BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jos teistä Krisun käytös oli todella vakavaa väkivaltaa, niin olette todella onnellisessa asemassa. Itse näen lähes joka viikonloppu, kuinka joku viedään pahoinpitelyn seurauksena päivystykseen ja käräjillä istutaan yhtä usein.
Lievä pahoinpitely ja laiton uhkaus.
Ja luojan kiitos omassa lähipiirissäni ei kukaan pahoinpitele ketään, eikä juo sellaisia kännejä, että niin saattaisi käydä. Sellaiset alkoholistit jotka ovat väkivaltaisia jätetään ulkopuolella ja ryyppäävät ja tappelevat sitten keskenään, ei tavallisten ihmisten tarvitse pelkän kokemuksen vuoksi sellaista katsella.
Ihan varmasti tietyissä ammateissa näkee vaikka mitä, kaikki eivät ole sellaisilla aloilla töissä, joten tietenkään eivät jatkuvasti väkivaltaa näe ja se on hemmetin hyvä asia. Ei väkivalta ole mikään hyväksyttävä normi, mikä kaikkien pitäisi kokea, että saisi sanoa mielipiteensä väkivallasta.
Seuratkaan Helmeriä kun asettui seuraaman tilannetta jotta miten taas pelaisi Anun kanssa näitten kanssa?
Se tuossa Krisun kännäämisessä tuntuu hassulta että loppupuolella Krisusta tulee todella tuskainen, ihan sekoamispisteessä tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Peukku ylös jos haluaisit tuommoisen Krisun kotisohvallesi istumaan?
Ehdottomasti haluaisin.
Kuristaisin, paskantaisin ja kusisin päälle. Solvaisin, haukkuisin, uhkaisin ampua, katsoisin hullun kiilto silmissä, iskisin vyön alle ja nauraisin räkäisesti päälle. Koska LÄPPÄ!! :) :) :) :)
Viikkotehtävä on onnistunut ilmoitettiin melko nopeesti kun se oli ohi!!
Ulkosuihkussa Hemmi ja Anu saisivat taas kuiskia nämä asiat. Nyt seurataan niitä kahta miten manipuloivat.
Luuleeks noi oikeesti et sais päikkärit kaiken ton jälkee :DDDD
Tottakai Hemmi lähtee ulos. Hihhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kännirähisijät automaattisesti häätöäänestykseen olisi sopiva rangaistus. Ja jokin lisärangaistus niille jotka siitä selviää ja jää taloon.
Väkivaltaiseen käytökseen pitää olla ehdoton nollatoleranssi.
Suoraan ulos, ei ole mitään syytä pitää väkivaltaan taipuvaista henkilöä talossa hänen käytyään muiden kurkkuun ja uhkailtuaan näitä aseella.
Lasin heitto seinään on huomattavasti pienempi paha kuin toisen kurkkuun käyminen ja sekin olisi täysi syy talosta poistoon.
Nyt on niin monella avohoitopotilaalla lähtenyt homma laukalle. Että vähemmän paha on heittää lasilla päin (ei osunut ainoastaan Nikon huonon sihdin vuoksi) kuin se että pitää alle sekunnin ajan kättä toisen kaulalla?
P.s Ville on itsekin uhkaillut talossa muita väkivallalla
Tästä tuli mieleen että ajatelkaa kun Ville olis yhtäkkiä sanonut siellä autossa että jos mulla olis ase mä lopettaisin teidät kaikki. Sitähän pidettäis ihan seinähulluna ja vaarallisena! Mutta Krisulta toi otetaan vaan läppänä.
Villehän on tehnyt selväksi jo että ainakin luterilaiset eivät päädy kuin helvettiin ja talonväki mukana joten...
Mitä uskontokuntaa Ville edustaa? Olen luullut että ev.luterilaisia ja että haukkuu omistaan vain osaa.
No niin Hemmi ja Anu suihkuun ulos nyt kuunnellaan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teistä Krisun käytös oli todella vakavaa väkivaltaa, niin olette todella onnellisessa asemassa. Itse näen lähes joka viikonloppu, kuinka joku viedään pahoinpitelyn seurauksena päivystykseen ja käräjillä istutaan yhtä usein.
bb-talo on aivan eri asia. suljetussa tilassa olet tuntemattomien kanssa. siellä on syystä todella tiukat koskemattomuussäännöt. ja onhan bb-talon asioistakin oltu käräjillä.
joku niko saarisen kilahtaminen ei olisi ulkomaailmassa iso uutinen, mutta pienessä tilassa on oltava nollatoleranssi. jos joku noista kilahtaisi niin muut ei pääsisi kauas pakoon.
syystäkin siellä on psykologiset arvioinnit hakuprosessissa. tilanteet eskaloituu tuolla erilailla kuin ulkona, eikä väliin aina päästä välittömästi. siltikin noita tilanteita tapahtuu lähes joka kaudella, että johonkin on puututtava. onneksi tulistuneetkin asukkaat tulevat päiväkirjahuoneeseen pyydettäessä, jos eivät tulisi niin tuho voisi olla valtava esineistölle tai ihmisille.
