BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kalliossa on jokatoinen oululainen, kuulemma.
Jukka silitteli hellästi Eeviksen käsivartta. Te jotka kirjoitatte tänne sellaisia kommentteja kuin tuossa yllä että Jukka odottaa kauhulla yötä (jotenkin niin), niin mitä te siitä saatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisuli puhuu silmät korvat täyteen valeita, teeskentelee minkä kerkeää et nuo harvat pisteet nousisivat. Ei auta. Ja tolloa pitää hipelöidä. No, tulee tuohonkin loppu sunnuntaina kun haisuli häädetään.
ILTALÄÄKKEET JA UNTENMAILLE!!!
Sinulla taitaa olla tämän palstan yhteinen dosetti halussa ja kovin auliisti sieltä jakelet💊päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
"kyllä kuulostaa taas ihmeelliseltä nää majosotkut"
kommentoi Krisu pizzoja, joihin sotketaan majoneesia.
Tässä olen krisun kanssa samaa mieltä, yök. Majoneesia pizzassa, ei ikinä!!!
Tupu taas kokkailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ja Cristal jos haluaa ihmiskokeen niin pyytäis kotiansa vaikka kolme ihmistä ja sulkis johonkin huoneeseen hoitaan pehmoleluja ilman mitään ohjelmaa, jättäisi tällaiset isommat ihmiskokeet ammattilaisille
Mä en ymmärrä miten tämän vuoden BB henkilöityy Cristaliin, kun tuotannossahan on moni kymmenpäinen henkilökunta. Cristal on YKSI käsikirjoittaja.
Yksi tuttu nimi, sen syytä kaikki. Eikö kiusaajilla mielikuvitus lennä pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Tuula röhnöttää sohvalla
Ihan vapaasti, se ei ole siellä juurikaan röhnöttänyt, kuten ammattimakaaja kondyleena, joka kaikenlisäksi nuori ihminen, toisin kuin tupu.
Nyt sitä alkoholia niin loppuu esitys ja tulee oikeat luonteet julki ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olen krisun kanssa samaa mieltä, yök. Majoneesia pizzassa, ei ikinä!!!Tupu taas kokkailemassa?
:D Ei onneksi.
Ymmärrän hyvin että Eevis ei juo enää😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä usein dipataan pizzaa maustemajoneesiin ihan niinkun meillä vaikka ranskanperunoita.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri jotain... Meillä on lähistöllä avattu uusi pitseria. Sieltä saa pitsaa viidellä erilaisella kastikevaihtoehdolla. Olen ollut ihan äimänä, että mikä tää kastikejuttu on. Selkeesti tuo idea tullut tuolta pohjoisesta. :D
Kerran tyttären kanssa tilattiin pitsa BBQ soosilla ja se oli aivan kammottavaa. Kyllähän se meni, kun sen kavereita tuli ja halusivat maistella myös. Kukaan ei tykännyt.
Pitsaan tietty majot ja kastikkeet, koska rasvaahan pitsa lisää tarvii! ;)
Ei Jyväskylästä aja neljää tuntia Helsinkiin, kuten Milla juuri väitti. Toki loppumatkasta Helsingissä usein on ruuhkaista mutta ei se silti neljää tuntia vie.
T. työmatkoja paljon välillä Jkl-Hki tekevä
Vierailija kirjoitti:
Tupun suusta: ”Kimmo, onko nyt paha miewi”.
Matkija se Eevistä?
Anu ja Mira makaa lattialla
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että Eevis ei juo enää😂😂
Niin minäkin. Eevis ei tarvitse viinaa vapautuakseen estoista. Sanoi itse joskus aiemmin että hän on samanlainen kännissä ja selvin päin, joten ei ole järkeä juoda. Hän ei oikein saa siitä mitään.
Iskän poika makaa ylätasanteella
Vierailija kirjoitti:
Anu ja Mira makaa lattialla
ja Kimmo ja Tupu sohvalla. Tupu sanoi, että elpailee jos vaikka olisi tulossa juhlintaa.
Nt kun siellä ei ole enää Timoa niin eniten kiinnostais Anun ja Helmerin kännikäyttäytyminen. Paljastuis onko heillä mitään mielenkiintoa toisiaan kohtaan.