BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ja taas on erittäin tiukka äänestystilanne ollut, ei mulla vaan riitä usko siihen että äänet on aina noin tasan.
Ai, lopuksi löyty taas desimaalit kehiin, että tuotannon lemmikki voittaa:
Jukka 50,9%
Krisu. 49,1%
Nyt loppui minulta BB:n katselu. En kestä enää tuota v***n hokijan naamaa hetkeäkään.
Voittajan kuulee kyllä sitten mistä tahansa. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran asukkaan lähtö kosketti jollain tavalla.
Ei ois uskonu parivk sit, että Jukkaa jäis ikävä. Ois tuotanto voinu ees vähä näyttää Jukkaa positiivisessa valossa, se pännii eniten nyt..
Eihän ne voinut, kun Krisu piti saada näyttämään Jukkaa paremmalta.
Miksi Krisun voitto on niin tärkeä tuotannolle?
Antaa todella surkean kuvan ohjelman käsikirjoittajista, tuottajista ja ohjaajista, ettei pystytä mukautumaan yllättäviin tilanteisiin, kuten siihen, että ennakkosuosikki paljastuu väkivaltaiseksi tappamisella uhkailijaksi eli aivan muuksi kuin odotettu, mutta siitä huolimatta hänet keinolla millä hyvänsä halutaan saada näyttämään voittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä show mikä show!!
Krisu kiroilee koko ajan.
Nauraa räkäisesti ja kysyy ”vituttaako”
Röökii kyselee.
Jotenkin pohjattomaan negatiivinen, kyyninen ja kylmä jätkä. Alkupuolen tekemälllä tehty pelaava sosiaalisuus ja humoristisuus hämäsi minutkin, mutta kyllä tuo inhottava todellinen karva on jo ohjelman jälkipuoliskolla tullut täysin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ollut sit siinä, sikkekerholaiset ei äänestä toisiaan eli joko ville tai kevin lähtee seuraavaksi. Ainoat kaksi jotka oikeasti ansaitsisivat voiton :(
Kevin kyllä, Ville ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen loppui heti Kevinin kanssa hengailu kun Jukka potkittiin talosta, ei edes halannut Keviniä lähtiessään. Käärme mikä käärme.
Halasi ensimmäisenä ja pitkään.
Ja sano Kevin sä oot kiva:)
Sanoi Kevin sä oot kirottu, johon Kevin sanoi niin olen, minä olen kirottu. Liittyi aiempiin puheisiin siitä, miten Kevinille läheisimmät tippuu talosta.
On se Jukka vaan tyhmä, ajattelin että näiden idiotismi klippien tulva loppui kun hänet häädettiin talosta mutta ei vaan näköjään :D
''mistä?''
Kylläpä oli typerä tuo Jukan kooste matkasta.
Olen eniten pettynyt siihen, että Kevin joutui luopumaan Jukasta. Heidän ystävyytensä oli sydäntä lämmittävää katsottavaa ja Jukka paransi vahvasti sen myötä Eeviksen kanssa luotua negatiivista ensivaikutelmaansa.
Elina on niin huono!!!! Helvetti sentään
Miten toi Cucka on noin veemäinen ;D
Kyllä Jukkaa ikävä tulee vaikka Krusu äänestettiinkin jatkoo. Kaikkee hyvää komealle ja pitkälle Jukalle- on se pitkä!
Loppuspiikkien aikaan Jukka tais jo yrittää Elinaakin:D
Mitenhän mahtaa Jukalla nyt mennä Bar Ihkussa, jossa on jatkot? Taitaa olla piirakkaa tarjolla Jukalle...
Taas saivat mammat nokilleen! Ei mene äänestykset silleen, niinkuin täällä halutaan.
Onko bb-voittajalle jotain määritelmää millainen pitää olla?
Ville lapsellisesti osoittaa mieltään , kun ei viitsi istua kunnolla.