BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eevis meni myöhään nukkumaan. Nyt Tarina tuli tuohon. Asiaahan Tarina puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis pihalle :)
Toivottavasti tulisi uusia asukkaita ensviikolla! Ja toivottavasti on joku kiva viikkotehtävä tulossa.
Uusia asukkaita ei ole tulossa koko kaudella, senhän tuotanto jo kertoi.
Eevis ei lähde minnekään talosta ja tuskin joutuu nimetyksikään enää jatkossa.
Eevis on talon vihatuin nainen. Varmasti lähtee pois.
Miksiköhän yläpeukut katoaa ihmeellisesti tosta missä tykkäsin kirjoituksesta Tarina. Samoin huomannut et kun ylä tai alapeukuttaa niin joskus tulee jopa 5 reakointia samalla kertaa.Joku peukaloi selvästi.
Eevis vaikuttaa masentuneelta ja/tai uhriutuneelta, varmasti väsyttää ja silmiä vaan pitää yrittää pitää auki, vielä vaikeampaa makuuasennossa. Sääliksi käy kun on niin sokea omalle toiminnalleen, . Tarina puhuupuhuujapuhuu taas Eevikselle joka ei varmaan välittäisi yhtään kuunnella. Jauhaa samoja juttuja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Krisu ei taida olla niin kovin juoppo kuin itse väittää. Kuitenkin sanoi, että vaan kahdestatoista oluesta lähtee muisti. Itse olen alan nainen ja menee kevyesti 24 olutta ennenkuin tarvii miettiä, että lähteeköhän muisti.
Aika paljon juot mutta varmaan omias. ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis vaan makaa, avaa jalkojansa ja haisee.
Aurinko paistaa niin lähde vähän tuulettumaan. Nimimerkillä ei sossupummi
Mistäs sä sossupummin tähän keksit? Olet itse?
Onko nää kommentit todellisia, vaiko jonnet yrittää sotkea ketjua?? Tulee dejavu siitä, kun lapset oli pieniä ja kuunteli sitä kinaamista. Huoh!
Jos ei eevis tällä viikolla tipu niin tietää, että koko äänestyssysteemi on huijausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä luulette että nettikiusaajat kiusaisivat, jos ei olisi Eevistä. Veikkaan että Tarina, Kevin tai Milla.
Voi luoja. Hyväksy se tosiasia, että Eeviksestä ei vaan tykätä. Sitten kun Eevis putoaa, olen tyytyväinen. Kukaan muu ei ärsytä minua samalla tavalla eikä minulla ole erityisemmin negatiivista sanottavaa kenestäkään muusta. Uskon, että näin on monella muullakin.
Talon asukkaista ei muilla kuin Tupulla ollut pahaa sanottavaa, Tarinasta oli kuudella.
Minä en jaksa jatkuvaa riitaa ja siksi aion toimia talon asukkaiden toiveiden mukaisesti ja äänestää ilmaislipuillani Eevistä ja Villeä, jotta Tarina tippuisi.
No sinä et näköjään ymmärrä äänestyksen periaatetta ollenkaan. Katsojat äänestävät nimenomaan oman makunsa mukaan ja asukkaiden on se kestettävä. Itse toivon, että Eevis lähtee.
Jep! Esim. Kätlin oli häätöäänestyksessä aina, siis oikeasti joka viikko. Katsojat kuitenkin veivät Kätlinin finaaliin asti ja hän tuli lopulta toiseksi.
Ei tämä äänestys ole mitään asukkaiden miellyttämistä vaan nimenomaan päin vastoin. Katsojat antavat tuomion ja äänestävät jengiä pihalle ihan oman maun mukaan.
Ja sitten toiste päin. Mikael ei ollut omalla kaudellaan kertaakaan äänestyksessä. Hänestä tykättiin kummallakin puolella ja silti Janika voitti. Et se ja sama äänestysten kanssa. Tuotanto on sopinut voittajan jo ajat sitten.
Tarinalla on tasan kaksi ilmettä: Joko euforiseen ”Hei, tosi kiva!”-fiilikseen ja ylikierroksilla menoon liittyvä euforinen hymy, tai sitten poissaoleva, täysin pysähtynyt ja toljottava katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Tupu tosi useasti laittaa noille ruokaa, koska Eevis esim olisi laittanut?
