BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukan pitää jäädä!! Sanoi, että jos jää taloon niin kasvattaa sellaisen parran mistä Kevin pitää. HALUAN NÄHDÄ MIHIN TÄMÄ YSTÄVYYS KEHKEYTYY VIELÄ.
Krisu ulos.
Äääöää.
Ton kimmon ilmeet on aina todella kuvottavia.
Onko toi tyttö, mitä yleisössä näytetään, Krisun tyttöystävä?
Tosi herttaisen näköinen.... olen jotenkin järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että Krisu pistettiin autoon vaikka oli huutanut ovella pitkään pk-huoneeseen ja esitti ilmeisesti siellä ovella uhkauksia että pystyy autossa tekemään nopeasti paljon. Viittaan äskeiseen pätkään joka näytettiin. Tuotanto toimi huonosti.
Tuo näytti vaaralliselta, varmaan lähellä ettei tapahtunu oikeesti jotain. Tuotannon ois pitäny eristää Krisu valvontaan.
Krisuhan se olis itse sinne BB taloon juttusille mennyt. Tilanne olisi rauhoittunut sillä.
BB talo rikkoi sopimusta kun ei päästänyt Krisua Pk huoneeseen.
Tällaiset formaatit ovat vaarallisia psyykelle ellei voi luottaa että pääsee kanssa juttelemaan. Se on asia josta ei voi tinkiä.
Jukka pois nro8
Voi ei, voiko nuo prosentit vielä keikahtaa Jukan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että Krisu pistettiin autoon vaikka oli huutanut ovella pitkään pk-huoneeseen ja esitti ilmeisesti siellä ovella uhkauksia että pystyy autossa tekemään nopeasti paljon. Viittaan äskeiseen pätkään joka näytettiin. Tuotanto toimi huonosti.
Tuo näytti vaaralliselta, varmaan lähellä ettei tapahtunu oikeesti jotain. Tuotannon ois pitäny eristää Krisu valvontaan.
Juuri tämän takia Krisu olisi pitänyt jo poistaa talosta ja se on tehtävä viimeistään nyt.
Hänen lähellään muut asukkaat eivät ole turvassa eikä tuotanto pysty tarvittaessa riittävän nopeasti reagoimaan tämän aggressiivisen ja arvaamattoman henkilön aiheuttamiin mahdollisiin vaaratilanteisiin.
Nyt joku kroisos, kumpa laittas sata ääntä krisun numeroon.
Vierailija kirjoitti:
On. Kirosi jotain, kun pari mainoskatkoa sitten äänestystilanne oli tasoittunut.
Krisusta puuttuu jo kaikki ilo, kepeys ja hauskuus. Eli oikea viihde.
Ilkeys on ehkä suomalaista, mutta se pitää tuoda oikealla tavalla ja oikeissa hetkissä esille.
Vierailija kirjoitti:
Jukka onkin sellainen "kaveri" etten luottais yhtään. Laulaa seläntakana näköjään kaiken...
Huomattiinhan tuo Jukan kaksinaamaisuus jo toisella viikolla kun antoi Krisulle häätöääniä vain sen takia koska ei päässyt hommailemaan Eeviksen kanssa. Sikarikerhoissa esitti kuitenkin hyvää kaveria ja nuoleskeli Krisun berberiä.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis ja vahva nainen- Krisu on hyvin tasa-arvoinen.
kristian on tosi ylimielinen, jukka rento.
hermi että mulkkukrisu tonne jää, se on ihan varma.
Krisu on käytöksestään huolimatta aikuinen mies ja itse vastuussa käytöksestään - myös humalassa.
Kertoo paljon ihmisestä, että tiedostaa käyttäytyvänsä huonosti / olevansa kännissä idiootti, muttei silti tee elettäkään muuttaakseen käytöstään ja kuvittelee että anteeksi pyytämällä kaikki on kuitattu.
Krisu ei ilmeisesti ole vielä aukonut kenellekään tarpeeksi väärälle ihmiselle, voisi muuten löytyä epäurheilulliselta-kaljamaakarilta pottunenä poskelta ja hampaat asfaltilta.
Jukka kertoi että haluaa jäädä taloon ... koska uusia outoja tuntemuksia tullut .
In lööv with Kevin 🥰
Noniin... Nyt todella nousee Krisulla ku*i päähän...
Äänestäkää Jukka ulos talosta!!!
Jos Haluat Jukan lähtevän talosta:
Äänestysnumero:
8
Äänestä Jukka ulos, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 8 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 108
tai äänestä netissä https://tvaani.fi/bb