BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mikä siellä Aasiassa vetää kun noistakin moni hinkuu sinne.
Minua ei sais sinne vaikka maksettais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu kertoo Millalle ja Kimmolle omasta juomisestaan, ku oli joskus (ilmeisesti useempi vuosi sitten) juonu pitkiä aikoja putkee. Sano myös jäävänsä helposti koukkuun oikeestaan mihin vaan; kahvi, tupakka, nuuska, roskaruoka.
Siltä se näyttääkin, ihme hampuusi
Söpöin talolainen se on. Kivan näköinen nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.
Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.
Oiskohan tossa et Anu pelkää joutuvansa ulos jos menee lääkäriin tai valittaa liikaa.
Krisu koitti kyl hyvin perustella miks täytyis tuotannolle kertoo kaikki ja käydä vaik lääkärintarkastuksessakin.
Anu on käynyt jo pk:ssa puhumassa aikaisemmin, kun koko juttu tapahtui. Sanoi et siellä tutkittiin tilannetta ja jos tulee jotain särkyä, niin täytyy uudelleen käydä sanomassa. Krisu kehotti että menee nyt uudelleen käymään, koska hankaloittaa hänen työvuorolistojen suunnittelua. Anu vaan totes että kun ei satu mihinkään niin ole halukas menemään.
Vierailija kirjoitti:
Toi Jukka on 5kymppisenäkin vielä samanlainen pesän hakija, ihan pimee päästään. Kattokaa sen ilmeistäkin, toosa loistaa silmistä.
Eiköhän tässä tapauksessa ole kuitenki niin että eevis vietteli Jukan joka vaan toimii niinku eevis haluaa. Turhaan ajattelet sen tulevaisuutta varmasti paljon valoisampi sun. Toosa tv on ihan ohjelma. On varmaan ihan normaalia että 24v mies ajattelee seksiä ku muija on puoli alasti sängyllä ja pyytää hieromaan. Ootko vähän kade Jukan ulkonäölle vai mikä juttu? Et oo saanu sitä jatkoille himaas vai mistä kiristää?
Onkohan henkilökunta tässä tehtävässä ottanut huomioon, että myös heidän tekemisensä ja omistautumisensa vaikuttavat viikkotehtävän onnistumiseen? Kyseessähän ei ollut onnistuuko vain risteilyisäntä. Vaikuttaa ettei kaikki ihan hahmota.
Oletteko jääneet lapsen tasolle?
Jukka Jukan Jukan Jukan Jukan Jukan Jukan Jukan Jukka
Pisteet taas Kevinille, keksi hyvin päästä asiakkaiden pyytämän korttilaulun ja olis jatkanut laulua vaikka kuinka kauan :D
Vierailija kirjoitti:
Millalla ja muilla nuorilla "liberaaleilla" on vaikeuksia perustella mielipiteitään. Villen kysymys p*llu-paidasta oli ihan asiallinen, mutta Milla ei tuntunut itsekään oikein loppujen lopuksi tietävän, mikä sen p*llun funktio on. Tuntuu, että monet tekevät asiaa x vain koska muutkin tekevät ja se koetaan trendikkääksi ja kantaaottavaksi, mutta ei oikeastaan edes tiedetä, että miten ja minkä puolesta tässä oikeastaan otetaan kantaa. Itse olen feministi ja puhun myös naisen seksuaalisuuden neutralisoimisen ja normalisoimisen puolesta, mutta en kulje tissit paljaina töissä, ota kuvia häpykarvoistani tai pukeudu kirkkovene-printillä kuvioituihin housuihin, vaikka niitä olisi Instagramin feministi-sivut pullollaan. Koen, että tuollaisella sensaatiohakuisuudella vain ammutaan itseään jalkaan eikä feminismiä enää oteta vakavasti.
Asiaa. Hyvin laitoit. Villen kommentti siihen paitaan oli hauska, jotain vastaavasti peniksen kuvaan liittyvää hänen paitansa rinnuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan henkilökunta tässä tehtävässä ottanut huomioon, että myös heidän tekemisensä ja omistautumisensa vaikuttavat viikkotehtävän onnistumiseen? Kyseessähän ei ollut onnistuuko vain risteilyisäntä. Vaikuttaa ettei kaikki ihan hahmota.
Toiminnasta päätellen ei vaikka ohjeissa selkeästi luki, että ristielypäälikköä pitää totella ja käyttäytyä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.
Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.
Oiskohan tossa et Anu pelkää joutuvansa ulos jos menee lääkäriin tai valittaa liikaa.
Krisu koitti kyl hyvin perustella miks täytyis tuotannolle kertoo kaikki ja käydä vaik lääkärintarkastuksessakin.
Anu on käynyt jo pk:ssa puhumassa aikaisemmin, kun koko juttu tapahtui. Sanoi et siellä tutkittiin tilannetta ja jos tulee jotain särkyä, niin täytyy uudelleen käydä sanomassa. Krisu kehotti että menee nyt uudelleen käymään, koska hankaloittaa hänen työvuorolistojen suunnittelua. Anu vaan totes että kun ei satu mihinkään niin ole halukas menemään.
Ei. Ei ole käynyt silloin kun sattui, älä taas aloita tota vänkäämistä.
Anu sanoi juuri äsken itse Kristianille, että kävi tänään aiemmin puhumassa, kun roskapusseja ja tarjottimia kantaessa alkoi käsivarsissa tuntua kipua.
Kiva nähdä, että Ville pyys Keviniä tohon korttipeliin mukaan ja nimenomaan auttamaan Villeä ja seuraavalle pelikierrokselle mukaan pelaamaan. Jotenkin mulle oli jäänyt kuva, ettei Ville niin Kevinistä välitä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokit saa tehdä mitään oma-aloiteisesti?
Siis, että Krisu käy huolehtimassa jälkkärikahvien keittämisenkin?! Apua? - ei ihme, että nuppi tutisee.
Saishan ne ja se oma-aloitteisuushan oli toivottavaakin.
Entistä enemmän alkoi säälittämään Krisun työtaakka.
Krisun työtaakka on täysin kohtuuton. Julmaa touhua tuotannolta.
No ei tämä ole sen vaikeampaa kuin paimentaa viikon päivät samankokoista joukkoa lapsia partioleirillä tehtävästä toiseen ja syömään ja pesulle ja vahvuuslaskentaan ja keittiölle..., tiedän kyllä kokemuksesta että skarppausta sekin tosin vaatii. ;)
Ikis eksynyt sitte tännekin, koska toi trollaustyyli on tuttu.928
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sä kerrot koko ajan eri tavalla kuin Anu itse??
Anuhan sanoi makkarissa Krisulle että on käynyt tänään aikaisemmin pk:ssa ekaa kertaa itse puhumassa ja kertomassa koska kokkina ollessa ja tarjottimia kantaessa alkoi käsivarsiin koskea oudosti.
Krisu sanoi että pitäisi nyt ehdottomasti mennä uudestaan, mutta Anu siihen että ei ainakaan vielä mene
Vierailija kirjoitti:
Ikis eksynyt sitte tännekin, koska toi trollaustyyli on tuttu.928
Öö Ikis?
Tuotanto sais antaa Kevinille jonkun topin tonne paidan alle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä Aasiassa vetää kun noistakin moni hinkuu sinne.
Minua ei sais sinne vaikka maksettais.
Onhan Krisu senkin maininnut useasti. satasella elää helposti kuukauden ja saa halpaa bissee, pontikkaa ja pössyy.
"Look at me, look at me, look at meeeeeeee!" ;)
Siltä se näyttääkin, ihme hampuusi