BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kevin, milla ja kimmo tuota vihervasemmisto osastoa
krisu, mira, jukka, kimmo persuja
helmeri ja timo kokoomus
tupu keskusta
anu?
Kimmo ei oo persu vaan demari.
Eihän noista kukaan ole persupersu, niistä vain on kolme äänestänyt persuja viime vaaleissa.
Esim krisu on vaihdellut puolueita, äänestänyt myös vasemmistoliittoa ja piraatteja.
Ei ne puolueeseen ole liittyneet sentään. En usko ainakaan.
Krisu sano äänestäneensä mm takia, kehotti että muutkin puolueet nostais sen asian isommin esille, ettei tarttis persuja äänestää.
jukka äänesti jotain tuttuaan, mutta sanoi ettei kiinnosta paskaakaan mmasiat.
Miraa varmaan kiinnostaa juuri mmasiat, muttei muuten tajua politiikasta mitään.
Joskus viikko sitten näitä puhuivat.
Hajupommi ei äänestä. Hän kun on niinylempänä, ettei usko edes järjestelmään..ilmeisesti. Yhteiskunta kuitenkin kelpaa opistoineen, tälle ikuisuusopiskelijalle jne.
Tarina näyttää nätiltä peruukissa. Ei ole provo, mutta hänelle sopisi tuollaiset pitkät ja kiharat hiukset. Näyttää paljon nuoremmalta tuossa peruukissa.
Tykkään kyllä tästä viikkotehtävästä, ihmiset heittäytyy hyvin rooleihinsa :) mielenkiintoinen, ei lainkaan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä, että Ville pyys Keviniä tohon korttipeliin mukaan ja nimenomaan auttamaan Villeä ja seuraavalle pelikierrokselle mukaan pelaamaan. Jotenkin mulle oli jäänyt kuva, ettei Ville niin Kevinistä välitä tmv.
Onko tuo mielikuva tullut siitä, kun Ville on uskovainen?
Ville on monet kerrat sanonut, ettei Raamattu ja uskonsa puolesta hyväksy tiettyjä juttuja omassa elämässään, mutta se ja sama mitä toiset tekee omallaan. Hän pärjää kyllä monimuotoisten kanssa, vaikka alkuun voi ihmetyttääkin.
Lähinnä mielikuva ehkä tuli siitä, kun eilen (?) täällä puhuttiin ettei Ville naura samalla tavalla Kevinin jutuille tai ees kato Keviniä päin niinku muiden esiintyessä tekee. Nyt näyttää kuitenkin olevan ihan ok, joten ehkä eilen katsojat vaan käsittäneet väärin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.
Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.
Oiskohan tossa et Anu pelkää joutuvansa ulos jos menee lääkäriin tai valittaa liikaa.
Krisu koitti kyl hyvin perustella miks täytyis tuotannolle kertoo kaikki ja käydä vaik lääkärintarkastuksessakin.
Anu on käynyt jo pk:ssa puhumassa aikaisemmin, kun koko juttu tapahtui. Sanoi et siellä tutkittiin tilannetta ja jos tulee jotain särkyä, niin täytyy uudelleen käydä sanomassa. Krisu kehotti että menee nyt uudelleen käymään, koska hankaloittaa hänen työvuorolistojen suunnittelua. Anu vaan totes että kun ei satu mihinkään niin ole halukas menemään.
Ei. Ei ole käynyt silloin kun sattui, älä taas aloita tota vänkäämistä.
Anu sanoi juuri äsken itse Kristianille, että kävi tänään aiemmin puhumassa, kun roskapusseja ja tarjottimia kantaessa alkoi käsivarsissa tuntua kipua.
Krisu kysyi Anulta, kun se kertoi et oli tullut käsiin puutumista, et ootko käynyt puhumassa, niin Anu sanoi et joo, mut en siis tästä nyt. Eli aiemmin on tosiaan käynyt ja silloin on tutkittu, nyt ei ole käynyt puhumassa, johon Kristian totesi että kannattaa käydä. Joka tapauksessa Anu on käynyt jo aiemmin ja asia on ollut hoidossa koko ajan.
Tää vääristelee ihan tahallaan, ei kannata välittää, on joku Anu vihaaja. Alkaa kohta valittaa sen yksin jääneistä lapsista.
Anu kertoi tänään aikaisemmin käyneensä ensimmäistä kertaa päikyssä puhumassa tuntemuksistaan koska käsissä oli alkanut tarjottimen ja roskapussin kantamisen jälkeen tuntua erikoista kipua, ei puutumista.
