BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ihan todellako Anu joutuu jo toppuuttelemaan Villen liiveihin uimista?!🙈
Nyt ekaa kertaa huomaan miten Villen käytös muuttuu Anun vieressä istuessaan. On kyllä jotenkin ihan erilainen. Nauroi ja äsken heilui penkissä ihan oudosti. Jopa vähän lässyttävällä äänellä vastasi Anulle tämän pyytäessä katsomaan nenäänsä että onko siellä räkää.
Ville nauraa kun Anu sanoi ”voi pyhänen Sylvi”
Sehän on kuin pikkupoika 😂
Ja taas nauroi ääneen Anun jutulle jotain ”tuhkat pesästä..”
Vierailija kirjoitti:
Mie en ymmärrä alkuunkaan miten Krisu jolla joka toinen sana on kirosana voi hillitä noin hyvin itsensä🥇
Minä arvasin hän on työ ukko niin hommat hommina ja muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Mitä tuo Villen sivuttain hinkkaus on 😂
Anu ihan pulassa tuossa nurkassa.
Ville nauraa jokaisella Anun sanomisille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ekaa kertaa huomaan miten Villen käytös muuttuu Anun vieressä istuessaan. On kyllä jotenkin ihan erilainen. Nauroi ja äsken heilui penkissä ihan oudosti. Jopa vähän lässyttävällä äänellä vastasi Anulle tämän pyytäessä katsomaan nenäänsä että onko siellä räkää.
Kyllä ja asia huomattiin jo 100 sivua sitten, ihan samoin, Ukko on kiimassa välillä vilkaisee jalkoväliään.
Anu ehdotti Ville voisi laittaa mikrofonin kiinni nenään. Ja Villehän laittaa 🙄
Miehet!
Helmeri ”puut heiluu”
Anu ; ” kato Helmeri kun siellä tuulee ”
Ja Anulla housut kosteena jo siksi ääni tuollainen vaimea.
Ärsyttävä tuo Millakin kun väitti edelleen koosteessa, että sikarijengi pudotti naiset. Itse antoi Anulle 2 pistettä. Muut antoivat vain yhden. Naiset ovat äänestäneet toisensa mäkeen tuolta. Sikarikerho ei sitä päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja asia huomattiin jo 100 sivua sitten, ihan samoin, Ukko on kiimassa välillä vilkaisee jalkoväliään.
Kuten sanoin että minä huomasin vasta nyt
Vierailija kirjoitti:
Ukko taas ihan kiimassa Anun vieressä ihan höpäjää joutavia.
Nyt alkaa kyllä mielikuvitus olla kohillaan. :D Ville on aika usein katsellut Anua vähän säälien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukan suosiota ehkä vieläkin nakertaa se alun Eevis-touhu. Eevis on ollut tämän kauden vähiten pidetty asukas. Tarina ehkä kilpaili siitä asemasta välillä, mutta ei yltänyt läheskään niin epäsuosituksi lopulta kuin Eevis. Tarinalla oli lopulta ihan fanejakin, vaikka hänen pari ekaa päivää oli katastrofaaliset.
Itse oon ollut siitä poikkeuskatsoja, että oisin halunnut nähdä Eeviksen talossa pitkäänkin. Mutta ehdottomasti ilman bondausta Jukan kanssa. Molemmat menisi mulle erikseen, mutta parina en tykännyt heistä lainkaan. Vaikka muuten oon tykännyt monista BB-pareista.
mustakin tuntuu näin jälkikäteen, että eevis on se asukas, joka olisi saanut jatkaa pidempään talossa. vaikka hän ärsyttikin. mutta tuntuu ettei hänestä saanut kaikkea potentiaalia irti vielä. toki syy on hänenkin, mutta sai suhteettoman paljon lokaa niskaa jeevis-hommasta. big brotherin auktoriteetin kyseenalaistaminen olisi voinut johtaa kiinnostavaankin draamaan varsinkin viikkotehtävien vaikeutuessa.
Jukka on yrittänyt talossa jokaista naista (paitsi reilusti yli puolet vanhempaa Tupua) ja jopa Kevinin kanssa flirttaa ja koskettelee. Eevis ei ilmeisesti tajunnut, että Jukka on tuollainen eikä se tarkoita yhtään mitään. Hänhän tuli suoraan taloonkin jonkun naisen vierestä. Eevis olisi voinut käyttää sitä älyään eikä heti seota ja menettää itsehillintänsä miehen takia joka yrittää joka naista.
