BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu luulee että Helmerin kanssa sutinointi vie hänetkin finaaliin ja ihmisten suosioon. Käy kiinni entistäkin lujemmin aina kun saa vihiä Helmerin talon ulkopuolisesta suosiosta.
Luulen että oikeasti kiinnostui Helmeristä kun kuuli että hän rikas.
Juurikin näin. Anun silmät alkoi säkenöidä poikamaisen Helmerin suuntaan samantien kun Krisulle ja talon naisille selvisi kuinka feimi Helmeri lajinsa parissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu luulee että Helmerin kanssa sutinointi vie hänetkin finaaliin ja ihmisten suosioon. Käy kiinni entistäkin lujemmin aina kun saa vihiä Helmerin talon ulkopuolisesta suosiosta.
Siis onko Helmeri oikeasti rikas? Sanoiko hän itse niin?
Ei sanonut olevansa rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut olevansa rikas.
Joo mut muut puhuvat että on, eikö ole korjannut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Noita Eevis juttuja liioitellaan.
Paras tapa vastustaa kiusaamista on kun Eevis jää taloon.
On se jännä kun mun näkemä ja tän palstan kertomat liioitellut jutut ei kohtaa.
Tosin katson vaan jaksot.
En anna jonkun TV-ohjelman vallata elämääni.
Näinpä. Kiitos tästä fiksusta kommentista. Jos haluaa vastustaa kiusaamista, niin äänestää Eevistä.
Onko se nyt varmaa että juuri päiväkirjahuoneen jälkeen Eevis alkoi tehdä enemmän kotitöitä? Menikö hän siis suoraan sieltä tiskaamaan tai jotain? Muuten mielestäni mahdotonta vetää noin suoria johtopäätöksiä. On voinut vaikka jossain keskustelussa nähdä valon. Tai kuullut vahingossa jos joku on motkottanut vapaamatkustamisesta tai jotain. Ja voihan se ihan itsestäänkin välähtää että tarttis ehkä osallistua enemmän. Joku myös kommentoi että oli siivoillut jo ennen päikkyä enemmän. Mikä on todiste siitä että juuri päiväkirjahuoneen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Phyi! kirjoitti:
Hyi. Yöllä Eevis nyppi ja puristeli jaloistaan ja käsistään jotain onkaloita. Ei tietenkään pessyt käsiään vaikka osasta kohdista tuli verta. Samoin harmitteli ettei hänen ja Jukana iltarutiinint (paneminen) menneet kuten muina öinä, että ottaa tänään puheeksi rattopoljaltaan että miksi näin. On tuo uskomaton tyyppi negatiivisella tavalla! Taitaapi Jukkakin jo väsyä mutta nymfo ei anna periksi nyt kun on rattopojan saanut.
Miten sä saatkin kaiken kuulostamaan aina niin ällöttävältä. Oikeasti Eevistä luultavasti jäi vaivaamaan onko Jukka suuttunut hänelle tms ja sanoi ottavansa asian tänään puheeksi Jukan kanssa, että hänellä on aavistus mistä se voi johtua. Ja spekuloi myös että ehkä Jukka oli vaan väsynyt.
Pelimies-Jukka on ymmärtänyt, että panohommat talossa ärsyttävät muita vaikka asiaa koitetaan puheissa kauttarantain häivyttää "ei siis minua haittaa, mutta muut..".
Eevis ei välitä tai tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään sanonut. Mutta maallikon korvaan siitä käydystä keskustelusta jää varmasti se kuva. Kertoi signature laudoistaan, aikaisempi oli ollut myydyin lauta ja uus tulossa. Iso asunto ja sponssivaatteita, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Anun silmät alkoi säkenöidä poikamaisen Helmerin suuntaan samantien kun Krisulle ja talon naisille selvisi kuinka feimi Helmeri lajinsa parissa on.
Kyllä, voin kuvitella hyvin Anusta.
Eevis kuuluu mielestään hyvin yhteisöön ja totta se on.
Jukan mielestä ei yhtä Eevistä tai ketään muutakaan tarvita ja yhteisö pärjää.
Totta sekin on.
No toivottavasti Jukka muistaa että ei myöskään Jukkaa tarvita yhteisöön ja suhtautuu kepeästi kun joutuu äänestykseen.
Jukka haluaa ehkä jo vaihtaa naista. Sitä kyllästyy jos ei ole tunteet pelissä.
Tykkään Eeviksestä ja musta Jukka on ällö mutta kun on Krisun kaveri.
Voi kunpa taloon tulisi uusia asukkaita!!
Mä en osaa kyllä yhtään ajatella Anua ja Helmeriä. Ei sovi yhtään yhteen.
Anu vuoden Helmeriä nuorempi, hmm.
Elmeri näyttää niin nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna jonkun TV-ohjelman vallata elämääni.Näinpä. Kiitos tästä fiksusta kommentista. Jos haluaa vastustaa kiusaamista, niin äänestää Eevistä.
Joo. Jos olisin Twitterissä aktiivinen yrittäisin aloittaa kiusaamista vastustavan hashtagin. Koko syksy on puhuttu koulukiusamisesta ja mitä sille pitäisi tehdä. No me aikuiset voitais ruveta näyttämään mallia.
Aivan yhtä lailla kun koulukiusaajat ovat noloja, niin ovat myös nettikiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna jonkun TV-ohjelman vallata elämääni.Näinpä. Kiitos tästä fiksusta kommentista. Jos haluaa vastustaa kiusaamista, niin äänestää Eevistä.
Minusta olisi parasta äänestää Eevis pois hänen itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä lailla kun koulukiusaajat ovat noloja, niin ovat myös nettikiusaajat.
Jep, ja muistakaa ihmiset että AINA syy löytyy kiusaajista. Miettikää kun annatte peukkuja. Osallistutte kiusaamiseen aivan yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt varmaa että juuri päiväkirjahuoneen jälkeen Eevis alkoi tehdä enemmän kotitöitä? Menikö hän siis suoraan sieltä tiskaamaan tai jotain? Muuten mielestäni mahdotonta vetää noin suoria johtopäätöksiä. On voinut vaikka jossain keskustelussa nähdä valon. Tai kuullut vahingossa jos joku on motkottanut vapaamatkustamisesta tai jotain. Ja voihan se ihan itsestäänkin välähtää että tarttis ehkä osallistua enemmän. Joku myös kommentoi että oli siivoillut jo ennen päikkyä enemmän. Mikä on todiste siitä että juuri päiväkirjahuoneen jälkeen?
En arvosta bb talossa joka tekee kotitöitä ja kävelee luutu kädesdä😂 vaan osaako keskustella . Tuottaa huumoria . Eeviksen piirustus ja selitys paras mielestäni. Itseironiaa ja hauska. Karismaattinen amis. Hekottaa vieläkin.
Mitä talossa nyt tapahtuu? Nukkuvatkin vielä?
En anna jonkun TV-ohjelman vallata elämääni.