BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CityGirl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen reaktio Kimmon salatehtävään oli oudompi kuin palkintoon, kun toisteli: "en mä huomannut mitään, ihan sama jos et olis kertonut".
Villeä selvästi harmitti joku asia ja siksi töksäytti tuolla tavalla.. Olisivatko muut juuri aiemmin kiusanneet taas vaihteeksi jollain tavalla...
Pitkälle viety oletus.
Ville on joko viekas ja tekee tuon tahallaan tai ei yksinkertaisuuttaan älyä, että varmin tapa saada Krisu hermostumaan on vähätellä Krisun lempitalolaista Kimmoa.
Krisun aivosolut on niin solmussa että loppuräjähdys tulossa. Olethan huomioinut miten hän psyykkaa ja yllyttää itseään vihaan ja kiukkuun. Hirmuinen kiroustulva, haukunta, juonittelu, sätkälle. Hyvin pienestä. Oon nähnyt noita alkoholin tuhoamia aivosolu käyttäytymisiä.Kyllä, "täysin turha tieto" ja "huono palkinto" ovat erittäin lieviä dissauksia, joille voisi nauraa kaverin suusta tulleena. Suorana palautteena itselle tuollainen tuskin tuntuu missään, eikä. Kimmokaan mieltään pahoittanut.
Mutta kun ne sanoo joku valmiiksi ärsyttävä ihminen parhaalle kaverillesi niin ne pistävät lujaa ja ilkeästi kiertotietä. Krisun reaktio oli siten täysin inhimillinen. Jos joku ei tätä tajua niin täytyy olla tyhmä.
Mitä!!!? Siis mitä! Miten ihmeessä BB:n antama palkinto on Kimmon vähättelyä! Villehän nimenomaan sanoi, että Kimmo olisi ansainnut enemmän, BB:ltä.
Kuka tahansa muu kun olisi sanonut tuon, niin asiaa ei olisi edes huomattu. Helmerikin siinä oikein juoruakkana lietsomassa. Vastenmielistä porukkaa. Ville-parka! Joka ikinen sana ja teko ja koko olemassaolo joka sekunti kytättävänä. Jotta saadaan kääntää ne negatiiviseksi keinolla millä hyvänsä. Täysin epäinhimillistä!
Tää on niiiin totta. Jos esim Krisu olisi valittanut palkinnosta olisivat muut nauraneet mukana tai olleet ainakin melkein samaa mieltä. Eivät olisivat väittäneet vastaan raivolla tai alentuvasti hokeneet kuten anu joka oli "ville lopeta nyt".
Ville ei ole osa kaveripiiriä, ja kaverit pitävät toistensa puolta. Ville on valinnut osansa: siivoaminen, Taivaan Iskälle juttelu, toisten heikkouksien kaivelu ja oman uskon esillä pitäminen. Sen sijaan, että olisi ollut siellä, missä bondataan. Hän on valinnut osansa ja ymmärtänee että on jäänyt ja jätetty siksi ulkopuoliseksi.
No Jukkalla oli kaveri joka Jukan heikkouksia kaivelemalla sai heitettyä hänet pihalle. Itse olisin mielummin ulkopuolinen kun kuuluisin tollasen keisarin hoviin. Ei oikeen arvomaailmat kohtaa. Ulkopuolisuus ei myöskään ole synonyymi kiusatulle.
Tuo on Krisun tyyli pelata. Ärsyttää muita niin että räjähtävät, ja he tietenkin näyttävät pahalta.
Ei Tarina ollut syytön, mutta Krisu sai käytöksellään hänet kiehumaan, ja purkauksineen näytti hyvinkin epästabiililta (varmaan sitä olikin, mutta Krisu provosoi myös tässä tapauksessa) ja tämän tietenkin kaikki huomasi, ja paheksu, sen sijaan että olisi huomanneet samalla Krisun käytöstä taustalla.
Villeähän Krisu on koittanut agressiivisesti provosoida koko ajan, ja jatkaa aina vaan agressiivisemmin, kuten eilisestä koosteesta nähtiin. Mutta onneksi Ville kuitenkin on sen verran sinut itsensä kanssa ja näkee myös Krisun käytöksen läpi, joten osaa suhtautua siihen kypsästi. Ehkä tuo ärsyttää Krisua vaan entistä enemmän. Saa nähdä mitä tässä vielä tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan varoja säästyy kun alkoholisti ei saa voittoa. Alkoholistien hoidot kalliita yhteiskunnalle. Vastaavasti ulosotot pienenee ja sossun toimeentulotuet kun on voittopotti käsissä.
