BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Toivon todellakin että noista kahdesta Jukka jää taloon. Kaikki 247 seuranneet ymmärtävät kyllä miksi. Krisu esittää ystävää mutta iskee törkeästi kipeillä asioilla. Helppohan se on ruudun takana nauraa mitta olsiiio krisun puoltajat samaa mieltään jos krisu olisi teitä kohtaan käyttäytyneet noin... enpä usko.
Alhasia ovat tuommoiset Krisun kaltaiset ihmiset. Sehän se silloin yöllå järkytty, että hauku mitä hauku ja uhkaile mitä uhkailet, mutta henkilökohtaisia asioita ei kiukkusena heitellä silmille. Kuvottavin kaveri on sellainen.
Sitten kun sopivat Jukan kanssa aamulla, niin Krisu taas ihan pokkana, että hän tietää olevansa täysmulk ku ja kaverit on siitä hänelle monet kerrat sanoneet asiasta. MIKSI?! tällä herralla on enää kavereita? Eihän sillä ole mitään millä pitää ystäviä, vai onko ne sitten vaan pintapuolisia perskärpäsiä. Luulevat, että tää on hyväkin tyyppi.
Sama juttu viime bileiden aikana, kun Krisu käskettiin nukkumaan. Siellä se taas niskuroi ja huusi "miksi mulle käy aina näin?!?!? Miksi mua aina käsketään nukkumaan keskenkaiken??! BB täällä ja kaverit tuolla!?!?!" No, siksikin kun käyttäydyt munapäästi. Kaverit joutui irl kattomaan tota peikkoa jatkuvasti. Hoitamaan sen jälkiä ja tekemisiä. Kuskaamaan sammunutta Krisua.
Sitten vielä päälle ne "todella pahat asiat, joista ei voi puhua". Jonkun toisen kohdalla epäilisin kännimahtailuksi, mutta Krisun kohdalla en. Mä uskon, että tämä on tosiaan tehnyt pahoja asioita. Rikkonut ehkä lakiakin, ei ole vaan jäänyt kiinni. Saapa nähdä onko enää jengiä Bangkokiin lähdössä hänen kanssaan..
Lisäksi tämä on kostohenkinen tapaus. - ei aina niinkään rento läpällä veijari, kuten haluaa antaa itsestään kuvan. Teeppä poikkiteloin Krisulle, niin hän kostaa kyllä.
Pari ekaa päivää mä jaksoin digata Krisua. Rahnatehtävän aikana alkoi valjeta tämän jannun "viihdearvo", se on omanapa, päällepäsmäröinti ja ilkeily. Ankeuttajan kun sais ulos tuolta, niin sais muutkin hengittää ja vapautuis. Pääsisivät näyttämään, miksi heidät on taloon valittu.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista, että lähes koko bb:n tämän kauden on hapattanut yhden Uskovaisen mukanaolo. Surullista myös, että hän on ollut niin naiivin itsekeskeinen ja kaikessa maalailevuudessaan käsittämättömän pintapuolinen.
Ymmärrän miksi Niko Saarinen tuota hahmoa hehkuttaa, Villehän on otollinen sketsien karikatyyri. Itse uskovana (38 vuotta) olen pahoillani tästä opetushenkisestä uskonelämän esittelystä ja täysin itsekritiikittömästä omahyväisyyden riemujuhlasta, jota kyseinen henkilö edustaa. Hän ei todellakaan ole se samarialainen joka kurjaa armahtaisi. Saati että edes apua tarvitsevaa silmillään (hengellisillä tai maallisilla) näkisi, vaikka suoraan lähituntumassa on. Ei, tämä ”astianmakuinen” ihminen pelkää itse saastuvansa ja julistaa ylpeänä kuinka tässä on nyt se raja jonka hän kestää ja jota enemmän hänen ei tarvitse kestää. Omasta mielestäni Villen uskon esittelyssä on vielä koettelemattoman uskovan alkutaipaleen jyrkkyyttä ja särkymättömyyttä, vaikka kaikki ulkokohtaiset jipot, ja varsinkin niiden esiin tuominen, kuten tietopuolinen paasaus, kielillä puhuminen + muut armolahjat sekä alituinen Isän puheen kuuleminen ovat ”hallussa”. Olen surullinen että uskoa tuodaan esiin tällä tavalla. Minusta tämä Villen tuomitsevuus muita (joitakin) talon asukkaita kohtaan on aivan älyttömän farisealaista. Ei uskovan kuulu olla heti ylimmäisenä arvottamassa ja jaottelemassa niitä ihmisiä, jotka ovat uskon ulkopuolella. Esitellen omaa paremmuutta ja odottaen samanlaista elämää toisilta, joilla kuitenkaan ei ole sitä iankaikkista toivoa, joka meillä uskovilla Jeesuksessa on. Sitä ei tarkoita suolana oleminen.
