BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kyllähän tuo Eeviksen tekeminen on ihan erinäköistä kuin viikko sitten eiköhän IsoVeli ole sanonut että meinaatko päivät maata ja yöt naida täällä osallistumatta mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa bileet. Vaikka jotkut syysjuhlat... onks noilla kellään muuten synttäreitä tänä bb:n aikana?
Helmerillä ja Kevinillä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin noita äänestyksiä ja tarjolla jopa 100 ääntä sadalla eurolla.
Saat siis suoraan tuhlata 100 euroa.
Aikamoista rahastusta.
En laita euroakaan.
Mites te muut?
Montako euroa aiotte käyttää äänestämiseen.
2 e, olen äänestänyt Tarinaa ja Villeä.
Vierailija kirjoitti:
Millan vois kuvitella olevan Helmerille liian räikee persoona. Jatkuva hihittely ja perseen ketkutus on vähän kyseenalaista :D
Joo, Helmerille sopis varmaan joku vähän rauhallisempi ja hillitymi nainen kun on itekin.
Helmeri ja Milla on niin eri maailmoista. Tuolla voi jotain sutinaa tullakin kun vaihtoehdot on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Millan vois kuvitella olevan Helmerille liian räikee persoona. Jatkuva hihittely ja perseen ketkutus on vähän kyseenalaista :D
Miksi kaikki naiset pitää parittaa Helmerille? Sehän sanoi ettei talossa ole sen tyylistä naista.
Kimmo ja Jukka vitsailee Villelle että millaista olisi jos Jumala olisi kuin bigbrother ja Ville nauraa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Milla hieroo Helmerin pohjetta!! Anu olis parempi valinta tohon hommaan. Ei Helmeri tollasta kikattajaa siedä varmaankaan mutta ei kehtaa poistuakaan tilanteesta!
Rennompaa tuo Millan ja Helmerin yhdessä olo on, kuin Anun ja Helmerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää veget näyttää olevan sellaisia kermapersevegejä jotka eivät laita edullisesti vihanneksista mitään kun pitää olla jotain valmis kallista!
Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!Ihmettelin kun Milla huusi eilenkin kúrkku suorana et ottakaa pakastevihanneksia, muistakaa pakastevihannekset ja itse Tuulan kanssa kaupasta toivat pussitolkulla pakastevihanneksia.
-Miksi???? Samalla rahalla sais säkkitolkulla porkkanaa, lanttua, punajuurta, kaalia, raitajuurta, sipulia, inkivääriä, kesäkurpitsaa, paprikaa, parsakaalia, avomaankurkkuja ja munakoisoa.
Siinä se aika mukavasti kuluisi pilkkoessa, kuutioidessa ja raastaessa, mutta ei taida nämä kokit osata kuin pakastevihannekset, liemikuutiot ja ketsupin.
Meinaaks että heillä on siellä kaupassa aikaa alkaa punnita kaikkea? Voi luoja taas.
Tottakai pakastevihanneksia ja valmiiksi pusseissa olevia tuoreita
Mä en ymmärrä, miten ne EI ehdi vartissa ostaa myös heviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpäniin. Miksi Jukka ei ole äänestyksessä, jos syynä siihen että Eevis äänestyksessä on porukan mielestä täällä sekstailu talossa? Vaikka Eevis 1000x mielenkiintoisempi ihminen (kaikkine vikoineen) kuin Jukka, ja keskustelee monipuolisesti asioista talossa eri asukkaiden kanssa?
Koska naisten avoin seksuaalisuus ärsyttää ihmisiä edelleen vuonna 2019 eri tavalla kuin miesten. Näin myös bb-talon asukkaita.
Täälläkin (varmaan suurin osa kommentoijista naisia vieläpä itse!) toivottiin aina vaan että Eevis joutuisi äänestykseen, haukuttiin ties millä rivoilla nimillä sen takia että on harrastanut seksiä talossa ja puhunut siitä avoimesti. Joo, kyllä Jukkaakin on haukuttu, mutta aika minimaalista se on ollut Eevikseen verrattuna. Muutama hassu kommentti, kun Eevistä on haukuttu niin paljon että kunnianloukkaussyyte ei ole kaukaa haettua.
