Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
21701/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta täynnä vannoutuneita krisu faneja jotka puolustavat häntä vaikka hän on eläinrääkkääjä ja puhuu naisista alentavasti ja käyttäytyy agressiivisesti ja luulee olevansa itse täydellisyys. Alapeukkuuuuu oujea

Sekös sinua harmittaa, sinä ja Tarina ette päätäkään kaikesta.

Vierailija
21702/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan mielestä on turhaa spekuloida pilasiko palapelien purkaminen viikkotehtävän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sai asian jo hyvin selitettyä ja kaikki oli hiljaa mutta Krisu vaan aloittaa möykkäämisen uudelleen.

Vierailija
21704/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mä repeilen tota Krisun tuohtumusta 😂

Joo, Krisu ei mitenkään erityisesti ärsytä muakaan, mutta jos vertaa tota Kimmon tapaa sanoa sama asia, niin onhan siinä suuri ero.

Vierailija
21705/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mä repeilen tota Krisun tuohtumusta 😂

Krisun tuohtumus on aina ihan ylimitoitettua.

No ei ole. Ihan asiasta on tuohtunut. Tarina itse paasaa jatkuvasti sitä että kaikilta pitää kysyä ja nyt toimii kaksin Anun kanssa. 

Vierailija
21706/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanelee taloon sääntöjä miten kaikkien tulee käyttäytyä.

Ei noudata omia sääntöjään.

Vierailija
21707/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo eläinten hyvinvoinnista välittäminen ei vaikuta minusta kovin aidolta. Hyönteisten tappaminen on Tarinan mielestä kauheaa ja julmaa, mutta hän kuitenkin hyvillä mielin syö kalaa, juustoja ja karkkia. Tehotuotanto on siis ihan ok, kun se tuottaa juustoja ja liivatekarkkeja, joista Tarina tykkää.

Moni ei tykkää satuttaa eläimiä, mutta kuitenkin syö niitä. Melkein kaikki me sekasyöjät olemme tällä tavalla "tekopyhiä".

Ei ole järkeä analysoida joku niin vialliseksi, että siitä pitää tehdä numero, jos samat perustelut eivät tee yhtä viallisia kaikista muistakin, joihin ne pätevät.

Joskus kannattaa kääntää katse itseen ja miettiä, miksi jokin/joku ihan oikeasti ärsyttää.

Minua Tarina ärsytti heti aluksi, mutta syytä en osaa sanoa. Olen sitä yrittänyt itsekseni miettiä. Kun analysoin häntä tietoisesti, en oikeasti keksi mitään sellaista vikaa, joka olisi iso vika suhteessa muiden ihmisten vikoihin. Kaikenlaisia epätäydellisyyksiä voisin luetella vaikka minkä verran, mutta silti voisi olla joku muu samoila ominaisuuksilla, joka ei ärsyttäisi juurikaan. Eli oikeasti jokin tiedostamaton asia hänen olemuksessaan ärsyttää minua. Vaikka hän ei olisi "yliherkkä" tai yhtään mitään millaiseksi häntä on tässä ketjussa sanottu, niin hän ärsyttäisi silti ihan yhtä paljon. Tosin pikkuhiljaa ärsyyntymiseni alkaa vähetä, koska rupeaa säälittämään kaikkien haukkumisten takia.

No minua tuollainen tekopyhyys ärsyttäisi kyllä kaikissa muissakin. Enkä todellakaan allekirjoita, että kaikki sekasyöjät olisivat tuollaisia. Sitä paitsi Tarinahan ei edes kutsu itseään sekasyöjäksi, vaan kehuu olevansa vegan-ish.