Tienestit Krisulla 30 000 eli työtäkin tehnyt .
Toissavuoden tienestit. Tuossa kunnossa ei enää. Hermot menny
Hyvin pärjäs kuntoradalla. Kierros vähemmän mitä Helmerillä. Ei ainakaan fyysisesti huonossa kunnossa. Täytyy ottaa huomioon bb talo . Ei normi elämää.
Hemmillä kapinen kylpytakki taas. Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmoa on aika paljon haukuttu täällä, vaikka hän on ihan hyvä tyyppi. Osaa käyttäytyä, osaa ottaa huomioon muiden tunteet, osaa olla neutraali ja kunnioittaa muiden mielipiteitä ilman tarvetta alkaa haukkumaan toista ihmistä siksi, että hän ajattelee eri asioista toisin kuin hän. Kimmo on myös älykäs ja huumorintajuinen.
Kimmollakin on omat heikkoutensa, esim. hän ei voi sietää epäoikeudenmukaisuutta. Se on ehkä hyvä piirre lakia opiskelevalle. Kimmo on myös pitkävihainen, mikä on harmillista, mutta emme voi tietää, minkä vuoksi hänestä on sellainen tullut. Siihen voi olla hyväkin syy.
Olisi hyvä osata suhtautua ihmisiin, myös talossa oleviin, vähän neutraalimmin ja ymmärtäväisemmin.Kimmo on niitä ihmisiä, jotka eivät puutu kiusaamiseen vaikka pitäisi. Antaa esim. Krisun läyhätä ja korkeintaan komppailee tätä, jos ei vain sano että "mm". Se oikeudenmukaisuudesta, olihan myös sitä mieltä, että kun Ville ei maksa krapulaisten päiväunia, niin on ihan oikein, että Ville saa sitten siivota enemmän kuin muut. Ei tuo ole mitään oikeudentajua ja kaukana myöskin neutraaliudesta.
Kevin sen sijaan on oikeudentajuinen ja neutraali, puuttui muumilimukka tapauksessakin ainoana tilanteeseen, yrittäen saada Krisun lopettamaan läyhäämisen.
Kimmo olisi voinut välttää tilannetajulla ja välttää konfliktin sanoen tyyliin esim ei haittaa mitään limpsa palkinto. Tätähän olen toivonut ja bb on kuullut sen. Ja sanoa perään älkää nyt kiistelkö mun palkinnosta. Jotku tykkää mistä tykkää, jotku saa mitä saa. Leikkiähän tää on. Mutta Kimmo ei uskalla Krisun kuullen Krisun jyrkkiä sanomisia kommentoida kun on kuninkaan tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan varoja säästyy kun alkoholisti ei saa voittoa. Alkoholistien hoidot kalliita yhteiskunnalle. Vastaavasti ulosotot pienenee ja sossun toimeentulotuet kun on voittopotti käsissä.
Hyvin pärjäs kuntoradalla. Kierros vähemmän mitä Helmerillä. Ei ainakaan fyysisesti huonossa kunnossa. Täytyy ottaa huomioon bb talo . Ei normi elämää.
Alkoholisti on alkoholisti. Oli fyysisesti vahva tai ei. Henkisesti Krisu on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmoa on aika paljon haukuttu täällä, vaikka hän on ihan hyvä tyyppi. Osaa käyttäytyä, osaa ottaa huomioon muiden tunteet, osaa olla neutraali ja kunnioittaa muiden mielipiteitä ilman tarvetta alkaa haukkumaan toista ihmistä siksi, että hän ajattelee eri asioista toisin kuin hän. Kimmo on myös älykäs ja huumorintajuinen.
Kimmollakin on omat heikkoutensa, esim. hän ei voi sietää epäoikeudenmukaisuutta. Se on ehkä hyvä piirre lakia opiskelevalle. Kimmo on myös pitkävihainen, mikä on harmillista, mutta emme voi tietää, minkä vuoksi hänestä on sellainen tullut. Siihen voi olla hyväkin syy.
