvitsetko pikkupoika vähän lisää energiajuomaa? Ei taida ikä vielä riittä ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan huomenna iltapäivällä taas nimeämiset? Niin paljon kun Tarina ärsyttääkin, toivoisin että Jukka tai Eevis tippuu.
Miten voi tippua, jos ei edes ole nimettynä? Sun toiveita ei kuulla, eikä toteuteta. Jukka ja Eevis on pidettyjä persoonai talossa. Nimeämisissä huomenn anousevat nimet Tarina, Anu, ja Timo. Anua veikkaan putoajaksi, onhan hän koti-ikävästä selkeästi kärsinyt.
en ole kyllä huomannut, että kukaan tuolla kukasta tai eeviksestä pitäisi.
Ketä ajattelit että heistä pitää?
Korkeintaan Helmeri, joka tuntuu pitävän kaikista.
Jaahas tiukkapipoiset taas liikkeellä. Ei hyvältä näytä.
Todella ärsyttävää, kun joka hel-ve-tin asia pitää kääntää omaan seksuaali-/sukupuoli-identiteettiin tavalla tai toisella. "Mene tiskaamaan" -> "mulla tulee tosta niin paha mieli siis tavallaan kun mulla on tavallaan tollasesta traumoja". Mies mekossa -> "toi tuntuu musta pahalta kun mua ei hyväksytä tai siis silleen". "Jalat pois pöydältä" -> "musta noin ei voi sanoo, tai siis tavallaan musta tuntuu ettei Pirjo-Jessicalla oo sun mielestä ihmisarvoa". "
Onko tuo yksi jotenkin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Käyhän se lastentarhaikäsi eka loppun ja sen jälkeen vielä peruskoulu ja opiskelut, niin katsotssn oletko sitten jo miten ikuistunut. Jollet ole jäänyt lapsen tasolle.
Laskepa kirjoitusvirheittesi määrä.
Yli 600 sivua pelkkää paskaa. Paskanpuhujat.