BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Oma kantani Anun ja Helmerin mahdolliseen romanttiseen lähentymiseen on karun realistinen. Anun ja Helmerin välillä saattaa ollakin jotain pientä sutinaa talossa, mutta on hyvin vaikeaa, jopa mahdotonta kuvitella heille tulista romanssia tai syvempää suhdetta talon ulkopuolella. Anu on liian ykstotinen, tylsä ja tätimäinen iloiselle, poikamaisen nuorekkaalle ja menevälle Helmerille. Arvelisin, että kyse on vain läheisyydenkaipuusta.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on todella kilpailunhaluinen. Ei vaan ole kaikista äänekkäin, niin saattaa jäädä huomaamatta,ennenkuin on liian myöhäistä.
Onko Helmeri tämän realityn Ilari Sahamies, vetää matalalla vähän simppelin kaverin profiililla tutkan alapuolelta ohi?
Anu tarjoaa Kristianille nuuskan huulen. Anua ärsyttää nyt (tehtävä). Pelaavat jotain silmät kiinni juttua ja kun avaa silmät niin pala on edessä.
No ei ollut.
Kristian menee lykkimään takaapäin konttaavan Jukkaa. Sanoo ”mä pätkäsen sua”.
Anu esittää keltaisia pikkuhousuja, menneet pyykissä pilalle. Ovat nyt tummat paskanväriset.
Mira konttaa lattialla ja tutkii samalla sisutuselementtiä, sanoo että ei ole kovin fiksu katso nyt tota paskaa tossa välissä, imuroi nyt tuolta sitten.
Ei löydy ei ..
Voisiko BB nyt antaa vihjeitä.
Villeä väsyttää tosissaan, istuu päätän käteen nojaten tuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kolmannesta päivästä lähtien sitä mieltä että Todennäköisin voittaja on Elmeri.
Mä toivoisin että joko Immo, Nu tai Ira voittais.
Illa ja Upu on inhokit.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kolmannesta päivästä lähtien sitä mieltä että Todennäköisin voittaja on Elmeri.
Talossa ei ole ketään Elmeriä...
Miksi niiden keittiön kasvilaatikko on noin kuiva :O
Onko nuo palat kerrottu katsojille missä ovat en jaksa kahlata taaksepäin..
Kiitos vastauksesta etukäteen!
Voi ei, Tupu katsoi kaalit läpi, mutta ei silti löytänyt palaa
Sit jos nää löytää palat ja paljastuu että "saavat" pelata Aliasta ja asukkaat on kuin maansa myynneet, niin onko se ihmisten mielestä hauskaa? Itse en ole vahingoniloista tyyppiä joten en osaa sanoa onko tää mahtavaa viihdettä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden keittiön kasvilaatikko on noin kuiva :O
No onhan se nähty muissakin asioissa ettei ole ihan perusasiat hallussa, eikä jaksaminen!
kondyleena väsynyt, miiksi nyt noin, menee niin aikaisin aina yöpuullekin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että pitävät asukkaille peli-illan, aliasta, twisteriä, monopolya, biljardia jne. Ja kolme parasta parhaat yhteispisteet kerännyttä palkitaan. Paras kolmesta tietenkin parhaiten. Ja eträ tässä olisi mahdollisuus myös bileiden järjestämiseen, esim. voittaja saa valita ottaako itselleen ylenmääräisesti vai valitseeko yhteisen hyvän (jolloin saisi kuitenkin myös erikoispalkinnon vain itselleen).
Asukkaat pitäisi ensin jakaa kolmeen ryhmään ja pisteet lasketaan ryhmien sisällä. Musta olisi haudka nähdä nuo pelaamassa twisteriä!
Vierailija kirjoitti:
Kenen tiskivuoro..näköjään ne jotka tekee safkat oletetaan siivoojan jäljet?
Ville kun teki ruokaa putsasi itse pannut ja tiskasi kattilat, Krisu kun lattoi ruokaa, itse ja Helmeri tiskasivat, Krisu kun teki sämpylöitä Eevis tiskasi taikinakulhot, Ville kun teki sämpylöitä Eevis tiskasi taikinakulhon, Kimmon jauhelihapihvien sähkövatkaimen sekottimet ja sekoituskulhot tiskasi Eevis, perunoita ja riisiä kun keittivät kattilat tiskasi Eevis. Tarinan tehtyä vegepöperöitä pannulla ja kattilalla ne tiskasi Eevis.
Oletettavasti Tupun ei ainakana tarvii tiskata koska on tasavertainen kiusaaja ja aina tehnyt tosi paljon kaikkee.
En tajua tätä helmerin hehkutusta, mun mielestä ärsyttävin koko talossa.
32v joka kun 19v, jutut ja ulkonäkö. Krisu perässä kuin uskollinen sylikoira, vaikuttaa että omia mielipiteitä ole vaan on sellainen äijäporukka-tyyppi joka myötäilee alfoja.
Viimeinen pisara se typerä räppi. Lol, nolo wannabe ja vaikuttaa pelkurilta.
Ehdotan että eevis tanssii alusvaatteissa Harlem Shaken
eevis vieläki tukka p*skasena?
Vierailija kirjoitti:
Meni loputkin fiilikset viime yönä Eevikseen. En ole häntä ennen valehtelijana pitänyt, päinvastoin kuvitellut ettei hänellä hirveästi tunnu olevan suodatinta eikä pysty myöskään valehtelemaan.
Mutta viime yönä valehteli Krisulle ja Kimmolle. Kimmo kyseli viime viikon risteilytehtävästä, että ihmetteli Eeviksen ja Jukan molempien käytöstä himoita seksin perään, kun kyseessä oli vain neljä päivää ilman. Eevis alkoi selostamaan miten hän luuli, että seksi ei ollut kiellettyä. Krisun ilme oli aika näkemisen arvoinen, varmaan Eeviskin tässä kohtaa muisti, että ainiin Krisuhan paukkasi sviittiin kertomaan ettei seksiä saa hararstaa. Tämän jälkeen Eevis sitten selosti, että luuli Krisun vain vitsailevan.
Sitten varmaan muisti, että ainiin, muuthan tietävät, että kävi vielä erikseen vonkaamassa Jukalta. Niin kertoi, että ymmärsi kyllä heti, että seksi tosiaan on kiellettyä, kun Jukka sen hänelle sanoi. Siis Eevishän kyseli silloin illalla tai yöllä matruusi- Jukan "joustavan moraalin perään. " Ja kehtaa valehdella ettei muka tiennyt seksin olevan kiellettyä. Krisusta kyllä huomasi, että tajusi Eeviksen valehtelevan. Samoin Kimmo tuskin myöskään ei olisi kysynyt koko asiasta, jollei olisi ihmetellyt sitä.
Tämä.
Kerrottiinko asukkaille kaikki virheet mistä rangaistus tuli ja mitä kerrottiin?
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä helmerin hehkutusta, mun mielestä ärsyttävin koko talossa.
32v joka kun 19v, jutut ja ulkonäkö. Krisu perässä kuin uskollinen sylikoira, vaikuttaa että omia mielipiteitä ole vaan on sellainen äijäporukka-tyyppi joka myötäilee alfoja.
Viimeinen pisara se typerä räppi. Lol, nolo wannabe ja vaikuttaa pelkurilta.
On kertonutkin, että on tosi kiltti.
Arvostan kovasti sitä työtä, jota tekee nuorten kanssa ja sitä kuinka on luonut uransa rakkaasta harrastuksesta. Talon symppiksin, mutta toivoisin vähän särmää voittajalle. Helmeri kakkoseksi :)
Makkarissa älykkäimmät ja tupu ja Milla