Uskovana minua on häirinnyt myös se, etten kertaakaan (!) ole kuullut Villen sanovan kenellekään talon asukkaalle, että Jeesus rakastaa heitä! Jokaista, ja juuri sellaisena kuin ovat. Se pitäisi tuoda esiin uudestaan ja uudestaan, sanoin ja teoin. Välillä olen siunannut ruudun välityksellä heitä kaikkia, ja aivan erityisesti Krisua. Olen ihmetellyt, että jos Ville pitää asuinkavereitaan jonkinlaisena lähetyskenttänään, niin miksi, (oi miksi ?!) hän ei tätä uskon_ydinsanomaa_tuo julki?
Vain fariseus asettaa ehtoja, nuhteettomuusvaatimuksia yms, että ihminen voisi Jumalaa lähestyä. Ja jos puhutaan Jeesuksen esimerkistä, niin mitä luulette, olivatko sen ajan syntiset jotka Hänet kohtasivat, kovin siistejä suustaan tai käyttäytymiseltään? Jeesus ei kavahda ihmismielen pimeyttä sillä Hän tuntee meidät täydellisesti, joka ainoan hävettävän, surkean asian ja vaiheen, mutta rakastaa silti. Ja koska olemme niin paljon, valtavasti, itse anteeksi saaneet, pitäisi meidän uskovien olla armahtavaisia. Ja_varsinkin_evankelistan.
Järkyttävää on myös se, että uskovat kertoman mukaan joukolla äänestävät tätä Villeä viikosta toiseen ja pitävät sitä jonkinlaisena missiona ja kristinuskon läpimurtona. Ei se ole. Ei se ole mitään muuta kuin yhden ihmisen omavoimaisuuden pönkittämistä. Siitä ei uskossa ole kyse. Tuon erottaminen ja oppiminen kuuluu ristin tien alkeisiin. Perusasia.
Ymmärrätkö sen, että muut asukkaat ovat kieltäneet Villeä näin sanovan.
Jukka yrittää hädissään rassata imuria ettei häntä äänestettäis kotiin.. Säälittävä p*ska pilas jo alussa hommansa ronkkimalla eeviksen pllua ja sit samoilla sormilla sipsiä yhteisestä kulhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo vaikuttaa selvinpäin kiltiltä mieheltä.
Kiltiltä se vaikutti myös, kun makasi olohuoneen lattialla oven lähellä melkein sammuneena ja örisi jotain. Ville käänsi kyljelleen ja Jukka otti monot pois jaloista. (tätä ei mielestäni näkynyt koosteessa). Jonkin ajan kuluttua meni pihalle oksentaan roska-astiaan.
Myöhemmin sitten Kimmo makasi vessan lattialla. Hän oli aivan tuhannen päissään!
Näitä kannattaa muistella Kimmolle kun hän pääsee ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Pointtina on: no harm done Villen kannalta.
Ihan totta on unohtunut mitä tapahtui ennen kuin Ville veti Krisun jaloilleen. Esim. Jukka ehti siinä rytyyttää jo melko kovakouraisesti. Aika kauan siinä jo vartoiltiin Krisun lähtöhalukkuutta joten muina vaihtoehtoina olisi ollut: antaa maata tai humalaiset herättää.
Kevin tai Helmeri voittaa.
Helmeri on taas alkanut nostamaan osakkeitaan. Hänellä oli viime yönä aika napakoita mielipiteitä.
Kevin on kyllä kullanmuru myös. Hänestäkin on voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo puhuu itseään vähän pussiin. Kovasti piti pahana Miran sortumista BB:n tarjoukseen. Nyt valittaa talossa olevasta syyllistämisen kulttuurista. Hyvin ristiriitaisia ovat miehen puheet ja teot. Jotenkin tuntuu, että ei kestä, jos hänen virheistään puhutaan. Viikkotehtävä ei ois onnistunut ilman Villeä ja Keviniä. Anu joi mutta osasi käyttäytyä ja yritti hillitä takapenkkiläisten meininkiä.
Niin no Kimmo olisi nimennyt Miran ilman "lahjuksiakin" eli sehän nyt oli vain senhetkinen kätevä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei äänestäjät - ettekö huomaa, kuinka jotkut yrittävät pelotella, että Krisu voittaa, jos häntä ei nyt äänestetä ulos. Ihan höpöä ja manipulointia. Krisu ei tule voittamaan tätä peliä, vaikka jäisikin taloon. Näkeehän sen jo tästä ketjusta ja annetuista ennakkoäänistä K:48%, J:52%.
