BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Krisu on kehunut miten hänen tyttis tekee kasvisruokaa, jota hän syö mielellään, mutta talon vegaaniruoka oli "Hyi saatana mitä sä luulet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä krisukin näköjään on aika mielensäpahoittaja... pahoittaa mielensä jostain v itun palapelistä
No ei ole mielensäpahoittaja, sai vaan hyvän syyn näpäyttää Tarinaa Tarinan itse laatimista säännöistä. Hyvä Krisu!
Juuri näin.
Tarina on tekopyhä, nytpä sai maistaa omaa lääkettään.
Kaikkien pitäis alkaa oikeestaan alkaa vielä loukkaantumaankin Tarinalle ja Kevinille joka sanasta, katsotaan miten suut vääntyis.
Jos olisi todellinen tehtävä, niin todellakin Tarina olisi kurssut koko homman.
Krisu:
”Jeesuksen vitun nyörit”
”Nyt alkaa vittu vittuuntumaan”
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kehunut miten hänen tyttis tekee kasvisruokaa, jota hän syö mielellään, mutta talon vegaaniruoka oli "Hyi saatana mitä sä luulet"
Toi Millan ja Kevinin tekemä sotku on kyllä karseen näköistä. Vegaanina en ymmärrä miks ne tommosia sörsseleitä tuolla tekee, hyvät raaka-aineet menee hukkaan. Pannulla muhjataan yhdeksi mössöksi kaikki mitä on.
"Itse olen ollut ruma koko elämäni. Rumana pitäisi käyttäytyä "arvonsa ymmärtäen" eikä kuvitella omia mielipiteitään ja tunteitaan tärkeiksi."
Näin se vain on. Tarinan tyyli on 40 vuotias täti-ihminen + lesbovibat vaikkei piirteet sinänsä rumat olekaan. Epänaisellinen tyyli ja vakava nöyryyden puute = suuri ärsytys.
Palsta täynnä vannoutuneita krisu faneja jotka puolustavat häntä vaikka hän on eläinrääkkääjä ja puhuu naisista alentavasti ja käyttäytyy agressiivisesti ja luulee olevansa itse täydellisyys. Alapeukkuuuuu oujea
Krisulla palo niin hermot Tarinaan! Kärtyää ja kiroilee pihalla ja Helmeri kuuntelee :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, mutta minulla on monta kertaa tätä "uudistettua ja aikuisempaa" BB:tä katsoessa tullut ikävä niitä männävuosien hurjia örvellyskausia. Kyllä silloin viina virtasi ja talossa riitti tapahtumia. Muistatteko esim. Sauli K:n lukuisat kännisekoilut ja hauskat kommellukset? Se oli viihdyttävämpää kuin tämä loputon tekosivistynyt keskustelu. Miksi kaiken pitää aina muuttua..
Niille vanhoille BB:ille on varmaan tehty aikoinaan omat ketjut, menkää niihin muistelemaan tai tehkää uusi. Ärsyttää kun täällä pitäs olla juttua tästä ohjelmasta mikä nyt tulee, ja yhtäkkiä jauhetaan ihan oudoista nimistä sivukaupalla. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi todellinen tehtävä, niin todellakin Tarina olisi kurssut koko homman.
Koska krisuhan ei ole kussut nikotiini kieltoa puhumalla nikotiini tuotteista. Siinäpä herra täydellisyys
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä vannoutuneita krisu faneja jotka puolustavat häntä vaikka hän on eläinrääkkääjä ja puhuu naisista alentavasti ja käyttäytyy agressiivisesti ja luulee olevansa itse täydellisyys. Alapeukkuuuuu oujea
Inhoan Krisua. On niin täynnä itseään, mutta valtaosa porukasta pitää sitä vaan jotenkin tosi hauskana ja coolina tyyppinä. En edes jaksa katsoa enää 24/7 koska se on koko ajan äänessä ja sen huomionhakuisuus on niin älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, ja sitten palaveri... 👍
En pääse just nyt 24/7:aan, päivittäkää pliis tästä 🙏
Vierailija kirjoitti:
Minä pistin eilen sipua makaroonilaatikkoon, nyt en ole ihan varma, että oliko oikenkokoiseksi pilkottu, voisiko joku sanoa oikeat mitat, että mikä on sopiva koko yhdelle sipulinpalaselle makaroonilaatikossa?
Riippuu ihan siitä, haluatko kehua itseäsi erinomaiseksi kokiksi vai kerrotko vain olevasi peruskotikokki.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä repeilen tota Krisun tuohtumusta 😂
Krisun tuohtumus on aina ihan ylimitoitettua.
Tarina ja Anu päättivät purkaa ja alkaa koota uudelleen! Ei tullut mieleen kysyä muilta!