Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
28281/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä miten Mira ja Ville reagoivat sipuleihin ruoassa!

Eikö se ruoka ole valmista ... tuntikaupalla tehneet sitä.

Mielenkiintoista myös nähdä illan kooste tänään. Paljon riippuu sen sisällöstä, ketä katsojat äänestävät ulos. Koosteeseen kun saadaan helposti upotettua asukkaiden hyvät tai huonot puolet niitä korostaen. Näin saa selville myös sen, kenen tuotantoa haluaa potkia talosta ulos .....

Vierailija
28282/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löin kaverini kanssa vetoa 100 euroa kertoimella 1,80, että huominen putoaja on Keskisen Eeva-Leena. Eli 80 euroa tulee huomenna voittoa Eeva-Leenan ansiosta. Kiitos Eevis!

Hyvä että kerroit, pistänpä mieleen jos Eevis ei putoakaan ja nautin :).

Miksi nautit siitä, jos hän sattuisi häviämään rahansa?

Koska harvoin edes netissä törmää tollaseen kysipäähän. Aina kun tuo tulee tänne jutut menee ilkeydessä nextille levelille. Kyllä Eevis varmaan tippuu mutta jos ei tipu, 🥂🎉🎊.

Hänhän K I I T T I Eevistä mahdollisesta vedonlyöntivoitosta. En löytänyt viestiketjusta mitään ilkeilyä. Otahan iisisti.

Älä ny viitti. Juuri tuo tyyppi vetää täällä päivät pitkät Eevistä lokaan koko nimellä. Mua ei haittaa yhtään jos voittaa 180 ekeä huomenna koska mikään rahamäärä ei riitä korvaamaan sitä mitä tuolta puuttuu ihmisyydestä. Mut jos häviää, nauran :D.

Sulla tainnut mennä tuo Eevis-fanitus vähän yli. No sun juttujasi ei tarvitse huomisillan jälkeen enää lukea :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28283/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski-Kimmo ja Römpsä-Jukka tekee kuolemaa kun vähän potkivat palloa, tekisi noillekkin kunnon juoksulenkki hyvää

Vierailija
28284/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä haisuli itse on aiheuttanut omat juttunsa.

ei pelkästään haisulia arvostella, seksin takia, vaan monen muunkin asian takia.

haisuli on niin haisuli, kun olla ja voi.

haisuli haisee, jaarittelee niitä näitä, ei päätä eikä häntää. pitkät monologiat, aina vatupassissa, valittaja.... vali vali, sääntörikkoja, luulee itsetään liikoja.... kimmokin pk hänen kanssaan, johon on eletty aikoihin, kun ei itse osaa sanoa sanottavaansa. ei haisuli vaan osaa ja se on siinä.

haisulin ilmeet olivat näkemisen arvoisia tässä viime aikoina, oli aivan raivoissaan,  puhisi kiukkua, silmät paljastivat kaiken.

yksin mökötti, haisuli. olisi nyt kerrankin ollut aikuinen ja edes yrittänyt esittää sitä mitä on tähän astikin esittänyt. mutta mutta,,,,, putosi haisulilta ................. naamari.

LÄÄKITYS!!!

Vierailija
28285/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pelkästään haisulia arvostella, seksin takia, vaan monen muunkin asian takia.

haisuli haisee, jaarittelee niitä näitä, ei päätä eikä häntää. pitkät monologiat, aina vatupassissa, valittaja.... vali vali, sääntörikkoja, luulee itsetään liikoja.... kimmokin pk hänen kanssaan, johon on eletty aikoihin, kun ei itse osaa sanoa sanottavaansa. ei haisuli vaan osaa ja se on siinä.

haisulin ilmeet olivat näkemisen arvoisia tässä viime aikoina, oli aivan raivoissaan,  puhisi kiukkua, silmät paljastivat kaiken.

yksin mökötti, haisuli. olisi nyt kerrankin ollut aikuinen ja edes yrittänyt esittää sitä mitä on tähän astikin esittänyt. mutta mutta,,,,, putosi haisulilta ................. naamari.

Sulla on pakkomielle.

Hanki apua!