Miten naiset eivät itse näe omien ajatusmallien haitallisuutta? Jos kohdistaa ärsytyksensä Eevikseen, vaikka yhtä lailla Jukka ollut osallisena tässä, niin samalla oikeuttaa Jukan käytöksen. Miehelle on ok olla tuollainen. Miesten kuuluukin haluta seksiä, ja näyttää se avoimesti. Miesten ei tarvi ajatella muita. Miesten on ok olla itsekkäitä jne jne.. Herätkää hyvät ihmiset!
Miten sinä selität sen, että Janica voitti BB:n, vaikka harrasti seksiä ja ON NAINEN? Tai sen, ettei yksikään muu BB-pari ole herättänyt yhtä paljon inhoa kuin nämä kaksi?
Annapa kun kerron. Eevis ja Jukka inhottavat ihmisiä, koska ovat toistuvasti runkanneet toisiaan muiden asukkaiden vieressä ja heidän toimintansa on tehnyt muiden olon epämukavaksi. He ovat menneet vessaan panemaan, vaikka toiset ovat pyytäneet, etteivät vessassa touhuilisi. He (erityisesti Eevis) ovat kiukutelleet ja uhkailleet lähteä talosta, kun eivät yhtenä yönä päässeet jyystämään. Ongelma ei siis ole se seksin harrastaminen, vaan että noilla kahdella paneminen menee ihan kaiken muun ohi - eivät kunnioita muita asukkaita, eivätkä BB:tä. Ei tuo ole viihdyttävää katsottavaa ainakaan minulle.
Ja miksi Eevis herättää enemmän negatiivisia mielipiteitä kuin Jukka? Veikkaisin, että siihen on monta siitä, sukupuolen en usko olevan kovin suuri tekijä. Eeviksen jaarittelevat, sadoilla niinku-sanoilla höystetyt pitkäveteiset monologit ovat varmaan yksi syy, BB:lle uhoaminen ja naurettava kitinä ”juridisten oikeuksien loukkaamisesta” toinen, rivot ja ällöttävät jutut kolmas, jatkuva makoilu neljäs... nuo asiat hänessä minua ärsyttävät. Jukalla ei myöskään ole fanaattisia puolustajia kuten Eeviksellä, mikä on varmaan osasyy siihen, ettei Jukasta ylipäätään puhuta niin paljon. Mä ainakin jotenkin oletan, että Jukan ällöttävyys on ihan yleisesti hyväksytty näkemys.
Olet oikeassa. Vain Janican kaltainen nainen saa olla seksuaalisesti avoin ja nauttia seksistä. Hyvännäköinen, hoikka ja seksikäs. Näinhän se on. Yhtä lailla vihattaisiin esim ylipainoista naista, joka olisi seksuaalisesti estoton talossa ja kertoisi avoimesti nauttivansa seksistä.
Näinhän se on. Se ei auta kun hyväksyä faktat tai laihduttaa. Tasan ei mee nallekarkit.
Vierailija kirjoitti:
Eevis yrittää paikata kolmen viikon makaamisen hääräämällä keittiössä. Ei ihan mee läpi. Pelkää että paneminen loppuu.
Mites kauan ne nyt onkaan tuolla ollu?
Alotin katselee vasta viime viikolla, silloin tiskasi, siivosi, pesi pyykkiä, tanssi, joogasi, ulkoili
Ja samat tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää veget näyttää olevan sellaisia kermapersevegejä jotka eivät laita edullisesti vihanneksista mitään kun pitää olla jotain valmis kallista!
Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!Itse vegenä ihmettelen noiden ruokia. Lihankorvikkeita kyllä löytyy, mutta käyttääkö ne ollenkaan kasviksia? Ostoslistallakin tofua, soijarouhetta, soijaa siinä ja tässä muodossa, nyhtistä, vöneriä (?), lisää soijaa... Oli sentään kikherneitä toiveena. Linssit, pavut?