Vierailija kirjoitti:
Tarina näyttää nätiltä peruukissa. Ei ole provo, mutta hänelle sopisi tuollaiset pitkät ja kiharat hiukset. Näyttää paljon nuoremmalta tuossa peruukissa.
Tykkään kyllä tästä viikkotehtävästä, ihmiset heittäytyy hyvin rooleihinsa :) mielenkiintoinen, ei lainkaan tylsä.
Tarinalle kävikin pitkät hiukset mitkä olen hänellä jossain kuvassa nähnyt.
Joo, olen stalkannut facebookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tietoon, että Anu on tänään ensimmäistä kertaa ollut pk-huoneessa puhumassa tilanteestaan ja kivuista ja tuntemuksista kropassa, myös käsissä niksan lisäksi.
Kristian koetti kehottaa menemään nyt puhumaan lisää, jos voisi vaikka päästä lääkäriin tai sairaanhoitajalle. Mutta Anu ei halua itse mennä. Eli aivan kuten joku aiemmin jo kertoi, Anu ei ole tavannut lääkäriä, eikä hänen tilastaan ole aiemmin konsultoitu lääkäriä. On tänään vasta puhunut pk-huoneessa itse tilanteesta.
Oiskohan tossa et Anu pelkää joutuvansa ulos jos menee lääkäriin tai valittaa liikaa.
Krisu koitti kyl hyvin perustella miks täytyis tuotannolle kertoo kaikki ja käydä vaik lääkärintarkastuksessakin.
Anu on käynyt jo pk:ssa puhumassa aikaisemmin, kun koko juttu tapahtui. Sanoi et siellä tutkittiin tilannetta ja jos tulee jotain särkyä, niin täytyy uudelleen käydä sanomassa. Krisu kehotti että menee nyt uudelleen käymään, koska hankaloittaa hänen työvuorolistojen suunnittelua. Anu vaan totes että kun ei satu mihinkään niin ole halukas menemään.
Ei satu mihinkään? No mitä se Anu sitten valittaa koko ajan ja on naama nurinpäin? Eilen ainakin särki niin että piti oikein olla vapaalla, nyt ei särjekään vaikka mitään apua ei ole saanut? Taitaa haluta vain luistella tehtävästä helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville heitti läppää Krisun ja Helmerin välisestä sähköstä.
Meni ohi! Mitä sanoi?
Eevis sanoi kävelleensä Krisun ja Helmerin katseen läpi ja siinä tuntui staattinen sähkö mihin Ville jatkoi jotain, että taisi olla suorastaan siirappinen kosketus tms
Vierailija kirjoitti:
Noi Kevinin tissit on kyllä jotenkin tyrkyllä.
Että mua ellottaa tämä kiekuva tissi-Liisa. Sais kipittää rikkonaisilla korkkareillaan suoraan Aleppoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole käynyt silloin kun sattui, älä taas aloita tota vänkäämistä.
Anu sanoi juuri äsken itse Kristianille, että kävi tänään aiemmin puhumassa, kun roskapusseja ja tarjottimia kantaessa alkoi käsivarsissa tuntua kipua.
Krisu kysyi Anulta, kun se kertoi et oli tullut käsiin puutumista, et ootko käynyt puhumassa, niin Anu sanoi et joo, mut en siis tästä nyt. Eli aiemmin on tosiaan käynyt ja silloin on tutkittu, nyt ei ole käynyt puhumassa, johon Kristian totesi että kannattaa käydä. Joka tapauksessa Anu on käynyt jo aiemmin ja asia on ollut hoidossa koko ajan.
Nii et ylläripylläri, tuotannolla on sitteski ollu lääkäri käytössä :D
Ylläripylläri et nyt oikein tajuu!!
Anu sanoi olleensa eka kertaa tänään aiemmin puhumassa käsivarsien kivusta.
Krisu käski mennä uudestaan jos voisi päästä lääkäriin.
Mutta ei menny.
Eli se lääkäri on sun päässä vaan käytössä, mielikuvituslääkäri :D
Ihmetyttää, millainen ihminen miettii kenenkin puoluekantoja ja arvioi ihmisen sen mukaan. Tuolla useampikin on sanonut äänestäneensä monen puolueen jäseniä. Eikös esimerkiksi Eevis kyseenalaistanut suomalaisen edustuksellisen demokratian. Kaikilla ei ole asiat niin suoraviivaisia, kuin näköjään täällä joillakin puoluejankkaajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikis eksynyt sitte tännekin, koska toi trollaustyyli on tuttu.928
Öö Ikis?
