BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Taas tuota selän takana jauhamista Villestä. Ja väkivaltainen Krisu saa vaan loisia talossa.. Pitäkää pa*kanne. Ei kiinnosta enää katsoa. Toivottavasti Kevin voittaa.
Ville jutteli eilen Levillä bb:n parisuhteista, että niitä on ollut aina talossa. Eli Ville on seurannut ohjelmaa ja tietää, että alkoholinkäyttöä on myös talossa. Miksi sitten on tullut moralisoimaan normaalia bb-talon menoa vai kuvitteleeko että kaikkien pitäisi olla kuin hän itse, kun hän on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kännirähisijät automaattisesti häätöäänestykseen olisi sopiva rangaistus. Ja jokin lisärangaistus niille jotka siitä selviää ja jää taloon.
Väkivaltaiseen käytökseen pitää olla ehdoton nollatoleranssi.
Suoraan ulos, ei ole mitään syytä pitää väkivaltaan taipuvaista henkilöä talossa hänen käytyään muiden kurkkuun ja uhkailtuaan näitä aseella.
Lasin heitto seinään on huomattavasti pienempi paha kuin toisen kurkkuun käyminen ja sekin olisi täysi syy talosta poistoon.
En tajua voiko tuo väkivaltaisuus tulla jotenkin yllätyksenä? Ihminen joka on koko ajan aggressiivinen, kiroilee ja huutaa ja haukkuu muita. Ohoh, miten se nyt silleen kännissä yhtäkkiä riehui? Mitkä laput silmillä ihmiset oikein bb:tä katsoo?
Näin jo heti ensimmäisenä päivänä että millainen Krisu on miehiään ja olin sitä mieltä, että ei viinaa tuollaiselle, voi käydä huonosti. Nyt onneksi ei pahemmin sattunut, mutta ei se kaukana tainnut olla, että olis syntynyt kunnon rähinä.
okei vähän katselin mitä yöstä on sanottu muualla, ja koko episodin yöllä katsoneena voin sanoo että mua ketuttaa jokaikinen joka väittää että tapahtumista ahdistuminen tai suuttuminen on mielensäpahoittamista. siis oikeesti. jotkut sössöttää et kännireissuilla sitä tätä, mut en jaksa uskoo et joka kännireissu miesten kesken menee tappouhkauksiin ja ryhmärunkkaukseks. kyl pitäis pystyy oleen humalassa ilman että polttaa kaikki sillat ja mahdollisesti ahdistelee porukkaa. jos joku itkee et viihde loppuu jos sikarikerhosta joku joutuu pois niin voivoi. on ne aiemmat poistuneetkin ollu viihdyttäviä tyyppejä kunnes on menny yli.
Ei KRISUA OLE VIELÄKÄÄN POISTETTU TALOSTA. Hirveän vastuu Big brother ottaa ,antaessa esimerkkiä, että kyllä voi Kaulasta tarrata kiinii ja uhkailla kavereita ampumalla- haloo , mitä esimerkkiä koulunuorisolle.
Läpällä vaan voi tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olette te kyllä herkkähipiäistä porukkaa. Ketään ei viime yönä pahoinpidelty. Ketään ei ahdisteltu seksuaalisesti. Mitään sellaista ei tapahtunut, mikä olisi täyttänyt rikoksen tunnusmerkit. Jos olisi, niin poliisi olisi aloittanut tutkinnan ja asianomaiset haettu poliisilaitokselle kuulusteluihin.
Ai se ei ole seksuaalista häirintää kun työntää kätensä' nukkuvan alushousujen sisään?
Toi kimmo on niin hämärä tyyppi, että ennenpitkää vielä yrittää jonkun väkisinmaata.
Yritystä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kännirähisijät automaattisesti häätöäänestykseen olisi sopiva rangaistus. Ja jokin lisärangaistus niille jotka siitä selviää ja jää taloon.
Suoraan ulos, ei ole mitään syytä pitää väkivaltaan taipuvaista henkilöä talossa hänen käytyään muiden kurkkuun ja uhkailtuaan näitä aseella.
Lasin heitto seinään on huomattavasti pienempi paha kuin toisen kurkkuun käyminen ja sekin olisi täysi syy talosta poistoon.
