Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
75741/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin kaikki minä sanat Villelltä tunnissa niitä oli 1037 kpl.

Et ole mitään laskenut, älä jaksa.

Vierailija
75742/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ville ja Hemmi oppineet pianoa soittamaan. Eikö kysy toisiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75743/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaaaah tämä on melkein yhtä tyydyttävää kuin persujen vaalivoitot mitä tulee av-mammojen itkuun. Ja en ole äänestänyt itse Krisua tai Persuja, mutta silti jaksaa aina naurattaa tämä ”väärin äänestetty yhyy byhyy”. Jos Jukka olisi tosiaan ollut viihdyttävämpi niin silloin Jukka olisi tuolla talossa vielä, sen sijaan enemmistö äänesti Krisun jäämään taloon. Aika moni täällä on puolustellut Jukan jäämistä taloon sillä että olisi halunnu nähdä mihin Kevinin ja Jukan suhde kehittyy, mutta ei bb ole mikään treffiohjelma. Ja ainiin, Jukka vastasi haastattelussa kuka talosta oli läheisin -kysymykseen että Kimmo. Niinpä, Kimmo ei Kevin.

On virheellistä ajatella, että enemmistön mielipide olisi aina se oikea.

Demokratia! Näin se menee ja pitääkin mennä. Enemmistö voittaa.

Vierailija
75744/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ville kertoo miten biisit syntyvät -ja kun kuuntelitte miten lauloi Anulle oman biisin niin reps....

Vierailija
75745/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukan lanseerama BB-talon vittumainen Donald Trump on kyllä edelleen paras määritelmä, minkä olen Krisusta kuullut. En kyllä usko näiden kahden talon ulkopuoliseen ystävyyteen sitten lainkaan. Kunhan Jukka selvittelee ajatuksiaan, niin tajuaa, kuinka typerä tuo sikarikerho oikeasti oli. Selvästi hänellä jo pilkisteli myötähäpeä, kun Krisu, Kimmo ja Helmeri selittivät tosissaan salaliitosta sikarikerhoa vastaan: että kaikki heidän rankut ovat vaan salaliitto sikarikerhon hajottamiseksi.

- Krisu on liian ilkeä ja vittumainen Jukan kaveriksi (Jukan viimeisistä pk-kommenteista huomasi selvästi, kuinka paljon häntä tosiasiassa häiritsi tuo Krisun vittuilu muita asuikkaita kohtaan)

- Helmeri liian yksinkertainen (Anun onnistunut vedätys selvästi ihmetytti Jukkaa) 

- Kimmo liian pitkävihainen ja katkera (Jukka kuitenkin on valmis muuttamaan asenteitaan toisin kuin Kimmo)

Eiköhän tuo poppoo jäänyt vain talon väliaikaiseksi kokoonpanoksi. Kerran kokoontuvat Helmerin saunassa, ilta päättyy erimielisyyksiin ja Jukka tekee lopullisen pesäeron. 

Ei se jukkakaan nyt noin ihmeellinen ja fiksu ole kuin ilmeisesti ihastuksen vaaleanpunaiset lasit silmilläsi satuilet! Ihan söpöä kyllä..

Aika yksinkertaisen maalaispojan tuntuinen mun mielestä, ja kuvittelee olevansa fiksumpi ja ovelampi kuin onkaan.

Ei Jukka yksinkertainen ollut, vaan hyvinkin tarkkanäköinen oli muiden suhteen. Mutta epävarma hän kyllä oli itsestään ja taisi kompensoida sitä tuolla peluripuheella. Oli myös hieman tietämätön joistakin asioista, mutta selvästi kuitenkin sellainen ihminen, joka kyselee ja ottaa asioista selvää, jos huomaa tietämättömyytensä. Se, että jotkut asiat ovat uusia, ei tarkoita, että toinen on yksinkertainen. Yksinkertainen on sellainen henkilö, joka ei edes halua oppia ja ottaa asioista selvää tai ymmärtää itselle uusia asioita. Tyytyy tietämättömyyteen, koska ei haluaa myöntää, että opittavaa vielä on.

