BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ihana kevin. Nyt se mielistely vasta alkaakin anuksella.
Tää Kimmo on kyllä niiku eläkeläinen kun se tihrustaa noita papereita studiossa.
Kevin sanoo että hän saattaakin olla ratkaisevassa asemassa siinä kuka päätyy häätöäämestykseen ....
Krosu katkeran kuuloisena ”nooooo katsotaan nyt huominen ensin” tylsällä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
No nytpä sitten Krisu ja Jukka alkavat jauhaa kelle antavat ylimääräisen nimeämisäänen jos jäävät taloon. Ihan taatusti.
Mistä päättelit että näistä kahdesta tulee katsojien valinta???
Vierailija kirjoitti:
Anun pohdinta rahojen käyttämisestä lasten reissuun on ihan puhdasta äänten kalastelua.
Ai niin että hänellä suuri tarve bb:n voittosummalle 🤣
Ei vit... En tajunnut että noin näyttelee. Mitäs sinne Duudson parkkiin maksaa sisään kahdelta lapselta, 30e?
Pappa tuli kylään.
Krisu kiljahtelee TAAS kovaa.
Pappa rikkoo astioita 😂
Hakkaa halolla seiniä ja kaatoi pyykkitelineen, viskaa sen käytävälle.
Miten ihmeessä tuo Mira jaksaa edelleen piehtaroida katkeruudessaan? Etenkin Villeä kohtaan vaikuttaa olevan hänellä aivan järkyttävä kiukku. Yrittää olla niin kovaa ja sanoa uhmakkaasti suoraan asioita, mutta pohjimmiltaan taitaa olla hauras ja heikko.
No onpa kyllä erikoisia perusteluja Miralla.. Hänen on ollut yllättynyt talosta lähdettyään kuinka paljon Jukka on pelannut ja muuta höpinää
Tää on viimenen kerta kun heittelet mun paitaa! Ville sanoo.
Mun pikkuhousut ja kaikki! Anu sanoo.
Krisu nauraa kovaa, Jukka. Anu on lähinnä kauhuissaan ja Ville ei selkeesti arvostanut.
Pappa toi hetkeksi elämää halloweeniin mutta niin toi Krisukin.
Hahahahah, pappa kävi riehumassa talossa. Paukutteli seiniä, heitti tiskikoneesta astioita ja molemmat pyykinkuivaustelineet nurin. Ville sanoi ”oli viimeinen kerta kun heitti mun paidan” ja lähti heti ettimään imuria että saa lasinsirut pois.
Mirahan anto Krisulle pisteet kiusaamisesta mutta näköjään se on ok kun kiusattu on Jukka.
Helmeri on tuolla makkariin yövalossa kuin Marja-Lisaa Kirvesniemi papiljottimyssy päässä😂
Ville muistaa aina katsoa Anun persettä. Se joka katsoo naista himoiten on jo tehnyt sydämessään huorin :)
Ville vieläkin jauhaa että pappa ei hänen paitaansa enää koske tai saa pestä sen.
🤣Mä en tuhlaa yhtään euroja noihin tyhjäpäihin ihan sama kuka voittaa🤣