BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Eeva-Leena Keskisen voittokerroin kaikkein suurin NordicBetillä.
TÄMÄ. Eeva-Leena Keskinen on vähiten suosittu asukas talossa katsojien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on ihan kuin joku hupihahmo noitten viiksien kanssa.
Super Mario.
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla on tasan kaksi ilmettä: Joko euforiseen ”Hei, tosi kiva!”-fiilikseen ja ylikierroksilla menoon liittyvä euforinen hymy, tai sitten poissaoleva, täysin pysähtynyt ja toljottava katse.
Toi on kyl hyvä pointti hei!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää täällä kertoa kuka lähtee talosta pois. Ei voida tietää.
Kannattaa nyt ihan asiallisesti odottaa ja hyväksyä että eniten ääniä saanut lähtee.
Vai oliko se vähiten ääniä saanut.
Itse en äänestä.
Milla hieroo Helmerin pohjetta!! Anu olis parempi valinta tohon hommaan. Ei Helmeri tollasta kikattajaa siedä varmaankaan mutta ei kehtaa poistuakaan tilanteesta!
Tupu ja Krisu odottaa, että jotain tapahtuisi, kun viikkotehtäväkin onnistui.
”Syöminen on mulle ihan vi•un sama, mieluummin ottaisin pari kertaa viikkoon kunnon kännit. En mä arvannu että tää tämmönen kerho on.”
Sitten muistelee bb-uransa aikana juomiaan kaljoja ja millainen olo niistä tuli.
Ei kyllä ole Krisulla kovin hyvä viinapää. Aika tumussa 5 kaljasta ja 2 siideristä :D Ja kertoi juuri, että muisti menee helposti hällä.
Millan vois kuvitella olevan Helmerille liian räikee persoona. Jatkuva hihittely ja perseen ketkutus on vähän kyseenalaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpäniin. Miksi Jukka ei ole äänestyksessä, jos syynä siihen että Eevis äänestyksessä on porukan mielestä täällä sekstailu talossa? Vaikka Eevis 1000x mielenkiintoisempi ihminen (kaikkine vikoineen) kuin Jukka, ja keskustelee monipuolisesti asioista talossa eri asukkaiden kanssa?
Koska naisten avoin seksuaalisuus ärsyttää ihmisiä edelleen vuonna 2019 eri tavalla kuin miesten. Näin myös bb-talon asukkaita.
Täälläkin (varmaan suurin osa kommentoijista naisia vieläpä itse!) toivottiin aina vaan että Eevis joutuisi äänestykseen, haukuttiin ties millä rivoilla nimillä sen takia että on harrastanut seksiä talossa ja puhunut siitä avoimesti. Joo, kyllä Jukkaakin on haukuttu, mutta aika minimaalista se on ollut Eevikseen verrattuna. Muutama hassu kommentti, kun Eevistä on haukuttu niin paljon että kunnianloukkaussyyte ei ole kaukaa haettua.
Miten naiset eivät itse näe omien ajatusmallien haitallisuutta? Jos kohdistaa ärsytyksensä Eevikseen, vaikka yhtä lailla Jukka ollut osallisena tässä, niin samalla oikeuttaa Jukan käytöksen. Miehelle on ok olla tuollainen. Miesten kuuluukin haluta seksiä, ja näyttää se avoimesti. Miesten ei tarvi ajatella muita. Miesten on ok olla itsekkäitä jne jne.. Herätkää hyvät ihmiset!
Miten sinä selität sen, että Janica voitti BB:n, vaikka harrasti seksiä ja ON NAINEN? Tai sen, ettei yksikään muu BB-pari ole herättänyt yhtä paljon inhoa kuin nämä kaksi?
Annapa kun kerron. Eevis ja Jukka inhottavat ihmisiä, koska ovat toistuvasti runkanneet toisiaan muiden asukkaiden vieressä ja heidän toimintansa on tehnyt muiden olon epämukavaksi. He ovat menneet vessaan panemaan, vaikka toiset ovat pyytäneet, etteivät vessassa touhuilisi. He (erityisesti Eevis) ovat kiukutelleet ja uhkailleet lähteä talosta, kun eivät yhtenä yönä päässeet jyystämään. Ongelma ei siis ole se seksin harrastaminen, vaan että noilla kahdella paneminen menee ihan kaiken muun ohi - eivät kunnioita muita asukkaita, eivätkä BB:tä. Ei tuo ole viihdyttävää katsottavaa ainakaan minulle.