Vierailija
75746/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vika mussa on, kun ei tuo Kevinkään oikein iske? Tuntuu että se on tullut taloon esittämään vaan agendaansa, mutta on koko ajan kontrollissa ettei todellinen luonne eli myös luonteen heikkoudet paljastuisi. Ei pistä itseään likoon. Meikkimuurin, muunsukupuolisuuden ja maneereidensa takana piileskelee, todellista Keviniä ei ole nähty ja se mua hämää. Kiva kerhon - jäsen, joka porskuttaa voittoon koska ei ole varsinaisesti mokannut. 

Vierailija
75747/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin että sulla on tärkeempääkin tekemistä! 😳

Vierailija
75748/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mitään laskenut, älä jaksa.

Otappa nyt kuule tunti tuosta pöydän äärestä Ville ja laske niitä oli 1037 kpl tosiaan sillä yhdessä lauseessa oli jo ain 10 kertaa viittaus minä, itse ....

Vierailija
75749/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko viikkotehtävän munien hautomisesta jollekin ongelma? Kokeeko joku, että miehen ei kuulu hautoa munia? Veikkauksia?

Kevin olis halunnu hautoa Jugan munaa prseessään!!

Vierailija
75750/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville mulla mä mun minä itse....kaikki puheenaiheet kääntää Villeen noin.

En ihmettele, että tykkäät Krisusta, kun teissä on selvästi samoja piirteitä.

Siinä, missä Krisu alkaa toistella toisten hauskoja toteamuksia ja puheita omanaan, kopioit jatkuvasti toisten keskustelijoiden tekstejä ja vaihdat niihin vaan Villen nimen tilalle.

Vierailija
75751/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin pitämään Jukasta enemmän sen takia, että hän osoitti olevansa avoin, heittäytymiskykyinen ja häneltä löytyi myös empatiaa muita kohtaan. Esimerkiksi kunnioitti selvästi Villen uskoa ja Raamattu-hetkeä, vaikkei kaikkea allekirjoitakaan. Sikarikerhollekin uskalsi sanoa suoraan, että musta noita Villen juttuja on mielenkiintoista kuunnella. Lisäksi heittäytyi hyvin moniin viikkotehtäviin (jos ei sitä risteilytehtävää lasketa) ja hänen suhteensa Keviniin oli jotenkin ihanaa seurattavaa. Jukka oli harvoja, jotka uskalsi sanoa Krisulle vastaan, huolimatta Sikarikerhosta. BB-podcastissa sanoi, että olisi antanut tällä viikolla Krisulle kaksi pistettä, jos olisi ollut normaalit nimeämiset. Jukka oli Sikarikerhosta ainoita, joka tuntui ymmärtävän, miksi heitä rangaistiin. Hän on nöyrempi kuin Krisu. En aluksi tykännyt Jukasta, koska vaikutti kierolta pelurilta ja pelimieheltä, mutta hänestä tuli etenkin Eeviksen lähdön jälkeen positiivisia puolia esiin. En koe seksuaalista vetoa Jukkaan, vaikka hän on ihan hyvännäköinen, vaan arvostan noita piirteitä ihmisessä riippumatta ulkonäöstä. En usko, että tuo kaikki oli pelaamista, vaan aistin, että hänessä on ihan aidostikin noita piirteitä. Mielestäni Krisu on tunnekylmempi ja epäempaattisempi kuin Jukka. Jukassakin on vikansa, mutta hän on yksi niistä, joka kasvoi oikeasti talossa ja nimenomaan postiviisella tavalla. Krisun kohdallahan on käynyt taas vähän päinvastoin, samoin kuten monen muukin

Vierailija
75752/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ulkomaailmassa jokaisen anopin unelma kiltti ja kuuliainen!

Nyt joutuu hengaa tyyppien kanssa ketä vähiten tapaisi ulkomaailmassa!

Roolikin piti ottaa päälle joka ei oikein luonnistu mutta pakko pysyä mukana

ettei tipu kyydistä!

Villen kanssa keskustelee ja varmasti tykkää kun mutta kohta menee

puhumaan muille nega sävyyn että maine pysyy,

Anu kyllä huomannut!

