BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toivottavasti tämä haisuli sohvaperuna tippuu.. Joku vois jo kehottaa peseytymään kun ei itse ymmärrä.
Jukka on pahin feikki ja kaksinaamainen paskiainen, eniten pelaa joka suuntaan kaikista asukkaista, vituttaa katsella.
Juu, eiköhän Eeviksen römpsä ole jo nähty, kotiin vaan.
Nyt kannattaa jokaisen Eeva-Leenan fanin kuunnella Jukkaa. Hänelle aivan sama vaikka tuo nainen putoaisi sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on pahin feikki ja kaksinaamainen paskiainen, eniten pelaa joka suuntaan kaikista asukkaista, vituttaa katsella.
Milloinhan Krisu huomaa tuon, on yleensä aika tarkka noissa emootioissa.
Siis paniko ke kaks viime yönä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmi voitti nolouskisan, hirveen paljon nyrpeitä kayseita sohvalla; Ville, Kevin, Krisu...
Krisu kuvittelee olevansa yleisön kestosuosikki.
Krisun pskakostotarina oli yksinomaan nolo ja kertoo niin paljon Krisusta ihmisenä. Kaikki sen elementit, kosto, ulostaminen jonkun autoon, kiinni jääminen ja potkut. Jauhetaanko tästä seuraavat kymmenen viikkoa? No ei. Hyvä kun on edes mainittu.
Varsinkin kun myöhemmin kertoi paskakostaneensa useampia kertoja erinäisille tyypeille. Ihan sai oikeutetusti nenilleen festareilla.
Eiköhään tuolta sepustus ulosteta, tuotanto jättää parin kutemaan. Saa paremmin väännettyä otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä asukkaat!
Vai tulisiko sittenkin... bileet! 🤭
Äääh, arvoisa käsikirjoittaja on jo itse bilettämässä, katotaan sitte joskus.
Krisu sais heittää Jukan hemmettiin lähipiiristään. Kaikkein epäluotettavin koko talosta.
Vierailija kirjoitti:
Eevis on rikkinäinen ihminen. Näköjään.
Jep, ja täällä ihmiset saavat sairasta nautintoa siitä kun saavat lyödä lyötyä. Ilkutteko IRL jollekin päin naamaa jos on puhevika? Jos on pyörätuolissa? Vammautunut onnettomuudessa?
Tarina syö vaihteeksi itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Eevis ei putoa, lopetan 24/7.
Sama täällä. En kestä tuota naista enää hetkeäkään, ja vaikuttaa itse asiassa olevan todella rikki henkisesti. Näemmä vain esittänyt vahvaa ja itsevarmaa, mutta nyt alkaa hajoilemaan.
Toivon, että hän lähtee sunnuntaina kotiin parantelemaan itseään. Näkee ystäviä, perhettä ja yrittää elää mahdollisimman normaalia elämää. Tuo talo ei ole oikeasti hyvä paikka Eevikselle ja jos hän jatkaa tuolla vielä monta viikkoa niin oikeasti pelottaa miten sitten ulkomaailmassa...
Nyt 3 (?) Viikon jälkeen ihan viimeistään on aika lähteä. Laittakaa nyt herranjestas se kotiin, se on ihan Eeviksen itsensäkin parhaaksi. Eli äänestäkää Villeä ja Tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis paniko ke kaks viime yönä?
Pani
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa:
"Mä pyysin sitä vaan etukäteen anteeksi, että mulla oli vähän flegmaattinen olo. Halusin vaan, että Jukka on tietoinen, ettei se vaikuta hänen toimintaansa. Ettei Jukka luule, että mä myöhemmin haastan Jukan oikeuteen raiskauksesta, vaikka ei hän saanut multa suullista suostumusta ja vaikutin vähän passiiviselta. Halusin varmistaa tällaiset asiat, ettei myöhemmin jää kalvamaan, Eeva-Leena jatkaa. "
Anteeksi mitä?????
Eevis vitsailee niin kuin kaikki olisivat riittävän älykkäitä tajuamaan sen vitsit ja itseironian. No ei näköjään ole. Tai ihan suoraan leikitään tyhmää koska lukijat on niin tyhmiä ja luotetaan siihen ettei ne tajua, mistä tässä saatiinkin jo esimerkki.
Uskoisin että Eevis on niin fiksu että nostaa kunnianloukkaussyytteet pahimmista nettikirjoitteluista. Siitähän voi varmaan saada hyvätkin rahat. Pakkohan siihen on jotenkin reagoida, ihmiset tekee itsemurhia vähemmästäkin.
Hyvää yötä asukkaat!
Vai tulisiko sittenkin... bileet! 🤭