Olisi hyvä osata suhtautua ihmisiin, myös talossa oleviin, vähän neutraalimmin ja ymmärtäväisemmin.Kimmo on niitä ihmisiä, jotka eivät puutu kiusaamiseen vaikka pitäisi. Antaa esim. Krisun läyhätä ja korkeintaan komppailee tätä, jos ei vain sano että "mm". Se oikeudenmukaisuudesta, olihan myös sitä mieltä, että kun Ville ei maksa krapulaisten päiväunia, niin on ihan oikein, että Ville saa sitten siivota enemmän kuin muut. Ei tuo ole mitään oikeudentajua ja kaukana myöskin neutraaliudesta.
Kevin sen sijaan on oikeudentajuinen ja neutraali, puuttui muumilimukka tapauksessakin ainoana tilanteeseen, yrittäen saada Krisun lopettamaan läyhäämisen.
Kimmo olisi voinut välttää tilannetajulla ja välttää konfliktin sanoen tyyliin esim ei haittaa mitään limpsa palkinto. Tätähän olen toivonut ja bb on kuullut sen. Ja sanoa perään älkää nyt kiistelkö mun palkinnosta. Jotku tykkää mistä tykkää, jotku saa mitä saa. Leikkiähän tää on. Mutta Kimmo ei uskalla Krisun kuullen Krisun jyrkkiä sanomisia kommentoida kun on kuninkaan tossun alla.
Sehän oli fiksua ettei puuttunut muumilimuun vain hymyili. Antoi Villen meuhkata. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs Jukka olikin niin ihana ja puhui hyvin haastattelussa ja ja ja. Lukekaapa jokunen sivu taaksepäin kuinka olitte sitä häätämässä. Toi raivostuttava v.ttu juoppo tuolta olis saanu lähteä.
Seuraavaks toi klovni ja kusettaja Anu. Hyvä että Ville on talossa. Nautin kun muut ärsyyntyy sen jutuista. Ihan oikein niille!
Kuuntelin juuri BB:n Instasta Jukan kommentit. Oli hienoa huomata olleensa täysin oikeassa Kevinin ja Jukan välien suhteen -- vaikka eihän se mitenkään yllätyksenä tullut kenellekään, joka katsoi 24/7 heidän välistään kanssakäymistä. Koosteen varassa oleville varmasti välittyikin Jukan käytös pelkkinä peliliikkeinä.
Kiva kun saavat ratsastaa dinolla. Aiku hauskaa.
Minun mielestä sekä Krisu että Ville saisi jo lähteä. Molemmat huonoja esimerkkejä. Krisu on henkisesti väkivaltainen ja Ville hengellisesti väkivaltainen. Kumpikin haluaisi johtaa koko porukkaa ja manipuloi toisia. Tappelevat jatkuvasti keskenään, ja täällä sitten porukka jakaantuu Krisun ja Villen leireihin. Eikö ihmiset nää että molemmat on väärässä?
Jos mun perheenjäsenillä kipuja niin kyllä koetan helpottaa niitä esim silityksin, sylissä pitäen ja samalla rukoillen. Kun lapset oli pieniä se oli luonnollista. En silti koskaan ajattele että olisin parantaja. Ymmärrän täysin Villeä että haluaa parantaa. On niin vahva se uskonsa. Ehkä se rauhottuu iän myötä se uskokiihkoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli fiksua ettei puuttunut muumilimuun vain hymyili. Antoi Villen meuhkata. 😂
Mitä meuhkata? Villenhän vain tarkoitti, että Kimmo sai liian pienen palkinnon. Krisukin juuri ennen Villeä sanoi itsekkin, että olis Kimmo nyt voinut edes 1,5l pullon saada. Krisu vaan tarttui taas tilaisuuteen ja alkoi yhtäkkiä asettamaan Villeä huonoon valoon ja Kevin taisi olla ainoa Villen lisäksi, joka näki Krisun läpi.
Tää on muuttunut viralliseksi Krisun (ja Villen) vihaamisketjuksi. Tuntuu uskomattomalta että ihmiset jaksaa vihata noin paljon jotain tositv-kisaajia. Varmaan johtuu siitä, että on tullut laitettua rahaa likoon oman suosikin puolesta joka on mennyt laulukuoroon ja sitten se kanavoituu tämmösenä käytöksenä. Kilpailijoita syytetään kiusaajiksi ja läyhääjiksi. Oisko peiliin katsomisen paikka monellakin kirjoittajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti on alkoholisti. Oli fyysisesti vahva tai ei. Henkisesti Krisu on loppu.
