BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Olisi helpompi pyörittää vuoroja jos anu olisi vaan saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko eka kerta kun Kristian parka syö täään, hätäseen veti yhden ribbsin seisoessa?
Tuossa on muuten aivan älyttömän monta huomioon otettavaa asiaa ja koko ajan tulee Krisulle lisää. Olen itse ollut esimiehenä viiden hengen tiimissä ja voin sanoa, että vaikka kaikki työtoimet oli tuttuja ja rutiinit samoja, ei ollut tuollaista muuttujaa kuin tässä matkustajat toiveineen, niin oli siinä tekemistä. Todellakin arvostan Krisua että kylmiltään vetää noin hyvin. Ja tunnollisesti!
Söi se n. pari tuntia sitten riisiä ja lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viikkotehtävä epäonnistuu niin voisivat näyttää television kautta asukkaille keiden kaikkien virheistä johtui. Surullista, että Krisu on noin paineissa yksin hommansa kanssa.
Krisu mokasi itse eilen tehtävän juttelemalla Helmerille ja muille ihan normaalisti ulkona
Saahan siellä vapaasti keskustella illemmalla. Mutta Krisu tuli kutsuneeksi Helmerin keittiöön istumaan, kun ulkona tihuutti. Vaikka edellisenä iltana oli tiukka ei, vipit ei päässeet messiin, eikä henkilökunta vippien tiloihin.
Paikallaan pysyivät, mutta iso moka oli lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miks Krisu tekee noista vuoroista noin kauheen vaikeeta. Toki ois helppoa ollut jos yksinään hoidettavia hommia ois ollut vaan 2 eikä kolmea, ois voinut suoraan kierrättää ja jos vielä paritkaan ei saa olla kokoajan samat niin onhan siinä vähän mietittävää, mutta vaikuttaa lähinnä rakettitieteeltä
No siksi kun nuo muut puupäät sekoilee, eivätkä edes muista missä ovat olleet!
Tuo anukin!! turpa kiinni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokit saa tehdä mitään oma-aloiteisesti?
Siis, että Krisu käy huolehtimassa jälkkärikahvien keittämisenkin?! Apua? - ei ihme, että nuppi tutisee.
Saishan ne ja se oma-aloitteisuushan oli toivottavaakin.
Entistä enemmän alkoi säälittämään Krisun työtaakka.
Krisun työtaakka on täysin kohtuuton. Julmaa touhua tuotannolta.
Edelleen toistan Krisu on tehnyt tuo itselleen vaikeaksi säännöissä ei ole kuin se että pitää vaihtaa duuni kun sumutorvi soi sen jälkeen voi vaihtaa vaikka takaisin..menee turhaan sekaisin kun kierrättää joka kerran eri paikoissa koko pinkan!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mutta totta. AP on kirjoittanut kaikki viestit thän ketjuun ja saanut näin yli 600 sivua viestejä itse itselleen. Melkoinen saavutus.
Minen ainakhan ole AP!
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää kestä tota Krisun kyykytystä ja miksi noi sen alaiset on niin ilkeitä sille! Anukin vaan valittaa vaikka Krisu saa selkeät ohjeet BB: ltä. Ainoat, jotka tarttuvat toimeen kuin toimeen niskoittelematta ovat Timo ja Kimmo, pisteet heille!
Timon ja Kimmon asenne työhön ku työhön loistava.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.
Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.
Oiskohan tossa et Anu pelkää joutuvansa ulos jos menee lääkäriin tai valittaa liikaa.
Krisu koitti kyl hyvin perustella miks täytyis tuotannolle kertoo kaikki ja käydä vaik lääkärintarkastuksessakin.
kevin, milla ja kimmo tuota vihervasemmisto osastoa
krisu, mira, jukka, kimmo persuja
helmeri ja timo kokoomus
tupu keskusta
anu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viikkotehtävä epäonnistuu niin voisivat näyttää television kautta asukkaille keiden kaikkien virheistä johtui. Surullista, että Krisu on noin paineissa yksin hommansa kanssa.
Krisu mokasi itse eilen tehtävän juttelemalla Helmerille ja muille ihan normaalisti ulkona
Saa jutella normisti kun torvi törähtää illalla. Jos kosahtaa niin siihen ruori jos käpälä irtoaa ja jos infossa ei oo ketään. Palveluhan on pelannut loistavasti. Tänään Krisulla väsynyttä toimintaa mutta ollut loistava kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.
Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.
Ehkä pelkää, että sieltä paljastuisi jotain sellaista, minkä vuoksi joutuisi jättämään koko homman kesken? Typerää kuitenkin leikkiä terveydellä, jos epämääräisiä tuntemuksiakin on ilmaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat jotka ärsyttävät tänään:
Ville: Idari puhuu ruoka suussa, leikkii tietoviisasta. Tekisi mieli lyödä
Helmeri: Ruma kuminaama, jolla on keltaiset hampaat. Yleisärsyttävä äpä*ä. Läpsy sen punehtuneelle poskelle.
