BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Olisi todella mielenkiintoista tietää, mitä BB-taustatiimi (käsikirjoittajat, ohjaajat, isoveljet, yms.) on milloinkin käskenyt kunkin henkilön tehdä ja toimia. Kuinka paljon kohtauksia otetaan uusiksi jne. Myös oikeat äänimäärät voivat olla kiinnostavia. On ihan selvää, kun väliaikatiedoissa näytetään jonkun olevan "hiukan" häviöllä, hänen kannattajansa aktivoituvat ja tilanne muuttuu ja saadaan tuotannon toiveita vastaavaksi ainakin jos on kyse pienistä äänestäjämääristä.,
On aivan turha luulo, että joku tositv;ksi nimetty ohjelma olisi täysin totta. BBssäkin totta on vain radiin kyhätty "talo", kuten joku aikaisemmin kirjoitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiohäiriö Anulla. Eipä osaa vähän pitempää lausetta, jossa on numeraaleja mukana, niin taitaa.
Lukiohäiriö? Eipä sinullakaan ihan nuo sanat ja verbit suju.
Jos lukihäiriötä tarkoitat, niin siitä nyt sentään on ketään turha pilkata.
Anuhan BB.n alussa sanoi, et oli käynyt lukion, kunnes se jossain kohtaa paljastuikin että on amiksen kokkilinjan käynyt, vaikkei edes osaa kastiketta tehdä.
kevin on niin feikki, ei jaksa tota ininää.
Tuo Krisun teemuki on sisäpuolelta pinttynyt todella ruskeaksi. Onkohan pessyt sitä ollenkaan talossa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krisu ei osallistu?
Kukin vuorollaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Hemmi ollut koskaan naisen kanssa???
Ei ainakaan seksiä ole harrastanut, se on varma.
Mä taas luulen et Hemmi on hyvä sängyssä. Huomaavainen ja osaa varmaan tyydyttää naisen..
Minä taas luulen, että Helmeri suutelee ahnaasti niin kuin vauva imisi äitinsä nisää. Ei yhtään aikuisen miehen eroottista virettä mukana, vain ahnas pullean vauvan halu. Ja sitten röyhtäys ja puklaus.
Hyi kun loit epämiellyttävän mielikuvan 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen et Hemmi on hyvä sängyssä. Huomaavainen ja osaa varmaan tyydyttää naisen..
Minä taas luulen, että Helmeri suutelee ahnaasti niin kuin vauva imisi äitinsä nisää. Ei yhtään aikuisen miehen eroottista virettä mukana, vain ahnas pullean vauvan halu. Ja sitten röyhtäys ja puklaus.
Ja laukeamisen jälkeen hän sanoo iloisesti ''hei siistii''
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen 71- v kirjoitti:
Keviv voittoon,
tarvitsemme Kevin tapaisia ihmisiä
ymmärtääksemme toisiamme.
Elämän vapautta meille kaikille.
Kiitos Kevin.Ei Kevinkään niin hyväntahtoinen ole, sen slognhan kuuluu:
"Ihmisoikeudet kaikille? Ei! Vaan tietynlaisille.!"
Kannattaa laittaa pilkut ja muut merkit oikeille paikoille!
" Ihmisoikeudet kaikille, ei vain tietynlaisille!"[/quotePilkunviilaaja
Vierailija kirjoitti:
kevin on niin feikki, ei jaksa tota ininää.
Kevin on jäänyt minulle todella vieraaksi. Tuntuu, etten saa hänestä mitään irti.
Oma suosikkini on ihana, hauska, ristiriitainen, inhimillinen, monesti syvällinenkin, verbaalisesti lahjakas ja mielestäni talon älykkäin asukas Krisu:)
Sillä blondinaisella on aika hyvän näköinen kroppa tiukkoine vatsalihaksineen. On myös kestänyt varsin hyvin sikarikerholaisten "hauskat" tempaukset. Jos tuhlaisin vähäisiä rahnojani äänestyksiin, niin hän saisi ääneni. Muistakaa, että hän on voittanut 6 vaalissa suositun "Iskän pojan", Villen, tosin niukasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laukeamisen jälkeen hän sanoo iloisesti ''hei siistii''
Jukka seisoo sängyn vierellä ja sanoo jätä jämät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiohäiriö Anulla. Eipä osaa vähän pitempää lausetta, jossa on numeraaleja mukana, niin taitaa.
