Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
11501/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää Jukan naama..

Mua ärsyttää koko mies.

Vierailija
11502/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin Villen ulos seuraavaksi. Hän vaikuttaa eniten negatiivisesti talon ryhmäkäyttäytymiseen. Ville on otettu yksilönä liikaakin huomioon, kunnioittaen hänen paljon julkituomaa persoonallisuuttaan uskonnolisuudellaan. Se on hillinnyt muiden persoonallisuuden avoimuutta, joka nimenomaan olisi vielä enemmän avointa, hauskaa ja mielenkiintoista seurattavaa. Sitähän BB:ltä odottaisin, myös kera avointen ja räiskyvien konfliktien. Porukka tuolla on harvinaisen fiksua tässä ohjelmassa, joten mielellään näkisi heidät ilman "koko ajan pitää yhtä uskonnollista" hyysätä porukassa. Tilasin bb 24/7, mainoksen perusteella että bb on täällä jälleen, en kirkollismenoja.

Oot kyllä  kattonut eri 24/7 ku mä. Enemmän on ollut muunsukupuoliset parkumista kun uskon asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11503/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri pelas sviitin lattialla pasianssia ja Ville luki pikkasen vaivautuneen näköisenä kirjaa kun Eevis makasi kyljellään sängyssä pikku toppi ja pienet stringit päällä näytti kyllä suoraan sanoen kuin olisi tyrkyllä ja osallistu siinä Helmerin pasianssiin..kroppakaan ei kyllä mikään hirveen hotti?

Vierailija
11504/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinfani kirjoitti:

Kevin on rohkea ja kantaa itsensä upeasti, miehellä on hyvä itsetunto ja hauska huumori. Myös vaikuttaa fiksulta :)

Virhe! Kevin suuttuis tollasesta sukupuolittamisesta.

Vierailija
11505/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GO EEVIS! Talon ufo sheivaa kainaloitaan sängyssä ja Ville katsoo suu auki mitä vit... :DDD

Hieman kyllä pisti ihmetyttämään, että miks Eevis ei hoitanut tota vessassa.

Vierailija
11506/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna, Jukka ja tarina äänestykseen

Vierailija
11507/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että ovat rohkeita kun ovat tuolla. Itsestäni ei olisi. Ainoastaan niin ettei kameroita ei tvssa ja korkeintaan viikko.

Samaa mieltä. Jos olisin BB-talossa, miettisin varmaan, miten kamalasti mua haukuttaisiin AV:llä, etenkin ulkonäköä. Yrittäisin olla talossa vaan mahdollisimman tylsä, jotta ärsyttäisin mahdollisimman vähän, ja olisin iloinen pelkästään siitä, jos en putoa ihan ekana.

Psykologisesti ehjällä ihmisellä on hyvin pienet saumat päästä hakuprosessin läpi. Sinne valikoidaan tarkoituksellisesti tavalla tai toisella rikkinäisiä, haavottuneita tai muuten epävakaita ihmisiä, jotta voidaan tehdä viihdettä.

Vierailija
11508/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri pelas sviitin lattialla pasianssia ja Ville luki pikkasen vaivautuneen näköisenä kirjaa kun Eevis makasi kyljellään sängyssä pikku toppi ja pienet stringit päällä näytti kyllä suoraan sanoen kuin olisi tyrkyllä ja osallistu siinä Helmerin pasianssiin..kroppakaan ei kyllä mikään hirveen hotti?

Siltä eukolta puuttuu kyllä täysin ymmärrys siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Onneksi jäi toi näkemättä.

Ei ole hotti ei, ja vaikka olisi, normijärkinen ei keikaroisi stringeissä tuolla.🤮

Vierailija
11509/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tätä kattoin itekki monttu auki. Ja kun Eevis oikee makoili vieläpä Helmerin sängyllä.. Ville näytti kyllä vaivaantuneelta ja Helmeri vaan keskitty pelaamaan. :D

Vierailija
11510/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan jukka ollu yöllä harmissaan kun Eevis jäi nukkumaan, vaikka jukka kävi siellä vihjailemassa yöllä näkemisestä, jotain se taas illalla jauhoi Eeviksestä, ja kielsi olevansa ihastunut

Vierailija
11511/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko herätys aina samaan aikaan, ja jos niin millon? Oon kyl katsellut muutamana aamuna kun mutten muista.