Kevin tai Ville voittaa. Toivottavasti ei Anu - siinä vasta kunnon kieroilija - lähes voittaa Jukankin.
Ville ei saa voittaa. Antaa väärän kuvan kristinuskosta, liian ahdasmielinEi en ja tuomitseva. Ville aloitti eilisillan koosteessa nähdyn väkivallan.
Kirkkoon kuuluvana en kannata muita .......myös periaate sotii vastaan
Vierailija kirjoitti:
Se Ville ja muut uskovaiset pitäisi kaikki tappaa.
Ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo puhuu itseään vähän pussiin. Kovasti piti pahana Miran sortumista BB:n tarjoukseen. Nyt valittaa talossa olevasta syyllistämisen kulttuurista. Hyvin ristiriitaisia ovat miehen puheet ja teot. Jotenkin tuntuu, että ei kestä, jos hänen virheistään puhutaan. Viikkotehtävä ei ois onnistunut ilman Villeä ja Keviniä. Anu joi mutta osasi käyttäytyä ja yritti hillitä takapenkkiläisten meininkiä.
Anu lipo vaan hymyssä suin. Halusi että pojat vaan törttöilee. Hyvin skeptinen oon.
Vierailija kirjoitti:
Joko lopetit trolli ?
Mira petti tiimin ja ymmärsi miksi Kimmo antoi pisteet ja lopullisen lähdön. Terveiset Raumalle. Battereita vähemmän😉
Onko Mokia Villen yritys???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo vaikuttaa selvinpäin kiltiltä mieheltä.
Kiltiltä se vaikutti myös, kun makasi olohuoneen lattialla oven lähellä melkein sammuneena ja örisi jotain. Ville käänsi kyljelleen ja Jukka otti monot pois jaloista. (tätä ei mielestäni näkynyt koosteessa). Jonkin ajan kuluttua meni pihalle oksentaan roska-astiaan.
Myöhemmin sitten Kimmo makasi vessan lattialla. Hän oli aivan tuhannen päissään!Kai nyt kuka vaan vaikuttaa sammuneena kiltiltä! :D
Itsehän olen ollut alusta saakka Kimmo fani. Ainoa pitkä miinus on ollut nuo sen dokaamiset. Miten ihminen jaksaa vatvoa samoja juttuja päissään? Se on aivan fanaattisesti kiinni Helmerissä ja jankkaa siltä rakkauden tunnustusta tai jotain enemmän. Tai sitten jankkaa jotain muuta, kuten munastaan viimeksi. Rasittava kännijankka.
Sitten se pakonomainen tarve lähteä päiväkirjahuoneeseen kertomaan, kun etupenkkiläiset on ärsyttäviä ja tylsiä. Niillä ei ole huumorintajua lainkaan, kun eivät naura heidän munanimemisläpille. Hohhoijaa.
Sitten tää jatkuva pelko, että selvät tulee kännikimmosta jotain huomauttamaan. Eli ei itsekään kestä kännistä itseään, siten ei halua saada "huomiota". Se lähti huoneesti pois "pieni pusu vain leffan" ajaksi. Pelkää näkevänsä itsensä kännissä. Ei kestä sitä häpeetä. Vaikkei siinä ollutkaan Kimmosta mitään, silti pakeni.
Eilen tupakkapaikalla jaksoi haukkua 50 euron lisän saaneet. Hän ei pystynyt ymmärtämään, että miksi nuo saivat sen rahnan omaan käyttöönsä. "eihän absolutismi mikään saavutus ole, että siitä pitäisi maksaa!" Niin eihän he siitä saaneetkaan rahaa. Joihan Anukin, mutta osas käyttäytyä ja piti muista huolen. Siitähän heidät palkittiin.
Kimmo on niiiiiin ra-sit-ta-va. Finaaliin kyllä, muttei voittoon.
Sorry tänään vähän irtoaa enemmänkin tätä tekstiä. :D
On kyllä niin tylsää katseltavaa ja kuunneltava taas. Kroooooh pyyyyyh! Herättäkää jos jotain mielenkiintoista tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
Huhu. Kannattaa sitten katsoa youtubesta uudestaan, jos tuo käsitys jäi. Enkä todellakaan kannata väkivaltaa tai retuutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko lopetit trolli ?
En ole trolli, vaan ihan tosissaan, ja puhun tosiasioista.
Krisu yrittää kalastella pisteitä katsojilta. Ei onnistu