Vit un ville jeesustelee taas, ei muka pystynyt edes sisäisesti rukoilemaan kun muut möykkäs autossa.
Haloo toi on bbtalo eikä mikään rukoushuone.
Menköön kotiinsa rukoilemaan faking hihhuli!
Ja kyllä sitä pystyy sängyssä kuiskii hiljaa jossain vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä on vain yksi mahdollisuus. Sikarikerho äänestykseen. Jo sen takia että ovat juonitelleet ja Hemmi ihan ääneen sanoi ymmärtääkseni eilen että muistetaan pitää yhtä huomisessa äänestyksessä tms. Tähän kun lisätään kaikki muut törttöilyt. Jos tuotanto ei tee tätä ratkaisua niin kunnioitus menee.
Anu vielä Hemmin kanssa juonitteli vessassa
Eilinenhän oli parasta viihdettä koko kauden aikana! Miten teidän porukoissa sitten käyttäydytään, kun vedetään pää täyteen, neulotaan sukkia ja pidetään kehurinkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kännirähisijät automaattisesti häätöäänestykseen olisi sopiva rangaistus. Ja jokin lisärangaistus niille jotka siitä selviää ja jää taloon.
Väkivaltaiseen käytökseen pitää olla ehdoton nollatoleranssi.
Suoraan ulos, ei ole mitään syytä pitää väkivaltaan taipuvaista henkilöä talossa hänen käytyään muiden kurkkuun ja uhkailtuaan näitä aseella.
Lasin heitto seinään on huomattavasti pienempi paha kuin toisen kurkkuun käyminen ja sekin olisi täysi syy talosta poistoon.
Nyt on niin monella avohoitopotilaalla lähtenyt homma laukalle. Että vähemmän paha on heittää lasilla päin (ei osunut ainoastaan Nikon huonon sihdin vuoksi) kuin se että pitää alle sekunnin ajan kättä toisen kaulalla?
P.s Ville on itsekin uhkaillut talossa muita väkivallalla
Tästä tuli mieleen että ajatelkaa kun Ville olis yhtäkkiä sanonut siellä autossa että jos mulla olis ase mä lopettaisin teidät kaikki. Sitähän pidettäis ihan seinähulluna ja vaarallisena! Mutta Krisulta toi otetaan vaan läppänä.
Villehän on tehnyt selväksi jo että ainakin luterilaiset eivät päädy kuin helvettiin ja talonväki mukana joten...
Mitä uskontokuntaa Ville edustaa? Olen luullut että ev.luterilaisia ja että haukkuu omistaan vain osaa.
Kotiseurakunta liikettä joka Ruotsissa ja Jenkeissä ja tuotu Suomeen....samanlaisia kuin Cityy srk ja Metro jne. Ja joissa ei saa kuulua kirkkoon vaan kehoitetaan eroamaan. Vapaamuuraripohjaisia uus srk. ia nuo.
kyllä tuo krisse sata varmasti muistaa asiat mitä tehnyt. teeskentelee. ällöttävä kiusaajahenki.
tietty ei sitten enään muista kun on sammunut.
on yleinen hyväksytty selitys en muista kun olin niin kännissä. aivan varmasti ihminen muistaa mitä toilailee, mutta seli seli.
aikaisemmin joku kirjoitti, että on herkkähipiäisiä ihmisiä liikkeellä jos krissen kaulan kuristamisesta saa jonkun ikävän tunteen. hän kuulemma joka vkl näkee paljon enemmän väkivaltaa.
kuules kirjoittaja, tämä krisse olisi aivan varmasti tehnyt jotain todella ikävää , on sen verran kuumakalle, että oksat pois. ei pysty krisse yhtään hillitsemään itseään. suunnittelee selvänä ja kännissä toteuttaa.
kirsse on todella paha mies ja väkivaltainen. pois talosta ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon ja Krisun kaa olis kiva lähtee viihteelle. Ei puuttuis draamaa ja komediallisia kommervenkkejä.
Voi olla että Kimmo ei haluu tavata Krisua ja Jukkaa muuta ku kerran Helmerillä.
Vierailija kirjoitti:
Eilinenhän oli parasta viihdettä koko kauden aikana! Miten teidän porukoissa sitten käyttäydytään, kun vedetään pää täyteen, neulotaan sukkia ja pidetään kehurinkiä?
luulisi että olemassa on jotain marttakerhon ja joukkokopeloinnin väliltä. en sinuna siis ylpeilisi jälkimmäisellä.
Kimmon ja Krisun kaa olis kiva lähtee viihteelle. Ei puuttuis draamaa ja komediallisia kommervenkkejä.