BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen mielestä Krisun pitäisi voittaa, koska Kevin voi hänen mielestään ajaa agendaansa jotain muuta kautta. Sekä Jukan ja Niko S:n ilmeet...
Kevin sanoi että keksi 1,5 kuukautta ennen taloon tuloaan olevansa muunsukupuolinen. Miksiköhän? Sitä voi jokainen miettiä................
Niin löysi määritelmän sille mitä on. Itse "keksin" vasta päälle kolmikymppisenä, että olen romanttinen aseksuaali. Olin tottakai tajunnut koko ikäni, että eroan muista, mutta en tiennyt sille olevan määritelmää.
MInä (mies) keksin jo kauan sitten, että olen varmaan umpihetero, koska olen kiinnostunut vain naisista.
Miehet ei kiinnosta sillaI ollenkaan ja en viitsi katsoa homojen seksiä!
No ei kai tuo nyt ole ihme. Heteroseksuaalisuudesta puhutaan koko ajan ja se on esillä joka puolella. Sen sijaan muunsukupuolisuus, demiseksuaalisuus, biromanttinen aseksuaalisuus, panseksuaalisuus jne. eivät ole aiheita, joista puhutaan ja jotka ovat esillä näkyvästi. Jos ei ole heteroseksuaali, vaan jotain muuta, niin ei välttämättä ole näihin kaikkiin termeihin törmännyt, eikä edes tiedä, että olisi olemassa eksakti termi myös sille, mitä itse on. Tiedät vain ettet ole samanlainen kuin nämä "umpiheterot, jotka ovat kiinnostuneita vain vastakkaisesta sukupuolesta".
Vierailija kirjoitti:
Kesken saunankin pitää päästä röökille..
Mukava vilvoitella välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokkienmyrkyttäjä ja kissanrääkkääjä Kristian saisi lähteä seuraavassa häätöäänestyksessä talosta!
Kristian on puhunut mitä on tehnyt joskus typeryyttään nuorena. Ei ole enää sellainen, on muuttunut. Ville on puhunut että on ollut pahempi Kristiania, hänkin on muuttunut. Mutta jos katsastetaan vaikka näiden kahden tekoja ja puheita talossa olon aikana, Villellä on enemmän pohtimista mitä tuli sanottua ja tehtyä. Sillä perusteella seuraava häätö, eli Ville lähtee?
Mitähän paskaa nyt selität? Krisuhan tuolla on pahoittanut melkein jokaisen muun asukkaan mielen, mutta se on kyllä varma, ettei niitä pohdiskele, kun ei Krisua kiinnosta muiden tunteet.
Krisu on suoraan sanonut, että häntä ei kiinnosta, jos toinen loukkaantuu, ei ole hänen vikansa / ongelmansa. Lisäksi on sanonut, että tietää olevansa v-mäinen ja että osaa aina valita sanat niin, että loukkaa mahdollisimman paljon. Ei aikomustakaan muuttua. Siinä teille oikein esimerkillinen voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Anulla kyllä meni mielettömän pitkään laittaa makkarat ja perunat uuniin.
Otitko sekuntikellolla aikaa? Mikä olis ollut sopia aika, ettei olis tarvinnut tänne siitäkin asiasta valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Kevin on noin nihkee ollu koko illan?
Anu ottanut etäisyyttä Keviniin
surullinen.Aikovat varmaan nimetä kaikki Kevinin. Anukin. Tekee jo pesäeroa.
Joo, Krisu, Helmeri ja Anu nimeävät Kevin ja Ville. Ville nimeää Krisu ja Kevin, Kimmo nimeää Ville ja Anu. Mutta Kevinillä on ylimääräinen nimeämispiste myös.
Vierailija kirjoitti:
Oli aivan poikki, kun tulivat pomppimasta, meinasi jo nukahtaa. Luulen, että on saattanut vilustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville hinkkaa ina anusta suihkussa muttei etupuolta yäk.
Lääkkeet. Tai miten olisi kävely puistossa?
