BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Onko Krisun kiroilulakko pitänyt?
Vit*u-Kristian on sunnuntaina häätöäänestyksessä.
Onko asukkaat pitäneet jo yhteisen keskustelun ensi yön nukkumispaikkojen järjestyksestä?
Eikö nillä edellenkään ole mitään tehtäviä siellä. Pelkkää naimista ja räkimistä.
Eiks Kimmo pese kunnolla alapäätä kun hinkkas muniaan. Ei pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten haisulin lähipiiriin niin ottaa. kovasti menee tunteisiin. olette varsin tietoisia, haisulin käytöksestä, varsinkin nyt kun olette nähneet haisulin bb.....ssä.
pulttia voitte ottaa niin paljon kuin haluatte, tiedoksi vaan EVVK.
vaikea teidän on hyväksyä, että haisuli olikin vaan haisuli, eikä mitään muuta.
ja yrittäkää nyt tämäkin kirjoitus vääntää taasen mieleiseksenne, kuten haisuli tekee tuolla bb.
olette hauskoja, mutta vähän pellejä, kun haisulia niin puolatte, ettekä myönnä tosiasioita.
mukava huomata, kuinka haisulin tutut..... ovat heti käärmeissään, kun joku uskaltaa sanoa totuuden, haisulista.
hän on nyt haisuli, eikä siitä mihinkään enään päästä. loppuelämänsä on haisuli. itsehän teki itsestään haisulin, koko kansan edessä. ei voi mitään, kun lusikalla on ..... ei .... silloin ,,,--.. on kolme,,, viidettä...,..,,---
ratkaiskaa nyt haisulin tutut tämä loppuosa kirjoituksesta, vaikeaa se teille tulee olemaan siitä olen aivan varma. tätä ette pysty ratkaisemaan. kokeilkaa.....
Mikähän sunkin mielenterveysongelma oikeasti on.... En tunne Eevistä millään lailla, toki tämän ohjelman perusteella mielelläni tutustuisin. Olisi varmasti ihana ystävä.
Samaa ajattelen. Häntä on varmasti koulussa haukuttu ja kiusattu ja nyt purkaa sitä vauvapalstalle. Onneton ihminen. Ja hauska, että heti mua luullaan Eeviksen siskoksi tai jotain. Ystävä voisin olla mielellään kyllä myös.
Näytetäänkö tuolla enää muita kuin Eevis ja Tarina??
Oon 3 kertaa vilkassu tänään ja kolmatta kertaa kummassakin kamerassa näkyy vaan noi, äänet kyl kuuluu muiltakin.
Kaikki muut pukee takit päälle kun joutuvat ulos, mutta Eeviksellä yllä vain t-paita, kuvittelee aina pääsevänsä lämpöisen viltin alle Jukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon en oo nähny peseytyvän kertaakaan, saunassa on ollu rekkamiehen hymy vilkkuen.
Eeva-Leena Keskisestä muuten ei löydy juuri mitään Googlella...
eevis on ollu tietovisassa jokunen vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmon en oo nähny peseytyvän kertaakaan, saunassa on ollu rekkamiehen hymy vilkkuen.
Laudalla on ainakin ollut klippi Kimmosta suihkussa (selin kameraan).
Vierailija kirjoitti:
Kimmo matki just Eeviksen puhetapaa tosi törkeesti vaikka Eevis vieressä! Jukka vähän katsoi Kimmoa oudosti
Hyvin veti sitä samaa mitä tilaa😂
Ja taas sama liibalaaba "tehtävä", jota asukkaat ratkovat maksimissaan 10 minuuttia kunnes tajuavat, että ei edelleenkään ole mitään ideaa koko jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo matki just Eeviksen puhetapaa tosi törkeesti vaikka Eevis vieressä! Jukka vähän katsoi Kimmoa oudosti
Hyvin veti sitä samaa mitä tilaa😂
Ja Ville matki aikaisemmin 😂kyllähän tuollainen länkytys tarttuu kun tänäänkin koko ajan selittänyt kaikkea!!
Onko ne käyny jo kaikki kakalla tänään
Onko tää BB aina ollu näin tylsä. Vai kultaako aika muistot. Ootin ihan mielenkiinnolla tätä kautta mutta oon ihan kyllästynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä kun sanoit. Tosi hyvä. Kiitos siitä"
"Mutta mä haluan sanoa vielä ihan nopeesti..."
”Oikeesti?! Wau! Kiitos hei tosi paljon!”
Nuo kaikki muut on niin saamarin ärsyttävän typerän outoja ääliöitä että olen alkanut tykätä tuosta Villestä jota aluksi inhosin... huokaus
Eevis kertoo intentiostaan:
https://twitter.com/i/status/1174210385030893579