Kun hän itsekin ajatteli, että olisi ollut annettavaa vielä ja olisi halunnut olla talossa. Eihän seksissä mitään pahaa tietenkään, mutta ei kai hän oikeasti luullut että tuollainen tuo yleisön suosiota. Siis sen kannalta, kun yleisö kuitenkin päättää kuka talossa pysyy pitkään ja kuka ei. Läheisetkin oli häntä aiheesta neuvoneet etukäteen. Harmittavainen juttu!
olen eri mieltä, musta jukka oli selvästi eeviksen lumoissa, ei varmaan tottunut noin suorasukaiseen kanssakäymiseen. eevis itse sanoi että kimmo oli eniten hänen makuunsa miehistä mutta koska kimmo on homo, valitsi jukan. eli eevis oli oikein kartalla siitä mitä teki eikä ole haikaillut jukan perään. vakka valitsi kantensa siis että sinänsä meni ihan oikein, molemmista ois vaan saanu enemmän irti erillään.
Mitä!? Eihän tuo nyt sovi mitenkään siihen, mitä Eevis kertoi siinä ”elämäni noloin tapaus” -tehtävässä. Hänhän kertoi, että ennen taloa oli aivan satavarma ja läheisillekin lupasi, ettei pariudu talossa. Nyt väität, että jotain eka päivänä tsekkasi talon miehet sillä silmällä ja ”oli heti kartalla mitä teki”.
Sen kyllä uskon, että Kimmon tyylisiä hänellä oli ennen ollut. Mutta en tuota ”tiesi tarkkaan mitä teki”. Jos olisi tiennyt, ei olisi pariutunut. Kun kerran kovasti halusi olla talossa pitkään ja koki, että oli paljon annettavaakin.
Itse olen koko ajan uskonut, että Eevis oli Jukkaan ihastunut. Itki kun Jukka piti Millaa kädestä ja oli niin pahana kun Jukka kehui Millaa. Jukka taas toimi koko ajan samalla tavalla. Yrittää kaikkia, nytkin lusikoi jopa Kevinin kanssa ja flirttaa. Jukka olisi lähentynyt jo Anun, Miran ja varsinkin Millan kanssa, jos nämä ei olisi kaikki antaneet pakkeja.
Mirakin sanoi talosta tullessa, että Jukka on hyvännäköinen mutta täysi pleijeri. Siksi hänkin antoi pakit. Yksikään talolainen ei ole puhunut, että Jukka jotenkin Eeviksen ”lumoissa” olisi. Outo väite minusta, vaikka Eeviksestä itse pidin. Jukka kyllä on myös nuori ja varmasti lähivuosina rauhoittuu, kun kerran haaveilee perheestä.
siis eevis on tuon itse sanonut, en päästäni keksinyt. että valitsi jukan talon miesvalikoimasta katsauksen tehtyään. sitä tarkoitin sanomalla, että tiesi mitä teki, eikä siis sattunut ihastumaan jukkaan jotenkin spontaanisti kuten helmeri anuun vaikkapa. oli silti oma itsensä. jukka pleijerinä oli tietenkin heti messissä koska molemmat saivat seksiä hyvällä yhteisymmärryksellä. muut asukkaat eivät sanoneet jukan olevan eeviksen lumoissa enkä niin väittänytkään, mutta olihan siitä vihjailuja kun jukka käskytti sikarikerhon nukkumaan.
en usko että olemme edes mitenkään kärkkäästi eri mieltä, tulkitsemme vaan eri tavalla. kyllä musta jukka oli selvästi enemmän eeviksen vietävissä kuin toisin päin, ja muistelee häntä nostalgisemmin kuin eevis jukkaa.
Jukka on jo mennyttä kalua. Eeviksellä jo uusi onko sitten säätö . Hoito vai muuten vaan vai nk vakavasti otettava
Hyi että miten ällöttävää kun piereskelevät tuolla autossa ja lemuaa
Vierailija kirjoitti:
Kortiton kuski ajaa!!!!
Eilen sanottiin, että kaikki voi ajaa. Poliisi on myöntänyt tilapäiset kortit niille, joilla ei ole. Ovat ilmeisesti vielä postissa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa kyllä mielikuvitus olla kohillaan. :D Ville on aika usein katsellut Anua vähän säälien.
Säälien katsellen ei katsella kyllä tuolla tavalla :)
Koettelee vaan ei hylkää Herra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä mä uskon että Ville tykkää sekä Anusta että Hemmistä mutta toi niitten teinikiehnääminen aiheuttaa Villessä myötähäpeää. Takapenkillä kun istuivat niin Ville tuijotteli ikkunasta ulos kun Anu rasvasi hypnoosissa olevan Hemmin käsiä kun pikkupojan. Kevinki katteli kyllästynyt ilme naamalla että mitäköhän v*ttua nyt taas!
Kun Helmeri kertoo Ville huokailee kyllästyneenä mutta kun Hemmi sanoo soittelin pianoo niin auts Ville kysyy heti soitksä pianoo....
Ukko läyhää täysillä.
Tapetti Kevin ulos talosta sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Kun Helmeri kertoo Ville huokailee kyllästyneenä mutta kun Hemmi sanoo soittelin pianoo niin auts Ville kysyy heti soitksä pianoo....
Ukko läyhää täysillä.
Kysyi ONKO SULLA PIANO!
Ville Anulle : Mun päälle ei saa sitten pissata!
Anu pyöritteli silmiään.