BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katon eilistä koostetta, limaviiksi toivoo tupakkipaikalla (krisun kanssa) että jokainen olisi oma itsensä tällä viikolla, eikä pelaisi.
Eli Kimmo on siis siviilissäkin samanlainen selkäänpuukottava laiska mulkku mikä tuollakin. Kiva tietää.
Ja siolmät on kuin teevadit kun niin kovasti ihmettelee miksi Anu haluaa tulla hänen "viereen" nukkumaan. Selvästi yrittää tossa haukkua Anua. Joo, kyllä se Anu varmaan haluaa sinut raiscta kimmo, olet sinä niin viehättävä, ja homokin vielä, anu haluaa eheyttää sinut.Toi Kimmo on todellinen juoru-ukko, keksii ihmisistä kaikenlaista paskaa.
No sanopa sitten, miksi se änkesi Kimmon viereen?
Siksi ettei jaksanut hemmin kihnutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo jauhaa että se vihaa kilpailuviettiä tosi asia on että se on niin saatanan laiska kädet taskussa jatkuvasti ettei jaksa kilpailla!!
On jaksanut 3 tutkintoa ja nyt oikeustiede
Eli ikuisuusopiskelija, kuten liian monet nykyään.
Yhteiskuntaa ei tollanen huviopiskelu hyödytä mitenkään.
Ja paljussa moralisoi perintöveroa sillä, että jos se poistettaisiin, yhteiskunta ei voisi tarjota esim. niin tasokasta koulutusta kuin nykyisin. Kimmon mielestä on väärin, että muut saavat ilmaisia etuuksia, mutta itse on niitä valmis kahmimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä vässykkä tuo Helmeri roikkuu tuossa anussa kuin takiainen ja seuraa koko ajan Anun ilmettä milloin uskaltaa antaa suukon!!!
Anu taas on ihan hemmetin omituinen tiedä onko lintu vai kala vai tuotannon tyyppi niin menee laidasta laitaa tuon Helmerin kanssa??Anun tilanne ei ole sama, Kuin muilla. Anun on mietittävä rakkaimpiaan, ettei tee mitään sellaista, josta on vahinkoa läheisille. Eikö ole ihan loogista, ett suitsii puheitaan. Helpostihan tuolla lähtee lapasesta jutut, ja tulee puhuttua läheisistä, ja omasta elämästä asioita, jotka ei ole tarkoitettu suurelle yleisölle. Mielestäni Anu on onnistunut upeasti pitämään rajat sellaisisina, ettei mitään tarvitse hävetä kun talosta poistuu. Osaisipa olla lukematta sairaiden kommentteja hänestä kun on ulkona. Upea nainen, ja varmasti ihana äippä lapsilleen. Mutta siinä mielessä väritön, että voittoa ei ansaitse. Värittömyys johtuu juurikin rajoista, joita noudattanut orjallisesti. Pakon sanelema juttu.
Juuri näin. Ei se tonne ole mennyt huomiota tai kamuja hakemaan, vaan saaliin kotiin pennuilleen.
Kunnon naarasleijona.On BB talossa ollut aiemmillakin kausilla naisia, joilla lapset kotona odotamassa. samaa turpasi läyskytystä olet harrastanut silloinkin. tuskin itse edes saat lapsia, joten siitä tuo katkeruus äiti-ihmistä, kohtaan, jolla on rahkeita tehdä elämässään äitinäkin asioita vai itselleen.
Äitinä ei voi niin vaan tehdä asioita jos lapset pieniä mutta joillekin elämä on valintoja
Anu itse sanoi viime viikon viikkotehtävän päätyttyä Helmerille,että on ollut lasten kanssa liian vähän.
Nyt on vielä vapaaehtoisesti 10 viikkoa erossa 4v.taaperosta ja ekaluokkalaisesta BB:n takia.
Tämän äipän arvojärjestys on tullut selväksi.
Minä näen asian niin, että taistelee nimenomaan lastensa puolesta, kyllä kahden lapsen äiti tarvitsee rahaa.
Ja tietysti samalla sai lomaa arjen hullunmyllystä, osaa taas nauttia kun pääsee kotiin.
eri
Mitähän hyötyä esim Kevinille rahnoista kun nikotistit kinusi häneltä rahnat. Olisi pitänyt olla sääntö, rahnat ja niiden tuoma etu vain omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katon eilistä koostetta, limaviiksi toivoo tupakkipaikalla (krisun kanssa) että jokainen olisi oma itsensä tällä viikolla, eikä pelaisi.
Eli Kimmo on siis siviilissäkin samanlainen selkäänpuukottava laiska mulkku mikä tuollakin. Kiva tietää.