Tänään kiinnostaa minkä koston Tarina keksii Krisulle. On niin vittumainen tyyppi (ja idiootti), että käyttäytyy aivan varmasti entistä huonommin.

Vierailija
11512/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksellä on kyllä oikeesti hygieniakäsitys jotenkin erilainen, ei KUKAAN ajele karvojaan sängyssä, vai pitääkö siinäkin hommassa olla makuuasennossa?

Ois kiva nähdä miltä hänen kotinsa näyttää

Vierailija
11513/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbfani kirjoitti:

Olikohan jukka ollu yöllä harmissaan kun Eevis jäi nukkumaan, vaikka jukka kävi siellä vihjailemassa yöllä näkemisestä, jotain se taas illalla jauhoi Eeviksestä, ja kielsi olevansa ihastunut

on kyllä ällöttävä tyyppi. Muut jauhoi ihan eri asioista niin tämä alkaa mumisemaan eeviksestä. Ei tajua edes itse miten hölmö on. Krisun ilmeistä näki että "ei saa..na totakin idioottia", oli jo muutenki kyllästynyt päivän päätteeksi.

Vierailija
11514/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko herätys aina samaan aikaan, ja jos niin millon? Oon kyl katsellut muutamana aamuna kun mutten muista.

Tänään kiinnostaa minkä koston Tarina keksii Krisulle. On niin vittumainen tyyppi (ja idiootti), että käyttäytyy aivan varmasti entistä huonommin.

Tulee miten milloinkin. Eilen kai jo ennen kasia, koska olivat jo kokkaamassa hyvää vauhtia, kun avasin joskus kymmenen yli kahdeksan.

Vierailija
11515/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu oli yöllä kyllä niin kuuma kun kerto tarinalle, että tommonen perseily ei vaan sovi ja että esimiestä tulee totella. Huhhuh 😛

Tarina vaan jankkas miten häntä on väärin kohdeltu. Halus kuitenkin Krisua halata keskustelun lopuksi.

Veikkaan että molemmat äänestää toisiaan huomenna.

Mua harmittaa, kun oon Kevinistä ihan tykänny, mutta tarinan seurassa siitä tulee ihan pöljä.

Vierailija
11516/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä eukolta puuttuu kyllä täysin ymmärrys siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Onneksi jäi toi näkemättä.

Ei ole hotti ei, ja vaikka olisi, normijärkinen ei keikaroisi stringeissä tuolla.🤮

Hän ei olemaan normijärkinen vaan mensalainen. Ei tietenkään tyhmät tavikset voi ymmärtää neron aivotoimintaa ja käyttäytymistä. (Tämä oli sarkasmia)

Vierailija
11517/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta pääsivät eilen nukkumaan?

Vierailija
11518/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta pääsivät eilen nukkumaan?

23.30 oli pattereiden vaihto vielä, niin sen jälkeen

Vierailija
11519/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Eevis vähän pimee,täälläkin suu auki katsoin tuota Eeviksen asuvalintaa äijien kanssa, ei ole todellista ei tuolla noin kuuma ole ihan tarkoituksen hakuista,mua niin hävettää tuon puolesta!!

Vierailija
11520/90773 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bbfani kirjoitti:

on kyllä ällöttävä tyyppi. Muut jauhoi ihan eri asioista niin tämä alkaa mumisemaan eeviksestä. Ei tajua edes itse miten hölmö on. Krisun ilmeistä näki että "ei saa..na totakin idioottia", oli jo muutenki kyllästynyt päivän päätteeksi.

Itsekin juuri ennen nukkumaan menemistä katsoin tätä myötähäpeät päällä. Krisulla oli ollut raskas päivä ja Jukka tulee länkyttämään siihen Eeviksestä ja siitä, ettei häntä haittaa käskyttäminen. Toivottavasti tänään olisi viikkotehtävässä vähän poikkeamista.

Ketju on lukittu.