Vierailija
28286/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri, Kimmo ja Jukka pelailevat pihalla footbag-tyylisesti, en tiedä millä. Kiva, kun keksivät oma-aloitteisesti tekemistä 👍🏻

Samanaikaisesti Milla, Tarina, Kevin, Ville, Mira ja Eevis juttelevat retromurkkauksessa. Eevis tietysti ainoana makaa.

Tupu näytti olevan keittiössä siivoilemassa ja keittämässä spagettia.

Vierailija
28287/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on useampi Eevis-fani enkä ole kirjoittanut Tupusta kuin pari kommenttia koko ketjuun. Kas kun Tupu ei kiinnosta mua pätkääkään ja mulla ei-kiinnostus ilmenee niin että EN kirjoita hänestä tuhatta sairasta haukkumiskommenttia tähän ketjuun.

Pelkkä ärsyyntyminenkin johonkin asiaan/henkilöön saa kirjoittamaan asioista/ henkilöistä eikä sen asian itsessään tarvitse edes olla millään lailla kiinnostava.

Niin, ärsyyntyminen on tunne joka rikastaa muuten niin tylsää elämää. Sen vuoksi ärsyyntyjät kokee kiinnostusta Eevistä kohtaan, niin että jos tämä katoaa ruudusta oikein kaivataan häntä tuottamaan niitä ärsyyntymisen tunteita. Ilmeisesti ärsyyntyminen on voimaannuttava kokemus ja se että pääsee joukolla haukkumaan ja ylänuolia satelee kannustavasti.

Siihenhän koko someraivo just perustuu. Minusta on oikeastaan kummallista, että nämä ihmiset haluaa Eeviksen pois ruudusta, kun tällä hetkellä eivät saa silmiään irti hänestä.

Enkä sano tätä pahalla, tai ole mitenkään yläpuolella, itsessäni huomaan samanlaista käyttäytymistä Krisua kohtaan, usein olen päätynyt vaihtamaan kameraa kun Krisu liikkuu ja halunnut nimenomaan nähdä sitä huonoa käytöstä, josta voi sitten raportoida nettiin. Tosin lopetin sen kun tajusin mitä tein, mutta ei siis ole mikään ilmiö, jota seuraisin vain muiden tekemänä, taipumusta itsellänikin siihen ilmeisesti. Vaikka Krisun kohdalla ei kyllä ylänuolia satele vaikka tekisi mitä, alanuolet on kyllä taattu.

Vierailija
28288/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28623 kirjoitti:

Mistä johtuu tämä harha, että Eevistä vihataan seksin harrastamisen takia? Eiköhän se oo tuo kokonaisuus, mikä Eeviksessä ällöttää.

Tuo lahnamainen jatkuva makaaminem, lahnamainen puhetapa ja jaarittelu, epähygienisyya, laiskuus, itsekeskeisyys...ja tulla nyt johonkin Big Brotheriin vinkumaan jostain säännöistä ja siitä, että ei saa tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa.

Juuri näin. Seksiholismi on vain yksi twisti tämän eukon sairaassa persoonassa, inho johtuu ihan muusta.

Minua ei ällöttäisi yhtään jos jukka nussisi vaikka millan kanssa. Olen varma että Milla on senverran fiksu, ettei hänelle tulis ees mieleen muiden vieressä antaa itseään sormetella ja jukkaa runkkaisi, osaa ottaa muitakin huomioon, toisin kuin moukka-eevis.

Vierailija
28289/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä miten Mira ja Ville reagoivat sipuleihin ruoassa!

Eikö se ruoka ole valmista ... tuntikaupalla tehneet sitä.

Mielenkiintoista myös nähdä illan kooste tänään. Paljon riippuu sen sisällöstä, ketä katsojat äänestävät ulos. Koosteeseen kun saadaan helposti upotettua asukkaiden hyvät tai huonot puolet niitä korostaen. Näin saa selville myös sen, kenen tuotantoa haluaa potkia talosta ulos .....

Ville on aika korrektisti osannut olla noissakin tilanteissa, mutta vaikea tajuta miksi Tupu ja Kimmo laittoi jauhelihataikinaan valkosipulia sen jälken kun Ville oli tehnyt koko taikinan jo valmiiksi. Tuntuu kiusaamiselta.

