Apua, tilasin just Matsmartista melkein satasella suklaata
No oli siinä paria muutakin ruokatuotetta mukana, ja ilmaiset villasukat, mutta voi hemmetti. Ajattelin että vasta joulun alla tilaan sieltä suklaata, kun kaupassa on jo niin kallista.. Mutta nyt sieltö tuleekin suklaavyöry jo ens viikolla. Mitenhän onnistun pitämään itseni kurissa. Vienkö levyt ja rasiat häkkivarastoon säilytykseen, ja huolin kaappiin vaan parit levyt??? Ei sinne häkkivarastoon kumminkaan jaksa päivittäin mennä... Vai jaksaako.
A p u a. Täytyy varmaan antaa suklaat jemmaan tyttären luo, tai äitille.. Mutta en taitais niistä kuulla sen jälkeen. 😄
Tämä on oikeesti nyt ongelma, vaikka hyvä ongelma onkin. Ei olis ollut nyt varaa tilata kun on muitakin ylimääräsiä laskuja lokakuussa. No, ton maksu ehkä menee marraskuun puolelle toivottavasti.
Sanokaa nyt jotain, haukkukaa ja torukaa. En tiedä.. Oli vaan tylsää, oli kiva tilata, näppäillä levyjä ja herkkuja ostoskoriin. Elämä on.
Oon kyl ennenki tilannu matsmartista ja ollut tyytyväinen, ja kyllähän siinä säästää. Mutta ei ole ollut näin suklaapitoinen tilaus koskaan. Se on suuri riski suklaaholistin käsissä.
Kommentit (14)
Jos oot normipainoinen niin ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy selvästi hankkia suklaakaappi. Vähän niinkuin viinikaappi, mutta suklaille. Tilasin itse kerran ison läjän urjalan makeistukusta karkkia, kyllähän niitä tuli sitten syötyä ja korvattua päivän aterioita karkilla😁 En uskalla tilata uudestaan, saattaisi paino nousta pikaisesti kun ottaisi tuon tavaksi. Nauti suklaista, ei minulla ainakaan muuta sanottavaa😊
Täytyy varmaan, lukollinen. Ja avain muille säilöön. Mutta eipä semmosta nyt ensi viikoksi pysty hankkimaan mitenkään, ni mietin että paketoin jo jouluksi rasioita ja levyjä, ainakin se hidastaa tahtia kun ei raaski repiä nättejä lahjoja auki niin helposti.. Ehkä. Mutta ei ois ensimmäinen kerta kun oon jollekin tarkotetut lahjasuklaat syönyt, jotka jo olin paketoinut. 😔
Kiitos. 😋
Niin ei siinä mitään säästä kun syö nyt noi turhat kalorit nyt ja joudut ostamaan lisää jouluksi
mättöä paljon siis
luultavasti olisi halvempaa ostaa se yksi luxussuklaa jouluksi eikä kilokaupalla halpaa mättöä
Ei ois ollut varaa ja ostit sitten kuitenkin hurjan määrän suklaata? En voi käsittää. Suklaa on sitä paitsi tosi huono lahja.
Vierailija kirjoitti:
Marapuutako tilasit?
Jep, mutta myös fazerin niitä pitkulaisia konvehtirasioita oli 3 jollain summalla.
Vierailija kirjoitti:
Taidan arvata, miten sun käy 😏
Kääk. 😳
Vierailija kirjoitti:
Niin ei siinä mitään säästä kun syö nyt noi turhat kalorit nyt ja joudut ostamaan lisää jouluksi
mättöä paljon siis
luultavasti olisi halvempaa ostaa se yksi luxussuklaa jouluksi eikä kilokaupalla halpaa mättöä
Mikä luxussuklaa? Marabou on mun luxussuklaata. Myös Fazer välillä. 😋
Jos ne on tarkoitettu joululahjoiksi niin paketoi ne huolella valmiiksi ja laita jokaiseen pakettiin myös nimi kenelle ne on menossa.
No tällaisellakin asialla sitä sitten kannattaa kerjätä huomiota..."Aikuisen" ihmisen, olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
No tällaisellakin asialla sitä sitten kannattaa kerjätä huomiota..."Aikuisen" ihmisen, olet nolo.
Miten niin, olen anonyymi. Mitä huomiota tästä muka "saan". En tykkää huomiosta ihmisenä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mene pois ankeuttaja.
Sinun täytyy selvästi hankkia suklaakaappi. Vähän niinkuin viinikaappi, mutta suklaille. Tilasin itse kerran ison läjän urjalan makeistukusta karkkia, kyllähän niitä tuli sitten syötyä ja korvattua päivän aterioita karkilla😁 En uskalla tilata uudestaan, saattaisi paino nousta pikaisesti kun ottaisi tuon tavaksi. Nauti suklaista, ei minulla ainakaan muuta sanottavaa😊