Ja siolmät on kuin teevadit kun niin kovasti ihmettelee miksi Anu haluaa tulla hänen "viereen" nukkumaan. Selvästi yrittää tossa haukkua Anua. Joo, kyllä se Anu varmaan haluaa sinut raiscta kimmo, olet sinä niin viehättävä, ja homokin vielä, anu haluaa eheyttää sinut.Toi Kimmo on todellinen juoru-ukko, keksii ihmisistä kaikenlaista paskaa.
Kimmo ei ole sanonut MITÄÄN mitä tällä ei ois jo sanottu 😂 Kimmo osaa olla puoleton mitä tulee muihin ihmisiin esim. Anusta tykkää, mutta voi silti sanoa että toi käytös ihmetyttää, minkä pitäisi ihmetyttää kaikkia. Kimmolla ei ole toisten miellyttämisen tarve ja siksi varmaan on ainut joka uskaltaa sanoa ton ääneen kameroille.
Joo selän takana tosiaan "uskaltaa" sanoa yhtä ja toista itse kehittämäänsä sontaa toisista toisille.
Onko pohjosessa kaikki luonteeltaan noin kieroja, poroukot ainakin ja Kimmo. Yök.
Siks mä sanoinki että kameroille. Mieluummin noin että ollaan läpinäkyviä katsojille kun ei kellekkään (kaikki muut). Ja yrittihän se kimmo varotella levillä hemmiä mut ei se raukka tajunnu. Ja millä tavalla toi on kimmon itsensä kehittelemää et anu ja hemmi vaan hinkkaa toisissaan kiinni?
Kimmo puhuu myös toisille asukkaille pahaa selän takana toisista asukkaista, aina sen mukaan kenen seurassa on, haukkuu niitä ketkä ei ole paikalla.
Lisäksi vielä toi että kehtaa käydä pk-huoneessa ulisemassa paskaansa.. on siinä tosi kettu, hehheh. Luulee olevansa joku älyniekka piruparka.
Mikä on tina, Kimmo?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hyötyä esim Kevinille rahnoista kun nikotistit kinusi häneltä rahnat. Olisi pitänyt olla sääntö, rahnat ja niiden tuoma etu vain omaan käyttöön.
Krisu aina myös kyseli paljonko jollain on rahaa, suorastaan painosti.
Sekin pitäisi olla kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä vässykkä tuo Helmeri roikkuu tuossa anussa kuin takiainen ja seuraa koko ajan Anun ilmettä milloin uskaltaa antaa suukon!!!
Anu taas on ihan hemmetin omituinen tiedä onko lintu vai kala vai tuotannon tyyppi niin menee laidasta laitaa tuon Helmerin kanssa??Anun tilanne ei ole sama, Kuin muilla. Anun on mietittävä rakkaimpiaan, ettei tee mitään sellaista, josta on vahinkoa läheisille. Eikö ole ihan loogista, ett suitsii puheitaan. Helpostihan tuolla lähtee lapasesta jutut, ja tulee puhuttua läheisistä, ja omasta elämästä asioita, jotka ei ole tarkoitettu suurelle yleisölle. Mielestäni Anu on onnistunut upeasti pitämään rajat sellaisisina, ettei mitään tarvitse hävetä kun talosta poistuu. Osaisipa olla lukematta sairaiden kommentteja hänestä kun on ulkona. Upea nainen, ja varmasti ihana äippä lapsilleen. Mutta siinä mielessä väritön, että voittoa ei ansaitse. Värittömyys johtuu juurikin rajoista, joita noudattanut orjallisesti. Pakon sanelema juttu.
Juuri näin. Ei se tonne ole mennyt huomiota tai kamuja hakemaan, vaan saaliin kotiin pennuilleen.
Kunnon naarasleijona.On BB talossa ollut aiemmillakin kausilla naisia, joilla lapset kotona odotamassa. samaa turpasi läyskytystä olet harrastanut silloinkin. tuskin itse edes saat lapsia, joten siitä tuo katkeruus äiti-ihmistä, kohtaan, jolla on rahkeita tehdä elämässään äitinäkin asioita vai itselleen.
Äitinä ei voi niin vaan tehdä asioita jos lapset pieniä mutta joillekin elämä on valintoja
Anu itse sanoi viime viikon viikkotehtävän päätyttyä Helmerille,että on ollut lasten kanssa liian vähän.
Nyt on vielä vapaaehtoisesti 10 viikkoa erossa 4v.taaperosta ja ekaluokkalaisesta BB:n takia.
Minä näen asian niin, että taistelee nimenomaan lastensa puolesta, kyllä kahden lapsen äiti tarvitsee rahaa.
Ja tietysti samalla sai lomaa arjen hullunmyllystä, osaa taas nauttia kun pääsee kotiin.eri
[/quoteHyvä vitsi...
Anulla on rahaa. Lasten isä on varakas. Ei sitä tarvitse tuolta hakea.Eikä sitä rahaa sieltä edes ansaita stringi takapuolta näyttelemällä.
