BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mun kiinnostus lopahti kun Milla ja erityisesti Jukka lähti. Ärsytti että ihmiset eivät suostuneet näkemään Jukan potentiaalia, ystävällisyyttä ja positiiviset muutosta. Jäädään roikkumaan johonkin vanhoihin ärsytyksen eikä suositusta antamaa mahdollisuutta. Nuo kaksi olisi sopineet finaaliin niin paljon paremmin kun muutama noista jotka siellä nyt jostain kumman syystä ovat. Erityisesti Anun pysyminen talossa on vienyt koko bb maun.
Vierailija kirjoitti:
Apua mitäköhän vanhoilla asukkailla on krisusta sanottavaa 😂 Milla oli varmaan ainut joka tykkäs siitä aidosti.
Onhan tuo aika helppoa. Kertovat, että Krisu on viihdyttävä ja hänellä on onnistunuttakin läppää.
Lisäksi hänellä on erittäin hyvä ja nopea matikkapää ja paljon yleistietoa.
Tupu piti kyllä myös Krisusta. Ja Ville myös. Emmalla ei varmaan ( kuten Krisukin sanoi) mitään inhoa ehtinyt tulla. Ja Tarina on haastatteluissaan puhunut kyllä Krisusta positiivistakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kiinnostus lopahti kun Milla ja erityisesti Jukka lähti. Ärsytti että ihmiset eivät suostuneet näkemään Jukan potentiaalia, ystävällisyyttä ja positiiviset muutosta. Jäädään roikkumaan johonkin vanhoihin ärsytyksen eikä suositusta antamaa mahdollisuutta. Nuo kaksi olisi sopineet finaaliin niin paljon paremmin kun muutama noista jotka siellä nyt jostain kumman syystä ovat. Erityisesti Anun pysyminen talossa on vienyt koko bb maun.
Totta. Mä en tykännyt Jukasta pitkälle kautta yhtään. Sitten jossain vaiheessa aloin arvostaa kovasti, kun huomasin, että häneltä löytyy tilannetajua, joka ei todellakaan maailmassa ole itsestäänselvyys. Harmi, kun putosi.
Millasta pidin kovasti myös. Uskoin hänen olevan finaaliviikolla, vaikka kyllä minunkin välillä oli laitettava 24/7 äänet pois, kun Milla innostui :D
Vierailija kirjoitti:
Apua mitäköhän vanhoilla asukkailla on krisusta sanottavaa 😂 Milla oli varmaan ainut joka tykkäs siitä aidosti.
No Eevis on esim. toivonut, että Krisu voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Krisu ja Kimmo ottais ystävänroolia ja juttelis joko Helmerin tai Anun kanssa tosta niiden suhdetilanteesta, ettei Helmeriä johdeta harhaan. Voi olla et tapahtuu sit jos saavat kunnolla viinaa.
Sitä on jo yritetty. Ei mene jakeluun.
Kimmo ja Krisu sanoivat tuosta Helmerille Levin reisulla. Ei mitään vaikutusta. Helmeri hoki vaan joo mä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Anun silmäpusseissa mahtuisi nukkumaan meidän koko kylä, jossa 5000 ihmistä. Enempää ei ehkä mahtuisi. Mutta saavutushan sekin 😊
Meidän Nanu❤️Ja tuo mutruinen viiva-suu kruunaa koko naisen! 💋
Tästä kommentista tuli tosi paha mieli kun näkisitte mun silmäpussit..mahtuisi näihin nukkumaan koko maailma..alkoholia en käytä suolan kanssa tosi tarkka..ei voi mitään
olisin onnellinen jos olisi noin pienet kuin Anulla..krisullakin taitaa olla jonkinlaiset mutta eihän ne kiinnosta ketään..silmäpusseihin on monen monta syytä kuten huono huoneilma toiset herkempiä...ja joo en pidä Anusta mutta nää kommentit huulista sun muista on naurettavan lapsellisia!!
SAINIO TAKAS. Tarpeeksi sadistinen pyörittämään tätä formaattia 😂 mutta tykkään nyt kyllä enemmän castistä kun on niin sekalaista sakkia eikä vaan nuoret ja nuorenmieliset.
mitähän vanhat asukkaat sanovat anusta ja kimmosta ? krisun nyt tietää viihdyttävä varmaan monen mielestä..ja kevinin aurinkoinen ja ottaa muut huomioon..
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei Anu noiden muiden puheissa saa mitään negatiivista kommenttia. Kimmokin vain päiväkirjahuoneessa uskaltanut avautua.
Krisukin vain nanuttaa ja palvelee, ehkä on sitten miesten mieleen ja Kimmoa ei hetkauta, koska ei kiinnostu naisista. Siksi näkee Anun läpi.[/quote
Anu saa olla alasti niin Kimmon viisari ei värähdä. Tarkastelee Anua onko siellä päässä mitään😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mä en tykännyt Jukasta pitkälle kautta yhtään. Sitten jossain vaiheessa aloin arvostaa kovasti, kun huomasin, että häneltä löytyy tilannetajua, joka ei todellakaan maailmassa ole itsestäänselvyys. Harmi, kun putosi.
