BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
"Hyvä kun sanoit. Tosi hyvä. Kiitos siitä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voikin vituttaa Eevis ja Jukka näin paljon, hyi helvetti. Molemmat ulos talosta!
Toisessa vituttaa aina omat virheet eli kaikilla Eeviksen haukkujilla on puutteita hygieniassa ja omituinen puhetapa. Mua ei ärsytä Eevis ollenkaan. Ihana söpö ihminen.
Moi Eeviksen tuttu, ootko yhtä likanen?
Haha, en ole Eeviksen tuttu. Itseasiassa olen enemmänkin bakteerikammoinen. Mä en siis esim ymmärrä, miten voi pitää jalkoja ruokapöydällä. Mä en kestäis kahta tuntia siellä sotkuisessa talossa. Olen itsekin ihmetellyt, miksi Eeviksen huono hygienia mua ei häiritse. No ensinnäkin mä en ole siellä talossa. Toiseksi hänen hyvät puolet korvaa sen. Hän on ihanan rauhallinen verrattuna siihen mulkkuun Krisuun tai ärsyttävään Tarinaan ... Ihmiset, jotka häntä MAANISESTI haukkuvat vauvapalstalla - heillä ei oikeasti ole kaikki ruuvit paikallaan. Joku ongelma pitää olla korvien välissä, jos joku menee NIIN ihon alle, että on pakko verbaalisesti yrjötä nettiin.
Siis onko noilla vieläkin tupakkatuotekielto? Eihän noilla ole edes ollut mitään ongelmia lopettamisen suhteen, Krisulla vaan alussa vähän.
Nyt tuolla voisi taas tapahtua jotain, apina-nallle ei kyllä riitä tämän päivän tehtäväksi...
Jospa sanoisi jotain positiivistakin tähän väliin: Mira näyttää tosi nätiltä tänään :) Kivat vaatteet, hiukset ja meikit. Asukkailla vaikuttaa myös olevan nyt kivaa pihalla, Millan sääriä epiloidaan porukalla ja nauru raikaa. Paikalla Millan lisäksi Anu, Mira, Helmeri, Ville, Jukka, Krisu ja Tupu. Poistelevat myös Helmerin jalkakarvoja jollain vieterin näköisellä vempaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis kertoo muille juoneensa lukioikäisenä partavettä, baarissa jämät jätetyistä laseista sekä kadulta löytämänsä pikaruokajämät
Kyllähän se nimenomaan oli yliopistossa, kun Menneniä olivat maistaneet, kun se kuului taloustieteilijöiden riittiin.
18 vuotiaana sitten oli napannut muiden unohdettuja tuoppeja ja ruokajämät, jos kadulta sattui löytymään.
Joskus on juonut laivalla oluen tai siiderin jämiä vuosia sitten. En ikinä enää. Eikä kysymys ollut siitä että ei olkut rahaa. Joskys srn verran kännissä etten lähtenyt hyttiin rahaa hakemaan. Sattuuhan sitä. Kafuilta en jämiä syö enkä Hurstin ruokajonoon mene koska ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voikin vituttaa Eevis ja Jukka näin paljon, hyi helvetti. Molemmat ulos talosta!
Toisessa vituttaa aina omat virheet eli kaikilla Eeviksen haukkujilla on puutteita hygieniassa ja omituinen puhetapa. Mua ei ärsytä Eevis ollenkaan. Ihana söpö ihminen.
Haha, en ole Eeviksen tuttu. Itseasiassa olen enemmänkin bakteerikammoinen. Mä en siis esim ymmärrä, miten voi pitää jalkoja ruokapöydällä. Mä en kestäis kahta tuntia siellä sotkuisessa talossa. Olen itsekin ihmetellyt, miksi Eeviksen huono hygienia mua ei häiritse. No ensinnäkin mä en ole siellä talossa. Toiseksi hänen hyvät puolet korvaa sen. Hän on ihanan rauhallinen verrattuna siihen mulkkuun Krisuun tai ärsyttävään Tarinaan ... Ihmiset, jotka häntä MAANISESTI haukkuvat vauvapalstalla - heillä ei oikeasti ole kaikki ruuvit paikallaan. Joku ongelma pitää olla korvien välissä, jos joku menee NIIN ihon alle, että on pakko verbaalisesti yrjötä nettiin.
Asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista, että tuomitset mielisairaiksi ihmiset, jotka arvostelevat Eevistä ja samalla haukut Krisua mulkuksi ja Tarinaa ärsyttäväksi :D Sinullakin on oman logiikkasi mukaan asiat aika huonosti.
Mites se viikkotehtävä etenee? Tänään saaneet O-rangin. Vai tuliko liikaa harhautusta eilen, kun päätyivät siihen toiseen T-kirjaimeen kuulutuksen perusteella?
Onko ne oivaltaneet lemmikin merkityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu tietää että häätöääniä tulee yrittää Eevistä ja Jukkaa miellyttää että nukkumaan vaan yhdessä!
Ei sitä ole noi häirinnyt missään vaiheessa. Mut sano se että mitään helvetin panohommia ette tee. Siis ei tietenkään ei tietenkään 🙄
Ei Krisukaan suoraan kehtaisi sanoa, ettei häntä häiritse.