Olen seurannut tätä palstaa ja ei tämä eroa paljon suoli24 keskusteluista. Haukutaan jotain tiettyä asukasta ja sit ku se tippuu, otetaan toinen hampaisiin. Olen nainen ja seurannut Anun haukkumista, jokainen sana ja ele syynätään, naisten taholta...bbplazalla on sentään vanhempia kommentoijia, tästä ketjusta tulee aina paha mieli. Krisu on mun suosikki.
Anu on niin teennäinen. Ärsyttävä, vastaa aina Hmmm...... tai jotain, erittäin outo. Ajattelee koko ajan miten siirtäisi asentoaan, jalkojaan yms......sillai, et oisis mahdollisimman tykätty ja sitten sanoo: Hauska vitsi ja menee Helmerin kainaloon. Erittäin huono ulosanti hänellä. Hihittely kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kevin saisi voittaa. Mukavanoloinen tyyppi. Kimmo ja Kristian kovin negatiivisia ja kiusaajatyyppiä.
Itsekin olin hetken samaa mieltä, että kevin sais voittaa.. mutta olen taas muuttanut mieltäni, toivon Anun äitinä voittavan.
Kevin on ajottain ihan hauska, jopa söpö, mutta kun miettii kokonaiskuvaa. Vinkuva selvästi äänensä perusteella hormoneita syövä harhainen ristiriitainen poika, joka pitää kaikkia muita kuin sateenkaariväkeä alimpana kastina jne, niin ei kiitos kenenkään idoliksi sellasta.
Mutta voihan olla että jää julkisuuteen roikkumaan vaikkei voittaisikaan, ja moni nuori fanittaa sitten, kun on niin "rohkea". Minä en kyllä tota pidä rohkeutena, että hyppää jonkun trendin kelkkaan, esittämään "muusukupuolista". Miksei ole niin rohkea että sanoo olevansa mies, kyllä miehetkin meikkaa ja voi pukeutua kuten kevin, ei se hänestä jotain kolmatta sukupuolta tee.
Ja ne venytetyt nännitkin, ei niitä' ole kaurapuuroilla kasvatettu. Joko se tosiaan syö jotain pillereitä tai venyttää kotona nänneissään painoja ja kimittää tahallaan. Mutta veikkaan että hakee apteekista jotain vaihdevuotisten käsikauppalääkkeitä, ellei sitten osta katukaupasta. En tiedä, mutta miksi ääni tollanen ja venyneet tisut, vaikka laiha.
Anu luulee voittavansa Helmerin siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti samalla sai lomaa arjen hullunmyllystä, osaa taas nauttia kun pääsee kotiin.eri
[/quoteHyvä vitsi...
Anulla on rahaa. Lasten isä on varakas. Ei sitä tarvitse tuolta hakea.Eikä sitä rahaa sieltä edes ansaita stringi takapuolta näyttelemällä.
Enpä usko että on. Anulla ei ole miestä, ihan sama mitä sen exällä on. Perheen pyörittämiseen tarvitaan rahaa.
Taas BB some täynnä Anua ja Hemmiä. Tässä on jotain niin kieroa toimintaa tuotannolta. Mikähän taho tutkisi asian? Ihmisiltä lypsetään kuitenkin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun Ville olisi saatu jo alussa pois, kuinka erilainen tunnelma olisi ollut koko kaudella. Vähän enemmän hullutusta ja vähemmän mökötystä.
Miettikää, miten mukavaa noilla olisi kun anus ei olisi mennyt ollenkaan taloon.
Varmasti kivempaa kun tuon ärsyttävän akan juttelua kuunnella. Yrittää välillä kirjakieltä, muttei onnistu. Taitaa mennä röökimuijalta ääni. Helmeriäkään ei ahdista enää Anuksen röökaaminen näköjään.
Kristianilla katkesi muisti Levillä. Meillä äänestäjillä muisti on myös tosi lyhyt. Kevin ansaitsee voiton.764
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin kertoo että heille lapsille on tarjottu alkoholia (kylässä), likööriä maistiaisena. Siitä tuli hyvä suhtautuminen alkoholiin.
Missä päin Syyriaa tämä tapahtui?
Siellä, missä sä asut.
Vierailija kirjoitti:
Taas BB some täynnä Anua ja Hemmiä. Tässä on jotain niin kieroa toimintaa tuotannolta. Mikähän taho tutkisi asian? Ihmisiltä lypsetään kuitenkin rahaa.
Joo,kaikki on pyörinyt koosteita myöten heidän ympärillään ja Alma on jankuttanut pakkomielteisesti "parista". Kaiken huippu tuo äänestys,mihin ekaa kertaa laitettiin vain kaksi,jotta Ville saataisiin pois.Ei sopinut teemaan.
Kiva, Kimmon päivä! Mitenköhän Anu pärjää. Onkohan sanaton.
Kilpailu- ja kuluttajavirasto.