Millasta pidin kovasti myös. Uskoin hänen olevan finaaliviikolla, vaikka kyllä minunkin välillä oli laitettava 24/7 äänet pois, kun Milla innostui :D
Itse huomasinjukan potentiaalin laivatehtävässä jossa hän niin tosissaan otti roolin ja osasi olla sii hauska. Lopullisesti eeviksen lähdön jälkeen Jukka nousi positiivisesti esiin, kun alkoi käydä keskusteluja muiden kanssa ja oli mukana touhuamassa kaikkea ajanvietettä. Hän on myös yksi niistä joka antoi kaikkensa tehtäville. Todella harmi että lähti ennen aikojaan sillä uskoisin että hän voisi päästä jopa finaalissa pitkälle. Olisi varmasti ehtinyt vielä vakuuttaa ihmisiä lisää.
Millalla toki meni joskus innostus hieman överiksi mutta toisaalta hän oli juuri sellaisenaan ihanan positiivinen ja myös sellainen kaikkien kaveri vähän kuten Jukka.
Tuo Anun puhe oli jopa jo todella loukkaava. Ei kyllä pätkääkään kiinnosta tuo helmeri, perävalot vaan näkyy kun bb on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli kelata taaksepäin : puheet pidetty ja katsottu. Hemmi siinä pyyhki kyyneleitä ja toiset kehuu Hemmiä siinä pöydän ympärillä. Mitä tekee Anu ? Kas kamera siirtyy Anuun kun se SYÖ. Todella typerä akka.
Ei se osaa käyttäytyä. En kyllä lähtisi Anun kanssa mihinkään tilaisuuksiin tai juhliin, kun arkielämänkin peruskäytöstavat puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jukalle ei yleisö antanut anteeksi yhtään mitään, mutta Krisuhan tekee mitä vaan, niin fanit katsovat helposti muualle silloin ja samantien antavat anteeksi.
Nooh... tämmöistä tää sitten on. ;)
Vierailija kirjoitti:
24/7 niin tylsää tällä hetkellä, että täytyy laittaa niilo22 YouTubesta. Paljon hauskempaa juttua yhdessä ihmisessä kuin noissa tossuissa yhteensä.
Moi niilo22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Krisu ja Kimmo ottais ystävänroolia ja juttelis joko Helmerin tai Anun kanssa tosta niiden suhdetilanteesta, ettei Helmeriä johdeta harhaan. Voi olla et tapahtuu sit jos saavat kunnolla viinaa.
Sitä on jo yritetty. Ei mene jakeluun.
Kimmo ja Krisu sanoivat tuosta Helmerille Levin reisulla. Ei mitään vaikutusta. Helmeri hoki vaan joo mä ymmärrän.
Miksi pitäisi olla vaikutusta? Hemmihän on pelannut itsensä kuitenkin finaaliin ja saanut koskea naista. :D
Ehkä hän tosiaan ymmärtää ja miettii, että mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalle ei yleisö antanut anteeksi yhtään mitään, mutta Krisuhan tekee mitä vaan, niin fanit katsovat helposti muualle silloin ja samantien antavat anteeksi.
Niinpä. Huoh. Jukka on tosi asiallinen ollut bb jälkeenkin kaikissa haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä voiko noinkaan sanoa. Miettii, että Jukka tippui hyvin hännille alussa. Kuitenkin "yleisön suosikkia" Krisua vastaan ollessaan äänet jakautuivat puoliksi. Eli aika moni halusi mieluummin Jukan jäävän kuin Krisun. Kyllä osa näki Jukan kehityksen, mutta koosteet olivat leikattu häntä vastaan ja kehitystä ei tuotu niissä esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on ollut sporan julisteessakin, valhe syrjäytyneestä murenee edelleen.
Juliste on iso ja ollut kaupungilla pysäkeillä. Saanu isot rahat taatusti.
Onko talossa vielä olevien uusimpia verotietoja julkistettu? Kauden alussa julkaistun uutisen mukaan Kevinin tulot on viime ja sitä edellisenä vuonna olleet vaan reilu tuhat euroa, kun muiden tulot on olleet useampia kymmeniä tuhansia, oletettavasti myös Kimmon, vaikka häntä ei oltu mainittu.
Mene verotstoon tutkimaan sieltä saat sukulaistenkin tienestit tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä voiko noinkaan sanoa. Miettii, että Jukka tippui hyvin hännille alussa. Kuitenkin "yleisön suosikkia" Krisua vastaan ollessaan äänet jakautuivat puoliksi. Eli aika moni halusi mieluummin Jukan jäävän kuin Krisun. Kyllä osa näki Jukan kehityksen, mutta koosteet olivat leikattu häntä vastaan ja kehitystä ei tuotu niissä esille.
Mä taas näin asian siten, että Jukka olisi ollut pienempi paha finaalissa kuin Krisu, joten silloin Jukan taakse meni muutkin kuin pelkät jukka fanit.
Jos nyt noihin äänestystuloksiin uskoo.
Pakko oli kelata taaksepäin : puheet pidetty ja katsottu. Hemmi siinä pyyhki kyyneleitä ja toiset kehuu Hemmiä siinä pöydän ympärillä. Mitä tekee Anu ? Kas kamera siirtyy Anuun kun se SYÖ. Todella typerä akka.