Mikäli ei oikeasti häiritsisi, olisi hän "Jukan esimiehenä" risteilytehtävässä voinut jopa laittaa Jukan "pitämään huolen, että VIP-vieraana ollut Eevis varmasti kaikin tavoin tuntee olonsa tyytyväiseksi ja saa kaikki toiveensa ja halunsa täytetyksi", mutta päinvastoin piti huolen, ettei näin käy.
Ei varmasti myöskään olisi mennyt keskeyttämään Jukan ja Eeviksen seksisessiota, ellei se paneskelu olisi häntäkin ärsyttänyt.
Sehän oli BB:n määräys, joka oli saanut alkunsa katsojapalautteesta. Katsojat halusi pariskunnan erilleen ja siksi heistä kahdesta äänestettiin toinen VIP-vieraaksi.
BB sitten määräsi risteilyisäntä Krisun toteuttamaan katsojien toiveen, että pariskunta erotettaisiin öiksi. Krisun omalla mielipiteellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Silti sai pariskunnan ja varsinkin Jukan vihat ja kiukuttelut asiasta niskaansa.
Krisulle nousi selvästi vallanhimo pomon roolissaan hattuun ja alkoi toteuttamaan täysin omaa visiotaan siitä, miten tehtävä pitää suorittaa.
Krisuhan myös mm. käski Tarinaa ja Keviniä tylysti olemaan naureskelematta tyyliin vessaa siivotessaan, aivan kuin työntekijät eivät olisi saaneet edes keskustella tai viihtyä keskenään tylsiä töitä suorittaessaan.
Eikä Krisu yhtään miettinyt, miten asian ilmaisee, vaan käskytti kuin pahinkin tyranni, johon Tarina sentään yritti vähän puuttua seurauksella, että sai Krisun vihat asiasta pysyvästi niskaansa, niin selvästi Krisu ihan asiallisesti ja aiheesta annetusta saamastaan palautteesta ärsyyntyi.
Sen verran Krisu on Jukan kanssa tehtävän jälkeen kahdestaan jutellut, että mikäli tuotanto todella olisi määrännyt hänet pitämään Jukan ja Eeviksen erillään, niin aivan varmasti Krisu olisi sen Jukalle tavalla tai toiselle tehnyt selkeästi tiettäväksi välttääkseen saamasta häätöääniä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksette puhu tästä Juseliuksesta yhtä paljon täällä kuin muista asukkaista? Kaikki muut saavat enemmän huomiota kuin tämä yksi.
juselius ei aiheuta kiihtynyttä mielentilaa kuten Eevis.seksi.risu.Tarina.mulla taas ville ja oon sitä mieltä että Anu lasten luo ja Tupu mummo himaan muuten vaan. Voi tuo Villekin poistua niin saavat vapaasti tuolla olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista, että tuomitset mielisairaiksi ihmiset, jotka arvostelevat Eevistä ja samalla haukut Krisua mulkuksi ja Tarinaa ärsyttäväksi :D Sinullakin on oman logiikkasi mukaan asiat aika huonosti.
Olen eri mutta Krisu ja edes Tarina ei saa yhtä kohtuutonta kuralastia niskaansa kuin Eevis. Krisu sta puhutaan silloin kun hän mokaa tai tekee jotain muuta mainitsemisen arvoista, samoin Tarina. Jos Eevis ei tee mitään tai ei näy kameroissa, eevishullut jauhaa vanhoja juttuja. Teillä on ihan oikeasti jotain pahasti päässä vialla ja se on ilmiselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalle ainoa ilo talossa on paneminen...
Tämän siis itse sanoi
Sorvaajan ”rikas” elämä jeejee
Vierailija kirjoitti:
Ville kaikista ihmisistä matkii Eeviksen puhetapaa. Good Job...
Joo mä putosin.. Eeviksen ilme hetken😳
Millakin ärsyttää mutta ei oo saanut mua ärsyyntymään. Onhan sillä hyvä perä ja varmaan miehet kiimassa katsoo. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian ON mulkku. Tarina ON ärsyttävä. Eeviksellä ON puutteita hygieniassa ja puhevika. Oletko tyytyväinen? Eri juttu on, kun sanoo jotain kerran, kun että kirjoittaa ällöttäviä ja oksettavia pissakakkaromaaneja, joista useun selvästi näkee, että samat viestit on kirjoittanut sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt ja miettinyt pitkään mistä tämä Eevis on jotenkin tutun kuuloinen. No nyt aikani pohdittuani asia selvisi minulle ja olen todella..... todella äimistynyt.
Sen vaan totean, että ei hyvää seuraa Eevikselle, kun talosta ulos pääsee tai lähtee.
Avaa nyt vähän tarkemmin. Mistä hänet siis tunnet ja mitä tarkoitat, ettei hyvää seuraa?
Toivottavasti jukka ja eevis häädössä kerta haluavat muutenkin kotiin jos eivät saa paneskella
muutamalla on ollut tuolla kun puhuivat totuuksista sukupuolitauti. Itse saanut aikoinaan satiaisia nuorena poikaystävältä ja se suhde loppu siihen.