Itsekään en tykkää satuttaa eläimiä, tietenkään. Minäkään en tapa hyönteisiä, vaan vien ne mieluummin ulos. Mutta en mä silti kehtaisi kieltää kaikkia muitakin tappamasta ötököitä vain siksi, että se tuntuu minusta kurjalta. Varsinkaan, jos itse samaan aikaan tukisin tehotuotantoa, joka tuottaa eläimille paljon enemmän kärsimystä kuin hyönteisen tappaminen nopeasti ja kivuttomasti.

Kiva, että sinua ei häiritse Tarinassa monikaan asia. Se on mulle ihan ok. Yritä sinäkin hyväksyä, että eri ihmisiä ärsyttää eri asiat ja se on ihan fine :)

Tiedän että Tarina on "veganish". Tarina on siis vähemmän tekopyhä, koska hän haluaa satuttaa eläimiä vielä vähemmän kuin ihmiset yleensä, ja vieläpä syö eläimiä vielä vähemmän kuin ihmiset yleensä. Lisäksi hän pitää eläinten kärsimystä ikävänä juttun yleisesti eikä vain silloin, kun hän satuttaa heitä itse. On vinoutunutta ajattelua silti nähdä hänet tavallista ihmistä tekopyhempänä.

Jos ihmistä muka haittaa eläinten satuttaminen mutta ei se, että muut niitä satuttavat, se vasta onkin tekopyhää. Et siis oikeasti välitä, sattuuko eläimiä, vaan vain siitä voitko nähdä itsesi puhtaana pulmusena.

Tekopyhempi kuin Tarina. Mutta näetkö hänet silti pahempana kuin itsesi?

Tarina on todella tehopyhä vegaanishiutensa kanssa.

Sanoi että ei voi olla syömättä juustoa, koska se on niin hyvää ja

söi myös kupillisen suklaavanukasta Kevinin kanssa koska se oli taivaallisen hyvää.

Jos tehotuotanto tai eläinten satuttaminen ei haittaa kun kyseessä on oma nautinto tai mielihyvä niin se se vasta kuule on tekopyhääkin tekopyhempää!

Eli hän on tekopyhä, koska ei ole täydellinen. Tarinalla on ihan älytön yritys muuttaa maailmaa paremmaksi, ja se rasittaa muita. Häntä itseäänkin, kun ahdistuu niin paljon siitä, ettei maailma ole hyvä. Silti ärtyjien mielestä hänen pitäisi yrittää vielä enemmän eli tehdä lisää sitä mikä hänessä muita ärsyttää.

Toistan, että ette varmasti itsekään tiedä mikä hänessä ärsyttää. Missä vaiheessa aloitte ärtyä? Minä ärryin Tarinasta jo ennen kuin tiesin hänestä juuri mitään. Ärsyttävintä hänessä on jokin ulkoisessa olemuksessa, mutta en osaa selittää sitä.

Ei ole nöyrä vaikka on vaatimattoman näköinen. Se on todella paha synti.

Voisikohan tuossa olla perää? Jos Tarina näyttäisi vaikka Millalta, niin koettaisiinko hänet yhtä ärsyttäväksi?

Uskokaa huviksenne niin näin se on. Käsi ylös jota Tarina ärsytti ennen kun oli sanonut sanaakaan. Pohjimmainen syy on se että miksi tuo on noin itseensä tyytyväinen vaikkei ole paljon minkään näköinen.

Kauanko Tarinalla on ollut nuo lyhyet hiukset? Tarinalla oli ennen pitkä tukka ja näytti feminiinisemmältä. Voisin kuvitella, että kun hän oli muiden silmissä enemmän sellainen "nätti tyttö", niin suhtautuminen hänen avoimen vilkkaseen olemiseen on ollut aivan toisenlaista kuin nyt.

Itse olen ollut ruma koko elämäni. Rumana pitäisi käyttäytyä "arvonsa ymmärtäen" eikä kuvitella omia mielipiteitään ja tunteitaan tärkeiksi. Tarina ei ole ruma, mutta hiustyylin takia ei nättiys tule esiin.