En tiedä kun ei oo alkoholisteja lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuttunut viralliseksi Krisun (ja Villen) vihaamisketjuksi. Tuntuu uskomattomalta että ihmiset jaksaa vihata noin paljon jotain tositv-kisaajia. Varmaan johtuu siitä, että on tullut laitettua rahaa likoon oman suosikin puolesta joka on mennyt laulukuoroon ja sitten se kanavoituu tämmösenä käytöksenä. Kilpailijoita syytetään kiusaajiksi ja läyhääjiksi. Oisko peiliin katsomisen paikka monellakin kirjoittajalla?
Osa menee aina liiallisuuksiin, mutta älä niputa kaikkia samaan porukkaan kuuluviksi. En allekirjoita henkilön haukkumisia, mutta kyllä tekoja ja asenteita yms. saa kritisoida, rankastikkin jos ne ovat vahingollisia toisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
krisse on kateellinen Villelle. krisse karehtii sitä mitä ei hänellä ole vaan Villellä on. siitä se jatkuva nälviminen Villeä kohtaan johtuu.
Krisu on niitä ihmisiä, jotka pönkittävät itseään ja omaa asemaansa nälvimällä jatkuvasti jotakuta toista. Alkukaudesta Krisun hampaissa oli pahiten Tarina, nyt Ville. Monet muut on saaneet pienemmän osansa aina jossain välissä. Onhan hänen kantansa tullut jo moneen kertaan selville: vika ei ole koskaan kiusaajassa ja siinä mitä kiusaaja sanoo, vaan vika on kiusatussa, kun kokee loukkaantuvansa.
Tarina oli häätöäänestyksessä heti ekalla viikolla, senkin jälkeen kahdesti kunnes putosi että sikäli kertoo varmaan hänen yleisestä suosiostaan talossa. Sikäli hauska että täällä nämä fanaattiset Krisun vihaajat ovat päättäneet että Tarina oli täysin viaton ja Krisu vain päätti alkaa häntä kiusamaan. Asiat mitä Krisu Tarinassa kritisoi oli täysin tosia ja muutkin talon asukkaat olivat samaa mieltä. Jukkakin sanoi Tarinalle aivan suoraan että Tarina loukkaantuu tyhjästä, mutta nyt tilanne on muuttunut yhtäkkiä niin että Tarina oli uhri ja Krisu ilmeisesti masinoi kaikki muut äänestämään Tarinaa.
Itse kun olen ollut koulukiusattu niin noinhan se just meni, että muiden mielestä kiusaaja oli vain vitsikäs ja minä otin liian vakavasti, kuitenkaan ne "muut" ei tajunneet miten paljon kiusaaja sanoillaan juuri minua satutti, vaikka jollekkin muulle ne sanat olisi olleet ihan höpöä, niin juuri minulla ne kolahtivat, koska voin huonosti jo muutenkin. Se että kiusaaja ei lopettanut vaikka tein hyvin selväksi että loukkaannuin oli aivan hirveää ja sai muutkin mukaan kiusaamiseensa.
Krisu on ihan selvä kiusaaja ja nytkin provosoi muita mukaan Villen kiusaamiseen, juuri eilisestä koosteesta se tulee erittäin hyvin esiin miten Krisu läyhää ja oikein yllyttää muita mukaan omaan tunnetilaansa.
Kyse ei ole siitä, että jotku ihmiset ärsyttää, kyllä minuakin elämässä ärsyttää monet ihmiset, mutta silti pitäisi hillitä itseään niin ettei päädy kiusaamaan, pitää lopettaa jos toinen loukkaantuu. Se että mua ärsyttää ei oikeuta minua satuttamaan toista.
Hoida pääkoppasi kuntoon niin ei tarvitse projisoida omia traumoja tositv:n hahmoihin. Koulukiusaaminen on väärin, mutta niin on myös se että syytetään toisia kiusaajiksi ihan ilman syytä. Sinulla on vakavia henkisiä ongelmia ja suosittelen hoitamaan ne alta pois ennen kuin tulet internetiin analysoimaan muita.
