Nainen on pelaillu pelejä 2 vuotta ja yrittänyt saada huomiota
Kun hän ei saa huomiota, hän pyörittää ja keimailee toisen miehen kanssa jatkuvasti ikkunan alla, kun hän ei saa edelleenkään huomiota, hän tapailee kolmatta miestä tämän toisen selän takana samaan aikaan ja hakee reaktiota, toinen mies ei tiedä mitään. Hassua miten sekasin ihmiset oikeasti on :D Ainut asia mitä minä itse halusin on se että tämä nainen osaisi olla yksin, hän ei sitä tajua :D Hänen ego koittaa voittaa peliä, jota hän itse pyörittää, samalla kun minä vain katson ikkunasta ja ihmettelen miten hän ei voi vieläkään ymmärtää että minua ei kukaan voita puolelleen peleillä ja kukaan ei ole dynamiikassa minun yläpuolella. :D Pelkkä hiljaisuus ja reagoimattomuus saanut kaiken aikaan. Hän yrittää näyttää että hän on haluttu, koska ei saanut huomiota minulta, nyt hänen käytöksensä sotii häntä itseään vastaan.
Kommentit (8)
Miten sinä tiedät noin paljon toisen yksityiselämästä? Osta itsellesi tekovittu.
Kun hän ei saanut huomiota sinulta sinun ajatuksissasi? Mene hoitoon.
Jospa nyt antaisit sen naapurin likan ihan rauhassa tulla ja mennä. Tuskin se edes tietää et sä kyttäät siellä ikkunassa verhojen takana siellä yksiössäsi jossa hiljaa komeroidut tietokonepelejesi, manosfäärin redpill sivustojen ja woltattujen pizzalaatikkojen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä tiedät noin paljon toisen yksityiselämästä? Osta itsellesi tekovittu.
Se on itse stalkannut jotain tuntematonta naapurinaista, joka asuu samassa talossa. Jostain syystä kuvittelee naisen esiintyvän ja että naisen tarkoitus on pokata juuri hänet. Sairasta.
Ai ihan sun ikkunan alla on keimailemassa. Juujuu 😂😂