Arvelen, että kukaan ei usko teoriaani, koska eihän ulkonäöllä ole muka mitään merkitystä.

Älkää uskoko.

Mutta katselkaa jatkossa tv-ohjelmien ihmisiä sillä tavalla, että kuvittelette miten eri tavalla suhtautuisitte heihin, jos he näyttäisivät aivan erilaiselta. Tai jos heillä vaikka olisi erilainen ääni.

Huomasin itse että ihastuin Tarinaan viikkotehtävässä jossa hänellä oli blondi peruukki.

Se nyt on päivän selvää että ulkonäkö ja sukupuoli todellakin  vaikuttavat siihen miten ihmisen käytöstä arvioidaan. Tai sekin millainen ääni ihmisellä on, tai miten pukeutuu.

Tarinasta minulle tulee mieleen eräs hyvin tuntemani henkilö. Hän on käytökseltään yks yhteen Tarinan kanssa. Ulkonäkö on suurinpiirtein samaa tasoa, mutta hieman erilainen.

Henkilöä siedettiin ja ei siedetty. Häntä siedettiin hyvin, jos hänen kanssaan ei tarvinnut olla kovin läheinen.

Ihan lähimpien ihmisten oli sietämätöntä olla, mutta sellaiset jotka hänet vain silloin tällöin tapasivat, olivat lässyn lässyn ihana tyttö.

En itse ole väleissä ollut vuosikymmeniin melkein. Eikä ole ikävä.

Tarina toi jotenkin kuitenkin mieleen oman nuoruuden, jossa vielä kausittain siedin tuota hänen kaltaistaan minä minä ihmistä.

Vierailija
21708/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on ihan oikeasssa kun sanoo että palaute olisi voinut antaa neutraalimmin.

Vierailija
21709/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevishän tuon tiesi että aiheuttaa eripuraa ettei oo viikkotehtävää.

Vierailija
21710/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan mielestä yksittäisten ihmisten syyttely on tässä tilanteessa turhaa, vaikka hän ja Anu mahdollisesti ryssi tehtävän itsekkäistä syistä. Mitenkähän se suhtautuisi jos palapelejä ois mennyt uudestaan kokoamaan Jukka ja Krisu ilman hänen lupaansa?

Vierailija
21711/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu: ”Joo ettei kukaan pahoita mieltään silleen neutraalisti” 😂

Vierailija
21712/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan asukkaista ei puutu noiden paneskelikoiden käytökseen?

Kauhun tasapaino. Jos puuttuu, niin sitten saa väh. kaksi nimeämispistettä.

Vierailija
21713/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ja Anu purki palapelejä ku niillä oli tylsää.

Krisu: "Miksi? Mitä vittua saanko mä kysyä?! Miksi vittu se purettiin? Sitten vittu soitetaan päätä, että olis kiva kysyä kaikkien mielipide (vittumaisella äänensävyllä). Siis ei nyt vitun vittu! Siis mitä, AAAAAARGH! Vitun valopäät saatana. Vittuuu, olis kiva jos kaikilta kysyttäis (sösöttäen). Niin ja todennäköisesti jos tuo olisin minä se olis syy jo, jos tuo olisin minä niin isoveli, tuo olis syy jo.

Jos se (viikkotehtävä) kusee tuohon niin minkäs teet, sitte kusee, mutta sitte veget ei vittu osta muuta ku soijarouhetta. Voi vitunvittu, siis mitä vittuu, eiks se kellekkään ilmottanu? Tai NE (vittumaisella äänellä). Älkää nyt vittu kertoko enempää, mitä vitunvitunvittua."

Sitten Krisu menee huutamaan Tarinalle ja Anulle "Hei mitä vitun järkee teillä oli purkaa ne palapelit, kenen idea se oli?

