Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä hauskaa, jos joku ottaa esille jotain vanhoja mokianne?

Vierailija
20.09.2023 |

Minusta se tuntuu vaan puhtaasti ilkeilyltä ja tahalliselta nolaamiselta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeilyä ja nolaamistahan se onkin.

Vierailija
2/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu mokasta, tilanteesta ja siitä, kuka ottaa esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin siskoni harrastaa tätä ja jos jutusta pahoittaa mielensä, niin vastaus on "älä nyt ota noin vakavasti! Sehän oli hauska juttu!".

Ap

Vierailija
4/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on tapana nostaa edelleen esille pari noloa asiaa, jotka tein lapsena. Olen nyt yli 30 ja valehtelematta kuullut samat asiat kymmeniä kertoja. Aina parempi, jos paikalla on uusia ihmisiä, jotka eivät näitä hassunhauskoja asioita ole vielä kuulleet. Asiasta sanominenkaan ei mene perille, seuraavalla kerralla jatkuu taas...

Vierailija
5/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mikä se moka on ollut ja onko muiden oikeasti syytä tietää siitä. 

Monestihan tässä on se hassu ristiriita että henkilö josta se asia kerrotaan saattaa olla itse sitä mieltä että ei ole edes mitenkään mokannut tai sanonut mitään väärää mutta silti kovasti paheksuu sitä että asiasta kerrotaan muille.

Vierailija
6/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden sukulaismiehen parinkymmenen vuoden jälkeen ja hän otti ihan alkajaiseksi puheeksi asian jonka varmasiti tiesi olevan minulle arka aihe. En kyllä aio tässä elämässä enää tuohon mieheen törmätä.

Minustakin tuo on vain ilkeilyä. 

Vierailija
7/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kaverin ja hänen vaimonsa kanssa vaelluksella lapissa. Pariskunta yöpyi autiotuvassa ja minä  teltassa. Keskellä yötä heräsin siihen, että pariskunta kömpi autiotuvasta ulos koska vaimo oli kuullut jotain ääntä ulkoa ja herättänyt miehensä, että siellä on karhu, siellä on karhu .. No ei ollut.

Tätä "hauskaa" juttua on joskus muisteltu porukalla eikä tarkoitus ole koskaan ollut mollata mutta saattaa olla ettei kaverin vaimo haluaisi kuitenkaan muistella tätä juttua.

Vierailija
8/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi sanoa sille asioita kaivelevalle ihan suoraan, että onhan suoranaista vittuilua nostella vanhoja asioita esille, jos/kun sillä nolataan toista. Kaikki torvelot kun eivät itse tajua olevansa itse noloja äälilöitä vaan luulevat olevansa kovinkin nokkelia.

Vierailija
9/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri ottaa aina joskus muiden kuullen esiin yhden 10 vuoden takaisen "mokani" joka ei edes varsinaisesti ollut mikään moka. Näytin vaan hänen mielestään silloin hassulta ja uusavuttomalta eräässä tilanteessa. En tykkää ja mielestäni tuon asian esiin nostaminen on jo vanha ja kulunut vitsi.

Vierailija
10/10 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan hirveästi mitään suurempia mokailuja elämässäni ilmeisesti onnistunut harrastamaan, koska ne jutut, mitä kaverit ovat joskus nostaneet esille, ovat olleet lähinnä hyväntahtoisen huvittavia. Tosin mun on aika helppo nauraa itselleni muutenkin, en pidä ongelmana "nolata" itseäni joissain tilanteissa, jossa se on ok.

Meillä kestetään kavereiden kanssa aika hyvin puolin ja toisin tällaista, enkä muista, että kenestäkään olisi kaivettu mitään pahantahtoista tai sellaista, mikä olisi selkeästi loukannut. Toki kun tiedetään, että yksi porukasta on vähän ujompi tietyissä asioissa, niin hänen kohdallaan kaikki osaa enemmän "varoa" puheitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi