BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi Anulle että pyykit huutaa, tarkoitti että ovat valmiina. Anu varmaan sais tehdä kaikki kotiin liittyvät asiat itse jos asuisivat saman katon alla.
Eikun Anun Äiti !!
Vierailija kirjoitti:
Toi Elmeri varmaan kuolis nälkään jos joku ei tekis sille ruokaa. Taas tuli norkoilemaan keittiöön kun muut tekee ruokaa. Jospa hän sais taas helpon aterian.
Olisin halunnut nähdä Helmerin kauden aikana edes kerran jossain tehtävässä johtajan ja vastuunottajan asemassa. Tilanteessa, missä on pakko tehdä päätöksiä, eikä vain myhäillä myötäillen.
Salatehtävä sille annettiin ihan alussa, mutta siitäkin kieltäytyi. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miiiiksi Kevitsu keittää pastaa kannen ollessa kiinni. OUNOU!
Yleensä ruokaa kypsennetään kansi kiinni!
Ei kylläkään pastaa.
Olen keittänyt kannen alla ja ilman kantta, mutta en ole eroa huomannut, kun ei keitä liian kauaa. Pasta kiuhuu helposti yli, joten siksi ilman kantta voi olla hyvä.
Anu käyttää Helmeriä hyväkseen, onko se oikein
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi Anulle että pyykit huutaa, tarkoitti että ovat valmiina. Anu varmaan sais tehdä kaikki kotiin liittyvät asiat itse jos asuisivat saman katon alla.
No siinä on kaksi vetämätöntä. Kimmo ja Krisu kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun Anun Äiti !!
Juu, tämäkin voi olla vaihtoehto.
Hemmi on levittänyt "patjan" käytävälle.
Ja Ville menee tietenkin laittamaan pyykit kuivumaan. TAAS!
Vierailija kirjoitti:
Naisivat nyt siinä niin Anu sais ehkä viikon armonaikaa talossa.
Mitä mieltä Ville on siitä, että monet miespuoliset saalistajat ja pedofiilit jahtaavat nimenomaan poikia? Hehän käyttävät sukupuoltaan hyväksi, kun menevät pukuhuoneisiin ja suihkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä Vehviläisen venähtäneen naaman kun ma-iltana sanoo tv:ssä Anulle "Ville siis pääsi finaaliin. Mites tässä näin kävi"
Munkin mielestä Ville ansaitsee finaalipaikan jo ihan senkin takia, että tuotanto on tainnut alunperin valita sen tuonne ihan puhtaasti provo-mielessä. Vehviläinen ja Alma on myös aivan peittelemättä väheksyneet ja suorastaan ivanneet Villeä viikosta toiseen. Jostain kumman syystä koosteisiinkin on monesti päätynyt nimen omaa sellaiset kontekstistaan irrotetut pätkät, joissa Villestä saisi mahdollisimman huonon kuvan - vaikka Ville kuitenkin on ihan symppis tyyppi ja pääsääntöisesti vieläpä ihan reilu ja kunnioittava muita kohtaan vakaumuksestaan huolimatta - tai ehkä juuri siitä syystä.
Olisin melkein valmis vaikka maksamaan siitä että saisin nähdä Cristallin naaman jos Ville voittaisi koko kauden. En fanita ketään asukkaista mutta tuotannon ohjailu ärsyttää. Eikä äänestysten epämääräisyyskään herätä paljon luottamusta.
Eihän ristalli joukkoineen kirjoita Villeä voittajaksi, kyllä siihen on oma kandidaatti valittuna. Nyt varmasti kuuumeisesti miettivät kumpi ulostaa tässä vaiheessa, Ville vai Anu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisivat nyt siinä niin Anu sais ehkä viikon armonaikaa talossa.
Hemmin kannattajien kannattaa äänestää Anua vastaan. Anu vain juonittelee.
