BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tulispa taloon joku Jukan ikäluokkaa oleva älyttömän kaunis nainen. Tai sitten joku hyvännäköinen alfa jolla tulis silmäpeliä Eeviksen kanssa.
Miks alfa haluais eeviksen
Oisin kyl Krisun asemassa sanonu Tarinalle että painu nukkumaan ja aamulla teet taas kuten käsketään, missä työpaikalla muka jokainen päättää itse kuinka häntä kohdellaan ja kuinka hänelle asiat esitetään????
Voi vittu tuo Tarina... Eikö voi vetää tota viikkotehtävää läpi vinkumatta ja jatkuvasti omia oikeuksia ja etuja sun muita jankaten. ULOS. Hatunnosto Krisulle kun ei menetä hermojaan.
Miksi tarina luulee voivansa KOMENTAA päällikköä. Ei vtttt..!!!
"...mutta mullei oo tavallaan tästä muuta sanottavaa..."
Eikö varmasti?
Mä toivon, et tässä tulis jotain kunnon yllätystä asukkaille. Esim. Yllätysputoaminen, katsojat saisi äänestää jonkun talosta pihalle keskellä viikkoa täysin odottamattomasti.
Ja ainakin pari erittäin näkyvää tyyppiä taloon sekottamaan pakkaa.
Eevikselle ja Jukalle viikon koskemattomuuskielto toisiinsa, ihan vaan huvin vuoksi jotta nähdään miten kestävät.
Ja sitten.. oikeen kunnon BILEET!!!!
Tarinan ilme kun Krisu laukoi totuuksia. :D
Voisko toi Eevi tehdä iltatoimensa vessassa
Ruutu kannattaa vielä ottaa, uutta heille jotka tsekkaavat vain normilähetykset. Aivan varmasti mielenkiintoiset keskustelut eivät katoa, vaikka jokunen lähtee pois talosta. Täysin erilainen, poikkeava sakki edellisistä kausista. Kiitos siitä BB:lle. Vielä kun sitä alkoa ei pihdattaisi, olisi erittäin mielenkiintoista nähdä kaikki nämä nyt talossa olevat tanssimassa, hulluttelemassa ja varmaankin myös kinastelemassa. Krisu mesoaa nyt mielenkiintoisesti, ota sen ruutu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi asia, josta kadehdin Eevistä. Se pystyy epiloimaan täysin kivutta. Mulla tuo sattuu, ja kainalot on täysin mahdotonta epiloida, mutta Eeviksellä ei näytä tuntuvan yhtään miltään. Hänellä homma näyttää yhtä helpolta kuin sheivaus.
Mistä muista asioista sä kadehdit sitä? :D
Mun aiempi viesti tässä ketjussa: https://www.vauva.fi/comment/39336277#comment-39336277
Tarina vaan jaksaa valittaa Krisun johtamistavasta. Itsellä olis jo pää hajonnu jos olisin Krisu.
Tapetti-Timo ulos tällä viikolla mummoja pokailemasn Tinderiin
mämämämämämämmämä en mämämmämmämmämämäämäm yyyyyyy
Vierailija kirjoitti:
Kukahan hahmo ärsyttää ihmisiä vähiten?
Tuijasta en ole nähnyt tässä ketjussa puhuttavan. Onko hän sitten se kaikkein neutraalein asukas?
Taitaa olla, kun on näkymätön.
Erittäin hyvin sanottu.