Et sitten nähnyt kolmen tunnin näytä mina ota poskeen Kimmolla ja Krisulle kun Hemmi kännissä, kiusaaja ja ahdistelija.

Vierailija
75753/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukan lanseerama BB-talon vittumainen Donald Trump on kyllä edelleen paras määritelmä, minkä olen Krisusta kuullut. En kyllä usko näiden kahden talon ulkopuoliseen ystävyyteen sitten lainkaan. Kunhan Jukka selvittelee ajatuksiaan, niin tajuaa, kuinka typerä tuo sikarikerho oikeasti oli. Selvästi hänellä jo pilkisteli myötähäpeä, kun Krisu, Kimmo ja Helmeri selittivät tosissaan salaliitosta sikarikerhoa vastaan: että kaikki heidän rankut ovat vaan salaliitto sikarikerhon hajottamiseksi.

- Krisu on liian ilkeä ja vittumainen Jukan kaveriksi (Jukan viimeisistä pk-kommenteista huomasi selvästi, kuinka paljon häntä tosiasiassa häiritsi tuo Krisun vittuilu muita asuikkaita kohtaan)

- Helmeri liian yksinkertainen (Anun onnistunut vedätys selvästi ihmetytti Jukkaa) 

- Kimmo liian pitkävihainen ja katkera (Jukka kuitenkin on valmis muuttamaan asenteitaan toisin kuin Kimmo)

Eiköhän tuo poppoo jäänyt vain talon väliaikaiseksi kokoonpanoksi. Kerran kokoontuvat Helmerin saunassa, ilta päättyy erimielisyyksiin ja Jukka tekee lopullisen pesäeron. 

Todellakin näin. Jännä kun itsekin asennevammaisena pidin Jukkaa junttina Tinder-miehenä, enkä pitkään aikaan paljoa arvostanut, toisin kuin esim Kimmoa, jota aluksi pidin tosi fiksuna. Myös Krisu Kalliossa asuvaa supliikkimiehen maailmanmatkaajaa arvostin aluksi enemmän kuin Jukkaa.

Mutta näin se ihminen on vaan jännä ja moniulotteinen olento. Ensivaikutelma todellakin pettää. Eikä koulutus tai yleisesti määritelty ”älykkyyskään” merkkaa loppupeleissä kauheasti esim ihmisen oikeustajuun.

Tunneälyä Jukalla on enemmän kuin noilla muilla sikarikerholaisilla ja tykkään myös hänen avoimesta ja joustavasta asenteestaan. Katkeria vanhoja miehiä (ja ilmeisesti nuorempiakin) maailma on pullollaan, niitä ei kaivata yhtään enempään.

Vierailija
75754/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa tosiaan, että miten Krisu kiusaa tuolla? Itse näen, että pahin kiusaaja tuolla on Ville. Eikä edes uskon takia vaan ihan yleisen käyttäytymisen vuoksi, esim. eilen haukkui Kimmon palkinnon ja on nälvinyt Anun pyykinpesutaitoja.

Krisu puoltaa kollektiivisuutta ja yhteishenkeä, on heikompien puolustaja. Heittää paljon huumoria, nokkelaa mutta myös mautonta. Ehkä joku haluaa ymmärtää sen väärin? Ville on tosiaan talon kiusaaja, nälvii, väheksyy ja arvostelee muita täysin tosikkona, on saanut kiusaamisellaan asukkaita itkemään. Ahdistelee jatkuvasti uskonpuheillaan. Nyt kohteena on Kimmo, joka ei suostu kääntymään uskoon ja on sen suoraan Villelle useasti sanonut. Kun Kimmo ei ole käyttäytynyt Villen odotusten mukaan, on Ville nälvinyt eli kiusannut Kimmoa jatkuvasti Levin känneistä. Ville käyttää Jukan "syntiä" painostukseen eikä Ville siten unohda "syntiä". Kiusaamisella ei ole rajoja, muumilimpparikin käy syyksi iskeä uhriin.

