BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä voi käsittää Krisun suosiota. Kertoo minusta aika paljon ihmisestä jos tykkää tuosta alkkiksesta ja pitää suorastaan huipputyyppinä. Ihan uskomatonta, tai sitten ihmiset on keskimäärin niin tyhmiä, etteivät vaan näe metsää puilta.
Bainu vittttuun Ville-fani!
Talossa on muitakin asukkaita kuin Ville ja Krisu ja lisäksi mielipiteitä voi olla ilman, että fanittaa ketään.
Krisu ärsyttää mua eniten juuri tuon suosionsa vuoksi, en vaan tajua mitä ihmisten päässä liikkuu ja siis ihan livenäkin tutut ihmiset Krisua fanittaa, kun taas itse pidän aika ällöttävänä ihmisenä.
Ehkä näillä ei ole kokemusta alkoholisteista. Itse olen saatellut 3 läheistä haudan lepoon ja syynä on ollut alkoholin aiheuttamat ongelmat. Jokaisella näistä homma on alkanut juuri noin kuin Krisullakin ja tuossa vaiheessa on varmaan ollut vielä hauskaakin. Töitäkin on tehneet, nuorimpana (45v) kuollut teki alkuun samalla tavalla pätkätöitä kuin Krisukin ja oli kova työmies. Kuoli hiljattain yksin lapsettomana ja hautajaisissakin oli 10 ihmistä, joista ehkä 3 suri oikeasti, sitä ennen piinasi koko sukua, naapureita ja melkein kaikkia ihmisiä joiden kanssa oli yhtään missään tekemisissä.
Kyllä minäkin näen Krisussa alkoholistin ja kokemusta on.
Tosin oli samassa firmassa töissä kun Kimmo ja asema huomattavasti korkeampi.
Suoriutui kuitenkin eläkkeelle asti 3 töitä ja kolme vapaana. Kaikki vapaat kännissä.
Se helpotuksen tunne Krisussa kun saa alkoholia ja sen saamisen tuska.
Kyllä mullakin 2 muuta sukulaista teki töitä aika pitkään. Toinen kuitenkin menetti perheensä kun erosi vaimostaan, sitä ennen oli jo pahoinpidellyt ja traumatisoinut lapsiaan, mutta ryyppääminen vaan jatkui kuolemaan asti. Toinen oli isäni, joka menetti myös perheensä ja ryyppäsi työnsä ohessa yksin eläessään viimeiseen asti, kunnes sitten maksa petti hälläkin, en koskaan saanut tutustua isääni kunnolla.
Jokainen olisi väittänyt olevansa onnellinen jos joku olisi sitä kysynyt, mutta itse kyllä epäilen tuota, onnellisia ehkä kun saavat juotua pään täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kaikessa paras vaan.
Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.
Kuvailit juuri hienosti itseäsi.
En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.
Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.
P.S. Mulla on ihan nätti naama.
P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!
Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.
Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.
Mikä tekee Krisusta luuserin? Hän tekee kesät duunia ja viettää talvet ulkomailla. Häneltä löytyy hyvä parisuhde ja paljon kavereita. Taidat olla vain itse kateellinen kun olet loukussa Suomessa oravanpyörässä ja et voi tehdä asialle mitään kakaroiden takia.
Se, ettei omaa mitään koulutusta, tekee hanttihommia silloin tällöin ja dokaa lopun aikaa. Onpa hienoa elämää! En ole missään loukussa: lapsia ei ole eikä tule, rahaa on aivan riittämiin ja yrittäjänä saan päättää itse työaikani.
Koska nimenomaan elämäänsä tyytyväisen ihmisen tunnistaa siitä että se haukkuu muita netissä...
Onko elämäänsä tyytyväisiltä ihmisiltä kielletty tv-sarjassa esiintyvien henkilöiden arvostelu? Vain elämäänsä tyytymättömätkö saavat kommentoida?
Elämäänsä tyytyväiset harvemmin kokevat tarvetta arvostella muita ilkeästi.
Kyllä se toisten arvostelun tarve on loppujen lopuksi kaikilla jollain tasolla, oli tyytyväinen elämäänsä tai ei.
Tuskin ketään mukavaan kirjoitukseen ilkeästi vastaa. Saa mitä tilaa.
Anu näyttää ihan maatalon emännältä tulossa lypsyltä noissa housuissa.
camoon kuka pitää hemmiä miehenä?.. anu viehätty vähän aluks(outoa) ja nyt ei tohdi kertoa totuutta, ettei polvihousupoika kinnosta oikeesti.. eihän tolle tiiä miten asiat selittäs, helmeri on ihan omassa skuuttiduuppibuu kuplassa elänyt lapsiaikuinen, tosi liimaantuva ja vähän yksinkertainen.. on siinä anulla miettimistä, kuinka saa irtaannetuttua itestään ton liimalöntin.. ei kuitenkaan haluais satuttaa/loukata..
megatähti on :
.....
JOKU RÄPPÄRI.
TEFLONIT?