Minusta Helmeri näyttää jopa vähän vammaiselta.
Minullekin pisti silmään heti, kun taloon asteli, että mikäs vammainen tämä nyt on.
Sanakirjassa hopeaketun kohalla pitäis lukea Timo Kuisma😜
Vierailija kirjoitti:
---Tarinahan hirveesti kyllä kyselee, että miltä susta tuntuu jne. MUTTA kuunteleeko se koskaan mitä toinen sanoo? Jotenkin tuntuu, että aina ne jutut kääntyy häneen tavalla tai toisella.
On kuuntelevinaan, mutta ei kuule.
Sanoo että ymmärrän, mutta ei ymmärrä.
Tarinaa kiinnostaa vain Tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtinut tuota Tarinan opiskeluvalintaa. Opiskeleeko psykologiaa itsensä huviksi vai meinaako joskus tehdä töitäkin sillä saralla?
Sillä vaan, että Tarinahan hirveesti kyllä kyselee, että miltä susta tuntuu jne. MUTTA kuunteleeko se koskaan mitä toinen sanoo? Jotenkin tuntuu, että aina ne jutut kääntyy häneen tavalla tai toisella.
Tarina peilaa kaiken itsensä kautta, mikä ehkä auttaa Tarinaa itseään samaistumaan keskustelukumppaniin, mutta saa hänen vaikuttamaan rasittavan itsekeskeiseltä. Lisäksi Tarina käyttää paljon diplomaattiseen keskusteluun liittyviä maneereita, joita käydään läpi esim. konfliktien selvittelyn ja kliinisen terapian kursseilla, mutta jotka ei kuulu tavanomaiseen, arkipäiväiseen kommunikointiin, mitä Tarina ei tunnu ymmärtävän. Siksi hänen reaktiot ja keskustelutapa vaikuttaa niin oudoilta ja feikeiltä. Esimerkiksi kun Timon kysyi Tarinalta, että oliko hän "päässyt sinuiksi" saamiensa nimeämispisteiden kanssa, niin Tarinan reaktio oli useampi "wau tosi hyvä kysymys siis tosi kiva kysymys onpa kiva että kysyit just tota", mitkä ei vaan yksinkertaisesti kuulu normaaliin kommunikointiin.
Tarinalta puuttuu myös usein tilannetaju. Eilisiltana Krisu oli aivan poikki, eikä Tarinan "diplomaattinen" lähestymistapa ollut yhtään sopiva siihen tilanteeseen, kyllähän Krisusta näki ettei tämä ollut valmis "rakentavaan" jankkaamiseen pitkän kaavan mukaan. Lyhyt ja ytimekäs palaute olisi ollut sopivampi lähestymistapa - tai vaihtoehtoisesti kysely Krisun itsensä jaksamisesta vaikeassa hommassaan. Krisu olisi varmasti arvostanut tilaisuutta vähän avata paineitaan ja ehkä samalla myös myöntänyt, että on tänään joutunut kiristämään kuria, mutta on pahoillaan siitä, jos joku on käskytyksestä loukkaantunut. Mutta Tarina ei ehdi, kykene tai halua omalta itsetutkiskelultaan tulkita kokonaistilannetta ja siksi hänet nähdään tosi ärsyttävänä, tahdittomana ja itsekeskeisenä.
Niin täydellisen hyvä kommentti. Ja kyllä, laitoin myös yläpeukun, mutta silti haluan myös kirjoittaa. Rällällää.
Krisu kertoo Millalle ja Kimmolle omasta juomisestaan, ku oli joskus (ilmeisesti useempi vuosi sitten) juonu pitkiä aikoja putkee. Sano myös jäävänsä helposti koukkuun oikeestaan mihin vaan; kahvi, tupakka, nuuska, roskaruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan tossa et Anu pelkää joutuvansa ulos jos menee lääkäriin tai valittaa liikaa.
Krisu koitti kyl hyvin perustella miks täytyis tuotannolle kertoo kaikki ja käydä vaik lääkärintarkastuksessakin.
Missä ne eiliset valittajat on joiden mielestä Anu haluu vaan pois tuolta!!!!
mitä krisu on aasiassa treenannu?
Vierailija kirjoitti:
kevin, milla ja kimmo tuota vihervasemmisto osastoa
krisu, mira, jukka, kimmo persuja
helmeri ja timo kokoomus
tupu keskusta
anu?
Kimmo ei oo persu vaan demari.
Tarina? More like Marina :_D