Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
68981/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin Anu laulaa, nyt laulaa rohkeammin niin ääni kuuluu paremmin.

Anun timmi perse on sokaissut sut täysin.

Etkö itse kestä katsoa kun Anu laulaa? Ei perse näy, jos kasvoa kuvataan!

Voisiko se kauempana olla timmistä. Leveä kuin ladon ovi.

Vierailija
68982/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anuhan on jo sanonut Helmerille, että ei ole tykästynyt Helmeriin eikä Helmerille menny perille niin tuskin menee nuokaan sanomiset. Bb ois fiksu jos näyttäisi Helmerille Anun sanomiset, törkeää tuolleen jo valmiiksi rikkinäistä ihmistä repiä.

Ihan kuin Helmeri tajus silloin tai muistais nyt. Oli ihan tuiterit.  Anu on yli kolmenkymmenen. Eikö hän osaa selvin päin puhua ja sanoa suoraan miten asiat ovat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68983/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa Teflonit, itse vedän nykyään karaokessa Maradonaa ja Pämppää, hauskaa yrittää myös räpätä.

Vierailija
68984/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krisu jäänyt nukkumaan vessareissulla?

Vierailija
68985/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kuuntelen ihan kenen tahansa laulutaitoisen laulua, Anu ei osaa laulaa ollenkaan.

Vierailija
68986/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Sepi Kumpulainen tulee vetämään sen hehkutetun settinsä?

Vierailija
68987/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu hengittää aika .. onko saamassa paniikkikohtauksen?

Kevin onneksi vieressä.

Hyperventiloinminen ei v*ttu vieläkään tarkoita paniikkikohtausta ennemmin sille on tulossa astmakohtaus.

Vierailija
68988/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Helmerin täytyy olla oikeasti vajaa, liekö sitten sen onnettomuuden seurausta. Selittää ET-vitsiä kymmenen kertaa, ihan kuin jotakuta kiinnostais pätkääkään.

Vierailija
68989/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko halusi kertoa huonon vitsin: mistä E.T. on lyhennetty? Jaloista. Kimmo: en tajuu. Rautalankaa. Kimmo edelleen ei tajuu.

Vierailija
68990/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toi karaoke jäbä on?

Ja mitä sillä on kiltin alla?

Appelsiini, varma tieto.

Vierailija
68991/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee Matti Nykästä ikävä.

Vierailija
68992/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on kaikessa paras vaan.

Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.

Minun mielessäni kukaan ei ole mustavalkoinen ihminen eli kaikilla on hyviä sekä huonoja puolia eli en koe tarvetta valkopestä Krisun toimia vaikka hänestä ihan pidänkin, mutta en siltikään tunnista että Krisu puhuisi ihmisistä paskaa selän takana. Krisu on minusta varsin suoraselkäisesti ikävä ihan päin naamaa.

Krisuhan nimenomaan jauhaa Villestä selän takana aina kun tämä ei ole paikalla.

Ei se ole selän takana paskan puhumista jos muiden kanssa puhuu samoja asioita mitä puhuin Villen edessäkin. Krisu on talon ainoita ihmisiä jotka haastaa Villeä ihan face to face.

Krisu kaikkein selvemmin ottaa yhteen Villen kanssa ja haastaa häntä, mutta kyllä Kimmo, Jukka ja Kevinkin sanovat mielipiteensä aika hyvin suoraan myös.  Helmeri ja Anu ovat nyt talossa ainoita, jotka eivät mitään sano kasvokkain. Jäkättävät vain selän takana. 

Vierailija
68993/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anulle kyllä saattaa käydä aika huonosti. Riippuu vähän äänestäjistä, että äänestävätkö ärsyttävän ulos vai tuollaisen tylsimyksen.

Nyt Anu pääsi vauhtiin, kertoo jotain kännäysjuttua. Valpastui kun Mira tuli meikkaamaan siihen viereen.

Anu on ehkä hahmo josta tällä hetkellä pidän vähiten, ei tunnu olevan kamalasti annettavaa, mielenkiinnon kohteet sellaiset jotka ei juuri minua kiinnosta, makaa puoliunessa koko ajan tai sitten puhuu meikeistä/baarielämästä.

Näin on kirjoitettu Anusta jo syyskuun alussa ennen ensimmäistä häätöäänestystä. Mikään ei ole muuttunut - paitsi, että Mira on häädetty. Ilmeisesti muut eivät Anua talossa edes tapetista erottaneet, kun kaikki energia meni tarinointia kuunnellessa ja erään pariskunnan lemmenleikkejä seuratessa.

Vierailija
68994/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ja Anu taas iskemässä baarimikkoa

Vierailija
68995/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.

Kuvailit juuri hienosti itseäsi.

En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.

Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.

P.S. Mulla on ihan nätti naama.

P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!

Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.

Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.

Kyllä naurattaa! Täällä ihan hyvännäköinen eläinlääkäri-lääkäri pariskunta, joka fanittaa Krisua. Mutta ehkä me vaan ollaan sitten luusereita *kyynel*

Vierailija
68996/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kuuntelen ihan kenen tahansa laulutaitoisen laulua, Anu ei osaa laulaa ollenkaan.

Ja Anu sanoi vielä että kiinteistövälittäjä Anusta saisi elokuvasarjan :)

Vierailija
68997/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Helmerin täytyy olla oikeasti vajaa, liekö sitten sen onnettomuuden seurausta. Selittää ET-vitsiä kymmenen kertaa, ihan kuin jotakuta kiinnostais pätkääkään.

Kimmolle kun se ei tajuu. Vähän tuiterissa molemmat.

Vierailija
68998/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo drinkit on laimennettuja, eihän nuo oo yhtään kännissä.

Vierailija
68999/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri hienosti itseäsi.

En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.

Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.

P.S. Mulla on ihan nätti naama.

P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!

Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.

Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.

Krisulla on sähkömiehen paperit eli on ihan koulutettu. Hän elää elämäänsä omalla tavallaan johon hänellä on täysi oikeus.

Mä en ole käynyt baareissa varmaan kahdeksaan vuoteen ja silloinkin syljin lasiin eli en juonut alkoholia. Olen sillä lailla poikkeuksellinen suomalainen, että mulla ei ole minkäännäköistä alkoholiongelmaa.

Vierailija
69000/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo risteilyisännän ääni 😄

Mä haluaisin että se vetäis biisin sillä mairealla äänellä. Tähän asti ei ole vetänyt.

Ketju on lukittu.