Nyt on niin monella avohoitopotilaalla lähtenyt homma laukalle. Että vähemmän paha on heittää lasilla päin (ei osunut ainoastaan Nikon huonon sihdin vuoksi) kuin se että pitää alle sekunnin ajan kättä toisen kaulalla?
P.s Ville on itsekin uhkaillut talossa muita väkivallalla
Ajatellaan nyt että vaikka Helmeri olis käynyt Anun kurkkuun kiinni. Olis jo heitetty pihalle!
Tai jos Krisu olis tarrannut Jukkaa kurkusta. Siellä olis ollut ihan täysi nyrkki tappelu ja molemmat lentäny pihalle. Pastorikin kenties saanut pari osumaa ennen kun ois saanut poitsut irti toisistaan💪
Vierailija kirjoitti:
Ville jutteli eilen Levillä bb:n parisuhteista, että niitä on ollut aina talossa. Eli Ville on seurannut ohjelmaa ja tietää, että alkoholinkäyttöä on myös talossa. Miksi sitten on tullut moralisoimaan normaalia bb-talon menoa vai kuvitteleeko että kaikkien pitäisi olla kuin hän itse, kun hän on paikalla.
On tullut taloon ihan sen takia, että tietää talossa olevan paljon kontrastihäiriköitä joiden rinnalla hän näyttää itse jeesuksen faijan sedältä sädekehineen.
Krisun kuuluisi lähteä talosta. Tahallaan kiusaa muita ja aiheuttaa pahaa mieltä muille asukkaille. Muut nuolevat Krisun persettä, koska hän on niin kova manipuloja.
Vierailija kirjoitti:
KRISU ULOS TALOSTA !!! SEKOPÄÄ UHKASI AMPUA KAIKKI JOS VAIN ASE OLISI. TUOLLASTA KÄYTÖSTÄKÖ TUOTANTO KATTOO LÄPI SORMIEN. ULOS KIUSAAJA !!!
Täysin samaa mieltä. Ellei Krisua tuosta + fyysisestä kurkkuun kiinni käymisestä lähetetä kotiin, niin ei tarvitse kenenkään enää epäillä, suosiiko tuotanto Krisua vai ei.
Kristian (sikarikerhon läsnäollessa) : "ja sitten eikun uutta viikkoa kohti. Hoidetaan vaan tuo sunnuntai."
On kyllä aika omariittoinen tyyppi, kaiken uhkailun jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä murhahullu jaksaa? Eikö kyseessä kuitenkin ole melkeinpä kunnianloukkaus? Onko aiemmilla kausilla ollut näin kahelia katsojakuntaa palstoilla huutelemassa vai onko tässä välissä Suomen terveydenhuollon taso romahtanut?
Oikein hyvin kävin aamulla kuudelta salilla ja nyt töissä. Mutta nuo palkkamurhapuheet ovat outoja ja megaluokan tapahtuma Hemmillä et kai sinäkään kuuntele tuollaisia ihan kevyesti vai?
Kiinnostaa ja paljon tuollaiset puheet.
Älä huoli, kyllä asiat on jo tutkittu. Taloa vieläkin seuraa Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB, supo ja lisäksi vielä MI6 niin eiköhän he olis hakeneet jo Kimmon tai Helmerin kuultaviksi jos liittyisivät mitenkään. Voit lopettaa jankutuksen.
Käytpä herkillä, kysynkin miksikähän? Onko sovittu muitakin asioita sikarikerhossa :)?
Toimintasi syyttää Kimmoa ja Helmeriä vakavasta rikoksesta on laitonta. Niin ja minä päätin jo ennen BB:n alkamista, että taloon perustetaan sikarikerho. Johdan tätä toimintaa ulkoa käsin ja annan Helmerille ja Kimmolle salaviestejä joka toisen päivätehtävän tehtävänannossa.
Kimmo sanoi itse sanan palkkamurha ja Hemmi "megaluokan asian jolla häntä voisi vaikka joku kiristää", reippä kuule siitä laittomuutesi. Minä en Laajasaloa tuonut tänne vaan kiinnostuin keissistä. Sinä uhkailet laittomasti ja tiedät sen että se on rikollista.