Tarina: "Me tehään ne uudestaan nytten"

Krisu: Siis jo minä olisin niinkuin malliesimerkki isoveljestä, niin kun ne on kerran kasattu, niin siinä pitäis olla niien kasassa, siis kaikki palasia ei meillä ole. Minkä takia ne piti purkaa, ei voi olla nii vitun tylsää että pitää mennä tollasia purkamaan. Eksää ite oo mainostanu sitä, että vittu kaikilta kysytään ennenku toimitaan?"

Tarina: No me aateltiin Anun kaa että voidaan purkaa ja tehään se sitte heti ku ollaan syöty

Krisu: Aaa, no toivottaan ettei vittu kuse siihen koko vitun tehtävä. Silleen tollasista asioista pitäs mun mielest ilmottaa, ku sää oot ite vielä henkilökohtasesti ilmottanu siitä että vittu kaikista asioista vittu ilmotetaan kaikille. 

Ja sitten Krisu jatkaa sitä vitun hokemista muutaman kerran.

Vierailija
21714/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis analysoi sivistyssanoja käyttäen kaiken mahdollisen.. Kyseessä on kuitenkin hänen tulkintansa asioihin, ei välttämättä fakta. Kovin on olevinaan fiksua, vaikka ihan peruskäytöstavatkin on täysin hakusessa. Tämä ex mensalainen istuu paskaiset kakat ruokapöydällä, jonka ääressä muut syövät. Itse puolestaan näyttää syövän nojatuolissa puoliksi makoillen.. Sivistyneisyys ohoi!!!!

Siellä on aika moni muukin istunut jalat ruokapöydällä. Ainakin Krisu, Jukka ja Helmeri.

Tarina on varmaankin eniten pitänyt jalkojaan pöydällä! Istui työpöydälläkin yhtenä päivänä jooga-asennossa. Näyttää törkeeltä, kun niitä pöytiä ei kunnolla edes pyyhitä!

Pöytähygieniajankkaaja is back. Sinä et ole tuolla talossa, jos jalkojen pitäminen pöydällä ja pöydällä istuminen ei häiritse talossa olijoita, niin miksi sinä häiriinnyt siitä? Voisi ajatella että "talossa talon tavalla" ja tuolla asukkaat luo osittain säännöt, miten väliakaisessa kodissa on sopivaa elää. Miten voi noin paljon kaihertaa?

Toisaalta taloon sopisi joku tuollainen ylihygieeninen, kivasti ärsyttäisi muita jatkuvalla valituksellaan ja pöpökammoisuudellaan.

Milla huomautti Kevinille, kun varpaat oli pöydän reunalla! Kyllä normaali hygieniakäsitys yleensä on, ettei jalkoja pidetä ruokapöydällä! Se on opetettu jo lapsille.

Ehkei eestissä ja syyriassa ole niin nuukaa.

Ei Kevin ole asunut koskaan Syyriassa, vain Virossa ja Suomessa.

Vierailija
21715/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, ja sitten palaveri... 👍

Oikea palaveri vai Tarina-kertoo-miten-asia-kuuluu-kokea -palaveri?

Vierailija
21716/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto toi Tarina on hirveä ihminen. Todella vastenmielinen.

Vierailija
21717/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Tarina on itsekkäistä itsekkäin, pilaa mahdollisesti viikkotehtävän mutta ei omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää.

Vierailija
21718/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan mielestä on turhaa spekuloida pilasiko palapelien purkaminen viikkotehtävän. 

Se on hänen subjektiivinen mielipiteensä, tuliko hänelle OLLENKAAN mieleen että joku muu voisi kokea asian toisin ja harmistua purkamisesta, jopaliukkaantua siitä että tehty työ on tuhottu?

Vierailija
21719/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla ja Tarinalla on tosiaan valtataistelu :D Kilpailuasetelma.

Vierailija
21720/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa päivässä Krisu sanoo v-sanan? Olisi hyvä jos taloon tulisi kiroilukielto ja joutuisi vähän hillitsemään itseään.

Ketju on lukittu.