Salatut elämät aiheisessa ketjussa on jo pari vuotta pyörinyt henkilö, joka jankuttaa ikäeroista. Siitä on tullut nimi ikis, mutta sama henkilö trollailee ketjussa lainaamalla juttuja, kuten tossa yläpuolella noi "hihih"-jutut. En ihmettelis jos tässä tahallaan väittelis vastaan samaa asiaa. Vaikea selittää, mutta siellä ketjussa on palanut hermot ihan kunnolla. Isoin bravuuri on poistattaa viestejä. Kaikki vaan katoaa ja hänen jankutukset jää.
Ilmeisesti tässä ketjussa kohde on Anu...
Fiilaan Tarinan tuskaa ison pään kanssa. T. täälläkin piti ostaa isoin mahdollinen yo-lakki
Vierailija kirjoitti:
Ihme nössö ja vajaa tuo Helmeri kun ei älyä pyytää lisää viinaa. Krister sanoi että baari on auki mutta taukki ei tajua.
Pelkäämättä sammu ja Eevis iskee kyntensä🐈
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin kans ton livestä, Anu oli vasta aikaisemmin tänään käynyt itse ensimmäistä kertaa kertomassa onnettomuudestaan ja niskakivuista ja senkin vain sen takia, että käsivarsia oli alkanut pienen rasituksen jälkeen särkeä. Eilenhän tosiaan Kristian haki särkylääkkeitä ja mobilatia. Kristian kehoitti menemään uudestaan isoveljen puheille, että voisi päästä lääkäriin tai hoitajalle, mutta Anu ei halunnut vielä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nössö ja vajaa tuo Helmeri kun ei älyä pyytää lisää viinaa. Krister sanoi että baari on auki mutta taukki ei tajua.
Pelkäämättä sammu ja Eevis iskee kyntensä🐈
Siis pelkää että sammuu
Timo on kyllä aluksen komein matruusi.
Merimiesasuinen Timo infossa on aidon oloinen asiakaspalvelija. Kaikenkaikkiaan Timppa on paras näyttelijä tuolla. Kuin olisi oikeastikin töissä Viikkarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin kans ton livestä, Anu oli vasta aikaisemmin tänään käynyt itse ensimmäistä kertaa kertomassa onnettomuudestaan ja niskakivuista ja senkin vain sen takia, että käsivarsia oli alkanut pienen rasituksen jälkeen särkeä. Eilenhän tosiaan Kristian haki särkylääkkeitä ja mobilatia. Kristian kehoitti menemään uudestaan isoveljen puheille, että voisi päästä lääkäriin tai hoitajalle, mutta Anu ei halunnut vielä mennä.
No tuskin oli kun eilen sai Voltarenia ja käskettiin levätä!!!!!!!!
Voisin mielelläni olla Timon VIP-asiakas.
Merimies on eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Siis, että Krisu käy huolehtimassa jälkkärikahvien
Edelleen toistan Krisu on tehnyt tuo itselleen vaikeaksi säännöissä ei ole kuin se että pitää vaihtaa duuni kun sumutorvi soi sen jälkeen voi vaihtaa vaikka takaisin..menee turhaan sekaisin kun kierrättää joka kerran eri paikoissa koko pinkan!
Ei kun säännöissä sanotaan, että jokaisen täytyy tehdä jokaista hommaa.
Ai tää sama vänkääjä saapui taas!
Krisu ja Anuhan puhuivat aiemmin kannella, jossa Timo oli ruorissa ja Anu makasi säkkituolissa. Krisu olisi laittanut Anun seuraavaksi keittiövuoroon mutta Anu sanoi että se on liian raskasta kun joutuu kantamaan. Samalla Krisu sanoi että Anu saa sairasloman heti jos vaan haluaa eikä tarvitse osallistua mihinkään töihin enää mutta Anu sanoi että ei halua. Krisu määräsii seuraavaan siivouspartioon ja Anu sanoi että okei, vaikka nyt vähän koskeekin niin se käy kun voi vaikka pyyhkiä pölyjä.
Heti tuon jälkeen jatkoivat puhetta makkarissa, jossa Krisu kysyi etkö vieläkään ole puhunut päiväkirjahuoneessa noista kivuista niin Anu sanoi että on, on tänään käynyt kertomassa kivuista käsivarsissa. Krisu kysyi että ai nytkö ja Anu vastasi että ei, kun aiemmin ( hei haloo vänkääjä: aiemmin TÄNÄÄN siis ).
Asia ei ole ollut missään hoidossa, kunnossa tai mainitsemassasi salakonsultoinnissa.