BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Villellä hiekkaa aamulla byllyssä kun sanoi että paistakoot jokainen pekoninsa. Anu oli ihmetellyt.......
Kyllähän se pistää ihmettelemään kun ei palvelu pelaa 🌟🌟🌟🌟🌟 tähden hotellissa!
Ville on tehnyt kotitöitä vapaaehtoisesti talossa alusta alkaen. Ymmärrettävää jos haluaa breikkiä, mutta muut jo laitostuneet siihen, että huolto pelaa :D
Katsojana tulee vaivautunut olo kun Helmeri pyytää Anua tulemaan jo perjantaina kylään päivää ennen sauna iltaa. Kysyis nyt suoraan tulisitko yöksi ja voitas vaikka rakastella rauhassa. Anu vastaa vaan että pojille ne skuutit tärkeimmät, ne ostettava. Helmeri perääntyy ja puhuu vaivautuneena työkuvioistaan. Anu vihjailee että skuutit vaan ettei suunnitella enempää. Eikö tuo Hemmi tajuu ettei Anua kiinnosta kuin raha. Tarjottimella lohikeittomies Anua vastassa, firman piikkiin Anulle ääniä. Hemmille jää vain luu käteen tai pihvi. Voin kuvitella sen sitten kun Krisu oksentelee, sylkee, kusee Hemmin kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Villellä hiekkaa aamulla byllyssä kun sanoi että paistakoot jokainen pekoninsa. Anu oli ihmetellyt.......
Anu ihmetteli kun itse pitää pekoninsa paistaa? Mä lakkaisin Villenä myös muiden passaamisen. Anukin ilkkuu selän takana, mutta palvelut kyllä kelpaa. Aika epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyvätkö jotkut uskovaiset oikeasti parantamaan kipuja rukoilemalla? Ja mistä näitä parantajia löytää? Paljonko se maksaa vai onko ilmaista? Onko kellää tietoa tai kokemuksia? Tiedän että minun pitäisi mennä lääkäriin, mutta olen pitkittänyt koska rahat vähissä.[/quote
Eivät pysty, jos niin väittävät niin eivät usko kuin itseensä. Jumala parantaa mutta uskovainen voi kuitenkin rukoilla puolestasi mutta ei siis parantaa.Oi50vrahnaa
Ihan yhtä hyvinVille pystyvät parantamaan kuin Jumalakin.Kannattaa lopettää lääkäri koulutus. Huhhuh
Miksi? Ai siksikö, ettei Jumalaa ole ja ihminen ei pysty millään muminalla parantamaan?
Kerro miten parannat polven jossa on todettu melekonen nivelrikko???????????
No varmaan se kirurgi osaa sen tehdä, kuten olet tässä ketjussa jo monta kertaa jankannut. Ei mitään tekemistä rukoilun tai Jumalan kanssa.
Kyllä mutta joku väittää ihan muuta.
BB plazassa alkaa pikkuhiljaa olla Krisun inhoajat ja Krisua suosikkina pitävät tasoissa. Ihmeellistä, että noita Krisua suosivia vieläkin riittää, tosin tuo ei ehkä ihan totuutta kerro, kun osa tuollakin kirjoittaneista ei edes katso enää koko BB:tä, eivätkä siis muokkaile mielipiteitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan varoja säästyy kun alkoholisti ei saa voittoa. Alkoholistien hoidot kalliita yhteiskunnalle. Vastaavasti ulosotot pienenee ja sossun toimeentulotuet kun on voittopotti käsissä.
Tienestit Krisulla 30 000 eli työtäkin tehnyt .
Toissavuoden tienestit. Tuossa kunnossa ei enää. Hermot menny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyvätkö jotkut uskovaiset oikeasti parantamaan kipuja rukoilemalla? Ja mistä näitä parantajia löytää? Paljonko se maksaa vai onko ilmaista? Onko kellää tietoa tai kokemuksia? Tiedän että minun pitäisi mennä lääkäriin, mutta olen pitkittänyt koska rahat vähissä.[/quote
Eivät pysty, jos niin väittävät niin eivät usko kuin itseensä. Jumala parantaa mutta uskovainen voi kuitenkin rukoilla puolestasi mutta ei siis parantaa.Ihan yhtä hyvinVille pystyvät parantamaan kuin Jumalakin.
Kannattaa lopettää lääkäri koulutus. Huhhuh
Miksi? Ai siksikö, ettei Jumalaa ole ja ihminen ei pysty millään muminalla parantamaan?
