BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva fiilis, että ei paljoa tarvita että Krisulla läikkyisi pahasti yli. Koko sen olemuksesta huokuu aggressiivisuus vaikka toki esittääkin muuta.
Jaa no kyllä itse näe että Krisu rupeaisi väkivaltaiseksi tai olisi edes koskaan käyttäytynyt niin. On se rääväsuu mutta ei mikään katutappelija. Jukka on taas kunnostautunut noissa pahoinpitelyissä.
Anu ei ainakaan lähde mäkeen perillä leninki jo valmiiksi päällä..
Ei ole ainakaan selvin päin🤣
Saas nähdä vetääkö muka tikkua ketkä voi dokata?
Onko Kimmo ja Kevin ainoat jotka ei oo juosseet bb talossa on niin mukavaa......
Villelle on Jeesus valttikortti valtaan
kaiken nurinnarin tulkinnut on ja halpaan.
Jeesus kun ei alistanut, kyykyttänyt naista
Niin Ville ihan itse sinä tuomiosi maista!
Liian helppoa ollut matkanteko. Nyt jotain ylläriä oli sitten hyvää tai pahaa
Vierailija kirjoitti:
Kevin juuri muistutti Jukkaa, että olivat eilen sopineet olevansa tänään samassa ajovuorossa. Että niin tosi huonoissa väleissä ollaan ja Keviniä kiusattu ja kuulusteltu koko yö.
Täällä taas näitä paskan jauhajia kenellä määrätynlainen ymmärtämis taso ei kannata ottaa tosissaan itse seurasin myös yöllä eikä Kevinillä ja Jukalla mitään tosissaan ollut!!
Siis täh onko totta ,että Hemmi ja Anu on mennyt jo iglussa "pitkälle " ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ylläri on se että dokata saa ja paljon mutta kotiin pitäisi lähteä ajoissa!!
Nyt olis mun suosikkifinalistinelikko takapenkillä. Etupenkkiläiset saa poistaa saman tien. Jos on finaaliviikolla viisi, niin Ville mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian hidasta.
Jumala ei Visa-kortti firmalle oo sentään
Ville sekoittanut opin on ja siksi saakin selkään
Ihmisiä huijattu on lahkoilla jo tarpeeks
Siks touhunsa on arvioitu tällä vallan karseeks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ylläri on se että dokata saa ja paljon mutta kotiin pitäisi lähteä ajoissa!!
Veikkaan kanssa, että houkutuksena on ilmaiset alkoholit, sitä on paljon ja montaa eri lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa jo valmiiksi kun umpihumalassa olevat Hemmi, Jukka ja Kimmo yrittää raahata sammunutta Krisua autoon samalla kun Ville jupisee vihaisena ratin takana.
Kevinhän oli ehdokkaana yöllä sikarikerhoon,sehän oli läppä kuulustelu hitto osa porukat on täällä hieman vajaita ymmärtämään!!
Vierailija kirjoitti:
Joo oikeestaan ihan sama mitä Ville puhuu tai tekee, halusin vain kattella sitä loppuun asti.
Terveisin
einuoristapojistatykkäävänmammaosastonedustaja
Aivan sama mikä ikä kunhan yläpäässä leikkaa ja on huumoria huom ei tosikko. Suosikit Kimmo ja Kevin
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis mun suosikkifinalistinelikko takapenkillä. Etupenkkiläiset saa poistaa saman tien. Jos on finaaliviikolla viisi, niin Ville mukaan.
Olohuoneessa oli nuo viisi, Helmeri ja Anu oli jossain. En ees huomannu heidän puuttumista vasta kun vähän ajan päästä..
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, Kevin ainut ihana.
Kevin rooli päällä ja hyvin pärjäs. Läppä oli.
Helmeri ja Anu taas edessä.. Menisivät nyt sinne igluun vaikka pan emaan kahdestaan niin antaa muiden lähteä Leville!! Hapannaama anu
Kevin juuri muistutti Jukkaa, että olivat eilen sopineet olevansa tänään samassa ajovuorossa. Että niin tosi huonoissa väleissä ollaan ja Keviniä kiusattu ja kuulusteltu koko yö.