Anuhan BB.n alussa sanoi, et oli käynyt lukion, kunnes se jossain kohtaa paljastuikin että on amiksen kokkilinjan käynyt, vaikkei edes osaa kastiketta tehdä.
Anulle on tainnut käydä niin että koulut on jääneet syystä tai toisesta kesken, miesystäviä aina riittänyt sitten, yhden kanssa tulikin jo aika nuorena raskaaksi ja ollut kotirouvana pitkään. Ulosanti on niin huono ettei voi mitään päätellä fiksuudesta, voi olla että on ollut vain niin omissa pikkupiireissään että näkemystä ja tietoa ympäröivästä maailmasta ei ole (kiinnostuksen kohteet jumppaa ja lapsia) ja siksi vaikuttaa jotenkin kypsymättömältä ottaen huomioon että on eronnut kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen 71- v kirjoitti:
Keviv voittoon,
tarvitsemme Kevin tapaisia ihmisiä
ymmärtääksemme toisiamme.
Elämän vapautta meille kaikille.
Kiitos Kevin.Ei Kevinkään niin hyväntahtoinen ole, sen slognhan kuuluu:
"Ihmisoikeudet kaikille? Ei! Vaan tietynlaisille.!"
" Ihmisoikeudet kaikille, ei vain tietynlaisille!"[/quotePilkunviilaaja
Kyllä, jos asia muuttuu aivan toiseksi väärien välimerkkien vuoksi!!! Silloin pitää pilkkuakin viilata.
Minä en löydä mitään äänestystä iltasanomista, jos sellanen on, laittakaa linkkiä.
Vai tarkottiko joku sitä vanhaa, josta en siitäkään mitään tiennyt aikanaan, niin en päässyt äänestämään.
Onko Anu kotiäiti vai mitä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kumpaa veikkaat, syökä Kevin hormonipillereitä (yläpeukku)
vai kimittääkö se tahallaan ja pitää kotona painoja nänneissään?(alapeukku):) sellaset psykoosit sitte
Ihan asiallinen kysymys.
Kaurapuurolla kevin ei kimitä, joko hän teeskentelee, tai joku outo murrosikä päällä.
ja ne tissit.. näyttää venytetyiltä, mutta toki voi olla pillereidenkin aikaansaamat nisät.Kevinin tissit näyttää samalta kuin kapisen kulkukoirianartun, joka kantaa kolme poikuetta vuodessa.
Tissineurootikko paikalla jälleen munaamassa itsensä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulle on tainnut käydä niin että koulut on jääneet syystä tai toisesta kesken, miesystäviä aina riittänyt sitten, yhden kanssa tulikin jo aika nuorena raskaaksi ja ollut kotirouvana pitkään. Ulosanti on niin huono ettei voi mitään päätellä fiksuudesta, voi olla että on ollut vain niin omissa pikkupiireissään että näkemystä ja tietoa ympäröivästä maailmasta ei ole (kiinnostuksen kohteet jumppaa ja lapsia) ja siksi vaikuttaa jotenkin kypsymättömältä ottaen huomioon että on eronnut kahden lapsen äiti.
Niinpä luulen minäkin. Aika lapsellinen ja tymä ollakseen 32 vee kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan itsekin samanlainen... apuva.
Anun ajattelu/aivotoiminta on niin rajoittunutta että ei pysty esittämään edes valistuneita arvauksia kysymyksiin joissa on todennäköisesti tietynlainen vastaus ja arvaaminen aika helppoa.
" Ihmisoikeudet kaikille, ei vain tietynlaisille!"