Miten MINÄ uhkailen laittomasti?
Mietihän pikkuisen nyt. Et sinä voi syyttää ihmisiä täällä siitä mitä asukkaat puhuneet. Jos käyt uhkailemaan niin sinuthan tässä ilmoitetaan.
Minä en tee mitään laitonta toisin kuin sinä, joka jankutat palstalla, että Kimmoa ja Helmeriä pitäisi tutkia murhaan liittyen.
Tottakai jokaista joka sanoo tilanneensa murhan pitääkin tarkastella potentiaalisena siihen tekoon kun kerran puhuu tuollaisia. Ainakin tv kanavalla vielä. Äläpä kuule provoa siellä. Asia ei muuksi muutu.
Sivusta, etkö voisi vaan uskoa kun ihmiset kertoo sulle ettei kirjoittelusi ole realiteeteissa, kerta toisensa jälkeen. Eikö sen pitäisi olla psykoosisairaalle (?) arvokasta tietoa?
No teen sinusta ilmoituksen ja tulet sitten vaan sanomaan tuon oikeuteen koska solvaat tervettä ihmistä. Hyvin yksikertaista.
Jokainen on kuullut nuo murhajutut asukkaitten suulla. Sinä tässä psykoosissa olet.
Jatkan vastaukseeni: ja mistä voit tietää ettei MI6 todella tiedäkin sinukin touhuistasi jos minäkin tiedän. Ja on todisteet siitä. Maailma on hyvin pieni ja kannattaisi ottaa huomioon tämä. Joten lopeta vaan uhkailemisesi sillä kaikki ilmoitetaan eteenpäin. Ja kasautuu päällesi.
Kimmon serkku istuu kiven sisässä sanoo Kimmo.
kyllä tuo krisse on sairas. käy nyt toisen ihmisen kurkkuun kiinni. minkälainen äiti ja isä tällä krissellä oikein on ollut, kun poika on pihalla kuin lumiukko.
ei ole äiti eikä isä sen paremmin kuin muutkaan sukulaiset osanneet ohjata/ kasvattaa poikaansa.
aivan psyko koko krisse. pois vaan talosta ja heti. aivan hullua meinikiä.
nyt tuotanto haloo ja joku roti asioihin.
Mitä Helmeri siis on tehnyt? Mulla mennyt ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin monella avohoitopotilaalla lähtenyt homma laukalle. Että vähemmän paha on heittää lasilla päin (ei osunut ainoastaan Nikon huonon sihdin vuoksi) kuin se että pitää alle sekunnin ajan kättä toisen kaulalla?
P.s Ville on itsekin uhkaillut talossa muita väkivallalla
Tästä tuli mieleen että ajatelkaa kun Ville olis yhtäkkiä sanonut siellä autossa että jos mulla olis ase mä lopettaisin teidät kaikki. Sitähän pidettäis ihan seinähulluna ja vaarallisena! Mutta Krisulta toi otetaan vaan läppänä.
Jos mietitään, että olis ollut Ville joka tuolla riehuu, niin oliskohan heitetty jo pihalle? Varmasti olis. Mutta Krisu saa tehdä mitä vaan, se on tullut jo selväksi.
Ja missä se rangaistus nyt on? Varmaan taas pistetään Ville ja Kevinkin konttaamaan ja kärsimään, vaikka mitään väärää eivät ole tehneet.
Täysin typerä koko bb, ihan ihmeellisiä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tässä onkin tullut riittävästi dataa suomalaisesta alkoholikulttuurista. Saatana mukamas aikuisia ihmisiä. Ei ole tarpeen höllentää yhtään holhouslainsäädäntöä.
Täällä on useaan otteeseen todettu, että pojat olivat vielä aika lepsuja käytökseltään. Yleensä meno on pahempi.
Niin varmaan. Anu ja Helmeri ovat yhtälailla täydellisiä känniääliöitä. Se, että silmät seisoo päässä ja on täysin muissa maailmoissa, ei tee juomisesta fiksua.
Minä olen katsonut videon ja Krisu rupes kuristamaan mutta aikomus jäi niin lyhyeksi ettei Ville sitä välttämättä rekisteröinyt niin vahvasti siinä nujatessa.