No varmaan se kirurgi osaa sen tehdä, kuten olet tässä ketjussa jo monta kertaa jankannut. Ei mitään tekemistä rukoilun tai Jumalan kanssa.
Minä kysyin parantajista, ei tarvitse nivelrikkoista moittia. Mistä heitä löytää? En tarkoita lääkäreitä vaan rukoilemalla parantajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
krisse on kateellinen Villelle. krisse karehtii sitä mitä ei hänellä ole vaan Villellä on. siitä se jatkuva nälviminen Villeä kohtaan johtuu.
Krisu on niitä ihmisiä, jotka pönkittävät itseään ja omaa asemaansa nälvimällä jatkuvasti jotakuta toista. Alkukaudesta Krisun hampaissa oli pahiten Tarina, nyt Ville. Monet muut on saaneet pienemmän osansa aina jossain välissä. Onhan hänen kantansa tullut jo moneen kertaan selville: vika ei ole koskaan kiusaajassa ja siinä mitä kiusaaja sanoo, vaan vika on kiusatussa, kun kokee loukkaantuvansa.
Tarina oli häätöäänestyksessä heti ekalla viikolla, senkin jälkeen kahdesti kunnes putosi että sikäli kertoo varmaan hänen yleisestä suosiostaan talossa. Sikäli hauska että täällä nämä fanaattiset Krisun vihaajat ovat päättäneet että Tarina oli täysin viaton ja Krisu vain päätti alkaa häntä kiusamaan. Asiat mitä Krisu Tarinassa kritisoi oli täysin tosia ja muutkin talon asukkaat olivat samaa mieltä. Jukkakin sanoi Tarinalle aivan suoraan että Tarina loukkaantuu tyhjästä, mutta nyt tilanne on muuttunut yhtäkkiä niin että Tarina oli uhri ja Krisu ilmeisesti masinoi kaikki muut äänestämään Tarinaa.
Itse kun olen ollut koulukiusattu niin noinhan se just meni, että muiden mielestä kiusaaja oli vain vitsikäs ja minä otin liian vakavasti, kuitenkaan ne "muut" ei tajunneet miten paljon kiusaaja sanoillaan juuri minua satutti, vaikka jollekkin muulle ne sanat olisi olleet ihan höpöä, niin juuri minulla ne kolahtivat, koska voin huonosti jo muutenkin. Se että kiusaaja ei lopettanut vaikka tein hyvin selväksi että loukkaannuin oli aivan hirveää ja sai muutkin mukaan kiusaamiseensa.
Krisu on ihan selvä kiusaaja ja nytkin provosoi muita mukaan Villen kiusaamiseen, juuri eilisestä koosteesta se tulee erittäin hyvin esiin miten Krisu läyhää ja oikein yllyttää muita mukaan omaan tunnetilaansa.
Kyse ei ole siitä, että jotku ihmiset ärsyttää, kyllä minuakin elämässä ärsyttää monet ihmiset, mutta silti pitäisi hillitä itseään niin ettei päädy kiusaamaan, pitää lopettaa jos toinen loukkaantuu. Se että mua ärsyttää ei oikeuta minua satuttamaan toista.
Hoida pääkoppasi kuntoon niin ei tarvitse projisoida omia traumoja tositv:n hahmoihin. Koulukiusaaminen on väärin, mutta niin on myös se että syytetään toisia kiusaajiksi ihan ilman syytä. Sinulla on vakavia henkisiä ongelmia ja suosittelen hoitamaan ne alta pois ennen kuin tulet internetiin analysoimaan muita.
Oletko koskaan katsonut peiliisi? Hän ei syytä ketään ilman syytä kiusaajaksi. Tiesitkö sen, että hän voisi nostaa syytteen sinua vastaan? Sinun kannattaa analysoida itseäsi miksi olet itse kiusaaja. Koska kiusaaja aina aloittaa puhumisen henkisistä ongelmista. Koska ehkä sinä itse kärsit niistä eniten, niin ehkä. Etkä osaa edes kunnolla perustella.
Siitä vaan haastamaan! Joo ja Krisu voi nostaa syytteet puolia täällä kirjoittelevia ihmisiä kohtaan.
Täällä ylianalysoidaan Krisun tekemisiä, usein jopa valheellisia väittämiä toitotetaan kuten että Krisu olisi kuristanut Villeä tai että Krisu aloitti riidan Jukan kanssa. Tän koko saa tanan ketjun sais laittaa poistoon, viime aikoina täällä ei ole ollut mitään muuta kuin tätä kiusaaja-määkimistä. Tuo on tositv -ohjelma jossa kilpaillaan 30 000€ palkinnosta, se etät sinä ja muut vähä-älyiset alatte suhteuttaa noiden touhuja kouluelämään on vaan täysin absurdia.