Kyllä kai Kimmo voi sanoa suoraan Villelle ettei kiinnosta uskonpuheet? Näin tekee reilu kaveri, sanoo suoraan jos joku ärsyttää (kuten muuten Ville tekee), sen sijaan että läyhää selän takana ja pahimmassa tapauksessa alkaa kiusata tuollaisen asian takia.

Kimmo on useasti sanonut Villelle moraalisaarnoista ja kahteen kertaan viimeksi eilen kieltäytyi uskonkäännytyksestä. Ongelma on Ville, joka ei välitä vaan jatkaa kiusaamista.

”Moraalisaarnoilla” tarkoitti kyllä ihan aiheellista palautetta siitä kun itse tuli käyttäydyttyä typerästi. Sekin asia Kimmomaiseen tyyliin käännettiin siten, että Ville ”moraalisaarnaa”, eikä näinollen tarvinut hänen ottaa mitään vastuuta omista toilailuistaan.

Ei moraalisaarnaa pitänyt mihinkään kääntää, Ville sitä teki ja jatkoi veemäisesti viikon ajan. Miksi aikuinen mies sellaista tosikkomaista kiusaamista jatkaisi muutakuin piruuttansa ja uskonhumalassaan.

Vierailija
75755/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville mulla mä mun minä itse....kaikki puheenaiheet kääntää Villeen noin.

En ihmettele, että tykkäät Krisusta, kun teissä on selvästi samoja piirteitä.

Siinä, missä Krisu alkaa toistella toisten hauskoja toteamuksia ja puheita omanaan, kopioit jatkuvasti toisten keskustelijoiden tekstejä ja vaihdat niihin vaan Villen nimen tilalle.

Nyt sinulla on harhoja, annan palautteena vaan.

Vierailija
75756/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienoisen pakkomielteen olet kyllä nyt itsellesi kehittänyt.

Vierailija
75757/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ulkomaailmassa jokaisen anopin unelma kiltti ja kuuliainen!

Nyt joutuu hengaa tyyppien kanssa ketä vähiten tapaisi ulkomaailmassa!

Roolikin piti ottaa päälle joka ei oikein luonnistu mutta pakko pysyä mukana

ettei tipu kyydistä!

Villen kanssa keskustelee ja varmasti tykkää kun mutta kohta menee

puhumaan muille nega sävyyn että maine pysyy,

Anu kyllä huomannut!

Mua jotenkin ärsyttää, että ihmiset puhuvat ihan kuin sikarikerho olisi vetänyt Helmeriä jotenkin alas, kun tosiasiassa Helmeri on sikarikerhon yksi äänekkäimmistä puolestapuhujista ja nimenomaan se, joka on yrittänyt tuoda tuohon kerhoon mukaan juonittelua ja suunniteltua muiden asukkaiden nimeämistä. Krisu ja Kimmohan ovat nimenneet loppujen lopuksi aika tunteidensa varassa ja sen hetkisen ärsytyksen kohteen mukaan. Ja samoin Jukka, jopa siinä määrin, että äänesti myös Krisua, koska ei kestänyt tämän vittuilua viikkotehtävän varjolla. Helmeri sen sijaan nimeää ja ulostaa omien puheidensa mukaan tarkoituksellisesti sikarikerhon ulkopuolisia asukkaita. Kyllä Helmeri on vetänyt itse itsensä alas. Hän olisi varmasti perustanut tällaisen jätkäkerhon joka tapauksessa oli sitten missä asukaskokoonpanossa tahansa. Helmeri tuonne on hyvin selvästi tullut pelaamaan ja juonimaan. 

Vierailija
75758/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Helmeri jaksaakin puhua Villen kanssa noin kauan jos on mitä on mieltä Villestä😅🤣😂

Vierailija
75759/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Helmeri jaksaakin puhua Villen kanssa noin kauan jos on mitä on mieltä Villestä😅🤣😂

Kerää taustatietoa kiusaamista varten.

Vierailija
75760/90773 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. tai Jukka hakaa jonkun "itsepuolustukseksi" niinkuin nakkijonokahakassa kun ei ole Big brotheria estämässä.

Ketju on lukittu.