Ei juma, Teflonit tuli lavalle!!!!
Arvasin että Pyhimys oli illan päävieras. Oli BB vieraanakin ekstroissa.
Oli kyl nii selvä et pyhimys tulee koska oli eilen siin bb lähetykses
Voi hitto mitä paskaa tää esiintyjä on...
Krisu riemastui Tefloneista :)
TEFLON BROTHERS! Ihan parasta!!!! <3 <3
Ja esiintyjä oli Teflon brothers !!
Sanoin näin jo päivällä, mutta sain kommenttiin vain alapeukkuja. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä voi käsittää Krisun suosiota. Kertoo minusta aika paljon ihmisestä jos tykkää tuosta alkkiksesta ja pitää suorastaan huipputyyppinä. Ihan uskomatonta, tai sitten ihmiset on keskimäärin niin tyhmiä, etteivät vaan näe metsää puilta.
Talossa on muitakin asukkaita kuin Ville ja Krisu ja lisäksi mielipiteitä voi olla ilman, että fanittaa ketään.
Krisu ärsyttää mua eniten juuri tuon suosionsa vuoksi, en vaan tajua mitä ihmisten päässä liikkuu ja siis ihan livenäkin tutut ihmiset Krisua fanittaa, kun taas itse pidän aika ällöttävänä ihmisenä.
Ehkä näillä ei ole kokemusta alkoholisteista. Itse olen saatellut 3 läheistä haudan lepoon ja syynä on ollut alkoholin aiheuttamat ongelmat. Jokaisella näistä homma on alkanut juuri noin kuin Krisullakin ja tuossa vaiheessa on varmaan ollut vielä hauskaakin. Töitäkin on tehneet, nuorimpana (45v) kuollut teki alkuun samalla tavalla pätkätöitä kuin Krisukin ja oli kova työmies. Kuoli hiljattain yksin lapsettomana ja hautajaisissakin oli 10 ihmistä, joista ehkä 3 suri oikeasti, sitä ennen piinasi koko sukua, naapureita ja melkein kaikkia ihmisiä joiden kanssa oli yhtään missään tekemisissä.
Krisun touhut tuntuu hyvin tutuilta. Ihan samanlaista kiroilua ja ronskeja äijä-juttuja kuin tällä nuorena kuolleena sukulaisellakin. Ihan samalla tavalla suhde naisen kanssa joka on valmis passaamaan ja silittelemään ja hoivaamaan krapulaista. Aivan samalla tavalla suhtautui muihin ja tyrmäsi muiden mielipiteet nauramalla niille. Jos Krisu ei onnistu pääsemään kuiville, niin huonosti tulee käymään. Tuokin on tyypillistä että uhotaan että "voi lopettaa millon vaan", mutta kuitenkin viina koko ajan mielessä.
Ja ihmiset vaan hyväksikäyttää sairasta ihmistä ja vielä ihannoi tuollaista :( Voi Krisu parka.
Krisu on Johanna Tukiaisen miespuolinen versio. Tuksunkin suosio on aina perustunut siihen, että ihmiset on saaneet nauraan toisen alennustilalle. Krisullekkin on huudeltu viinaa tämän koko BB:n ajan ja täälläkin ihmiset oikein innostuu kun Krisu vihdoin sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin näen Krisussa alkoholistin ja kokemusta on.
Tosin oli samassa firmassa töissä kun Kimmo ja asema huomattavasti korkeampi.
Suoriutui kuitenkin eläkkeelle asti 3 töitä ja kolme vapaana. Kaikki vapaat kännissä.
Se helpotuksen tunne Krisussa kun saa alkoholia ja sen saamisen tuska.Kyllä mullakin 2 muuta sukulaista teki töitä aika pitkään. Toinen kuitenkin menetti perheensä kun erosi vaimostaan, sitä ennen oli jo pahoinpidellyt ja traumatisoinut lapsiaan, mutta ryyppääminen vaan jatkui kuolemaan asti. Toinen oli isäni, joka menetti myös perheensä ja ryyppäsi työnsä ohessa yksin eläessään viimeiseen asti, kunnes sitten maksa petti hälläkin, en koskaan saanut tutustua isääni kunnolla.
Jokainen olisi väittänyt olevansa onnellinen jos joku olisi sitä kysynyt, mutta itse kyllä epäilen tuota, onnellisia ehkä kun saavat juotua pään täyteen.
Hei tämä on BB-ketju. Ei sun terapiaistunto. Mene avautumaan perheongelmistasi jonnekin muualle.
En tiedä näitä tefloneita . Teflon paistinpannu mulla on😂
Pyhimys myös sanoi aikaa sitten BB-podcasissa, että olisi valmis tulemaan taloon vaikka ilmaiseksi koska on niin fani.
Hauskaa, että toteutui :)
Kyllä, tuo Krisun alkoholiriippuvuus on ollut ilmiselvää jo viikkojen ajan. Joka päivä jauhaa alkoholista ja on selvästi tuskissaan ja voi sitä helpotusta kun sitä vihdoin saa.