Mihin aikaan viet koiran aamupissalle?
Itse vien aina vähän ennen kuutta. Laitan kahvin tippumaan ja vien koiran pissalle. Kunnon lenkki siinä klo 7.30.
Kommentit (14)
Yleensä arkiaamuisin klo 6.30. Joskus jo ennen viittä, jos on lähtö työreissuun aikaisemmin. Vapaapäivinä, lomilla ja viikonloppuisin usein vasta seitsemän jälkeen, riippuu siitä, moneltako kissat herättävät.
Kuuden aikoihin käydään ihan kunnon aamulenkki.
Päästän pihalle klo 5.00 ja vien lenkille noin 6.30 kun lapsi menee samalla reissulla päiväkotiin. Noin ehdin ennen kahdeksaa töihin.
Työaamuina 7-8 aikaan ja vapaapäivinä 10-12, riippuu mihin aikaan herätään. Illanvirkkuja ja aamuntorkkuja ollaan koko sakki koiraa myöten.
Työaamuna noin seitsemän aikaan ja vapaalla yhdeksän aikaan.
Takapihalla klo 5, ja klo 7 pitkälle lenkille.
Mies käy aamulenkillä koirien kanssa klo 5:15 ja lähtee töihin klo 6. Mä hoidan päiväulkoilutukset. Illalla taas jompi kumpi meistä. Koirat pääsee ulos 5-6 krt päivässä. Ennen kuin joku ehtii irvailla: en ole työtön, vaan tk-eläkkellä.
Mihin aikaan viette illalla, jos keskellä yötä eli 5-6 nousette viemään ulos? Meidän koira ei lähtisi tohon aikaan kantamallakaan. Noin 10 jälkeen mennään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan viette illalla, jos keskellä yötä eli 5-6 nousette viemään ulos? Meidän koira ei lähtisi tohon aikaan kantamallakaan. Noin 10 jälkeen mennään.
Illalla käy vielä takapihalla klo 22 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meille kello 5-6 on jo aamu. Yhdeksän-kymmenen välillä käydään iltapissillä.
Vierailija kirjoitti:
Mies käy aamulenkillä koirien kanssa klo 5:15 ja lähtee töihin klo 6. Mä hoidan päiväulkoilutukset. Illalla taas jompi kumpi meistä. Koirat pääsee ulos 5-6 krt päivässä. Ennen kuin joku ehtii irvailla: en ole työtön, vaan tk-eläkkellä.
Meillä samanlainen tilanne, mies käyttää aamulenkin, minä hoidan päiväkävelyn ja illalla vie kumpi ehtii, sillä erotuksella teidän tilanteeseen että minä teen etätöitä kotona. Kolme kertaa siis käydään lenkillä ja lisäksi pääsevät muutamaan otteeseen päivällä pihalle telmimään.
Kun herää, vielä ei ole käyty. Veikkaan, että joskus 10 maissa mennään.
Tämän vuoksi ei ole koiraa.