No protsku kiintiö on ainakin Millalla joka päivä,oisko menny vähän överiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu ja Krisu odottaa, että jotain tapahtuisi, kun viikkotehtäväkin onnistui.
Niin me kaikki. Saa tuotanto syyttää itseään jos porukat ei jaksa katsoa kymmentä viikkoa makaamista. Perjantaina pitäisi olla viikkotehtävän päätyttyä jotain äksöniä viikon päätteeksi. Sen sijaan nyt taas vietetään perjantai-iltaa nukkumaanmenoa odotellessa. Käsittämätöntä. Kun porukka tuolla haluaa myös itse viinaa, ei nyt luulis että se on tämän tason panostuksessa kustannuskysymys.
Ei kukaan jaksa katsella päivästä toiseen villasukan heittelyä. Tuotanto nyt bileet pystyyn ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit vaan kädettömiä ja tietämättömiä!Ihmettelin kun Milla huusi eilenkin kúrkku suorana et ottakaa pakastevihanneksia, muistakaa pakastevihannekset ja itse Tuulan kanssa kaupasta toivat pussitolkulla pakastevihanneksia.
-Miksi???? Samalla rahalla sais säkkitolkulla porkkanaa, lanttua, punajuurta, kaalia, raitajuurta, sipulia, inkivääriä, kesäkurpitsaa, paprikaa, parsakaalia, avomaankurkkuja ja munakoisoa.
Siinä se aika mukavasti kuluisi pilkkoessa, kuutioidessa ja raastaessa, mutta ei taida nämä kokit osata kuin pakastevihannekset, liemikuutiot ja ketsupin.
Meinaaks että heillä on siellä kaupassa aikaa alkaa punnita kaikkea? Voi luoja taas.
Tottakai pakastevihanneksia ja valmiiksi pusseissa olevia tuoreita
Mä en ymmärrä, miten ne EI ehdi vartissa ostaa myös heviä.
Meneppä ite kauppaan tuhlaamaan 400€ vartissa, sis itsepalvelukassalla tuotteiden piippauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla hieroo Helmerin pohjetta!! Anu olis parempi valinta tohon hommaan. Ei Helmeri tollasta kikattajaa siedä varmaankaan mutta ei kehtaa poistuakaan tilanteesta!
Rennompaa tuo Millan ja Helmerin yhdessä olo on, kuin Anun ja Helmerin.
Ei oo mielenkiintoa niin ei oo jännitettä.
Tupulla, kovana juoruakkana ja selän takana puhujana, on kova kiire hiihtää eestaas kuuntelemassa mistä ja kenestä puhutaan. Huusi äskenkin Miralle MIstä te puhutte, kun ei saanut selvää huoneen toiselta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis yrittää paikata kolmen viikon makaamisen hääräämällä keittiössä. Ei ihan mee läpi. Pelkää että paneminen loppuu.
Mites kauan ne nyt onkaan tuolla ollu?
Alotin katselee vasta viime viikolla, silloin tiskasi, siivosi, pesi pyykkiä, tanssi, joogasi, ulkoili
Ja samat tällä viikolla.
Kyllä se on touhunnut tuolla muulloinkin, täällä vaan ihmiset trollaa ja levittelee valheita, koska ovat keksineet vihata Eevistä. Yksikään trolli ei oikeasti katso 24/7 koko aikaa, vahtien nimenomaan vain Eeviksen liikkeitä. Tai jos tekee niin, niin on päästään seko ja se selittääkin sitten kaiken.
Onko Helmerin nukkumapaikka Anun vieressä?
Krisu, Helmeri, Anu ja Tupu makoilee sängyillä.
Itse vegenä ihmettelen noiden ruokia. Lihankorvikkeita kyllä löytyy, mutta käyttääkö ne ollenkaan kasviksia? Ostoslistallakin tofua, soijarouhetta, soijaa siinä ja tässä muodossa, nyhtistä, vöneriä (?), lisää soijaa... Oli sentään kikherneitä toiveena. Linssit, pavut?