Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
83821/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa av-mammojen Anu-viha olla sitä luokkaa, että taidan antaa ääneni Anulle ihan vain vittuillakseni. Huudatte, että Anu on tapetti ja silti saatte haukuttavaa monen tuhannen sivun verran, mitä vittua? Taitaa monella osua hermoon, että tuollainen perus wt-mimmi porhaltaa tyytyväisenä täyttä elämää ja lapsetkin saa hoitoon, kun niin haluaa. Itse nyhväätte kotona kytäten 24/7, kun omaa elämää ei ole.

Olen mies ja olen täysin samaa mieltä Anusta kuin monet muutkin täällä.....

Sekä kyllä on totta,että hän on mielistelijä...sekä kaksinaamainen...

Vierailija
83822/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt joillakin sen tasoista Anu-haukkumista, että on varmaan 14-vuotiaita tyttöjä kirjoittamassa. Ihmetellään, ketä varten Anu laittaa hiustenpidennyksiä, kun on Helmerin kanssa, mangutaan kuinka nolo on ja taivastellaan, jos joku katsoo ulkomailla Anua. Voi nolo mitä tekstejä teiltä tulee. En itsekään ole Anu-fani, mutta ei vaan voi kuin nauraa tuollaisille älyvapaille viesteille. Huomaa, että ei ole kovin paljon elämänkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83823/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Hemmille puheessa sanonut että tavataan ulkomaailmassa.

Sehän on luvattu yksityisissä keskusteluissa jo moneen kertaan.

Vierailija
83824/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nyt olisikaan älykkyydellä suotu niin tuo teidän sormella osoittelu jotain niin kuvottavaa.Ei varmaan kannata heittää muita kivellä jos itse istuu lasikopissa...

Vierailija
83825/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei pidä Anu rouvasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa av-mammojen Anu-viha olla sitä luokkaa, että taidan antaa ääneni Anulle ihan vain vittuillakseni. Huudatte, että Anu on tapetti ja silti saatte haukuttavaa monen tuhannen sivun verran, mitä vittua? Taitaa monella osua hermoon, että tuollainen perus wt-mimmi porhaltaa tyytyväisenä täyttä elämää ja lapsetkin saa hoitoon, kun niin haluaa. Itse nyhväätte kotona kytäten 24/7, kun omaa elämää ei ole.

Olen mies ja olen täysin samaa mieltä Anusta kuin monet muutkin täällä.....

Sekä kyllä on totta,että hän on mielistelijä...sekä kaksinaamainen...

Olen mies🙈..kukaan mies (oikea)ei sitä erikseen mainitse!!

Vierailija
83826/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Krisu pidä puhetta kaverilleen? Röökille vaan pyytelee.

Vierailija
83827/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerillä oli kaksi aktiviteettia illallisen lisäksi. Onkohan vielä jotain ohjelmaa?

Vierailija
83828/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ensimisenä ruokailun alussa.

Vierailija
83829/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ei ole ollenkaan äiti tyyppinen ihminen ei pätkän vertaa..

kakarat on varmasti tehty että sais pidettyy tuon komean exän itsellään...

Anuhan on avoimesti myöntänyt olevansa erittäin kilpailuhenkinen. Tässä kisassa tuli turpiin ja palkinnoksi eropaperit kouraan.

Vierailija
83830/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu porasi keittiössä äitiä ja isää avukseen. Aikuinen nainen???

Vierailija
83831/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kuolisi tylsyyteen anun kanssa eläessä, huoh.

Eläähän ne

Eikös lähteneet erilleen.

Vierailija
83832/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu kattoo jos Helmeri voittaa ja pääsee vähän itsekkin siinä sivussa seiskan haastatteluun se on Anun Tähtihetki🌟

Kuukauden päästä ei paljon kiinnosta enää!

Vierailija
83833/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuanuanuanuanu. Milloin viimeksi on ollut sivu, jolloin Anua ei mainita?

Vierailija
83834/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nyt olisikaan älykkyydellä suotu niin tuo teidän sormella osoittelu jotain niin kuvottavaa.Ei varmaan kannata heittää muita kivellä jos itse istuu lasikopissa...

Sinä istut lasikopissa nimenomaan itse.

Vierailija
83835/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se.

Vierailija
83836/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi lapsiani ja ekaluokkalaista toisten hoitoon bb-talon takia. Kertoo aika paljon äidistä.

Vierailija
83837/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain PTSDn siitä kun oli urheilugaala ja Mira söi kun muut antoi maljapuheita. Mätti vaan menemään ilman että edes katsoi puheen pitäjää. Onneks talossa on nyt suunnilleen sellaista väkeä jotka tietää hyvistä tavoista jotain. Esim nyt pojat odottaa että koko seurue saapuu. Ei onnistu kaikilta vaikka niin yksinkertaista onkin.

Tuossa tilanteessa oli kiva, kun odottivat muita.

Lämpimän ruuan kanssa ei yleensä tarvitse odotella muita, ettei ruoka jäähdy. Ravintolassakin seurueen ruuat tulevat hiukan eri aikaan, mutta ruoan eteensä saaneet voivat aloittaa. Näin oli ainakin ennen, en tiedä ovatko tavat muuttuneet.

Ravintoloissa missä minä olen käynyt, ruuat tulevat melkein samaan aikaan. Tuskin sinunkaan ravintolassa ruuat tulee niin myöhässä että kerkeevät jäähtymään.

Toki asia on ihan eri jos ruokaa odottavat sanovat että muut voivat jo aloitella syömistä. Ja niin usein on ollutkin että ei anneta muiden odotella.

Vierailija
83838/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jestas mitä Anun morkkaamista täällä on! En viitti lukea ees näitä juttuja enää. Kaikesta väännetään negatiivista haukkumista. Käsittämätöntä.

Vierailija
83839/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi lapsiani ja ekaluokkalaista toisten hoitoon bb-talon takia. Kertoo aika paljon äidistä.

Tätäkin käsitelty jo yhdeksän viikkoa. Eiköhän pojat pärjää, kun ei ole tullut kutsua kotiin.

Vierailija
83840/90773 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mamma nyrpeen näköinen sohvalla,ei taida pystyy tuottamaan lauseita taaskaan,onko jurrissa??

Ketju on lukittu.