Esimerkkejä, esimerkkejä, en ole nähnyt Tupua yksin laittamassa ruokaa yhtään kertaa vaikka olen alusta saakka seurannut melkein päivittäin. Ymmärtäisin hyvin ettei Tupu osallistu mihinkään muuhun jos tosiaan hoitaisi kaiken keittiössä tai edes vaikka vaan ruoanlaiton mutta ei ole hoitanut. Enemmänhän tuolla on Mira, Anu, Krisu ja Ville olleet.
Mitäköhän ohjelmaa sinä oikein olet katsellut?
Tuulahan on esim keittänyt puuroa joka aamu alusta alkaen ja osallistunut eniten ruoanlaittoihin.
Jokaisessa ruoanlaittovuorossa (pl veget) Tuula on ollut vähintään ohjeistamassa, eilen esim neuvoi porukkaa maustamaan riisinkeitinveden kanaliemikuutiolla ja kävi laittamassa Kimmon paistamat kanat vielä uuniin 100 asteeseen.Voisiko joku kertoa vaan esimerkin, minkä ruuan Tuula on tehnyt eikä vaan vängätä että onhan se paljon tehnyt. Sämpylöistä puhui monesti että tekisi, mutta niitä saivat vasta kun Mira teki. Karjalanpaistista puhui kauan, Krisu ja Kimmo tekivät kaiken työn, Tupun ohjeilla vuokaan lisättiin vehnäjauhoa ja ruokakermaa (!! miksi??). Moni on tehnyt ruuat alusta loppuun itse ja ilman Tupun "ohjeita".
Ilmankos Tupu pullea jos karjalanpaistiin laittaa kermaa😂😂 ps. Ei kuulu kerma.
Tällä palstalla hehkutettiin Emmaa ja Timoa ja oltiin ihmeissään, kun tippuivat. Itseäni ei kummankaan lähtö ihmetyttänyt yhtään. Naisia tunnutaan solvaavan milloin mistäkin ja väitellään kuka tiskaa eniten. Kiroilevaa räävitöntä miestä sanotaan narsistiksi. Liittyyköhän nämä mitenkään siihen, että tämä keskustelu on VAUVA-palstalla ja suurin osa kävijöistä on naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Tupu tosi useasti laittaa noille ruokaa, koska Eevis esim olisi laittanut?
Esimerkkejä, esimerkkejä, en ole nähnyt Tupua yksin laittamassa ruokaa yhtään kertaa vaikka olen alusta saakka seurannut melkein päivittäin. Ymmärtäisin hyvin ettei Tupu osallistu mihinkään muuhun jos tosiaan hoitaisi kaiken keittiössä tai edes vaikka vaan ruoanlaiton mutta ei ole hoitanut. Enemmänhän tuolla on Mira, Anu, Krisu ja Ville olleet.
Mitäköhän ohjelmaa sinä oikein olet katsellut?
Tuulahan on esim keittänyt puuroa joka aamu alusta alkaen ja osallistunut eniten ruoanlaittoihin.
Jokaisessa ruoanlaittovuorossa (pl veget) Tuula on ollut vähintään ohjeistamassa, eilen esim neuvoi porukkaa maustamaan riisinkeitinveden kanaliemikuutiolla ja kävi laittamassa Kimmon paistamat kanat vielä uuniin 100 asteeseen.Voisiko joku kertoa vaan esimerkin, minkä ruuan Tuula on tehnyt eikä vaan vängätä että onhan se paljon tehnyt. Sämpylöistä puhui monesti että tekisi, mutta niitä saivat vasta kun Mira teki. Karjalanpaistista puhui kauan, Krisu ja Kimmo tekivät kaiken työn, Tupun ohjeilla vuokaan lisättiin vehnäjauhoa ja ruokakermaa (!! miksi??). Moni on tehnyt ruuat alusta loppuun itse ja ilman Tupun "ohjeita".
Sen keiton johon palstan mukaan leikkasi ihan liian suuria sipuleita. Se oli kuitenkin ainakin neljän henkilön mielestä paras ruoka mitä talossa oli valmistettu.
Ai Tupu teki itse sen keiton, johon Kimmo kuori ja pilkkoi perunat, Krisu ruskisti jauhelihan, kun Tupu kuulutettiin päiväkirjahuoneeseen, ja lisäsi omasta aloitteestaan aika paljon mausteita ja yrttejä, joita Tupu ei edes tunne. Tupu siis tosissaan taisi vaan lohkoa ne sipulit ja kipata pakastevihannekset pussista.