Vierailija
28290/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haisuli haisee, jaarittelee niitä näitä, ei päätä eikä häntää. pitkät monologiat, aina vatupassissa, valittaja.... vali vali, sääntörikkoja, luulee itsetään liikoja.... kimmokin pk hänen kanssaan, johon on eletty aikoihin, kun ei itse osaa sanoa sanottavaansa. ei haisuli vaan osaa ja Eevis se on siinä.

Sulla on paha olla. Yritä saada apua. Kaunista päivää.

Vierailija
28291/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkään ottaa vakavasti viestejä, missä nimitellään esim. haisuliksi, haukutaan puheviasta tai jauhetaan koko nimeä, missä siis on sukunimikin mukana. Menee kokonaan kunnioitus näitä Eevis-vihaajia kohtaan ja lähinnä vaan naurattaa, miten aikuinen voi laskeutua "vihamiestään" alemmas, eikä itse edes älyä sitä.

Vierailija
28292/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti sairaat ihmiset.

voi perrrse...AI VITTU!

Henkisesti fiksu aikuinen Tuula mummu keittiössä.

Vierailija
28293/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinalla kaunis silmämeikki. Istuu patiolla.

Taitava Mira

Vierailija
28294/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti tossa ruuan tekemisessä kestää, toi Tupu ei kyllä osaa ruokaa laittaa.

Vielä ei ole edes spagettia saanu keitettyä, mitä helvettiä.

Menis nyt pois tuolta, nyt vasta huomaan mikä tumpelo on.

Eeviksen ja Tarinan jälkeen voikin tiputtaa tupun.

Vierailija
28295/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun keskustelijoilla näyttää olevan mielikuvitusta, joita ei viitsi edes lukea.

Vierailija
28296/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toi eevis niin rehti ja reilu kaveri. tässä aito ilme ja kommentti eilisillalta. 

https://img.aijaa.com/b/00090/14747310.jpg

Nämä on niin epäreiluja. Vanha kunnon quote mining. Kun Eevis puhui siitä että tarvitsee omaa tilaa ja yksinäisyyttä. Koskee kyllä ihan kaikkia eikä vain Tarinaa ja Keviniä.

Epäreilua paljastaa narsistin oikea luonne?

Enpä usko.

Katselisit joskus öisin miten tuo muista ja itsestaan juttelee jukalle.

Tuo kuva on illalta, näytti hyvin leuhkalta keittiössä, jalat oli tuolin nojalla ja jukalla oli ihan facepalm.ilmeet kun tota joutui kuuntelemaan.

Olen katsellut öisin ja ihan samalla lailla mukavasti ja kiihkottomasti jutteli viime yönäkin. Illalla ei näyttänyt leuhkalta vaan väsyneeltä mitä itse sanoikin että on väsynyt. Ja että kaipaisi omaa aikaa. Mikä on nyt vaikeutunut kun talossa on kuppikuntia ja vähenee ne paikat joissa voi olla yksin. Siihen liittyi se että toivoisi joskus kun kaipaa yksinäisyyttä, ettei Tarina ja Kevin tulis sen luo vaan hengaisivat muidenkin kanssa. Ylipäänsä ettei olis kuppikuntia ollenkaan vaan kaikki olis kaikkien kanssa. Tuosta keskustelusta väännetty tuollainen meemi on vaan niin pohjattoman epäreilu. Olen vilpittömän pahoillani sen ihmisen puolesta joka noita vääntää.

Vierailija
28297/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä : Anu kysyy Tupulta, olisko varaa tehdä salaattia.

Tupu : miksi ei ..... rasiasalaatit mene ainakin helposti pilalle.

Ville lähtee kysymään jotain suolasta.

Tupu on vähän aikaa hiljaa ja sanoo kyynisesti hiljaa ”heippa!”

Tupulla menee hellan kanssa hermo.

Ne räpeltää hellan nappuloita edestakaisin. Liikaa toimintoja, puhuvat.

Kauanko oikeasti menee tehdessä spagettia ja lihapullia????

Tätä on jatkunut ainakin 2 tuntia.

Vierailija
28298/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinalla kaunis silmämeikki. Istuu patiolla.

Taitava Mira

Mirako teki? Awww, ihana Mira (mun suosikki). 

Vierailija
28299/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka nyt vaan on pikkasen dorka

Vierailija
28300/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo Anukaan näytä paljoa tajuavan ruuanlaitosta.

Ketju on lukittu.