BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
joku uniikki lumihiutale poistattelee keviniä koskevia viestejä, menee kai tunteisiin kimityksen ja venyneiden nännien pohdinta.
Typeryydelläkin pitää olla rajat! Hyvä, että joku siivoaa herjaavat ja mustamaalaavat viestit pois!
En ymmårrä, miksi kenestäkään kirjoitetaan asiattomia kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiohäiriö Anulla. Eipä osaa vähän pitempää lausetta, jossa on numeraaleja mukana, niin taitaa.
Lukiohäiriö? Eipä sinullakaan ihan nuo sanat ja verbit suju.
Jos lukihäiriötä tarkoitat, niin siitä nyt sentään on ketään turha pilkata.
Anuhan BB.n alussa sanoi, et oli käynyt lukion, kunnes se jossain kohtaa paljastuikin että on amiksen kokkilinjan käynyt, vaikkei edes osaa kastiketta tehdä.
Anulle on tainnut käydä niin että koulut on jääneet syystä tai toisesta kesken, miesystäviä aina riittänyt sitten, yhden kanssa tulikin jo aika nuorena raskaaksi ja ollut kotirouvana pitkään. Ulosanti on niin huono ettei voi mitään päätellä fiksuudesta, voi olla että on ollut vain niin omissa pikkupiireissään että näkemystä ja tietoa ympäröivästä maailmasta ei ole (kiinnostuksen kohteet jumppaa ja lapsia) ja siksi vaikuttaa jotenkin kypsymättömältä ottaen huomioon että on eronnut kahden lapsen äiti.
Viime vuoden asuntonäyttöjen perusteella tällainen tausta on vaikuttaa tyypilliseltä kiinteistövälittäjille. Liian monta Anua tuli tavattua.
Anu luuli että Maccu Piccu on Venäjällä :) ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Hemmi ollut koskaan naisen kanssa???
Ei ainakaan seksiä ole harrastanut, se on varma.
Mä taas luulen et Hemmi on hyvä sängyssä. Huomaavainen ja osaa varmaan tyydyttää naisen..
Minä taas luulen, että Helmeri suutelee ahnaasti niin kuin vauva imisi äitinsä nisää. Ei yhtään aikuisen miehen eroottista virettä mukana, vain ahnas pullean vauvan halu. Ja sitten röyhtäys ja puklaus.
Ja laukeamisen jälkeen hän sanoo iloisesti ''hei siistii''
Tai pieni pano vain.
Vierailija kirjoitti:
Anu luuli että Maccu Piccu on Venäjällä :) ei voi olla totta.
Macchu Picchu korj
Valtavia lasteja toi Hemmi lataa suuhunsa syödessään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo jauhaa että se vihaa kilpailuviettiä tosi asia on että se on niin saatanan laiska kädet taskussa jatkuvasti ettei jaksa kilpailla!!
On jaksanut 3 tutkintoa ja nyt oikeustiede
Eli ikuisuusopiskelija, kuten liian monet nykyään.
Yhteiskuntaa ei tollanen huviopiskelu hyödytä mitenkään.Ja paljussa moralisoi perintöveroa sillä, että jos se poistettaisiin, yhteiskunta ei voisi tarjota esim. niin tasokasta koulutusta kuin nykyisin. Kimmon mielestä on väärin, että muut saavat ilmaisia etuuksia, mutta itse on niitä valmis kahmimaan.
Koulutus on tärkeää. Ei perintöveroa.
Anu on kyllä typerä ja sivistymätön ihan on persliukua menty lilluen.
Voi että toi Anu ei osaa ees arvata, vaikka on kolme vaihtaria. On se tyhmä, kun ei ees arvaa.
Samanlainen blondi vastasi Mikä aloitti 2 Maailmansodan että Bobrikovin laukaukset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katon eilistä koostetta, limaviiksi toivoo tupakkipaikalla (krisun kanssa) että jokainen olisi oma itsensä tällä viikolla, eikä pelaisi.
Eli Kimmo on siis siviilissäkin samanlainen selkäänpuukottava laiska mulkku mikä tuollakin. Kiva tietää.