Eli ei siis ole mitään kodinhengetärtä, joka kokkaa aina kaikille parasta ruokaa itsekseen. Näinhän m' jo sanoinkin.
Mietin että kuka tässä vaiheessa peliä ansaitsisi voiton ja yllätysvoittajaksi seuloitui Milla. Mun mielestä BB:tä ei pitäisi voida voittaa sillä lailla että vaan hengaa ja puhuu vain about pakolliset ja koettaa kestää ja mennä tutkan alta kuten Helmeri, Anu ja Timokin aikanaan. Milla on aina iloinen, hengaa kaikkien jengien kanssa, heittäytyy ja osallistuu, laittaa ruokaa, on myös oman osansa saanut ristiriidoista Krisun kanssa ja pärjännyt yhtenä Krisun silmätikuista.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän yläpeukut katoaa ihmeellisesti tosta missä tykkäsin kirjoituksesta Tarina. Samoin huomannut et kun ylä tai alapeukuttaa niin joskus tulee jopa 5 reakointia samalla kertaa.Joku peukaloi selvästi.
Vauvapalsta vaan bugaa. Itsellä ainakin katoilee koko ajan noita uusia viestejä aina joksikin aikaa kunnes ne palaa vähän ajan päästä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla hehkutettiin Emmaa ja Timoa ja oltiin ihmeissään, kun tippuivat. Itseäni ei kummankaan lähtö ihmetyttänyt yhtään. Naisia tunnutaan solvaavan milloin mistäkin ja väitellään kuka tiskaa eniten. Kiroilevaa räävitöntä miestä sanotaan narsistiksi. Liittyyköhän nämä mitenkään siihen, että tämä keskustelu on VAUVA-palstalla ja suurin osa kävijöistä on naisia?
Sitähän täällä on toitotettu, että naisten palsta ja nimenomaan lähinnä keski-ikäisten estoisten naisten palsta ja ilkeilykenttä + lynkkauskommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset purkaa täällä omaa pahaa oloa Eevikseen mielipuolisen haukkumisen kautta. Oliskin asiallista kritiikkiä.
Mä en usko että purkavat pahaa oloa. Ovat psykopaatteja jotka nauttii ihmisten kiusaamisesta. Sitä se on tutkitusti.
Miten tämä on eeviksen kiusaamista? Eihän Eevis täällä ole eikä omien sanojen mukaan käytä somea. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Olis vaan mennyt johonkin tietovisaan, kun nero väittää olevansa. Siellähän olis miljoona tarjolla joka lauantai.
Noinhan kiusaajat ajattelee, että on jotenkin oikeus olla ilkeä, koska toinen on ryhtynyt leikkiin. Se kertoo kuitenkin aika paljon juuri sinusta, että ryhdyt oksettavasti haukkumaan, heti kun saat itseltäsi jonkun oikeutuksen tehdä niin.
Mulla ei tulis mieleenkään haukkua, ei vaikka toinen oikeasti pyytäisi sitä, musta tuntuisi pahalta sanoa ilkeitä asioita toisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua tämä ketju? Kelasin juuri n. 60 sivua tekstiä ja täällä on 90% turhaa jauhantaa Eeviksestä? Miten voi yksi ihminen mennä noin tunteisiin? Ihan vaan tämän takia toivon että Eevis tippuu, jotta jatkuva somelynkkaus loppuisi. Toisaalta Tarina olisi jees saada myös ulos, koska Kevin olisi miellyttävämpi persoona ilman häntä.
Täällä oli ihan ok keskustelua kunnes joku haisulin perheenjäsen tuli puolustelemaan häntä tänne eilen
Tämän kirjoittajan hengentuotoksiin yleisin vastaus on lääkkeet. Joten siitä voi päätellä mitä on se hieno keskustelu mitä hän kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei eevis tällä viikolla tipu niin tietää, että koko äänestyssysteemi on huijausta!
Mistä hän sen tietää?
Krisu ei taida olla niin kovin juoppo kuin itse väittää. Kuitenkin sanoi, että vaan kahdestatoista oluesta lähtee muisti. Itse olen alan nainen ja menee kevyesti 24 olutta ennenkuin tarvii miettiä, että lähteeköhän muisti.