Ja miksi Eevis herättää enemmän negatiivisia mielipiteitä kuin Jukka? Veikkaisin, että siihen on monta siitä, sukupuolen en usko olevan kovin suuri tekijä. Eeviksen jaarittelevat, sadoilla niinku-sanoilla höystetyt pitkäveteiset monologit ovat varmaan yksi syy, BB:lle uhoaminen ja naurettava kitinä ”juridisten oikeuksien loukkaamisesta” toinen, rivot ja ällöttävät jutut kolmas, jatkuva makoilu neljäs... nuo asiat hänessä minua ärsyttävät. Jukalla ei myöskään ole fanaattisia puolustajia kuten Eeviksellä, mikä on varmaan osasyy siihen, ettei Jukasta ylipäätään puhuta niin paljon. Mä ainakin jotenkin oletan, että Jukan ällöttävyys on ihan yleisesti hyväksytty näkemys.
Olet oikeassa. Vain Janican kaltainen nainen saa olla seksuaalisesti avoin ja nauttia seksistä. Hyvännäköinen, hoikka ja seksikäs. Näinhän se on. Yhtä lailla vihattaisiin esim ylipainoista naista, joka olisi seksuaalisesti estoton talossa ja kertoisi avoimesti nauttivansa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Tupu ja Krisu odottaa, että jotain tapahtuisi, kun viikkotehtäväkin onnistui.
Niin me kaikki. Saa tuotanto syyttää itseään jos porukat ei jaksa katsoa kymmentä viikkoa makaamista. Perjantaina pitäisi olla viikkotehtävän päätyttyä jotain äksöniä viikon päätteeksi. Sen sijaan nyt taas vietetään perjantai-iltaa nukkumaanmenoa odotellessa. Käsittämätöntä. Kun porukka tuolla haluaa myös itse viinaa, ei nyt luulis että se on tämän tason panostuksessa kustannuskysymys.
Eevis yrittää paikata kolmen viikon makaamisen hääräämällä keittiössä. Ei ihan mee läpi. Pelkää että paneminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen että Big Brother on vinkannut Eevikselle pkhuoneessa tyyliin " Eeva-Leena, osallistutko sinä mielestäsi tarpeeksi taloustöihin?".
Mä taas epäilen että Eevis on tajunnut ihan itse että varmaankin kannattaisi osallistua enemmän kotitöihin. Voihan olla että on ollut jonkun ihmisen kommentti tai suhtautuminen. Miksi ei saa virheistään oppia? Jääräpäisestikö vaan pitäisi jatkaa epätarkoituksenmukaista toimintaa jos huomaa että se on huono idea. Varsinkin kun haluaa pysyä tuolla.
Jännä että Eevis kaiken muun kekkas ekan tunnin sisään mitä mitä muut asukkaat rupeaa vasta nyt keksimään mutta näin yksinkertasen asian hoksaaminen vei näin pitkään.
Krisu ei jaksa uskoa, että rahnat olisi oikeasti niin tärkeitä kuin annetaan ymmärtää, mutta toisaalta sanoo, että voihan niillä loppua kohti saada jotain helvetin luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kevin makaa taas, mikä ihme väsyttää noin nuorta kun vaan makaa.
Tässähän on raportoitu yhden sun toisenkin makaavaan.
Nytkin Krisu taas makaa sängyssä ja Anu vieressään.
Anu flirttasi Krissulle kun olivat kaksin, yrittää seivata itseänsä äänestyksiltä Krisun kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen että Big Brother on vinkannut Eevikselle pkhuoneessa tyyliin " Eeva-Leena, osallistutko sinä mielestäsi tarpeeksi taloustöihin?".
Mä taas epäilen että Eevis on tajunnut ihan itse että varmaankin kannattaisi osallistua enemmän kotitöihin. Voihan olla että on ollut jonkun ihmisen kommentti tai suhtautuminen. Miksi ei saa virheistään oppia? Jääräpäisestikö vaan pitäisi jatkaa epätarkoituksenmukaista toimintaa jos huomaa että se on huono idea. Varsinkin kun haluaa pysyä tuolla.
Jännä että Eevis kaiken muun kekkas ekan tunnin sisään mitä mitä muut asukkaat rupeaa vasta nyt keksimään mutta näin yksinkertasen asian hoksaaminen vei näin pitkään.
Eevis on ainoa jolta vaaditaan talossa täydellisyyttä. Ilmeisesti tajuat kuitenkin että hänellä on potentiaalia siihen?
Eikö ketään muuta ärsytä tuo Krisun alkoholin kaipuu, puhuu siitä koko ajan.
Vähän sama kuin Villen jeesuspuhelut. Aihe vaan eri.
Pakkomielteet molemmilla.
Tässähän on raportoitu yhden sun toisenkin makaavaan.
Nytkin Krisu taas makaa sängyssä ja Anu vieressään.