No nyt paljastit itsesi. Ota lääkkeesi ja ehkä joku nostaa sinua vastaan syytteet.
Oikeasti hanki apua nyt asap. En oikein ymmärrä mitä edes tarkoitat tuolla että olen paljastanut itseni, mutta viittaa kyllä hyvin vahvasti paranoidiseen häiriöön. Muuten kysyisin millä tavalla olen plajastanut itseni ja mistä luulet minut tuntevasi, mutta mielenterveyspotilaat ja trollit on parempi jättää huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Katsojana tulee vaivautunut olo kun Helmeri pyytää Anua tulemaan jo perjantaina kylään päivää ennen sauna iltaa. Kysyis nyt suoraan tulisitko yöksi ja voitas vaikka rakastella rauhassa. Anu vastaa vaan että pojille ne skuutit tärkeimmät, ne ostettava. Helmeri perääntyy ja puhuu vaivautuneena työkuvioistaan. Anu vihjailee että skuutit vaan ettei suunnitella enempää. Eikö tuo Hemmi tajuu ettei Anua kiinnosta kuin raha. Tarjottimella lohikeittomies Anua vastassa, firman piikkiin Anulle ääniä. Hemmille jää vain luu käteen tai pihvi. Voin kuvitella sen sitten kun Krisu oksentelee, sylkee, kusee Hemmin kämpän.
Anu on vähän pahassa jamassa tuon Helmeri-suhteen kanssa. Asiahan olisi ulkomaailmassa varsin yksinkertainen, mutta nyt ovat tuolla lukittuna saman katon alla. Mietippä jos Anu nyt vaan tokaisisi Helmerille suoraan että nyt loppu, olisiko vähän kiusallinen loppuaika? Sen lisäksi, että asukkaille on kyse kilpailusta jossa jokainen pyrkii voittoon omalta osaltaan.
En usko että Anu on Helmerissä kiinni rahan takia, vaan siksi kun ei oikein voi muutakaan asettamatta itseään tosi huonoon asemaan ihan kaikkien silmissä. Minusta Anu kuitenkin toimii tilanteeseen nähden suoraselkäisesti, eli ei kuitenkaan mene mukaan Helmerin maalailuihin, vaan toteaa asioita juuri tuolleen kylmästi, yrittäen sitä kautta saada Helmerin itse tajuamaan, ettei Anua kiinnosta.
Kimmoa on aika paljon haukuttu täällä, vaikka hän on ihan hyvä tyyppi. Osaa käyttäytyä, osaa ottaa huomioon muiden tunteet, osaa olla neutraali ja kunnioittaa muiden mielipiteitä ilman tarvetta alkaa haukkumaan toista ihmistä siksi, että hän ajattelee eri asioista toisin kuin hän. Kimmo on myös älykäs ja huumorintajuinen.
Kimmollakin on omat heikkoutensa, esim. hän ei voi sietää epäoikeudenmukaisuutta. Se on ehkä hyvä piirre lakia opiskelevalle. Kimmo on myös pitkävihainen, mikä on harmillista, mutta emme voi tietää, minkä vuoksi hänestä on sellainen tullut. Siihen voi olla hyväkin syy.
Olisi hyvä osata suhtautua ihmisiin, myös talossa oleviin, vähän neutraalimmin ja ymmärtäväisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on aiheuttanut tuolla monelle mielipahaa kuten Kevinille ja Millalle.
En oo Krisu fani mutta ei oo mikään kieroilija.
Läpällä sanoo. Ei pidä niin tosissaan ottaa. Herkamastuu Villen sanomisista välillä. Ei niin vakavaa.Krisu on aiheuttanut mielipahaa Emmalle, Tarinalle, Timolle, Kevinille, Millalle, Miralle, Villelle, Anulle ja Jukalle. Ja osalle vieläpä huomattavasti useammin kuin kerran.
Ja yrittänyt aiheuttaa myös Eevikselle.
Mutta Eevis olikin nainen joka osasi pelata miesten säännöillä ja tunnisti Krisun provokaation eikä antanut sen mennä ihon alle.
Antoi vaan samalla mitalla takaisin.
Eevis taitaa olla ainoa ketä Krisu melko vilpittömästi arvosti, juuri tämän suorasukaisuuden vuoksi.