Oletko koskaan katsonut peiliisi? Hän ei syytä ketään ilman syytä kiusaajaksi. Tiesitkö sen, että hän voisi nostaa syytteen sinua vastaan? Sinun kannattaa analysoida itseäsi miksi olet itse kiusaaja. Koska kiusaaja aina aloittaa puhumisen henkisistä ongelmista. Koska ehkä sinä itse kärsit niistä eniten, niin ehkä. Etkä osaa edes kunnolla perustella.
Siitä vaan haastamaan! Joo ja Krisu voi nostaa syytteet puolia täällä kirjoittelevia ihmisiä kohtaan.
Täällä ylianalysoidaan Krisun tekemisiä, usein jopa valheellisia väittämiä toitotetaan kuten että Krisu olisi kuristanut Villeä tai että Krisu aloitti riidan Jukan kanssa. Tän koko saa tanan ketjun sais laittaa poistoon, viime aikoina täällä ei ole ollut mitään muuta kuin tätä kiusaaja-määkimistä. Tuo on tositv -ohjelma jossa kilpaillaan 30 000€ palkinnosta, se etät sinä ja muut vähä-älyiset alatte suhteuttaa noiden touhuja kouluelämään on vaan täysin absurdia.
Ei Krisu kuristanut Villeä (ehkä tai mistä sen tietää, kun kamerat käännettiin pois kähinästä), mutta olis kyllä kuristanut jos Ville ei olis estänyt, toinen Krisun käsi oli jo kurkulla ja video on kyllä kaikkien nähtävissä netissä.
Sitä en tiedä kuka riidan aloitti, onko sillä edes väliä? Lähinnä kai ne on lapsia jotka syyttelee toista että "tuo aloitti". Väliä on sillä, mitä riidassa tapahtui, yksi törkeys ei oikeuta toista ja molempia tulee tietenkin tarkastella erillään.
Väkivalta ja sen uhkailu on aina kielletty ja sääntörikkomus. Muista se äläkä puutu sivuseikkoihin mitä kukin sanoi, kumpi ensin, mistä kukakin suuttui jne. Krisu kävi kimppuun, uhkasi ampua ja käytti henkistä väkivaltaa Jukkaa kohden. Älä jankuta siis enää miksi Krisu sai rangaistuksen.
Eli su lähtee 1. . 5 jää ja 3 poistuu seuraavana su ja 2 jää soffalle. Aiku jännittää jo
Tää BB-ketju pitäisi ehdottomasti poistaa. N. 80% vastaajista ei noudata Vauva-sivuston sääntöjä.
Anu juokse kovaa karkuun niinkuin teki edellinen.
Helmeri ihan sekaisin tuosta dinopuvusta 5v💤😲💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
krisse on kateellinen Villelle. krisse karehtii sitä mitä ei hänellä ole vaan Villellä on. siitä se jatkuva nälviminen Villeä kohtaan johtuu.
Krisu on niitä ihmisiä, jotka pönkittävät itseään ja omaa asemaansa nälvimällä jatkuvasti jotakuta toista. Alkukaudesta Krisun hampaissa oli pahiten Tarina, nyt Ville. Monet muut on saaneet pienemmän osansa aina jossain välissä. Onhan hänen kantansa tullut jo moneen kertaan selville: vika ei ole koskaan kiusaajassa ja siinä mitä kiusaaja sanoo, vaan vika on kiusatussa, kun kokee loukkaantuvansa.
Tarina oli häätöäänestyksessä heti ekalla viikolla, senkin jälkeen kahdesti kunnes putosi että sikäli kertoo varmaan hänen yleisestä suosiostaan talossa. Sikäli hauska että täällä nämä fanaattiset Krisun vihaajat ovat päättäneet että Tarina oli täysin viaton ja Krisu vain päätti alkaa häntä kiusamaan. Asiat mitä Krisu Tarinassa kritisoi oli täysin tosia ja muutkin talon asukkaat olivat samaa mieltä. Jukkakin sanoi Tarinalle aivan suoraan että Tarina loukkaantuu tyhjästä, mutta nyt tilanne on muuttunut yhtäkkiä niin että Tarina oli uhri ja Krisu ilmeisesti masinoi kaikki muut äänestämään Tarinaa.