Kyllä sun täytyy ottaa lääkkeet jos et pese munia suihkussa vaan anuksen pelkästään ja hinkkaat sitä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Krisu, Helmeri ja Anu nimeävät Kevin ja Ville. Ville nimeää Krisu ja Kevin, Kimmo nimeää Ville ja Anu. Mutta Kevinillä on ylimääräinen nimeämispiste myös.
Kimmo nimeää kans Kevinin. On läheisempi Anun kanssa ja on Levistä asti jupissut Kevinistä muille.
Mitä tää nyt taas on? Ei saa sanoa, että talon ainoa kiero naispuolinen henkilö antaa pisteet Kevinille? Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen 😂
Anu on ihan torvelo ja olemattomilla tiedoilla liikenteessä eilen ei tiennyt mitä tarkoittaa naiivi :)?
Siis uskomatonta että tuota pitää katsella tällä tasolla ohjelmaa vielä.
Joo Kevinin ja Villen heittävät häätöön..Kevinhän ei käytä rahnojaan jos mahdollisuus siihen olisi ostaa suoja? nythän ne juonitteli taas Krisu ja Hemmi!!
Juonittelusta suoraan ulos...
Koska nehän jatkaa sitä torstaina.?
rankuista mitään hyötyä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen mielestä Krisun pitäisi voittaa, koska Kevin voi hänen mielestään ajaa agendaansa jotain muuta kautta. Sekä Jukan ja Niko S:n ilmeet...
Kevin sanoi että keksi 1,5 kuukautta ennen taloon tuloaan olevansa muunsukupuolinen. Miksiköhän? Sitä voi jokainen miettiä................
Niin löysi määritelmän sille mitä on. Itse "keksin" vasta päälle kolmikymppisenä, että olen romanttinen aseksuaali. Olin tottakai tajunnut koko ikäni, että eroan muista, mutta en tiennyt sille olevan määritelmää.
MInä (mies) keksin jo kauan sitten, että olen varmaan umpihetero, koska olen kiinnostunut vain naisista.
Miehet ei kiinnosta sillaI ollenkaan ja en viitsi katsoa homojen seksiä!
Minä (nainen) keksin muutama vuosi sitten olevani aromanttinen aseksuaali. Pystyn kyllä katsomaan erilaista seksin harrastamista, mutta se ei vain herätä minussa yhtään mitään tunteita, sama kun katsoisi taivaalla lenteleviä lintuja. Ei häiritse yhtään jos toiset tykkää seksiä harrastaa.
- Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satavarma ettei Ville nimeä Keviniä! Vile antaa 2pist. Krisu ja 1pist. Kimmo tai Helmeri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää nyt taas on? Ei saa sanoa, että talon ainoa kiero naispuolinen henkilö antaa pisteet Kevinille? Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen 😂
Älä käytä haukkumasanoja niin viestisi menee läpi.
Ei kai Anu Kevinille pistettä anna, aavistaa tämän olevan suosittu asukas. Ellei sitten halua pelata pois vaarallista vastusta finaalista. Krisulle äksyillyt ja tietää Kimmon tunteet Hemmiä kohtaan, joten luulen että menee piste jommalle kummalle heistä.
Anu ei enää taida juurikaan saada häätöääniä, kun Jukkakin häippäs..
Vierailija kirjoitti:
Joo Kevinin ja Villen heittävät häätöön..Kevinhän ei käytä rahnojaan jos mahdollisuus siihen olisi ostaa suoja? nythän ne juonitteli taas Krisu ja Hemmi!!
Juonittelusta suoraan ulos...
Koska nehän jatkaa sitä torstaina.?
rankuista mitään hyötyä..
Millä tavalla ne juonitteli nimeämisistä?
Pätkii ekan kerran mulla ykköskamera..
Tulee mieleen sanonta ruma saa olla mutta ei tyhmä. Mutta mitäs kun on ruma, tyhmä ja helvetin ilkeä:(
Ai, mulla on mennyt ohi. Miten se on ilmennyt?