Nainen joka ei jäänyt hänelle sananvaihdossa kakkoseksi oli sitten kyse asiakeskustelusta tai alapäähuumorista.
Krisuhan nimitti Eevistä "välimallin ihmiseksi", tarkoittaen tällä että tämä pystyy sopeutumaan kaikenlaiseen seuraan ja kaikenlaisiin jutunaiheisiin.
"Sä olet yhtä kotonas meidän amiksien seurassa ku terminologian tohtorienkin" oli häneltä arvostava kehu.
Krisu myös vertasi Tarinaa ja Eevistä että "vaikka te olette molemmat tollaisia analysoija, niin sä et ole yhtään sellanen hörhö kristallihippi vaan asiapohjalta menijä", mikä lienee häneltä ollut vieläkin suurempi kehu.
Kyllähän Krisu yritti myös Eevikselle kuittailla, varsinkin kuhertelusta Jukan kanssa, mutta koska tämä ei siitä piitannut vaan otti senkin huumorilla, Krisukin tuntui luovuttavan.
Muista asukkaista hän sitten tuntuu löytävän niitä "sopivasti paineltavia nappuloita" omaksi ilokseen senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Meinasko Anu, että Hemmi ostaa skuutit Anun pojille?
Miten Hemmi ei tajua ettei tosta mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä on yksi ylimääräinen ääni käytössä. Veikkaan, että Anu alkaa lähentyä Keviniä ihan laskelmoidusti, ettei Kevin antaisi hänelle ääntä. Silti Anu olisi varmaan valmis antamaan häätöpisteen myös Kevinille - 2 varmaan menee Anulta Villelle.
Kevin, Ville ja Anu häätöön veikkaan syystä että kauimpana sikareista.
Vierailija kirjoitti:
Äänestykseen joutuu Ville, Krisu ja Kevin/Anu.
Helmeri ja Kimmo sinne ei joudu.
Krisu voisi lähteä.
Villeltä 2 pist Kimmolle ehkä myös Anulta.
Äänestyksessä Ville. Krisu. Kolmas kenties Kevin .Kimmo???? Hemmi pujahtaa finaaliin mukava pellavapää koosteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä on yksi ylimääräinen ääni käytössä. Veikkaan, että Anu alkaa lähentyä Keviniä ihan laskelmoidusti, ettei Kevin antaisi hänelle ääntä. Silti Anu olisi varmaan valmis antamaan häätöpisteen myös Kevinille - 2 varmaan menee Anulta Villelle.
Jotenkin sellainen kutina että antaa äänet Krisulle..toki noilla on takaraivossa se että näyttävät ruudusta muille eikä uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasko Anu, että Hemmi ostaa skuutit Anun pojille?
Miten Hemmi ei tajua ettei tosta mitään tule.
Kyllä meinas ostaa. Kun luet bb uutiset näät sanasta sanaan keskustelun aiheesta. Vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pysty, jos niin väittävät niin eivät usko kuin itseensä. Jumala parantaa mutta uskovainen voi kuitenkin rukoilla puolestasi mutta ei siis parantaa.Ihan yhtä hyvinVille pystyvät parantamaan kuin Jumalakin.
Kannattaa lopettää lääkäri koulutus. Huhhuh
Minä kysyin parantajista, ei tarvitse nivelrikkoista moittia. Mistä heitä löytää? En tarkoita lääkäreitä vaan rukoilemalla parantajia.
Mistä minä tiedän? Johan kirjoitin, että ne rukoilemalla parantavat parantaa yhtä hyvin kuin Jumalakin = koska Jumalaa ei ole, ei hän voi myöskään mitään parantaa eikä rukoilemalla parantavakaan. Uskovaisten keskinäisiin kiistoihin en puutu, kun minusta se on vähän sama, kuin että jotku kiistelisi siitä onko yksiarvisen pierut sateenkaaren värisiä vai värittömiä ja tuoksuuko ne mansikalle vai suolikaasuille.
Krisun takana sohvan taitoksessa on piilossa yksi Dino nytten.
Kylläpäs Jukka olikin niin ihana ja puhui hyvin haastattelussa ja ja ja. Lukekaapa jokunen sivu taaksepäin kuinka olitte sitä häätämässä. Toi raivostuttava v.ttu juoppo tuolta olis saanu lähteä.
Seuraavaks toi klovni ja kusettaja Anu. Hyvä että Ville on talossa. Nautin kun muut ärsyyntyy sen jutuista. Ihan oikein niille!
Loppuuko pik rapa 10.11.?????