Itse kun olen ollut koulukiusattu niin noinhan se just meni, että muiden mielestä kiusaaja oli vain vitsikäs ja minä otin liian vakavasti, kuitenkaan ne "muut" ei tajunneet miten paljon kiusaaja sanoillaan juuri minua satutti, vaikka jollekkin muulle ne sanat olisi olleet ihan höpöä, niin juuri minulla ne kolahtivat, koska voin huonosti jo muutenkin. Se että kiusaaja ei lopettanut vaikka tein hyvin selväksi että loukkaannuin oli aivan hirveää ja sai muutkin mukaan kiusaamiseensa.
Krisu on ihan selvä kiusaaja ja nytkin provosoi muita mukaan Villen kiusaamiseen, juuri eilisestä koosteesta se tulee erittäin hyvin esiin miten Krisu läyhää ja oikein yllyttää muita mukaan omaan tunnetilaansa.
Kyse ei ole siitä, että jotku ihmiset ärsyttää, kyllä minuakin elämässä ärsyttää monet ihmiset, mutta silti pitäisi hillitä itseään niin ettei päädy kiusaamaan, pitää lopettaa jos toinen loukkaantuu. Se että mua ärsyttää ei oikeuta minua satuttamaan toista.
Hoida pääkoppasi kuntoon niin ei tarvitse projisoida omia traumoja tositv:n hahmoihin. Koulukiusaaminen on väärin, mutta niin on myös se että syytetään toisia kiusaajiksi ihan ilman syytä. Sinulla on vakavia henkisiä ongelmia ja suosittelen hoitamaan ne alta pois ennen kuin tulet internetiin analysoimaan muita.
Oletko koskaan katsonut peiliisi? Hän ei syytä ketään ilman syytä kiusaajaksi. Tiesitkö sen, että hän voisi nostaa syytteen sinua vastaan? Sinun kannattaa analysoida itseäsi miksi olet itse kiusaaja. Koska kiusaaja aina aloittaa puhumisen henkisistä ongelmista. Koska ehkä sinä itse kärsit niistä eniten, niin ehkä. Etkä osaa edes kunnolla perustella.
Siitä vaan haastamaan! Joo ja Krisu voi nostaa syytteet puolia täällä kirjoittelevia ihmisiä kohtaan.
Täällä ylianalysoidaan Krisun tekemisiä, usein jopa valheellisia väittämiä toitotetaan kuten että Krisu olisi kuristanut Villeä tai että Krisu aloitti riidan Jukan kanssa. Tän koko saa tanan ketjun sais laittaa poistoon, viime aikoina täällä ei ole ollut mitään muuta kuin tätä kiusaaja-määkimistä. Tuo on tositv -ohjelma jossa kilpaillaan 30 000€ palkinnosta, se etät sinä ja muut vähä-älyiset alatte suhteuttaa noiden touhuja kouluelämään on vaan täysin absurdia.
Ei Krisu kuristanut Villeä (ehkä tai mistä sen tietää, kun kamerat käännettiin pois kähinästä), mutta olis kyllä kuristanut jos Ville ei olis estänyt, toinen Krisun käsi oli jo kurkulla ja video on kyllä kaikkien nähtävissä netissä.
Sitä en tiedä kuka riidan aloitti, onko sillä edes väliä? Lähinnä kai ne on lapsia jotka syyttelee toista että "tuo aloitti". Väliä on sillä, mitä riidassa tapahtui, yksi törkeys ei oikeuta toista ja molempia tulee tietenkin tarkastella erillään.
Väkivalta ja sen uhkailu on aina kielletty ja sääntörikkomus. Muista se äläkä puutu sivuseikkoihin mitä kukin sanoi, kumpi ensin, mistä kukakin suuttui jne. Krisu kävi kimppuun, uhkasi ampua ja käytti henkistä väkivaltaa Jukkaa kohden. Älä jankuta siis enää miksi Krisu sai rangaistuksen.
Onneksi Jukka ei alkanut nyrkkeileen mutta lähellä oli.
Kimmo on niitä ihmisiä, jotka eivät puutu kiusaamiseen vaikka pitäisi. Antaa esim. Krisun läyhätä ja korkeintaan komppailee tätä, jos ei vain sano että "mm". Se oikeudenmukaisuudesta, olihan myös sitä mieltä, että kun Ville ei maksa krapulaisten päiväunia, niin on ihan oikein, että Ville saa sitten siivota enemmän kuin muut. Ei tuo ole mitään oikeudentajua ja kaukana myöskin neutraaliudesta.