Kevin laittoi taas halloween meikit. :D
Kuten Krisu sanoi viime nimeämisessä, Kevinillä on jokin luuranko kaapissa,olen täysin samaa mieltä. Kevin ei ikinä ansaitse voittoa. Sekä Kimmo on todella ovela kettu hän koko ajan löyhää ja saa Kaisun läyhäämään puolestaan... Toivon todella,että su tippuu Anu,sitten Kevin,Kimmo ja jäljellä jäävät Helmeri,Ville ja Krisu,mulle melkein sama kuka noista kolmesta voittaa,mutta toivotettu jenkki takuu,että Helmeri on ollut kaikista tasaisin ei ole ollut yhtä viihdyttävä kuin Krisu,mutta en tykkää että joku mollaa tosia kuten Krisu on tehnyt. Oli kiva kun Krisu sanoi,eilen Kevinille,että Hemmi on saman ikäinen kuin Kenin kun pisti firman tyhjästä pystyyn ,kun Kevin ihmetteli Hemmin takkahuonetta ja 2 keroskotia jossa Hemmi asuu yhtiökamusa kanssa,jonka Hemmi on ihan itse ansainnut ahkeruudella sekä sitkeydellä. Mut eihän Kevin sitä ikinä ymmärrä.Vielä tänäänkin Kevi kuittili Hemmille kultaisesta luottokortista. Hemmi oli hiljaa... eikä kukaan sanonut mitään vaan... Kevin on niin made,niin kade....En ymmärrä. Olen monesta asiasta samaa mieltä kuin Krisu ja Ville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Elmeri varmaan kuolis nälkään jos joku ei tekis sille ruokaa. Taas tuli norkoilemaan keittiöön kun muut tekee ruokaa. Jospa hän sais taas helpon aterian.
Olisin halunnut nähdä Helmerin kauden aikana edes kerran jossain tehtävässä johtajan ja vastuunottajan asemassa. Tilanteessa, missä on pakko tehdä päätöksiä, eikä vain myhäillä myötäillen.
Salatehtävä sille annettiin ihan alussa, mutta siitäkin kieltäytyi. Tietenkin.
On kyllä taantunut toukka-asteelle talossa. Ryömiä möngertää selällään makaavan Anun luokse ja siinä kiemurtelee.
Jos Anu jää, niin ensi viikolla 2 ihmistä on liimaantuneena toisiinsa, Krisu ja Kimmo tupakalka varmaan puolet ajasta ja Kevin ehkä hengaa siinä välissä..
Niin haluaisin nähdä sen Helmerin mikä oli ekoina viikkoina. Krisu ja Helmeri oli oikeesti aika hauskoja silloin :)
Eeviksellä Kevinillä ja Villellä ihme tyyli syödä,
ruoka työnnetään suussa eteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä Vehviläisen venähtäneen naaman kun ma-iltana sanoo tv:ssä Anulle "Ville siis pääsi finaaliin. Mites tässä näin kävi"
Munkin mielestä Ville ansaitsee finaalipaikan jo ihan senkin takia, että tuotanto on tainnut alunperin valita sen tuonne ihan puhtaasti provo-mielessä. Vehviläinen ja Alma on myös aivan peittelemättä väheksyneet ja suorastaan ivanneet Villeä viikosta toiseen. Jostain kumman syystä koosteisiinkin on monesti päätynyt nimen omaa sellaiset kontekstistaan irrotetut pätkät, joissa Villestä saisi mahdollisimman huonon kuvan - vaikka Ville kuitenkin on ihan symppis tyyppi ja pääsääntöisesti vieläpä ihan reilu ja kunnioittava muita kohtaan vakaumuksestaan huolimatta - tai ehkä juuri siitä syystä.
Olisin melkein valmis vaikka maksamaan siitä että saisin nähdä Cristallin naaman jos Ville voittaisi koko kauden. En fanita ketään asukkaista mutta tuotannon ohjailu ärsyttää. Eikä äänestysten epämääräisyyskään herätä paljon luottamusta.
Eihän ristalli joukkoineen kirjoita Villeä voittajaksi, kyllä siihen on oma kandidaatti valittuna. Nyt varmasti kuuumeisesti miettivät kumpi ulostaa tässä vaiheessa, Ville vai Anu.
Sitähän juuri tarkoitin, että on tuotannolle selkeästi epämieluisin vaihtoehto. Siksi se olisikin niin herkullista katsottavaa.