Ja siolmät on kuin teevadit kun niin kovasti ihmettelee miksi Anu haluaa tulla hänen "viereen" nukkumaan. Selvästi yrittää tossa haukkua Anua. Joo, kyllä se Anu varmaan haluaa sinut raiscta kimmo, olet sinä niin viehättävä, ja homokin vielä, anu haluaa eheyttää sinut.Toi Kimmo on todellinen juoru-ukko, keksii ihmisistä kaikenlaista paskaa.
Kimmo ei ole sanonut MITÄÄN mitä tällä ei ois jo sanottu 😂 Kimmo osaa olla puoleton mitä tulee muihin ihmisiin esim. Anusta tykkää, mutta voi silti sanoa että toi käytös ihmetyttää, minkä pitäisi ihmetyttää kaikkia. Kimmolla ei ole toisten miellyttämisen tarve ja siksi varmaan on ainut joka uskaltaa sanoa ton ääneen kameroille.
Joo selän takana tosiaan "uskaltaa" sanoa yhtä ja toista itse kehittämäänsä sontaa toisista toisille.
Onko pohjosessa kaikki luonteeltaan noin kieroja, poroukot ainakin ja Kimmo. Yök.
Siks mä sanoinki että kameroille. Mieluummin noin että ollaan läpinäkyviä katsojille kun ei kellekkään (kaikki muut). Ja yrittihän se kimmo varotella levillä hemmiä mut ei se raukka tajunnu. Ja millä tavalla toi on kimmon itsensä kehittelemää et anu ja hemmi vaan hinkkaa toisissaan kiinni?
Kimmo puhuu myös toisille asukkaille pahaa selän takana toisista asukkaista, aina sen mukaan kenen seurassa on, haukkuu niitä ketkä ei ole paikalla.
Lisäksi vielä toi että kehtaa käydä pk-huoneessa ulisemassa paskaansa.. on siinä tosi kettu, hehheh. Luulee olevansa joku älyniekka piruparka.
Mikä on tina, Kimmo?
Entä jos jätettäs tämmönen tekopyhyys nyt kuitenkin pois. Esimerkki: Mä voin kauhistella et anu jätti lapset kotiin, koska itse en tekisi samanlaista. En valita siitä että krisu ja kimmo keuhkoo muista asukkaista röökipaikalla koska olen lähes 100% varma että tekisin itsekin niin.
Tiedäthän että syyllistyt itse juuri samaan. Miksi et odota että Kimmo tulee ulos talosta niin pääset päin naamaa kertomaan. ☺️
Anu luki että korkeakarvainen:) Sillä on lukemisvaikeus.
Kysmys Anulle, Missä kunnassa sijaitsee Levi?
Anu: Lapissa... Ei kun Rovaniemi
🙈😂
Missä kunnassa sijaitsee Levi? Lapissa :D Haluatko vähän vielä miettiä... :D Ei oo totta, Lapissa...
Nyt ymmärrän miksi kimmo on törkyinen sika, piereskelee muiden vieressä märkiä munapieruja ja kaivelee muniaan, se on oinas. Tuntemillani oineialla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, jos oinaan seurassa liikkuu, joutuu todellakin häpeämään.
Tää on ainut hetki talossa, että Anussa jotain huumoria :D Ikävä kyllä se ei välttämättä ole hyvä asia...
Vierailija kirjoitti:
Anu luki että korkeakarvainen:) Sillä on lukemisvaikeus.
Eikä Anu tiennyt missä kunnassa Levi sijaitsee vaikka olivat siellä muka vierailullaan sekä Kevin lisäsi,että etkös Anu sinä ollut Levillä töissäkin. Anu vastasi ensin Levi sijaitsee Rovaniemellä. Kylläpä rouva loistaa...eli valopää...
Mistä näitä negatiivisia, toisia ihmisiä haukkuvia kansalaisia oikein sikiää?? Oikeasti, kannattaisiko joskus ajatella miltä tuntuisi jos joku kirjoittaisi sinusta noin? Niin sairasta touhua...